Niitin Biitit

• EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EoNiTen Pokeri Blogi

Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Blogin kirjoittaja on ikuinen Cluster fuck. Eli jos luet blogiani ja ajattelit, että voisit oppia jotain pokerin teoriasta tai todennäköisyyksistä FEstä EVstä . Niin kannattaa hakeutua muualle.

Kaikesta muusta kyllä voin kertoa. POkerista purkaudun blogiin yleensä vain kun se menee huonosti. Toisinaan mahtailen myös kun pakka on tulessa ja postailen, jotain väsyneitä NL50 pelien graafeja tänne..

Blogi ei myöskään sovi pennuille. Hipeille, Aktivisteille, eikä muillekkaan, jotka ei kestä hurttia huumoria. Kaikkea mitä kirjoitan ei todellakaan kannata ottaa tosissaan tai ottaa itseensä.. Ja jos näin pääse käymään niin luultavasti, vaan nauran ruudun toisella puolella sun herkkä nahkaisuudelle :P

Blogin kirjoittaja on aika viinamäen miehiä ja känni postailusta on alkanut tulla paha tapa.. tätä olen yrittänyt rajoittaa. Myös ainaiset tiltit vaivaa ja kaikkea on kokeiltu aina ZENiläisistä opeista lähtien...

Mahd.Nais lukijoille vinkki vinkki, jos mies joka onnistuu känni päissään sisustamaan EXän asunnon koiran paskalla säväyttää. Ota rohkeasti yhteyttä !!

SPONSOREd By

• 1011 replies
    • poppylol
      poppylol
      Bronze
      Kas niin mi brethern in crime. Puhtaalta pöydältä lädit sinäkin blogaamaan uuden vuoden kunniaksi. Haiskahtaa riittämättömältä menestykseltä edellisen blogin tiimoilta sen enempää ottamatta esimerkiksi itseäni :P

Ei kun, onnea vaan uudelle raikkaalle vuodelle sinullekkin. Itsekkin yritän jo tänävuonna nousta tuonne NL25 maailmaan. Eli isoihin piireihin hoh..
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Törmäsin muuten heti näin aluksi hieman vittumaiseen ongelmaan.. Pelaan nimittän välillä läppärillä ja fantin tietokantojen yhdisteleminen onkin mulle aivan liian vaikea juttu..

Joten postailen varmaan molempien koneiden käppyrät jos/kun sellaisia päiviä eteen sattuu..

Vai voikohan nää historiat vaan survaista toiselle koneelle vai sekoaako fantti ??

Edit: Lollipopille...

Joo siis hommahan haiskahtaa ja on niin epäilyttävä vääntö muutenkin, että uusi blogi oli ihan pakko pyöräyttää :P Ja kiitos kova yritys tulee ainakin olemaan..
    • poppylol
      poppylol
      Bronze
      Fantin kantojen yhdistely onnistuu mainiosti! Otat vaan toiselta koneelta aina session jälkeen käsihistorian ja tunget sen sinne toiseen koneeseen ja importtaat kädet. Kokeiltu monta kertaa ja toimii täydellisesti! Käppyrät ei sekoa ja HUDin pelaajatiedotkin pysyy ihan järjestyksessä.

Olen jostain myös joskus ohimennen lukaissut että joku olisi laittanut kaikki pokerisoftat usb tikulle ja sen aina tyrkkää kiinni kun pelaa.. En ole itse kokeillut mutta jotenkin tuntuu että ainakin PostgreSQL saattaisi herjata jotain. En sitten tiedä.
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Melkoista vuoristorataa

Kiirettä pitää ja aika ei meinaa riittää mihinkään..

Nyt on sitten muutama viikko paiskittu enemmän ja vähemmän pokrua. Aluksi oli tarkoitus tahkota enemmänkin, mutta huomasin, ettei aika yksinkertaisesti riitä kaikkeen..

Alku viikko painettiin pikku stäkillä kauheessa kiimassa Kovasti profittia. Sitten iski biittien suma ja totaalinen hajoaminen :D En tiedä kuinka monta AA all in pre flop tilannetta hävisin, mutta mikään ei pitänyt sinä päivänä.

