Kortti kuollut

• linkku86
      linkku86
      Bronze
      No mö. :sun:

Jippii ja taas uusi ja paska blogi aloittaa toimintansa! Olen kuopiolainen peruspokerinpelaaja yrittäen päästä microista joskus ehkä jopa pois, meinaten tienata satoja miljardeja pokerista. Pelannut olen jotain 2-3 vuotta, siinä välissä pitkä joku ehkä puolen vuoden tauko hyvin vähällä pelaamisella.

Parhaimmillaan olen ollut tasolla 2/4 limit fullina, maksamassa rakea kuin pöljä, jolloin tyhjensin rollin ja ostin uuden tietokoneen työhommiin. Nyt on tullut pelailtua sitten taas enemmän ja aloitin NL opiskelun ja aivan micro tasolta on lähetty liikkeelle.

Tällä hetkellä on tason nosto meneillään kun yritän NL5 fisut peitota huonolla menestyksellä....

lollero

Mitään takuita en anna siitä kuinka usein tänne kirjoittelen, mutta otetaan tavoitteeksi vaikka noin 2 kertaa vuodessa näin alkuun.

Käsiäkin yritän postailla kun vain saan aikaiseksi, ja mielessä on pari viikkoa pyörinyt videon tekeminen, kunhan saan hieman rauhaa sen tekemiseen. (kaksi viikkoinen tyttö vauva tuli kotiin parisen päivää sitten, joten pelit varmaan jää vähemmälle): paskat

Niin että kuinkas halukkaita tikkarit sun muut heebot on haukkumaan ja parantamaan tämän fisupaistin elämää ja muuta (ehkä jopa pokeria) tarvittaessa?

Jaa että mikä soi tällä hetkellä? no tietenkin
      MESHUGGAH-NOTHING

Im a fishuggah, baby
      :P
  • 14 replies
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Laitan uuden poustin niin ei ehkä käy niin raskaaksi lukea sairaalloisen pitkää viestiä kerralla.

Joo eli NL5 mennään nyt, shorttina. Yritellään pysyä siinä laskeutumatta taas NL2, ja rolliä löytyy semmonen 24 biniä tuolle NL5 tasolle. NL2 tasoa on nyt takana noin 25k hands trackerin mukaan, ja winrate on pyllyllään, mutta olen kyllä kehittynyt rutkasti nl pelissä. (pyh)

Nyt siis mennään tuommosella 20 binin säännöllä ja yritetään päästä siedettävälle tasolle, jotta voi vaikka jonkun bonarin harjailla, sitten katotaan jotain tukevampaa rollia. Mutta sinne on vielä matkaa, joten this is the way to go....

Epic, kattelen tuota trackerin tilastoimaa NL5 määrää... Käsiä noin 5k, ja bb/100 näyttää -8,5. lol
      Ohi tullaan ja ohi myös mennään, mutta turhat siitä whinettää, kyllä se vielä biittaillaan, kun sille päälle satutaan.

Mutta mutta, postaan kättä kun saan jotain minkä vois postata, ja videota voisin tehdä kun sille päälle satun.

.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (6 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

vihu siis on aika löysä passive, käsiä ei tosin ole kuin 54.

vpip 46
      pfr 3.7
      af 0,8
      wtsd 46

CO ($2.65)
      Button ($5.04)
      Hero (SB) ($5.93)
      BB ($7.69)
      UTG ($6.22)
      MP ($6.66)

Preflop: Hero is SB with Q, Q
      2 folds, CO calls $0.05, 1 fold, Hero bets $0.25, BB calls $0.20, 1 fold

Flop: ($0.55) 2, 7, 9 (2 players)
      Hero bets $0.40, BB raises to $0.80, Hero raises to $3.20, BB calls $2.40

Turn: ($6.95) K (2 players)
      Hero bets $2.48 (All-In), BB calls $2.48

River: ($11.91) 4 (2 players, 1 all-in)

Total pot: $11.91 | Rake: $0.55

Results in white below:
      Hero had Q, Q (one pair, Queens).
      BB had A, A (one pair, Aces).
      Outcome: BB won $11.36

oliskos pitäny jo flopilla tajuta, ja passivoitua? vittu vähän räiskimällähän se meni kuitenkin, eli leakkeja löytyy varmasti. ja jos joltain niitä puuttuu niin olen kylllä valmis luopumaan omistani jos joku haluaa. :P
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Onkos kukaan muu muuten mennyt supertilteissä painamaan tuolta ylhäältä tuota apua nappia? :P
      epätoivoista...
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      mites tuo graaffien postaus onnistuisi järkevimmin tänne? yritin kyllä haeskella vastausta tuolta foorumin suosta mutta en löytänyt...

statsien postauksesta myös että miten niiden kanssa?
    • smaster
      smaster
      Bronze
      No ite oon ottanu yleensä screenshotin graafista ja tallentanut sen kuvaksi koneelle, jonka jälkee uploadannut imageshackiin. Tuo on ainaki ihan toimiva systeemi.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Ei meinaa pelailuista tulla mitään. Ei muuten, mutta kun pelien välissä käy lukemassa PSllä uusimmat uutiset, niin joutuu perse ruvella nauramaan itsensä kipeäksi.

NL2 mennään. rollia jotain 55 biniä. kohta shottia isompaan. upswingin voimalla. prkl
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Swingiä sinne swingiä tänne...

Suotta tuota hätäilee tasojen noston kanssa menee sit kun rolli on ok.
      Olen tässä parin viikon aikana pelannut n 53000 kättä ja plussa päiviä on yksi. Tosin multitan ja se heikentää tulosta selvästi mutta pelaan tämän kuun loppuun tuota siltikin.

Että perse ruvella pelaamisesta voin sanoa että ei pelaa jos ei jaksa tai tunnu siltä itse sidoin itseni hakkaamaan vaikka ois kupoli kainalossa ylempi taso niukasti riittävällä kassalla toki houkuttelee toisinaan kun se vähentää työn määrää mut oon saanu pidettyä alhaalla koska ylemmässä tulis yks mun badbeat päivistä niin ei olis enää kivaa alempanakaan ;)

Kyllä se sun kassa siitä rauhassa pelaamalla nousee ja tasot sitä mukaan ei ne kalat sen kummempia ole siellä ylempänäkään ja voittojen kasvaessa kasvavat myös tappiotkin.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Lollero.

Joo ei siinä mitn, itsekin joskus 16 tablettanu limit-pöytiä, mutta niin se tuntuu eri peli olevan tämä NL. Käsiä kovin vähän, kuitenkin alle 50k niin paha sanoa tarkemmin.

Älyttömästi oppinut PSn artikkeleista kaikkea mitä ei kilpailevilta sivuilta ilman kovempaa haeskelua löydäkkään...

Mites muuten PT3ssa se bb/100 lukema? Lukeeko se vieläkin tavallaan limittinä niin kuin PT2ssa? Eli siis big bet, eikä big blind?
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Juu bettinä tuo tuntus olevan ja siis oon hakanna limittiä vasta muutaman päivän eka hakkasin pitkän tovin nl ää sss sonnalla 16 tablea =P
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Nyt ollaan NL5 pysyvästi. (hopefully) Rollia olis joku 24 biniä vitoseen, ja tasoa olen kyllä yrittänyt nostaa lukemattomia kertoja, erittäin huonolla menestyksellä... Nyt se sitten tapahtui paljon helpommin kun otti pari NL2 pöytää kaveriksi pyörimään, niin sitä vitoseen ei sitten kiinnittänyt niin älyttömästi huomiota kokoajan.

Juhannus meni hyvin, join hirveät lärvit yksin kotona perjantaina, ja lauantai meni oksennellessa itsemurhaa hautoen. Kylläpäs oli vann hirveä olo. Ja oliko hauskaa? Vitun hauskaa pitkästä aikaa yksin hirveässä koomassa kotona... :P

Oliskos jollain antaa joitan ideoita tai ajatuksia nuihin session rewiew hommiin. Jonkun poker tracker guiden olen joskus jossain lukenut, mutta siitä on aikaa valovuosia, enkä muista siitä mitn...
      Jonkin verran tuota tulee harrastettua, mutta ei varmastikaan 10% peliajasta, ja tuosta olis varmaankin hillitön apu leakkien löytymiseen.

