Mikro-pokeria a'la olio

• oylioika
      oylioika
      Bronze
      Morjensta.
      Tossa oon aiemmin postaillu mun sittariprojektia, jonka sain päätökseen saatuani rollin tiltillä 50$ 2,5 rakeback- taalasta.

Oon pitäny parin viikon loman sittareista ainakin tiltillä totaalisen tauon, koska stiimaus oli jo vakavalla tasolla ohareiden kanssa.

Nyt olis sitten tarkoitus päivitellä kuulumisia tänne blogiin ja koettaa selvitellä itteni rollin kans tonne nl25 tasolle tiltillä ja everestillä vois olla tavoitteena NL50 pikkustäkillä.

Ajattelin pelata sittareita ja fullipöytiä mieltymyksien mukaan.

Rollit lepää 50$ tiltillä ja 212 everestillä

Meneillään ei oo tällä hetkellä mitään bonus-grindailua, vaan ihan rollin kasvatus olis tavoitteena.

Meno maistuu tällä hetkellä ja ohivedot ei tunnu missään, vaikka niitä tulee harva se kerta.

Ainoastaan tiltin tili on liitetty strategyn sivustoille, niin pisteitä ei napsu juuri ollenkaan, joten oon suunnilleen tuomittu olemaan pitkään pronssisena tai hopeana, mutta eiköhän ennen ens kevättä päässä kultakantaanki, jos vaan hyvin käy.

Täältä Rovaniemeltä kirjoittelen ja hakkaan korttia ja menoa saa lueskella ja kommentoida, jos yhtään etes kiinnostaa.

Pelaan vielä pari tiltin sittaria ja sitte koisimaan. Öitä. :f_grin:
  • 85 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Viis turbosittaria 2+0,25 tiltillä pieksin ja rahoille 3/5

tutkiskelin träkkeristä noi tippumiset, jotka oli mun virheitä.

ekasta tipuin, ku puskin flopilla positiosta ja vihu koppasi nutsivärinvedolla. Vedin puskun pelkällä ilmalla ja lopputulos siinä.

Tokasta otin buttonin puskun kopiksi ATsuittarilla ja kivahan siinä on vedellä 3 outtistansa. Boardiin neljä herttaa, mutta ku pataa oli oliolla, nii mikäs siinä tippuessa.

2 kolmossijaa ja headsupin hävisin sitten tosi kuumalle pakalle. Vihu sai KK ja QQ oikeaan paikkaan ja eihän ne ässät mulle napsunu kummallakaan kertaa. että silleen.

hurjat +1,35$ jäi tosta vaivanpalkaksi, mutta sitäki mukavempaa oli pelatessa.
      :f_cool:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tiltillä käteispöydät on aivan sairaita NL10 tasolla oman kokemuksen mukaan. Pienempiin limiitteihin en oikeastaan halua koskea, vaikka rollin mukaan olisi parempi niitä pelatakki.
      9 max pöydistä saattaa löytyä neljä totaalipaistia, joka on tosi mahtava homma, mutta tuntuu vaikealta pelata sss-peliä, ku haluavat pelata stäkeistä koko ajan.

Tykkäävät flippailla tosissaan ja flopin 3/4 tai varsinkaan 1/2 lyönnistä ei irrota potista, vaikka olisi ilmalla vihu liikkeellä. Jos lyön flopin, niin oon jo pot committed ja rojut menee yleensä joko turnilla tai riverillä keskelle ja joskus sieltä löytyy oikea pelikäsi, mutta yleensä jotain kaameata roskaa.

Ei sillä, ettäkö valittaisin tilanteesta, mutta sairaanloista maanista lottoa tuo tuntuu olevan. Toisaalta oon hakannu korttia noitten häppäreiden aikaan, joten sillä on tosi paljon vaikutusta asiaan.

No eipä sillä... +-0 on menny pari päivää, ku oon flippejä hävinny enemmän, kuin oon voittanu ja pari 80/20 ja 70/30 tilannetta on vihut paisteillu ohi. Kyllä kait tää tästä ja rakebackkiä tulee varmaan binin verran jo tältä viikolta, niin siitä se rolli nousee kuun loppuun mennessä ehkä jo 100$? Kuhan vaan sais pelattua tuota A-peliä vaan niin homma toimis.

