Täyttä Tilttailu Pokeria eli FTP

• NielsKoks
      NielsKoks
      Bronze
      Eli olen ollu jo yli vuoden täällä PokerStrategyllä ja vasta nyt sai aikaiseksi aloitettua oman blogin. Monesti on kyllä ollu mielessä että pitäisi alottaa. Saa nyt nähä kuinka usein jaksan päivitellä blogia mutta yritetään nyt edes. Suurin syy tähän on halu parantaa omaa peliä, mikä toivottavasti paranisi esimerkki käsien postailun yms muun avulla.

Pelipaikkana on tällä hetkellä Full Tilt Poker kuten otsikosta saattaa käydä ilmi. Pääpelinä on omaha ja turnaukset, vaikkakin olen melko kaikki ruokainen pelien suhteen. Olen omakohtaisesti todennut että vaihtelu virkistää. Rolli on tällä hetkellä 586$ ja sitä nyt oisi tavoitteena nostaa. Omahassa pelitasona on PLO25. Tiedän että vähän on pieni rolli tolle tasolle mutta omat swingit on melko pieniä verrattuna moniin muihin. En tiedä onko pelityyli sitten liian tiukka vai mitä. Turnauksia olen kanssa pyrkinyt pelaamaan viime aikoina enemmän mutta luultavasti ne pysyvät kakkoslajina. Nyt kun kohta tasokin nousee ni pääsee taas osallistumaan valmennuksiin ja katsomaan videoita.

PS. Pitäisköhän hankkia joku apuohjelma omahaa ja turnauksia varten? Suosituksia?
  • 1 reply