Äänestä Suosikkiblogia!

• Poll
    • What will be the Biggest Pot of 2009?

• 45
        It will reach $1.5 million
        45%
      • 31
        It will stay at $1.35 million
        31%
      • 16
        It will go over $2 million
        16%
      • 9
        It will reach $2 million
        9%
      Total: 101 Votes
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Päivää foorumistit,

Tarkkasilmäisimmät ovatkin jo huomanneet, että Valmentajien Vegasblogi on avattu uudelle Suosikkiblogit-alueelle. Kyseessä on halumme nostaa muutamia laatublogeja omaan osioonsa suuren massan joukosta.

Nyt sinulla on mahdollisuus itse päästä suosikkibloggaajien joukkoon ja/tai äänestää omaa suosikkiasi! Nostamme valmentajien seuraksi ensi vaiheessa kolme muuta blogia. Jatkossa määrä kuitenkin lisääntyy.

Se, mitkä blogit ovat Suosikkiblogeja, on jäsentemme päätettävissä. Arvovaltainen esiraati tekee kuitenkin aina äänestyslistan raadin mielestä ansioituneimmista blogeista. Arviointikriteereinä ovat mm. päivitystahti, lukijoiden määrä ja sisällön kiinnostavuus ja laatu.

Vuodenvaihteessa järjestämme äänestyksen siitä kaikkein suosituimmasta tai parhaasta Suosikkiblogista. Vuoden parhaaksi valitun blogin pitäjä palkitaan yllätyspalkinnolla! Vaikka sinulla ei vielä olisikaan blogia, voit silti päätyä Suosikkibloggaajaksi - kunhan avaat kiinnostavan blogin hyvissä ajoin ennen vuoden vaihtumista.

Ensimmäinen äänestys on alkanut, ja äänestysaikaa on tämän viikon perjantaihin klo 12 saakka. Olemme ensivaiheessa valinneet "likaisen tusinan", josta siis te valitsette kolme suosituinta.

Anna äänesi kuulua ja kerro, mikä sinun mielestäsi ansaitsee paikan Suosikkiblogeissa!
  • 20 replies
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Ehdottomasti degnicin 'koomailua koulunpenkiltä'. Kaveri on aloittanut PS:n $50 alkupääomalla ja heittelee samankokoista summaa nykyisin blindinä sisään. Myös blogittaminen on ollut pitkään kestävää ja yhtäjatkoista.

Toinen suosikki voisi olla Anssin ''Grindaan sittareilla maailman huipulle'' :f_cool:
    • Them
      Them
      Bronze
      Äänestän deggyä.

Paras blogi heti omani jälkeen :f_biggrin: .
    • Schlieben
      Schlieben
      Bronze
      Pakko äänestää deggyä.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Poker sucks! feat. kravdude. Sitä olen ainakin itse eniten seurannut, mutta ei ollut vaihtoehtona...
    • NTV123
      NTV123
      Bronze
      Ainoat blogit joita tulee seurattua on Tikkarin, Jimin ja Deggyn.

Deggyä on jo äänestetty, joten eiköhän se suosikkeihin lennä. Annetaan ääni Jimbolle.

e: Juhanuhan blogille pitäisi antaa suoraan se "seuratuin, ps:n ylivoimaisesti paras blogi" -palkinto.
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Gold
      Haa, mulla on jo 2 ääntä ja kolmas sija. Ja mä kun oon aina pitänyt blogiani tylsänä jota ei edes moni vilkaise :f_cry:
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Ainoat joista tulee varmasti luettua kaikki postaukset ennemmin tai myöhemmin on juhanuhan ja deggyn blogit. Muita tulee sitte seurailtua vähän on/off.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Ääni tampereelle ja kovaa nousevalle :f_thumbsup:
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Blancco7
      Poker sucks! feat. kravdude. Sitä olen ainakin itse eniten seurannut, mutta ei ollut vaihtoehtona...
      Arviointikriteereinä ovat mm. päivitystahti, lukijoiden määrä ja sisällön kiinnostavuus ja laatu.

:D Mut kyllähän tässä ehtii vuoden aikana vähän saada asiallisempaa sisältöä

edit. ääni meni ristolle. Vähän turhan cash-painotteisia vaihtoehtoja.
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Khiiniau
      Haa, mulla on jo 2 ääntä ja kolmas sija. Ja mä kun oon aina pitänyt blogiani tylsänä jota ei edes moni vilkaise :f_cry:
      Kannatti vaihtaa tylsä fixuttelu action pitoiseen omahaan. :f_wink:
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Decnic on ässä.
    • ruotsalainen
      ruotsalainen
      Bronze
      Luen säännöllisesti deggyn ja Tikkarin edesottamuksista... toivottavasti juhanuha vielä joskus jatkaisi blogiaan... - oli aikoinaan ehdottomasti mielenkiintoisin. PokkAAlla on myös ihan hauskat vedonlyönti- ja pokerijutut (uhoamiset)... niistä voisi saada jopa blogin aikaiseksi jatkossa?
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Tulipa vaikea valinta kun ei ole poupoun blogi tuolla että saisin sitä äänestettyä. ?(
    • poupou
      poupou
      Bronze
      En tie ottasko kehuna vai loukkauksena :f_wink: :f_tongue: :f_biggrin:
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kravdude
      Alkuperäinen kirjoittaja Blancco7
      Arviointikriteereinä ovat mm. päivitystahti, lukijoiden määrä ja sisällön kiinnostavuus ja laatu.

:D Mut kyllähän tässä ehtii vuoden aikana vähän saada asiallisempaa sisältöä
      Jos kriiteereinä ovat päivitystahti (semi-check), lukijoiden määrä, sisällön kiinnostavuus ja laatu, niin oma blogi ei pääse tähän äänestykseen ennen kuin varianssi tekee täyskäännöksen oikeaan päin ja pystyn kirjoittamaan asiallisempaa tekstiä! En osaa sanoa kuinka moni oikeasti seuraa omaa blogiani ja tiedä sitten kiinnostaako mun avautumiset muita :D Kirosanojen täytteinen teksti ei varmaankaan ole kovin laadukasta ja mun käsi/pelianalyysit ovat toistaiseksi koostuneet fisujen surkean/kummallisen peli paheksunnasta. :f_p:
    • vapaamieli
      vapaamieli
      Bronze
      Ääni heilahti ristolle, jos mies vaikka innostuisi bloggaamaan hieman enemmän: uskoisin, että moni lukisi mielellään hieman enemmänkin tämän komeetan muuveista. Deggylle en laittanut ääntä, vaikka hänen bloginsa on mieluisinta luettavaa, kun näyttäisi (yli puolilla äänistä :) ) pääsevän listalle.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Deggyn blogi saa täältä äänet! Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen seurata, miten oikesti sitä pokerilla rahaa tehdään. :f_grin:

ja tottakai tulee muittenkin blogeja seurattua, Poun blogi on ehdottomasti kärkilistalla. :f_thumbsup:
    • 108500
      108500
      Bronze
      jimille läks. perusteluja ei tarvinneta.
    • liina
      liina
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Tulipa vaikea valinta kun ei ole poupoun blogi tuolla että saisin sitä äänestettyä. ?(
      no niinpä. höh. :f_love: ja vielä muutama lässynlässyn :f_love: :f_love: :f_love: :f_grin:
    • 1
    • 2