2013

• IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      010113 - Hyvää uutta vuotta!

Aiemmat blogitus-yrittämiseni ovat jääneet kerta toisensa jälkeen valitettavan torsoiksi. Syyt ovat yksinkertaiset - perfektionismi kirjoittamisen suhteen. Siispä ajattelin kokeilla uudenlaista mallia, jossa kirjoitan varastoon, ja mikäli olen edes jokseenkin tyytyväinen lopputulemaan vuoden kuluttua, julkaisen salaisen päiväkirjani.

Tervetuloa seuraamaan vuottani 2013.

Vuosi 2012 oli tuloksellisesti varsin onnistunut; aloitin ammattimaisesti pelaamisen huhtikuun 20. päivä, ja yliopistostakin päätin ensimmäisen periodin jälkeen ottaa vähän taukoa keskittyäkseni enemmän pokeriin. Etenkin psykologisella puolella on tullut otettua isoja askelia eteenpäin: koen yhä tilttaavani helposti, mutta nykyisin osaan käsitellä asiaa entistä paremmin. Suurin kehittymisen askel on otettava ajankäytöllisissä asioissa ja työmäärien kasvattamisessa.

2013 tavoitteiksi otan niin sekä ajan- että rahankäytöllisen viisauden parantamisen, sekä hyvinvointiin tähtäämisen. Toivottavasti voin vuoden viimeisenä päivänä kuitata nämä onnistuneiksi.

Olen lähdössä tammikuun loppupuolella Maltalle muutamaksi kuukaudeksi. Sen mainingeissa perustin ketjun:

Kilpailu: Auta hero kotiin!

Toivottavasti saatte kyhättyä paljon hienoja ehdotuksia, jotta OP saisi mahdollisimman mieluisan kotiinpaluun, kun sen aika koittaa. Siihen saakka on tehtävä paljon töitä, ja olenkin nyt pitänyt pari viikkoa lähes totaalivapaata töiden saralta, ja täten todella motivoitunut työni suhteen.

Huomenna aloitetaan, katsotaan miten lähtee käyntiin! Tsemppiä.

090113 - motivaatiota

Vuosi on saatu mukavasti käyntiin. Työtuntimäärä on ollut toistaiseksi varsin suuri, mutta käsiä ei tunnu saavan kovin paljoa päivää kohden johtuen nykyisen pokerisivustoni (888) asettamasta maksimimäärästä pöytien suhteen (888-882). Hupissa tuntuu saavan aika vähän actionia (pl. husng jotka ovat kyllä lähes pehmeimpiä pokerstars.fr:n jälkeen (en koe ampuvani itseäni jalkaan koska luette tämän vuoden kuluttua (ja silloinkin varmaan uppoaa tekstiin))). Kaikesta huolimatta ollaan muutaman binin upit saatu revittyä.

Lähtö Maltalle tuntuu aiheuttavan aika paljon järjestelyjä, etenkin kun autostani hajoitettiin lasi ja sen korjaaminen on vienyt resursseja. Kaikkien töiden, kotitöiden, ''rästien'' ja laskujen maksamisien ohessa oon mm. joutunut valikoimaan mitä tavaroita & vaatteita vien jonnekin hyväntekeväisyyskirpparille, koska en oo osannut heittää tavaroita (lue:krääsää) pois aiemmin. Mitä turhuuksia sitä onkaan tullut haalittua.

Mutta olen kovin motivoitunut sekä matkan että töiden suhteen. Tulevina viikkoina lasken päiviä lähtöön ja nostan tuntipalkkaani dollar-wise.

130113 - Being lucky on 13th.

Haha. Hahauskaa.

Availin käkkypöydät urheilemisen jälkeen, ja oli jotenkin kuollut + kipeä-ish olo. Suljin sitten 3min myöhemmin pöydät turhautuneena siihen ettei voi tehdä töitä. Vapaapäivä it is.

