Cash & Mtt.

• rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      On aika startata uusi blogi. Eka blogi on vuodelta 2007 ja sitä muistellessa ei pokerista ollut hajuakaan. Nyt on kuitenkin kantapään kautta monet kerrat harjoiteltu.

$10 dollaria tuli avustusta serkulta alkuviikosta PokerStarssille ja sitä lähdettiin kohottamaan ylöspäin. Puhutaan tästä kohta lisää.

Pelikassoja on tuhottu ainakin yli 10 ja suurin tallettamani summa, mikä tuli montutettua PowerPokerille on $500. Ekaks sitä jaksoi pelailla omilla tasoilla ja tuli jäätyy voitonpuolelle max. $200, kunnes alko sittareissa pitkä downswing enkä osannut laskea tasoa alaspäin. Sitten, kun kassaa oli jäljellä $300 olin jo pahassa tiltissä ja liityin $170 shortti & turbo sittariin ja perään loput massit mtt.
      Sain onneksi raketettua +400d, joten hyvästä kampanjasta jäi käteen Poker Office 5. Tämä tapahtui alkuvuodesta.

Avasin eilen Titan Pokerin, ja mulla oli $4000 Weekend turnauslippuja 2, joten sain pelattua ajankuluksi sellaisesta rahat. Pelaajia oli 700 ja sijoitukseni oli 19. Ei tuu enää Titanil pelailtua, kun mun mielestä iPoker ei aina täytä toiveita. Rahat vain ulos ja 1 lippu odottaa ensiviikonloppua.

Nyt tässä hiukan väsyneenä kirjoittelen, joten kirjoitusasu saattaa olla hiukan epäselvä, mutta on myös kerrottava, että tänään Ipokerin turnauksen jälkeen avasin starssin ja liityin 3d:n rebuy turnaukseen, johon palkintopottia kertyi yhteensä 98 kukkoa, ja 8 tunnin selviytymisellä sijoituin sijalle 18.
      Pelaajia oli 8404 sijoituin turnaukseen vain buy-inin + add-onin. Nyt kassaa on PokerStarssilla n. $300! :f_cool:

Aloitus oli alkuviikosta $10.
      Rahapöydissä NL2-tasolla pelatessani koko viikon ja multitablaamalla maksimissaan 12 pöytää sain kassan nostettua n. $70 ennen kuin päätin sijoittaa pelikassasta aika ison prosentuaalisen summan pienessä tiltissä tuohon rebuy turnaukseen.

Nyt laskin, että minulla on 60 buy-iniä tasolle NL5, johon väsyneenä meni jo bini, kun otin pöydät Avg. Potin mukaan järjestykseen.

Olen hiukan pettynyt tuohon turnaukseen, kun sijoitin 3 miljoonaa chipsiä QQ:lla. Limppasin sisälle aikaisemmasta positiosta, kun korotuksia oli pöydässä melkein jokaisessa jaossa. Nyt kukaan ei sattunut korottamaan vaan kaikki foldasivat. Sb heitti suoraan 200K potin päälle 3 miljoonaa, niin ajattelin, että kuka pelaisi AA/KK:n tuolla tavalla, joten arvelin TT tai AK:n löytyvän sieltä. Mähän sitten maksoin sen AA:lle mun QQ:lla eikä setistä ollu hajuakaan. Osasyy saattoi olla, kun 10 minuuttia ennen tuota jakoa pääsin maksaa PF all-in AA:lla ja potissa oli 6 miljoonaa. JKo koitti varastaa pottia ennen floppia, mutta näin menin tilttiin:

AA vs JK:

FLOP: A38
      Turn: Q
      River: T

Päivitellään blogia vaikka ensimmäisen kunnollisen NL5 session päätteeksi.
      Tasolle NL10 noustaan vasta, kun kassa on vähintään $500.

EDIT: Muokataan, että pokeria tullu pelattua lähes päivittäin nyt kahden vuoden ajan.
  • 8 replies
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Noniin, onnea hienosta rahastuksesta. :s_biggrin:
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Ottamalla 5d NL5 pöytään = miinusta
      Ottamalla 10d NL5 pöytään = nousua lähes aina 20-50d asti

Pelailen siis shorttia, ja tykkään heittää hyvillä suittareilla, joista voi suora muodostua hiukan kylkeen esim. jos pelaaja korottaa buttonilta tai myöhäisestä positiosta.

Eli sessiot ovat menneet erittäin hyvin ja uskon, että tällä tahdilla pääsen nousemaan 2-3 viikon kuluessa NL10 tasolle.

Pelini ovat siis PokerStarssilla.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Tässä päivän käteni http://www.pokerihanska.com/?h=755968784
      Plussan puolella +20d.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Eilen tuli pelattua vähän humalassa ja montutettua, mutta olen tyytyväinen, kun onnistuin lopettamaan ajoissa ja meni kännipelailuun vain muutama bini. =)

Kohta 500 pojoa kerätty, ja First Deposit bonus kasassa (enää puuttuu 13 pistettä), niin pääsen nostamaan rahat ulos ja metsästää uutta boonusta.

Ja oho! Hopea tasollakin jälleen kerran! Pääsen siis lukemaan uusia strategioita, koska viimeksi olin hopea tasolla täällä kauan aikaa sitten eikä niitä kerinny lukemaan ajan kanssa.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Starssilla tipuin tuosta dollarin Guiness turnauksesta ja jäin nuolemaan näppejäni aika lähelle ensimmäisiä rahapalkintoja, mutta Tiltillä on käynnissä Record Breaker, joka on hyvin lähtenyt käyntiin ja yli puolet pelaajista tippuneet.

Jos profittia kilahtaa, niin päivittelen turnauksen jälkeen.
      AVG rajoilla mennään stäkin kanssa eteenpäin.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Kassaan kilahtanu jo varmasti 15d. Nyt koitetaan hakee tuplia stäkkiin. Päivittelen, kun oon ulkona.

Muokkaus: Ei tullu niitä tuplia ;)
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Nyt pari päivää ollu breikkiä ja huomenna mennään seuraavan bonuksen kimppuun. Livevalmennuksia tullu seurattua entistä enemmän ja Omahasta oppinu paljon uutta. Huomenissa päivitellään lisää, kun sessiot starttaa.
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Ongamelta löyty seuraavat pelit boonuksineen. Pelannu tässä koko yön, kun ollut tylsää ja plussan puolella jo 5 biniä.

Hyvä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=dQw9z160-80