Muutama päivä siinä sitten meni vähän muissa merkeissä.. Ja hyvä niin.. Tuli aloitettua taas kuntoilu ja salilla käynti.. Ja Vittumaisen sitkeä flunssakin alkaa pikku hiljaa taittua :O

Palasin eilen taas tutumpaan bss peliin ja alun hyvän draivin jälkeen hävisin pari isoa pottia all in flop Set & runner runner väri ja AA & KK All in Pre flop.. Alkoikin taas lämmöt nousta :D Kuoppasin tilteissä muutaman binin siihen päälle ja nopeasti petiin pötköttää.. Kauhee kuumotus, hiki vaan valui päästä ja mietin "hiljaa" mielessäni mitä vittua sitä taas tuli tehtyä :D

No esim tällästä tuli tehtyä :D

Vihulla K3s Mulla QTo ja mennään päätyyn saakka molemmat bluffilla :D

Kaveri lyö kuivahkoon floppiin 28J rainbow potillisen ja mitä mä teen ? Ei sillä mitään ole fisulla.. No mähän flouttaan.. sehän kuullostaakin niin komealle :D turnilla vihu lyö taas.. Tuun kylkeen.. kaveri maksaa ja riverillä tuuttaan kaikki ja maksu tulee ja vihu vie potin K high :D

Chatti kävi hetken kuumana ja löin koneita kiinni =)

Tämän illan sessarit päätyi sitten mukavasti nelisen binua plussalle joten tiltti saatiin paikkailtua. LAGia tuli pelattua ja tällä kertaa kun saatiin edellä rahat survottua keskelle ei tultu ohi..

Kaiken hurlum hejn jälkeen puhtailla voitoilla ollaan vielä nelisen sataa taalaa joten täytyy kai olla ihan tyytyväinen..
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Eiii Pysty

Vielä olis viikko tätäkin kuuta jäljellä.. Tappiolle ollaan paineltu jo reilusti yli 2 sadan ja ainoa mikä on pitänyt rollin nousussa on reilu 400 taalan rakeback.. Sekin kun oli tarkoitus nostaa pois, niin ei hyvältä näytä. No eipä nostella siis... Sitä vaan muistelee kuinka oltiin ennen kuun alkua mukavasti 1k plussalla ja elämä hymyili :P Nyt kiristellään hampaita ja niitä parempia fiiliksiä on haettu NL 25 ja eilen kokeilin jopa NL 10 tasoilta =) Noh kuinka siinä kävi.. Turpaan tuli sielläkin ja vitutus melko kova :D

NL 25 ajattelin nakertaa nyt loppu kuun niin perse tiukkaa, että ei varmasti tule isoa biittiä. Mutta saa nyt nähdä.. Melkoinen kesto tilpanderi ollu kyllä päällä viimeiset viikot.. Tulee bluffattua kalaa ja makseltua kaikella paskalla..

Ensi kuuhun mennessä on saatava nuppi taas reilaan muuten hukka perii.. Artikkeleita lukemaan ja videoita kyylämään siis =)

MUHAHA ensi kuussa olisi tarkoitus nostaa reikkiä ja pelailla kohta jo NL 200 tasolla ja tienata miljoonia ja olla maailman kovin peluri ja gambleri :D hirveetä legendaa tullu taas heiteltyä tonne ekaan postiin. Tästä eteenpäin lupaan vain yhden asian EN LUPAA MITÄÄN ! Noh ehkä se aurinko paistaa vielä risukasaankin..

"Sitä odotellessa lähen kuoppoomaan muutaman binin sellaases kortti vieännössä mitä toiset sannoo teksas holdeemiks. Minä en nuista niin tiää ku ehäm miä mistään mitään tiää muutenkaan ku miä oon vaan tällänen tyhmä savolainen juntti"

KIITOS NÄKEMIIN ja ANTEEKSI
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Saanen veikata et oot painanu aika hulppeasti tuolla 10 tasolla ;)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      Saanen veikata et oot painanu aika hulppeasti tuolla 10 tasolla ;)
      Noo ehkä vähän liioittelin.. Hävisin pari jakoa sielläkin ja naureskelin vaan, että ei vittu tätä touhua et nyt lyödään kyllä jo lyötyä miestä :D

Hakkasin vähän icm traineria ja Tuli pelailtua muutama 10 taalan DON sittari ja olikin virskistä kokemus näin käteis grindaukseen puutuneelle raakille.. mukavasti meni muutama testi ja rahoille =) Ehkä tuosta löytyy uusi harrastus..
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Joo mäkin tykästyin niihin kyl täytyy vähän mansionin rollia nostaa viel ni voi alkaa rauhassa läiskii niitä 5 alkavia kun muissa rake on rosvousta
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      No niin nyt on vähän kuosiuduttu. Teho juomat nautittu ja aamu venyttelyt tehty =)

muutama video katseltu ihan basic juttuja ja vähän lueskeltu käsi taulukoita ja istahdin shortti NL 25 pöytään. Vihdoinkin sain puristettua voitollisen session. Voittoa kertyi vaatimaton 3 biniä josta viimeiseen käteen tietysti vedin aivokuolleen pelin fisua vastaan ja lahjoitin yhden binin takaisin ihan vaan muistuttaakseni itseäni menevän kuun teemasta =) mutta olen silti tyytyväinen.