Hain juomista ja avasin jotain EPT8 kauden jaksoja pokerstars.tv: sta. Mietin että kyllähän tässä vaikka yksi turbo-mtt menee rinnalla. Otin ekan hyperin joka alkoi 10min kuluttua ahaa-elämyksestä.

[img][IMG]https://img194.imageshack.us/img194/8850/hyperpytty.jpg[/IMG] Uploaded with ImageShack.us[/img]

Olin onnekas. Vihut aika karmeita. 15bb stack 7x-foldas bubblessa, ja top15ssa joku pelas 3/3.

Matkakassaa Maltalle. Jee. Motivaatiota. VAU.

230113 - ''Tyhjiin vedetty ja kuiviin imetty.''

Junassa. Sähköt katkeaa jotenkin tappavan tasaisesti, joten joudun laturittomalla läppärillä kirjoittamaan notepadiin.

Viimeiset päivät on mennyt pakatessa ja siivotessa. Pölyisä asuntoni ilmeisesti aikaansai pienen flunssa+kuumetaudin, joten grindaamiseen ei oo ollu mahkuja.

Yllättävän kauanhan tässä on jo terveenä oltu, mun potilashistoria huomioiden. Oon yläaste-ajoista asti sairastanut keskimäärin kolme pitkäaikaisempaa tautia joka talvi, ja jokaisena vuotena on mennyt vähintään yksi antibioottikuuri, pahimmillaan kolme. En saa huonoja kicksejä juuri mistään muusta niin paljoa kuin sairastelusta; oon luonteeltani hulivili, ja saamattomuus vihastuttaa.

Tälläisinä jaksoina tulee mietittyä hyvinvointiin liittyviä asioita. Oon ammattilaisuuteni aikana syönyt pääosin liian harvoin ja liian yksipuolisesti. En ole liikkunut ~ollenkaan. Mikäli antaisin HTMn tavoin itselleni arvosanan jokaiselle päivälle, tulisi kouluarvoasteikolla negatiivisia arvoja. Tähän voisi tapahtua muutos Maltalla. En toki pakannut edes lenkkareita mukaan, koska ''Maltalla kaikki on niin paljon halvempaa'', joten ainakin tekosyitä on kehitetty jo ennakkoon. Oon kuitenkin saanut tähänkin asiaan motivaatiota lukemalla monen menestyvän pelaajan blogia, ja selailemalla graafeja ajoilta jolloin hyvinvointini vielä kiinnosti minua.

Tälläisen avautumisen jälkeen on ehkä vaikea uskoa että istumatyöläinen on BMIn mukaisesti kategoriassa normaali, painaahan hän noin 70 kilogrammaa. Se on melkeinpä liian vähän. Voisin ottaa tavoitteeksi kerätä kesään mennessä kolmekymppiä lisää - kaksi tilille ja yksi vyötärölle. Juomalla tätä ei tosin tule hankkia.

Päihteet ovatkin yksi asia joiden suhteen voin sanoa asioiden olevan hyvällä mallilla. Sain varsin tiukan kotikasvatuksen niiden suhteen, joten pienestä asti on iskostunut mieleen ajatus ''ei hyvä''. Lisäksi päihdevalistusta on mun kotikonnuilla annettu ala-asteesta asti lähes riesaksi asti. Tupakkaa olen polttanut joskus 18-vuotiaana humalassa ehkä kolme kertaa. Huumeisiin en uskaltaisi koskea, eikä lapsuuden tuttavan kuoleminen niiden vuoksi parikymppisenä ole tuonut suurta halua kokeilla jatkossakaan. Viinaa meni joskus verrattain tiiviillä frekvenssillä, mutta nyt en ole juonut sitäkään sitten elokuun. Taitaa olla tuon päätöksen jälkeen kuusi mietoa ''ennätys''. Enkä tunne tarvetta rikkoa nytkään. Malta onkin ihan kiva matkustuskohde tämän suhteen, siellä kun saa kympillä kymmenen shottia..

Muutaman tunnin kuluttua Espoossa. Siellä vietänkin viimeisen kaksi viikkoa ennen lähtöä.

Cheers.
  • 1 reply