Mitä ootte itte mieltä tiltin mikrolimiittien meiningeistä?
    • 108500
      108500
      Bronze
      juu, kyllä sieltä niitä wannabe a pokerpro paisteja löytyy ja juurikin häppäreiden aikaan. Vielä NL50/ PLO50 tasoilla meno on aika villiä.
      Sama se on oikeastaan myös Pokerstarsilla. Noiden kanssa pitää vaan
      oppia elämään. SSS käyttö tuolla on aikas lohdutonta, kun lyö all-in AA:lla niin maksajia tulee useita marginaalisilla käsillään ja tottakai sitä joku vetää sitten ohi suoralla, kaksilla pareilla jne.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Morjensta vaan.

Pelasin muutaman sittarin everestillä ja pari kakkossijaa ja muutama voitto pienemmän sisäänoston sittareissa tuli saatua. Rolliin ei tullu ku +10$ ku menivät bineihin käteispuolella. Turpiin tuli kolikonheittotilanteissa ja peli ei tainnu olla ihan sitä parasta. kattellaan ny tässä kuitenki.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Terve täältä Rovaniemeltä :f_cool:

Tänään pelasin 3h session 30minsan tauolla.
      Ihan aamulla, ennen ku muu perhe oli heränny, nii vähän kattelin mun edellisiä sessioita ja statsejani, pyrkien löytämään pahimpia virheitäni pelistäni.
      Niitä löydettyäni, koitin illan session aikana juuri noita välttämään ja peli selkeytyi kovasti. Tänään korttiki kävi ihan jees ja pääsin pelaamaan suurimman osan käsistäni flopilla headsupissa ja vielä POSITIOSTA, joka tuntuu merkitsevänkin jo jotain joskus joillekkin harvoille NL25 FULL-pöydissä Everestillä.

Mulle sessio oli hyvä päättyen +5bini ja rolli ny 235$
      Tuntui erityisen hyvältä sen takia, koska mulla on ollu +-0 jo jonkin aikaa ja tohon on tainnu ehkä jotain lääkkeitä löytyä.

Kortit piti kohtuu hyvin ja ainoastaan kerran tai pari tultiin ohi.
      Kerran laitoin rahani likoon perässä Q :spade: T :spade: preflop 3-bettinä vihulle, joka oli totaalipaisti vpip100 prf68 käsiä oli kaverista 30kpl
      Vihu maksoi A :heart: 2 :club: :f_ugly:

Ja sepä siitä sitte. Tosi p.ska peli multa, 1. millä mie pelaan QTs haloo 2. 3-bettaan suoraan all-in 3,5bb korotukseen --> suora signaali bluffista

No joo, mutta tärkeintä tässä on ny se että pelasin suurimman osan ajasta vähintäänkin kohtuullista peliä ja virheitä tuli pelissäni aiempaa vähemmän. :f_grin:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Moikka viikonlopun pelit on saatu päätökseen.

Pelikelpoista korttia pukkaa mielestäni keskimääräistä enemmän ja muutaman virheen vähennettyä pelistäni, tuottoa alkoi syntymään etes jonkin verran.

Pelasin 14 eri pöydässä lyhyitä ja yhden pidemmänkin session 12/14 päätyi +puolelle ja kahdessa pöydässä jäin -1,5 binin verran

Saldona siis päivälle uppia 8biniä - turskat 3bin= +5 bin

Siis sss-strategialla vedän käteistä NL25 pikkutasoilla.

Pöytävalintaan koetin tänään keskittyä ja siksi jotkut pöydät kippasin kohtuu nopeasti ja paistikkaimmissa pöydissä olisin notkunut mielelläni tuplienkin jälkeen, mutta sehän ei todellakaan oo strategia-artikkeleiden mukaista.

Mie oon ainakin nähnyt, mitä saan aikaan, kun alan pelaamaan sitä omaa (hyväksi havaittua) pokeria.

Eipä siinä, kun vihut kippaa nätisti flopin c-bettiin, ku on tiukan pelaajan statsit, imago ja pelitavat nii tulee pieniä potteja tavallaan semibluffinaki.

