Pieni SNG projekti.

• typohh
      typohh
      Bronze
      Päätin kattoa minkä laista tulosta saan pelaamalla $5 sittareita. Tarkoitus on pelata mahdollisimman montaa kerrallaan ja pöydät päällerkkäin. Joten en tiedä mikä lopputulos on kustakin kädestä, en välttämättä edes muista miten olen päätynyt mihinkin tilanteeseen (postflop).

Ajatelin aluks pelata 400 sittaria ja kattoa paljon tappiota on tullu. Postaan aina session pääteeks paljon ylä tai alamäkeä on tullut. Kokeilin tossa pari sittaria testin vuoksi aikasemmin tänään ennen varsinaista kokeilua minkä aloitan nyt.

Ajattelin että tällä selvitän miten hyvää/huonoa mun ABC riiditön peli oikeasti on, kun vielä täytyy tehdä nopeita päätöksiä. Eli miten hyvin pelaan tyylillä millä en todellakaan tykkää pelata.
  • 38 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      No jos pelaat kuten boku niin plussaa tulee.. :f_thumbsup:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Tää ei oo mun homma, timeouttasin ziljoona kertaa ja nii-iiin tuskasta pelata kun ei oo mitään riidejä vihuista. Tuli 6 biniä takkiin kun pelasin 23 sittaria. Kaks voitettu, vaikka kuinka monta ulos bubblella parhaal kädel.

Toinen moka oli että pelasin kun toi olis $50 sittari tai jotain enkä sopeutunu kun en ikinä nähny millä vihut pelas koska pöydät oli päällekkäin ja joki muu pöytä oli aina päällimmäisenä siinä vaihees kun mennään showdowniin. Luulen että seuraava sessio menee paremmin, yritän pitää vähän vähemmän pöytiä, 16 oli ihan liikaa mulle.
    • zamwise
      zamwise
      Silver
      Et ole typohh ainoa, jolle multitabletus ei ole kultakaivos. Mullekin 3+ pöytää tuppaa olemaan liikaa, tulosta ei tule juuri nimeksikään ja kuopan reunat peittää horisontin. Mutta sitten kun vetää yhtä pöytää kerrallaan, niin voittoja tuppaa tulemaan välillä ihan jonossa.

Voisi sitä kyllä varmaan itsekin joskus kokeilla jotain tuollaista multitushommaa. Meinasin esim. Starsilla vetäistä joskus 100-sittarin putken jotta saisi planeettakisaan high-orbitin aikaiseksi (taalan sarjaan varmaankin, kalliimmissa ei uskalla lähteä kuoppailemaan isolla volyymilla). Toisaalta voisi kyllä joskus kysäistä joltain uudelta saitilta, että saisiko mainostukseksi diilin aikaiseksi, että lähtisi koittamaan jostain senttisittareista nousua boku-tyylillä. Tarjoaisivat vaikka sen viitosen alkupääoman, jos ei enempään meriitit riitä :)
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Pelasin 10 sittaria lisää, voitin niistä 2 ja yhdestä sain 2 sijan. Tällä kertaa pelasin niin että kaikki oli vierekkäin ja avasin 9 ja otin yhden lisää kun ekasta tipuin aikastan yliparilla.

Silti, 9 oli edeleen ihan liikaa mulle. Jokaisesti pöydästä loppu timebank ja timeouttasin edelleen useamman kerran.
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Itellä ei oo oikeestaan mitään väliä montaako sittaria pelaan samaan aikaan, roi pysyy lähes samana. :)
      9-12 pöytää menee yhdellä näytöllä, jos on toinen näyttö apuna niin 15-18 menee hyvin.

Pelaan tosin pelkkiä don turnauksia. Easy money. :P

Edit: Suosittelen siis lämpimästi don turnauksia, ei varmasti tule kiire.
    • PopaS
      PopaS
      Bronze
      Ite en tykkää/osaa myöskään pelata tyylillä että pöydät on päällekkäin. Niinkun esim Bokulla. Vaan pelaan yleensä max 12-16 pöytää niin että kaikki on yhtä aikaa näkyvissä. Kun lisäks on vielä trackeri tai vastaava käytössä niin vähän niitä riidejäkin tulee vaikka kaikkia pöytiä/käsiä ei kerkee seurata. Myöskään ei ainakaan valu mitään AA käsiä sitouttien takia hukkaan. Kun järjestelee pöytiä niin pystyy paremmin keskittyä myös niihin tärkeämpiin, joissa ollaan rahasijoilla jo.

Ainakin pokerstarssille on saatavilla myös semmosia pöydän hallinta ohjelmia millä se missä pitää toimia vaihtaa väriä tai rupeaa vilkkumaan.

Ite pelaan sittarit yleensä ryppäissä, niin että huppeissa ei sitten ainakaan oo montaa yhtäaikaa, jos päätän lisäillä pöytiä niin vasta kun jotain 5 jälellä. Niin onko noi sulla 10hengent sittareita eikä useamman pöydän, yhen pöydän sittaireissa kun päätökset on enemmän pelaaja sidoksista kun usean pöydän missä pöytä ja vihut vaihtuu useaan otteeseen.

Lisäks otos on sulla typo kyllä vielä niin pieni, menihän se bokukin alussa katki. Kyllä se siitä, käytä vaan sitä ekaa intuitiota äläkä levelöi levelöintejä :)
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Itselle ei tee tuo multitabletus hirveän rankkaa, ainoa ongelma on etten jaksa tapittaa pöytiä yleensä 10 min pitempään. FTP:llä on muuten paljon vaikeampi multitablettaa kuin starsilla, koska se timeri menee loppuun nopeammin ja timebankkikin on hyödytön.