Nyt olen session aika pistänyt kiinnostavia käsiä auki trackerista, tutkiakseni niitä session jälkeen, ja kyllä se vain on niin, että paljon paremmin sielä pöydissä voisi tietenkin pelatakin. Tuntuu nimittäin siltä, että tutkittuani niitä käsiä sessioiden jälkeen (tai välissä), että pokeripöytien ulkopuolella pelaisin luultavasti täydellistä pokeria. (jos tuossa mitään järkeä on)

Eli siis tavoitteita:
      Löytää ja eliminoida isoja leakkeja
      Rauhoittua pöydässä ja miettiä rauhassa ja analysoida tilanteet paremmin. (meinaa mennä melko sähläykseksi aina välissä)
      Ja viimeisenä: NL1000 ens viikolla

Enköhän postaile taas lisää kun jaksan/kerkeän. jos jaksan.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      Melko järjetön kyssäri tähän väliin, mutta kertokaas minkäslaisia ptBB/100 olette oikein vetäneet NL mikroissa? Ja nimenomaan shortissa.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      ok NL5 kohta päästy yli varmaan tänään shottia NL10. Melko helposti tuntui menevän NL5 upswingin voimalla, mutta ehkä sitä ollaan vähän kehityttykkin.
      Ehkä siitä erona voisi sen verran sanoa että konttareita ja 3-bet preflop peliä saa mukavasti harrastaa pöydän muita kyyliä vastaan, jolloin peli muuttuukin heti paljon mielenkiintoisammaksi. Ei tarvi niitä pelkkiä "nauloja" odotella....

NL2 vois laittaa jotain graaffia ja statseja jos vain vittu jaksaa, NL5 varmaan liian vähän käsiä minkään tyyliselle analyysille. Ja vittuako mie niitä yksin analysoin ku yksin tätä logia kuitenkin luen :P

Joo ja saitti tuli vaihettua pokerstarssilta ipokerille, se onkis sitten tosi tuttu skini. Siellä on tullut pelattua kyllä paljon, varmaan aika monta kymmentä tuhatta kättä limittiä joskus muinoin. Syy tuohon vaihtamiseen löytyy suomalaiselta "rakeback" sivustolta jolta löysin mielestäni hyvän bonarin grindattavaksi nuilla pikku microilla sh, eli pisteitä kertyy erittäinkin hyvin.
      Kun taas vertaa pokerstarssin vastaavaan vip härpäkkään, niin eihän siellä saa pisteitä ollenkaan alle NL25 pöydissä.

----------------

Joo hieman oli vielä tänäkin aamuna krapula sunnuntaista. Karmeaa nämä kahden päivän krapulat... Ehkäpä pitäis harrastaa jotain muutakin kun vain juomista ja pokerin grindausta?
      Keskustassa kun kulkee niin sokeat kävelee punaisia päin kun maksa piippaa samaan tapaan kun liikennevalojen merkkiääni....
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      NL2 vois laittaa jotain graaffia ja statseja jos vain vittu jaksaa, NL5 varmaan liian vähän käsiä minkään tyyliselle analyysille. Ja vittuako mie niitä yksin analysoin ku yksin tätä logia kuitenkin luen

Laita toki. Itsekin noilla tasoilla pelaan tuolla partyn puolella tällä hetkellä. Tai itse asiassa vielä NL2 ja tarkoitus olisi 125 kohdalla nousta NL4 pöytiin. Saisi itsekin hieman viitteitä kuinka muilla noilla tasoilla sujuu. Tosin itse pelaan partyn puolella.

Melko järjetön kyssäri tähän väliin, mutta kertokaas minkäslaisia ptBB/100 olette oikein vetäneet NL mikroissa? Ja nimenomaan shortissa.

Tuota shorttia en ole harrastanut, mutta fullina bb/100 NL2 tasolla näyttää olevan 24,0 tosin tuo on fantin mukaan.

Melko nopeaa sait tuon NL5 tason selvitettyä, ei muuta kuin menestystä jatkoon.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze
      http://img401.imageshack.us/img401/5862/kyr.jpg

Tuossa olisi viikon käyrä edelliseltä sunnuntailta- toissapäivä. Omppua on noin 1k kättä, loput on NL HE SH, jota on tahkottu nyt mukavasti runnaillen. Viime kirjoituksesta on nyt aikaa kun oli saitin vaihtoa sun muuta paskaa tuossa.

Voisin tässä kirjoitella joitan posteja omista statseista, ja huolestuttavasta NL shortti pöytien nonshowdownW laskevasta käyrästä, sekä sen lisäksi postata linkkejä itseäni TODELLA paljon auttaneista threadeista suin muista jutun pätkistä... Silläkin uhalla että minut bannataan, tai ne linkit poistetaan ketjusta. Sitten kun jaksan. jos jaksan. sitte.

Iso kiitti for: Jim9137 potti ompun vinkeistä HE pelaajalle, ja tuntuu niitä kaloja vain riittävän tuolla mikro-mikro limiteissä...

-links-