Alkoi jo tuossa illalla grillatessa tuleen uuden tason saavuttaminen olevan mahdollista ihan brm-mukaisesti, mutta taidan pelata vielä aika tovin tolla tasolla vielä. Nyt on ajatukset sen verran optimistiset, koska oon saanu rollin kasvuun ja kädet pitää. Ei muuta ku jäitä hattuun kait tässä täytyy pistää ja jatkaa nöyränä eteenpäin.

Noh nyt nukkumaan ja kohti uusia koitoksia uudelle viikolle. :f_grin:

Rolli 261$ +26$
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Maanantaita.

Päivän pelit on nyt saatu kohellettua :f_rolleyes:

Homma on silleen, että tää olio vajos pelissänsä paisteilemaan oikein kunnolla.

Pelini pahimmat virheet oli KÄRSIMÄTTÖMYYS ja ennen kaikkea KIIRE.

Tunne siitä, että kun ostan sisään pöytään 20bb ja multa "ryövätään" niistä kahden pelikierroksen aikana 2xbb +2xsb= 3bb niin se tosiaan tuntuu musta vissiin tosissaan isolta rahalta --> seuraa kärsimättömyyttä ja käsirange laskee kunnon paistin tasolle.

Ei siinä pelit meni silleen, että aamulla hävisin -1bin bluffilla vihulla A :spade: J :spade: 9 :heart: boardissa J :club: kiinni 6 :club: kikkerillä ja on valmis menemään mun positiosta tulleen korotuksen jälkeen katki LOL, mutta mullahan pelkkää ilmaa, niin sinne meni se.

Toinen bini meni ylipelatulleni TT kädelle. CO ostaa ittensä sisään tohon positioon --> maksaa 1bb ja vuorollaan korottaa 4,5bb oon bb ja maksan --> flop 9 :heart: 3 :spade: 4 :spade: --> vihu korottaa mut All-in/ Fold tilanteeseen ja päätän maksaa --> vihu paljastaa JJ --> huono peli/mäihä? mitä ootte mieltä? Oon ainaki koppaillu noita aika monta kertaa ja siellä on ollu ilmaa jotain pikkupareja tai paljon pahempaaki.

Viimeinen bini meni kahteen käteen mulla 88 ja päätän maksaa minireissatuun prefloppiin. Potista tulee kunnon perhepotti 6 maksajalla. Floppiin 7 :spade: Q :club: 7 :club: Korotan 3/4 potillista ku muut tuntuivat chekkailevan --> yks maksaa ja puskee turnin, joka on 2 :spade: --> päädyn kippiin, koska arvelin vihulta löytyvän 7.

Toisen puolikkaan hävisin kolikonheittotilanteeseen mun 99 vs AQ

5$ Sittarin pelasin ja tipuin 5.sijalta
      2,5$ sama tarina

Uppiaki tuli oikein kunnolla mielestäni ja sain pysymään koko päivän saldon yhteensä 2 biniä tappiollisena. Juuri tuo kärsimättömyys ja kiire tappaa tuoton ja tekee pelaamisesta break eavenia tai tappiollista. En voi väittää että olisi ollu etes hauskaa räiskiä tolleen. Paluuta entiseen tapaan pelata pokeria ei varmastikkaan ole ja hyvä niin.

No huomenna uudet kujeet ja TIUKEMPAA niittaamista löysiin pöytiin. Kyllä ne paistit sitten kääntää mun paatin kohti koillista, elleivät luckboxaa musta ohi.

Rolli 249,9$ -10$

Miten teidän kärsivällisyys pysyy kasassa pöydissä?
    • PPklubi
      PPklubi
      Bronze
      Toi kärsivällisyyden pitäminen SSS pelatessa on varmaan yks tärkein juttu, ettei lähde niillä roska käsillä pelaamaan. Parhaiten oma kärsivällisyys pysyy kun saa hyvän alun sessiolle. Toinen hyväksi havaittu tapa on pelata vaihtoehtoisesti yhtä sittaria tai FL pöytää saman aikaisesti. Varsinkin toi FL on terapeuttista kun voi rauhassa pelata suittari-connectoreita yms. muita houkuttelevia käsiä.

Kolmas hiukan huonompi tapa on lukea näitä blogeja :D
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Morjensta vaan arvoisa blokikansa :f_grin:

Tiistain pelit on taakse jäämässä. Sain tosiaan maanantaina ton 500sp-pistettä everestillä täyteen, joten pääsen pelaamaan sunnuntain 1000$ reerolleja ja ottamaan vaikka pisteistä rakepäkkinä takaisin jotain hiluja.