Suurella luotolla levelöijään, tilttaajaan. :]
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Mulla on huomattavasti helpompi pelata silleen että pöydät on päällekkäin, ongelma on että en näe opputuloksia niin pitää vaan luottaa että päätökset oli tarpeeks hyvä. Luulen että nyt kun olen nähnyt hetken aikaa miten vihut pelaa tolla tasolla voin oikeasti koittaa uudestaan sitä tyyliä.

Toinen tekijä on että monimutkaistan peliä liian paljon, pyrin pelaamaan floppeja positiosta jne jne, kunvoisin vaan survoa nappeja keskelle voitollisesti.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Mua raiskattiin hupissa tänään. Pelasin 5 sittaria, sain pelattua 3 huppiin. Hävisin kaikki.

Tässä all-in tilanteet mitkä hävisin missä johdin...

A2o vs KJs preflop all-in.
      AQo vs KQo preflop all-in.
      86s vs Q2s flopilta joka on 652, kummallakaan ei värinvetoa.
      A6s vs A3s preflop all-in.
      TT vs 76s preflop all-in.

Minkä lisäks hävisin seuraavat tilanteet missä napit meni multa keskelle jäljessä...

Q3o vs AQo turnilta kun boardi on Q962 mahdollisella värinvedolla.
      A8o vs ATo prefop all-in.
      KJo vs AA turnilta kun boardi on KQ74 mahdollisella värinvedolla.
      AQo vs A4o preflop all-in.

Yks vihuista teki sick callin. Vihu limppaa buttonilta. Sökötän. Floppi on 944 rainbow, sökötän, vihu bettaa, maksan. Turni on 2. Sökötän vihu bettaa, check-raiseen, vihu miettiin pitkään ja menee pikkasen lisää all-in sen AJs no draws kädellä. Arvelin että vihulla on just ton tyyppinen käsi ja että se osais foldata sen, olin vääräs. Maksoin loput mun turnatulla suoranvedolla, olin maksanu 6 highlla flopilla tarkoituksena CR bluffata turnilla se A highlta pois.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      7 lisää sittaria, 2 voitettu. 71 pelattu yhteensä, vieläkin 7 biniä tappiolla :(
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      heh.

Miten voit typohh olla vieläkin häviöllä?
      Sen ymmärrän jos Pokkaa olisi.. (tai Tikkari)

Huomenna sitten plussalla ja palion niin foorumi tykkää !! :s_thumbsup:
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      heh.

Miten voit typohh olla vieläkin häviöllä?
      Sen ymmärrän jos Pokkaa olisi.. (tai Tikkari)

Huomenna sitten plussalla ja palion niin foorumi tykkää !! :s_thumbsup:
      Sittareissa on myös hitusen varianssia.

Nimim. 15 buy-in alas tänään 90 sittarin jälkeen.
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Varianssi on sitä, jos PokkAA häviää tai Tikkari voittaa. :f_cool:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Todiih, 80 sittaria pelattu, enää -2biniä. Siis täähän on mulle harjottelu projekti. Oon niin tottunu pelaan riidien varassa mitkä melkein kokonaan puuttuu tässä. Nyt menee jo 7-8 pöytää samaan aikaa hyvin. Tai no, tavallaan huijaan vähän, koska avaan useamman sittarin, mutta yleensä siinä vaiheessa kun ollaan bubble tai eteenpäin siitä on jo pöytämäärä sen verran supistunu että ehdin jo saamaan jonkun verran riidejä.

Pelaan muuten starsilla jos joku ihmettelee.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Viimesimmässä sessiossa 0 timeouttia :s_cool:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      ouch, nyt on sit aika törkeen monta biniä pakkasella. kortti kuollu kaikissa pöydissä ja sen vähän mitä saan tuntu pettävän.

paras oli kun olin 3 pelaajaa jäljellä, saan AA ja oon BB, SB avaa ja pottaa flopin ja bettaa turnin (kuten aina), tuun turnilla sitä kylkeen ja se maksaa riverillä loput keskelle (ehkä 1800 jäljellä kun potti on jo 7000), vihulla on 98, flopillla no draws no nuthing, turnilla pohjapari ja riverillä sai toisen parin. oltiin kai joku 30bb deep tossa.
    • Jim9137
      Jim9137
      Bronze
      Stars on rigged. :f_frown:
    • typohh
      typohh
      Bronze
      Toistakse on tiiltannu ehkä 4 sittaria menemään.. en tilttaa niin pahasti kun käteises mutta silti lievää tilttiä.
    • typohh
      typohh
      Bronze
      101 sittaria pelattu nyt. Alla on jakautuma eri sijojen välillä.

1 : 15
      2 : 6
      3 : 8
      4 : 6
      5 : 11
      6 : 7
      7 : 16
      8 : 19
      9 : 17

Sen jälkeen kun on 4 jäljellä onnistun voittamaan 42% ajasta ja bubblaan ainoastaan 17% ajasta. Mä luulen että mun pitää tiukentaa aika paljon mun alkupeliä. On toki mahdollista että on tullu niin paljon badbeattejä mihin tipun, mutta en usko että siitä on kysymys. Pelaan liian löysää alkupelin enkä usko tarpeeks helposti kun vihut väittää että niillä on käsi. Ongelma on että löytyy niin paljon vihuja ketkä 2 ja 3 barreloi jotain pohjanappia.

Osa syynä alkupelin huonolle menestykselle on myös että se on nimenomaan hektisintä aikaa kun on useampi pöytä auki ja myös silloin mulla ei ole riidejä juurikaan pelaajista.
    • 1
    • 2