Tavoitteet Everestil!

• Itikanpistos
      Itikanpistos
      Bronze
      Morot taas kaikille kaloille ja paisteille vanha tuttu Itikka palaa jälleen kerran kuvioihin.. :) Demes yllytti mut taas kovan grindaamisen saloihin kun herra kysy haluanko yrittää vapauttaa kilon boonusta Everestillä... Tarkoitus oli lähteä sinne fl mielessä ja huomasin että kahden tunnin päästä tuli täyteen 10/10 pöytä 6/6 taitaa pyörii vähän enemmän, mut aika perseestä tuol everestillä jotakin kilon boonusta vapauttaa jos pöytiä ei ole saatavilla koskaan hyvin :<

Noh, pari päivää meni, niin yritin miettiä millä tavoin sitä kilon boonusta alkaisin vapauttamaan.. En muista herran nimeä ircis, mutta sano että nl pyörii siellä kokoajan ja sinnehän mä upposin.. Tässä nyt pelannut noin viikon sss tyylillä ja tuottoa tulee sitä tahtia et lompakkoon kohta mahu rahat :D

Aloitin 1393d ja nyt on 1981d eli ihan helvetisti tullut voittoa lyhyessä ajassa.
      (alle viikossa)

Pelaan siis 0.50/1 ja 1/2 tasoilla sss

Toivottavasti saan jonkulaisen session kasaan, että valmentajat pystyy arvioida sitten kuukauden lopussa missä on ollut avain hyttysen peliin ja missä on parantamisen varaa, että tappiot pystytään minimoida jatkossa..

Tullut huomattua että nopeasti sieltä vuorenhuipulta tullaan alas, kun kortit ei pidäkkään, vaikka kuinka hyvin johtais.. Pitää muistaa vaan pitää pää kylmänä niin kaikki sujuu hyvin..(ei ole ollut mulle helppoa fulltiltpokerilla)

Yritän päivittää voittoja ja tappiota tänne

Monet varmaan tietää mun tilttaukset 2/4 nl tiltillä minkälainen sankari olen ;)
  • 1 reply