Tänään oon pelannu ehkä ylipitkänki session Tiltin puolella. Uusin tuulin hakkasin ja oikein krintaamalla krintasin tota 50$ taalaa NL10 fulliringissä.
      Tiiän, että ei oo ihan brm-mukaista, mutta otin riskin ja TIESIN, ettei tilttaamiseen tai kärsimättömyyteen oo mitään varaa.

Pelasin n. miljoona pöytää ja ulostin itseni pöydästä, jos sain +5bb uppia tai sitten mahtavat TUPLAT JEE!

Meni hyvin. Rolli kasvoi +9bin ja oon ny sitte 68$ +18$ :f_biggrin:

Hei taisin saada ihan kasvatettua rollin tonne NL10 tasolle, ihan oikeasti! JES lol!

Kiitos PPklubi kommenteista. Puhut asiaa. Joskus pelasin niitä reerolleja tai everestin puolella shasta-sittareita, joissa saa räiskiä ihan tosissaan. En vaan enää, kun se löysentää mun peliä rahapöydissä. Siis ainakin tunnetta, että kyllähän tään QJo voi korottaa tota steissöniä vastaan, ku ainahan se osuu.

Saiskohan ton pronssilätkänki vaihdettua taas kerran hopealle... 68 pointsia vajaa ennen tätä maratoonia. Ehkä jotain 20 pojoa jää puuttumaan.

No eipä siinä. Jatketaan harjoituksia ja öitä kaikille strategyn joukkoon tummaan kuuluville. :f_zZz:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Terve.

Tänään homma jatkui tiltillä häppäriboonusten ja strategypojojen mettästyksen merkeissä. Ehkä jos vielä sais muutaman binin ylös kassaaki nii olis jees.

On nimittäin verkot kireällä ja vahvempaa siimaa saa laittaa onkeen, että nää tonnikalat pystyy nostaan omaan busteriin.

Lyhyen 30000hanskan aikana ei oo koskaan tullu yhtä paistikasta maniak/callingstation/anytwo all-in patonkia vastaan. Siis aivan so f sick millä tassuilla kaveri veti jotain 2 outtisia ja makseli samalla yli potillisen lyöntejä! Älkää ottako väärin... EN VALITA... ei nimittäin ollu kiire pois siitä pöydästä :f_cool: . Ihme kyllä minun tuuppauksia se kummasti usko flopilla, mutta sitä ennen oli maksanu mun ylisuuret preflop-korotukset.

Ihan törkeesti vedin AKT mukaan, mutta nostin korotuksen tosiaan 6bb ja tuuppaus, jos boardi sen salli. 3 pottia 0 showdownia 60bb ulos pöydästä ja ikävä jäi tosiaa tota patonkia. Yks epäviisas veijari alkoi vaan parjaamaan meidän "asiakasta" kalaisaksi ja vaikka miksi ja mulla alko tollanen suorastaan ketuttamaan. Mitä sillä voittaa? Opettaa vielä kaverin pelaamaan paremmin tai ajaa kaverin pöydästä. No eipä sillä sain omani jo kaverilta ja sen vierustovereilta :f_biggrin:

Pelit meni vaihtelevasti muutoin. Keskiviikon pelit jäi plussalle, mutta voisi olla paljon enemmänki. Asiaan, johon törmäsin tänään oli 3-bet :s_evil: , kun koetin ryöstää. Ryöstöt makso mulle varmaan jotain 20bb yhteensä :f_frown:

Miten teette ryöstöjen kanssa, kun valitsette löysimmät pöydät?

Pari biniä tuli vaan pelattua HUONOSTI

(hero) AKo vs AJo Flop A8J... Positiosta reissasin ja vihu puskee... -->maksuun vielä jotain 5bb --> oon pot-committed ja gg vihulle LOL

Kallet jouduin kippaamaan flopilla A ja tiukkis tuli kylkeen lujaa. -0,5 bin

Pari uskomatonta ohariaki tuli koettua.
      Kolikonheitot tais mennä fifti-siksti
      Kerran menin törkeesti QQ vs AA huti :f_love: vihu huutaa chatin pullolleen jotain justise-sontaa, ku oli itte vetäny jo pari kertaa ittekki huti.

