Ehdota uusia Suosikkiblogeja!

• Mikko
      Mikko
      Bronze
      Suosikkiblogit saavat pian perheeseensä kolme uutta jäsentä. Uudet Suosikkiblogit valitaan yhteisöäänestyksessä ensi viikolla, ja sitä ennen sinulla on mahdollisuus ehdottaa haluamaasi blogia äänestykseen.

Äänestykseen otetaan mukaan korkeintaan kymmenen blogia. Jos ehdotuksia tulee yli kymmenen, PokerStrategy.comin Community Managereista koostuva raati seuloo ehdokkaista kymmenen omaa suosikkiaan.

Ehdota suosikkiasi tässä ketjussa! Aikaa ehdotuksille on 24. lokakuuta loppuun asti.

Huom. Voit ehdottaa myös omaa blogiasi. Vain yksi ehdotus per jäsen.

Finaaliäänestys vuodenvaihteessa

Vuodenvaihteessa järjestämme äänestyksen siitä kaikkein suosituimmasta tai parhaasta Suosikkiblogista. Vuoden parhaaksi valitun blogin pitäjä palkitaan yllätyspalkinnolla! Vaikka sinulla ei vielä olisikaan blogia, voit silti päätyä Suosikkibloggaajaksi - kunhan avaat kiinnostavan blogin viimeistään tämän viikon aikana.
  • 14 replies
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Ehdotan suosikkiblogiksi Tikkarin reissu-/pilliblogia. Jos saataisiin vaikka päivityksiä taas hieman useammin. Erinomaista ja mielenkiintoista luettavaa, mutta valitettavan harvoin.

EDIT: Vai onko se koko blogi kadonnut bittiavaruudesta, kun en tuossa blogialuetta selailemalla löytänyt?
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja AAkthxbye
      Ehdotan suosikkiblogiksi Tikkarin reissu-/pilliblogia. Jos saataisiin vaikka päivityksiä taas hieman useammin. Erinomaista ja mielenkiintoista luettavaa, mutta valitettavan harvoin.

EDIT: Vai onko se koko blogi kadonnut bittiavaruudesta, kun en tuossa blogialuetta selailemalla löytänyt?
      Kyllähän se tuolta vielä löytyy. Tosin viimeisimmästä päivityksestä on jo tovi.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Kyyberin koirankoppi on mun ehdotus.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Joo mun blogitus on aina pikkusen huonoa, kun ei oo mitään suurempaa kerrottavaa niin en kerro. Varmaan taas kun reissuun pääsee niin päivittelen, tällä hetkellä ei vaan tapahdu mitään missään.

Mun ehdotuksina äänestykseen juhanuhan blogi, kunhan pääsee aloittamaan tanssijan hommat Thaimaassa niin varmaan tulee kivaa matskua. Ja webfinskin blogi, tosin nimi oli ennen paljon parempi ja houkutti lukemaan.
    • webfinski
      webfinski
      Bronze
      Luin väsyneenä ajatuksissani, että AAkthxbye ehdotti Tikkarin reissu-/pillublogia, mutta se olikin pilli...

Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Joo mun blogitus on aina pikkusen huonoa, kun ei oo mitään suurempaa kerrottavaa niin en kerro. Varmaan taas kun reissuun pääsee niin päivittelen, tällä hetkellä ei vaan tapahdu mitään missään.

Mun ehdotuksina äänestykseen juhanuhan blogi, kunhan pääsee aloittamaan tanssijan hommat Thaimaassa niin varmaan tulee kivaa matskua. Ja webfinskin blogi, tosin nimi oli ennen paljon parempi ja houkutti lukemaan.
      Joo mun blogin nimi oli kyllä ennen vetävämpi, joskus melkein nimella itseänikin onnistuin harhauttamaan. Varmaan suurin syy nimen vaihtoon oli se, että en tahtonut tietoisesti harjaanjohtaa muita ja itseäni tuottaen aina karvaan pettymyksen.

Ite oon sen verran diplomaattinen, etten omaa suosikkia sano, vaikkei mulla kyllä ookkaan yhtä selvää suosikkia. Ite kaipaisin foorumille kunnon maanista meininkiä, sellane viinan huuruinen blogi höystettynä muhevilla parisuhde ongelmilla(kaikki muu draama olis tietty plussaa) olis mun laiselle no-lifettäjälle nannaa.
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      No Anttosen blogi, mut se on jo suosikkiblogi. OK ei nyt ihan niin villiä menoa voi laittaa mitä toivot, koska se lukijakuntakin on vähän laajempi.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Kravduden blogin päivitykset on ihan mielenkiintoista luettavaa. Ehdotan blogia suosikkiblogiksi, MIKÄLI kravdude palauttaa ''katki'' päivitykset alkuperäisiksi.
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Kyllä toi Webfinskin blogi(nimeä vaikee sanoo ku se vaihtuu tisseistä vuotoihin)on tämän hetken ehdoton ykkönen!Ei millää pahalla mut kiva lukee "suht järkevän" hajoilemisia pokerin ja elämän pyörteissä.
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      E: vain yksi ehdotus per jäsen.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Speesterin Rush poker, can I handle it?!

Todella hauska seurata kaverin etenemistä :f_thumbsup:

Välillä tulee sellasia känniavautumisia että huhhuh :D
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Going Green? by murrrsu
    • theminna
      theminna
      Bronze
      webfinski, murrrsu ja lour6es on mun uudet suosikit. :f_love:

Ehdotetaan nyt sitten lour6esin huuruista kompassia, kun kaksi muuta on jo mainittu. :f_grin:
    • partane
      partane
      Silver
      "Olisitko halukas ostamaan soppakauhan?"

Liinan blogi
    • liina
      liina
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja partane
      "Olisitko halukas ostamaan soppakauhan?"

Liinan blogi
      Voi ei :f_mad: