Nakit ja muusi

• Nakkisormi81
      Nakkisormi81
      Bronze
      Kultatason kunniaksi ajattelin alkaa kirjoittamaan omasta tylsästä elämästäni pokerin parissa.
      Eli pelailen tällä hetkellä NL10SH Bet365:llä ja päämäärä on sama kuin kaikilla muillakin, joten en viitsi edes mainita sitä. Tiedän tylsää ja tavallaan niin säälittävää.

Heti alkuun haluaisin kertoa mielipiteeni BET365:n bonarista. Se on ihan suolesta. Hiukan päälle 200$ olen tähän mennessä rakettanut PS:n pisteiden mukaan ja bonusta olen saanut sen 10$. Eli lasketaanko Mp samalla kaavalla euro ja taala pöydissä?

Sivusto vaihtuu samantien kun saan vihdoin nostaa PS:n lahjoittaman 50$ ja se on saletti.

Mitään muuta en tällä erää halua sanoa.
  • 4 replies
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      No hyvinhän sulla on mennyt, kun pelaamalla olet kultatasoon noussut. Meikä sai tuon tason lahjaksi.
      Kyllä minäkin tuolta saitilta olen poistunut, kuten monelta muultakin jatkuvien ohivetojen kyllästämänä
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Jos maksat € tai £ pöydässä vaikka 1€/1£ rakea, saat saman verran pisteitä kun jos olisit maksanut 1$ rakea. Strategypointsit tulee mun käsittääkseni kuitenkin oikein, eli 1€ rakea saa sen ~5.5 pistettä.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Eikö bet365 laske €- ja £-pisteitä samoin kuin Mansion joka kertoo noissa pöydissä taulukon mukaiset pisteet kertoimilla 1,6 ja 1,7 kompensoidakseen eron valuuttakursseissa taalaan nähden ?
    • Nakkisormi81
      Nakkisormi81
      Bronze
      Ei ja se juuri onkin vähän hanurista, koska 1200 pisteestä saa kuitenkin vain sen 10$ eli 7 euroa.

Mutta asiaan...

Itseäni vähän hymyilyttää, koska monella muulla tämä vuosi on alkanut todella huonosti. Ei minulla. voitto-putki vaan jatkuu ja plussalla ollaan tämän kuun osalta n. 14 biniä. Tietenkin voisin olla enemmänkin voitolla, mutta tuli pelattua muutama ylipitkä sessio ja tietenkin 4-pöydällä. Luetaan -6biniä oman paskan pelin vuoksi, koska ei jaksanut/ehtinyt keskittyä.

Oma vähäinen kokemus on osoittanut, että paras tulos saavutetaan pelaamalla kahta pöytää max. tunti. Toki sessioita voi olla parikin päivän aikana kunhan ne eivät veny yli tunnin mittaisiksi.

Tänään pelasin siis tunnin ja hiukan vajaa 2biniä plussaa. Mitään ihmeellistä ei oikeastaan tapahtunut 3/4 potin lyönnit luettiin edelleen heikoiksi lyönneiksi ja porukka oli valmiita menemään katki keskipareilla vetoisalla pöydällä.

Pokeri on siis edelleen kivaa ja mulla on perheasiat kunnossa.