Tiltin rolli sai täytettä +2,5bin ja nysse on 73$

Suunta on oikea ja tälleen jatketaan, mutta vaan HARMITTAA oma sekoilu pöydissä.

Tossa vielä, kuinka Olio koettaa täyttää "monttua" pelaamalla mikropokeria ja koettaa olla eksymättä koko stäkillään isompiin pöytiin :f_biggrin:

http://img269.imageshack.us/img269/4876/tiltti.png
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      No niin. Se on on Olio Rovaniemeltä terve. Tässä ollaan vedetty NL10 FR BSS ekat sessiot.

Luin eilen tossa artikkelit bss pelistä ja ajattelin shotittaa tota, ku ihan brm mukasesti tohon oli mahdollisuus Everestin kalalammikossa. Päätin todella olla itte olematta se kala muiden joukossa ja tuntui olevan paljon helpompi pelata A-peliä, ku tiesin että virheistä sakotetaan ankarammin ku pelaan potissa isommalla stäkillä.

Kahta pöytää pelasin yhtä aikaa ja luin foorumilla olleen viestiketjun parhaasta ajasta pelata saiteilla. Eipä tuossa, ku katteli NL10 pöytiä niin oli oikeasti vaikeuksia rajoittaa, että kuinka monta kalaisaa pöytää haluaa pelata. Hlö/potti luvut oli monessa pöydässä 35-50 :f_biggrin: sen tietää silloin mitä tonnikalaa sieltä löytyy.

Surutta pöytiin vaan ja pelasin lyhyen mutta tuottavan session. Aiemmin kuoppasin pari sittaria ja tein turskaa kympin verran, mutta siitä ei sen enempää ku että ohihan ne kaverit veti :f_love: .

Monttuhan otettiin sitten takaisin korkojen kera sitten myöhemmin. Sain steissönin eka kädessäni multiway pottiin, ku mulla oli bb pikkupari. En lähtennä sitä korottelemaan, vaan kattelin ihan vaan settioddsien merkeissä flopin ja sittenhän se napsu ja tuli sitte floppiin A, jonka steissöni oli saanu osumaan roskakikkerillä.

Ei muuta ku lujaa kylkeen vaan, ku steissönilläki syvä stäkki ja koko pinohan sieltä sitten tuli oikeaan osoitteeseen. KIITOS :f_love:

Toiseen pottiin annoin aggrovihun hirttää ittensä, ku päätti bluffata osumaa ja mulla oli pohjarattaat. Tosin kyllä hirvitti vaan maksella noita sen lyöntejä, mutta ku ajattelin sen postflop-muuvailuja ja vertasin niitä sitten flopin toimintaan, niin siinä ei ollu mitään logiikkaa. Potti meni ihan showdowniin asti ja vihu näyttää 75o :f_o: koitti loppuun asti puskea mua pois tosta potista, mutta ohrasestihan siinä sitten kävi sille.

Että tällasta täältä. Ny töihin. Kalaisaa päivänjatkoa vaan kaikille lukijoille ja palataan lammikoille.

Everestillä 250 --> 240 --> 260
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Moro vaan ja lörtaakia kaikille lukijoille.

Eilen oli torstain tapaan freeroll-turnausten ja sunnuntaille karsintaturnausten vuoro. Vähän samalla vedin sss-peliä rinnalla tiltin maniac-mansion kavereiden kaa.

Sunnuntaille pääsin pelaamaan turnausta ja freerollit päättyivät keskivaiheille tyypillisiin 70(herolle)/30 paistille prf-all in ohivedoille. Ei voi mitään, mutta pakko noita on ottaa, että stäkki pysyy efektiivisenä ja sainhan rahat keskelle suosikkina nii se riittää mulle.

Eilen pelasin NL10 BSS-meiningeillä ja tulihan kuopattua calling-stationille 2-biniä :s_evil: patonki maksoi ilmalla riverille asti ja RIVERI EI OO KAVERI mulle ainakaan. No pitkässä juoksussa mie niin tykkään noista steissöneistä, mutta aina välillähän noita ohareita sattuu ja sehän kuuluu asiaan.

En jaksa täällä alkaa itkemään, joitain yksittäisten tilanteiden huonoja tuureja. Kuka sellaista jaksaa kuunnella ja minusta on muutenki järkevämpää keskittyä positiivisiin asioihin niin pelatessa. Peliä jälkeenpäin analysoidessa tosin käyn aina läpi kaikki kuoppaukset, jotta sais niitä liikkejä tukittua.

Yhden binin sain uppiaki toiselta paistilta. Tosin erittäin kyseenalainen peli multa näin jälkeenpäin ajateltuna.

Mitä ootte mieltä?

hero CO ! :diamond: J :diamond: Raise 0,4$
      vihu BB call 0,4$

Flop 7 :diamond: 9 :diamond: Q vihu-->check--> hero bet 2/3 pot --> vihu call

Turn J :heart: vihu-->check--> hero bet 1/2 pot --> vihu raise all-in --> hero call all-in

River 2 :spade:

Vihu shows Q :heart: T :club:
      Hero voittaa potin kaksi paria Q :diamond: J :diamond: :f_love: Sain tolla riskipelillä tuplat.

Pistin vihun kärkiparille ja heikohkolle kikkerille. Turnilla tein mielestäni value/ bluffiin houkuttelevan lyönnin loppu meniki sitten omalla painollaan.

Kommentteja/ kritiikkiä ja mietteitä tään paistin pelistä KIITOS. :f_grin:

Rollit Everest 260-->240-->250
      Tilt 73 -->82-->77 (sittarivariannsi jatkuu edelleen -5$)
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Maanantaita.

Tässä oon ollu turpa kiinni suunnilleen viikonlopun ajan, koska peli on ollu yhtä shaidenia. Syy on ollu selvä. Taso alkaa vajota, ku mun nutsit kräkätään viimeistään riverillä. Ihan normia. Turha siitä on hermostua, sanon mielessäni itelleni, mutta mutta... takaraivoon jää kytemään joko sellanen
      1. yliagressiivinen ota tästä pusken sulle stäkin naamaan olo
      2. peleko persiissä, että kuitenki mun nauloista vedetään ohi

Joka tapauksessa on aivan selvää, että tollaset vaikuttaa muhun aivan liikaa ja sitte päätinki LAITTAA SOFTAN kii rahapöytien osalta ja keskityin pelaamaan korkeintaan f-rolleja ja ilmais-sittareita ihan vaan parasta peliäni pelaamalla. Niinku harjoittelemalla ilman turhaa stressiä ohivedoista tai muusta negatiivisesta.

Höyrysin tiltin rollista viikonlopun aikana 2,5 biniä turskaa ja aivan oksettavaa peliä multa. Olin totaalipaisti paistien joukossa ja voitte vaan kuvitella, ku mua alettiin chatissa ihan ansiosta nimittelemään kalaksi ja ihmettelemään, millä käsirangella pelaan. Hyi hitto millanen olo tollasen jälkeen jää... ei enää ikinä.

Sunnuntai-ilta --> uus alku tai rahat pihalle ja tää pokeriharrastus menee hyllylle --> uus alku siis --> videoita ja artikkeleita kahlasin läpi huolella --> Takaisin suoraviivaisen ABC-pokerin pariin --> seuraukset POSITIIVISIA :f_biggrin:

Rolli lähti mukavaan kasvuun tiltillä 68$ --> 82$ +7 bin , joka on mulle hyvä tulos mielestäni :f_biggrin: Ilman ohivetoja olisin 90$, mutta thats poker sometimes.

Jotenki ton degnicin suhtautuminen ohivetoihin videoissa sai mut vaan näkemään sen matematiikan tollasten yksittäisten tilanteiden takaa. Pokerihan on oikeiden päätösten peli ja kun saat rahat suosikkina keskelle, riittää se pitkässä juoksussa enemmän, kuin hyvin.

No katotaan ny sitte, ku se seuraava ohivetoparvi sattuu kohdille, mutta tiedänpä ainaki etten oo tosiaan ainoa, joka näitten kanssa painii.

Mukavaahan tää on taas palata A-pelin pariin ja saada siitä palkkioksikki muutama bini taas ylös. Tästä on taas ihan jees jatkaa harjoituksia ja kalastelua:f_tongue: .

Hyviä öitä :f_zZz: kaikille kohtalotovereille ja kirjoittakaa toki mietteitänne, jos vaan viittitte.
    • linkku86
      linkku86
      Bronze

Mitäs muuten pelailet jos tiltillä rollia kasvattelet? Saattaakin hyvällä tuurilla olla että samoissa peleissä pyöritään, niin vois ehkä joitain sessioita yhdessä järjestellä jos niikseen tulee? (kehitys mielessä joitain analyysi hässäköitä)

Kyllähän ne runner-runnerit pitää vain kestää ja sehän se (imo) on se tärkein peli taito mikroissa...

Tsemppiä peleihin!

-Linksteri-
    • degnic
      degnic
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja oylioika
      Mitä ootte mieltä?

hero CO ! :diamond: J :diamond: Raise 0,4$
      vihu BB call 0,4$

Flop 7 :diamond: 9 :diamond: Q vihu-->check--> hero bet 2/3 pot --> vihu call

Turn J :heart: vihu-->check--> hero bet 1/2 pot --> vihu raise all-in --> hero call all-in

River 2 :spade:

Vihu shows Q :heart: T :club:
      Hero voittaa potin kaksi paria Q :diamond: J :diamond: :f_love: Sain tolla riskipelillä tuplat.

Pistin vihun kärkiparille ja heikohkolle kikkerille. Turnilla tein mielestäni value/ bluffiin houkuttelevan lyönnin loppu meniki sitten omalla painollaan.

Kommentteja/ kritiikkiä ja mietteitä tään paistin pelistä KIITOS.
      Hyvin pelattu. Preflop korotus hyvästä positiosta hyvällä suittarikonnektorilla tietenkin hyvä tehdä. Flopilla sitten osutaan monsterivetoon ja kaikenlisäksi turnilla vielä parannetaan kättä niin ei kun massia sisään ja hiphei huudahdukset perään.

Sulla tuntuis rolli kasvavan tasaiseen tahtiin, mikä on ehdottomasti hyvä merkki, keep it up :) NL10:stä vielä kokemusta ja rollia lisää ja kohta kutsuukin jo NL20.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tiistaita Rollosta.

Mitäs muuten pelailet jos tiltillä rollia kasvattelet? NL10 fullia vedän sss-taktiikalla :f_grin: YliO on nikki

Mikäs on sun nikki? linksteri?
      Mulle sopii ehdottomasti millanen vaan peliä kehittävä sessio. Ideoita kehiin vaan! :f_biggrin:

KIITOS Decci :f_grin: palautteesta. Floppipeli oli mun mielestä aika mukiin menevää, mutta preflopista ton Q :diamond: J :diamond: käden reissaaminen oli aika löysää... tosin en limppaa oikeastaan koskaan ja pakkaan tollanen suittarikonnektori ei mee CO positiosta.

Töistä oon tässä kohta lähdössä ja Tiltillä on sessiot oottamassa A-pelillä kohti 100$ ja tosiaan kohti isompia pöytiä. Täytyy kyllä sanoa vaan tosta Tiltin menosta puoleyön jälkeen, että onpa yökyöpeleille sen verran paistikkaat pelit että huh huh! Aivan sairaita pelaajia pöydät notkollaan.

Tilanne: Hero QQ vs 73o ja vihu puskee mun 3-bettiin!!! KIITOS KALALLE! :f_love:

Pelasin tosiaan eilen vielä klo 01.00 jälkeen tollasen vajaan 30min session ja +1,5bin siitä vaivanpalkaksi -2biniä meni kolikonheittoihin, mutta tosiaan plussalle jäi.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Mistäpä sitä sitten aloittaisi.

No itkut ensin, että pääsee lopettamaan tään kirjoituksen duuriin, ku oikeesti on tällä hetkellä hyvä mieli just päättyneestä sessiosta.

Pari päivää tässä on menny päivittämättä blogia ja kunnon duumswitsaus on tosiaan herollekki saapunu Everestin kautta. Ekaksi Everest ilmoittaa ruhtinaallisesta 25$ boonuksesta, jonka saan kopattua 300sp pojolla. Otan tietenki ilomielin joka boonus-rovon vastaan, mutta samalla tallasin vissiin sitä itsetuhonappia tietämättäni.

Teeppä mielessäs tai oikeasti testi, että kuinka kauan saat flipata kolikkoa, jotta saat peräkkäin 11 kertaa kruunan. Mulle kävi kolikonheitoissa näin. SAIRASTA.