Kaveri oli super pasiivinen maksuautomaatti ja veti loppuun asti vaikka kuollutta...

68 - 60 31
      MP3: $20,35
      0,5 46 45 104

Mulla on fisuun positio.. Fisu min reissaa mp3= pieni pari
      Mulla AQs Co ssa ja korotan 2,5 kala maksaa kuten aina.. ja osuu tällä kertaa settiinsä ja passaa.. no minäkin osun tietty akkaan ja lyön normi konttarin johon super passiivinen fisu tulee kylkeen. Tätä ei ollut koskaan tapahtunut. kortit mäkeen ja uusi jako.. Vaan EI ! tiltteistä toipuva niitti maksaa ja vihu lyö turnilla all in.. no niin kortit mäkeen.. Ehei-- otan maksun ja näytän kaikille paistikkaan pelini =) hankala se on tupakastakin päästä yhdessä päivässä eroon sama taitaa olla näissä mun fisuiluissa =)

Nyt tuli panosteltua heikommilla peleillä tosi vaisusti, pidettyä potit pienenä ja kippailtua kiltisti.. Toi mun idiootti peli oli tietysti poikkeus.. Mutta kautta linjan pelasin hyvin varmaa solidia peliä pitkästä aikaa. Ja tuntui vaihteeksi ihan mukavalta.. Eli eli loppu kuun teema.. Enemmän MASSII vähemmän RESSII :P Ensi kuussa pitää katsoa jatkaisiko ihan rollin turvottamista pienissä pöydissä vai lähtiskö roiskimaan isompiin pöytiin.. Fiilis ainakin vähän korjaantui. Kun tuntui, että oma peli on ollut ihan hukassa..

Voinen sanoa muillekin varoituksen sanan ! Pidä aina peruspelisi kuosissa oli taso mikä tahansa. Kun alkaa liikaa sooloilemaan ja kikkailemaan huomaat kohta olevasi ihan hukassa ja lompakko narisee, mutta ei sen takia, että se olisi liian täynnä =)

Niin ja pelailin samalla Don sittareita siinä sivusilmällä. Ja kävi melkein kuin pokkAAlle eilen. Eli talo rikastui minä en.. 6 sittaria 3 rahasijaa =) tosin yhdessä tietysti tipun bublessa KK & 88 8 turnilla ja Niitti ulos.. Mutta DON sittarit on kyllä mukavan rentoja pelailla ja usein pääse huomaatta rahoille pelaamatta yhtään kättä =)

Loppuun yksi savolainen sanonta helsinkiläisten ihmeteltäväksi :P

Jos huomoot, että oot kuopassa, niin toppoo ihmeessä kaevuu

Tästä pitääkin tehdä enemmän tapa kuin harrastus. Jos ei muuten niin protestiksi sille kun EQwalaattoria ei saa savon murteella !!!
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      jee siis yksi kuollut hiiri vähemmän maailmassa =O

No eipä siin hyvä vaan että sait homman oikeeseen suuntaan ei tarvi viel pykää pystyyn pelastakaa niitin hiiret rytä =P
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Kolmatta päivää nousussa. Saa nähdä kauanko putki jatkuu...

Katsoin "hasselhoffelin" enkku videon kirkkaasti edellä/jäljessä ja sain vähän rauhallisuutta omaan peliin.. Tullut vähän aliarvioitua vihuja pienemmillä tasoilla ja siitäkin syystä on paineltu kovaa ja tultu myös kovaa alas kun vihuilla vedot napsuu...

Seikka missä olen menettänyt valueta on hullut ranskalaiset, jotka korottavat samantien, jos heille checkkaa. Ja tykkäävät potittaa "bluffina" riverin. Mutta kippailevat kiltisti huonommat kädet riverillä, jos siihen tulee vielä painettua.. Kokeilin paremmilla käsillä check/call check raise turnin tai viimeistään riverin ja olen antanut "poikien" bluffata rauhassa ja se on purrut hyvin. Usein paljastuu pelkkää ilmaa tai jotain gutarin ja keskiparin virityksiä.. Tällä tavalla olen saanut nostettua mukavasti voittoja kun riverillä potti on usein jo melko iso ja nää hullut ei pelkää lyödä kovaa bluffinakaan...

Jos sitä taas alkaisi vaihteeksi käyttämään aivojaan ja pelaamaan vihua. Eikä vaan roiskimaan perse tilteissä menemään niin saattaisi jotain tullakkin tästä touhusta..

"Kompastelu voep estee kuatumisen"
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Hyvä runi jatkuu ja aamun pelit kolmisen biniä blussalla..
      Muutama ohi veto tietysti mahtuu tähänkin sessariin kun vihu päätti maksaa Qhigh värin vedolla turnilla lähes potillisen korotuksen mun kahdelta parilta pistäen itsensä all in.. Toinen bini meni huonosti pelatulla vedolla, josta tuli OESD+värinveto turnilla.. Painoin turhan innokkaasti turnilla merkit keskelle kun ilmainen kortti oli tarjolla.. Vihulla tietty kaksi paria kiinni ja "kiitos chipeistä" se sanoo chattiin =)

Mutta ihan tyytyväinen olen kun peli kulkee taas =) kuoppaa on nyt paikkailtu vajaa 300 sataa TAALAA+ satanen rakebackkiäkin siinä samalla on kertynyt, joten eiköhän se tästä =) Hiirikin on saanut olla kohtuu rauhassa ja näppiksen kaikki nappulat on taas tallella :P

Eilisen kultapossuilun jälkeen istahdin väijymään kämppiksen lainaamaa GORE pätkää ja oli taas mukava käydä paniikissa nukkumaan :D Kaveri tekee vielä työkseen noita monttu bisnes juttuja ja alkaa tuntua, että se on jotenkin sairaalla tavalla kiinnostunut noista kauhu yms muista paloittelu hommista :D Ensi kerralla katsotaan SHREKKIÄ !! Tai pitää toivoa , että toi tykki simahtaa niin saa pitää hetken vielä pienen osan tästä jäljellä olevasta täysijärkisyydestään :P

"Mikä laalulla tulloo, se laalulla tulloo. Anna tok tulla vuan"
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      300 sataa =P WAU kova harja xD
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Alkuperäinen kirjoittaja Vizah
      300 sataa =P WAU kova harja xD

Niin siis ei yhdessä päivässä :D NL 25 tasolla mun paras tulos päivässä taitaa olla 10 biniä plussaa.. siitä mahtaa olla vielä kuvakin vanhassa blogissa =)

Katselin huvikseni kuinka paljon olisi tahkottu, jos osais aina lopettaa kun ollaan päivän parhaassa tuloksessa ja oltaisiin noustu melkein 16 binii, mutta se nyt on vaan sellaista haaveilua =) tärkeintä on, että homma taas kulkee =)

On kyllä tullut mietittyä vetäisikö voitoille jotain rajaa esim 3 biniä päivässä ja sitten lopettaisi. Ja taas tappiolle 2 biniä. Mutta ei se onnistu kuitenkaan. Sittenhän jäisi aivan liikaa aikaa kaikille tärkeille asioille jos voitot tai tappiot napsuis ekassa puolessa tunnissa :D

EDIT: Valehtelin se olikin 7,5 biniä =) Mutta vajaa 1000 kättä se oli melkoista pommitusta :P
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Mut eikös 300 sataa oo vähän niinku 30 kiloo =P
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      Niin puhuin ihan taaloista :P Ja ei en pelaa mitään NL 100 tällä hetkellä. Jos ensi kuussa taas uskaltautuisi NL 50 pariin edes aluksi.. Eli nyt on pelailtu NL 25 tiltin jälkeen aika kiltisti =)

Mut tässä on taas joku vizahin kumma takaperin umpäri ja kallellaan ajateltu kuvio mitä en nyt tajuu. mutta eiköhän tuo mulle aikanaan selviä..
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Mutta ihan tyytyväinen olen kun peli kulkee taas kuoppaa on nyt paikkailtu vajaa 300 sataa + satanen rakebackkiäkin

tuota kohtaa meinasin sun tekstissäs ;)
    • EoNiTe
      EoNiTe
      Global
      No niin joku nussii pilkkua.. korjasin.. happy now :P
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      pakkohan sitä jotaan on panna ku emännällä hillo viikot ;)