KK vs KQo --> turpaan sick
      Assäkorkea väri vs vihun värisuora so sick, mutta toi ei edes harmittanu kauheesti, mutta 1 outtinen riverille! so nice!
      Aivan sama, että oliko mulla se AK vs 22 tai JJ vs AQ nii turpiin tuli 11 kertaa putkeen.

Ei ikinä oo ollu tällasta ja aivan oksettaa avata Everestin klienttiä.
      2x 500$ bonus-fr ja 1. jaolla AJs vs A5o --> turpaan ja toisessa vastaavassa turneessa 1. jako AQo vs A8o --> turpaan (aattelin tossa jo heti ku vihu näytti hanskansa, että ny tuli 8 boardiin ja niinhän se sitte napsahti)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Siihen loppu itkut ja mennään tähän iltaan FTP.lla Oon saanu rintattua rollin tämän illan alkuun lukemiin 99$ ja ny sitte alotin kärsivällisen sss-pelaamisen, jota kuitenki oon tietyiltä osin muokannu vihujen statsien perusteella (ryöstökädet hyvästä positiosta ja jatkolyöntien kippiprosentit huomioon ottaen)

Pöytävalintaan kiinnitin paljon huomiota ja sillä saa aivan sairaan paljon tuottoa verrattuna random-pöytään.

Kortit piti!!! Vihut EI saanu niitä 2-3 outtisia värinvedot ei napsunu vihuille. JES!

Kerran sain 9-setin (kärkisetti flopilla) --> tuplat
      KK vs vihun AT --> värinveto vihulle--> tuplat

QJs vs 4 vihua flopilla(3 limppas yks LAG-vihu korotti minit --> maksoin) Flopille päistä auki suoran veto --> maksoin 1/2 pottia (ehkä vähän tyhmä, mutta pot-oddsit tuntu hyvältä ku kaikki jatko turnille) Turni täytti mun vedon ja nutseilla on helppo re-raisettaa All-in --> kaks makso (slouvattu setti ja ylipari)
      --> Triplat :f_love:

Yks bini tuli kolikonheitosta mulla TT vs AJ -->tuplat
      Paistilta tuplat 88 vs A5s pistin vihun jollekki suittarikonnektorille tai roskaässille ja siks otin riskin tolla keskiparilla --> tuplat

Pari sisäänostoa voitin pikkuvoittoina pöydästä, ku nousin ohjeiden mukaan 25bb stäkillä.

Yhden binin perseilin yhdelle niitille, ku pistin sen TOTAALISEN väärälle kädelle.
      vihu Utg1--> limp heroBB --> K8s(bet 0,5$)vihu call--> flop AKx (laitoin vihun jollekki keskiparille ja siks aattelin mun käden olevan paras, mutta c-betin jälkeen vihu puskee, eikä mulle jää fold-equilityä ja toivon ohivetoa, mutta ei.

Vihulla oli AJs ja ihan oikeaan osoitteeseen nuo rahat meni sitte.

Session tuotto oli 1,5h ja +8bin

Rolli FTP 115,5$
      Everest 190$

Öitä vaan kaikille.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Sunnuntaita vaan kaikille.

Sain lauantaina hopeatason unlockattua ja pääsin tutustumaan uuteen videomateriaaliin. Decnicin ja Tikkarin tekemät videot oli tapansa mukaan kehittäviä. Vaikka noita kattoo kerta toisensa jälkeen nii niistä löytää aina jotain uutta omaan peliin.

Pelasin tiltin häppärissä muutamaa pöytää ja session alku meni aika breikeavenia, ku törmäsin kärkiparillani pari kertaa nauloihin.

Loppusessio käänty plussalle, ku kärjet flopilla piti. Sain aivan uskomattomia maksuja. Nauroin vedet silmissä niille ässäroska 3-beteille. Lisää näitä paisteja kiitos. :f_biggrin:

Eipä siinä sessio kesti alle tunnin ja sain siitä palkkioksi +4bin siis sss-binejä

Tiltin rolli lepää 123$ ja uutta tasoa pukkaa varmaan jonkin ajan päästä.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Pitää vielä laittaa "käppyrää" Tiltiltä

http://img160.imageshack.us/img160/4876/tiltti.png

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille lukijoille ja antakaa kuulua ittestänne, jos kiinnostaa.