Esittäytyminen

• Japser91
      Japser91
      Bronze
      Hyvää iltaa! Olen 19 vuotias pokerinpeluuta harrasteleva mieshenkilö lohjalta.
      Lukio-opintoja yritän viimeistellä ja samalla keräillä rahaa, että pystyn jollekin toisellekin sivulle kunnon alkurollin luomaan. Minut voi spotata tällä hetkellä siis Partypokerista, Everestistä ja Pokerihuoneelta.

Pokeria on tullut pelattua melko pitkäänkin omien perheenjäsentenkin innostuksen myötä. Käteispelejä olen pelannut livenä ''pimeästi'' melkoisen määrän, hieman nuorempana siis, mutta niihin tuli lähinnä kuopattua rahaa.

18 v täytettyni aloin netissä pelailemaan ja oikeasti analysoimaan taitojani; oppirahat maksoin ja pelit alkoivat luistamaan paremmin luonnollisesti siinä vaiheessa kun käsiä alkoi olemaan takana melko mittavasti. Pokerikirjallisuuttakin on tullut lueskeltua jonkin verran, viimeisimpänä Pyysingin kirja, joka aloittelevalle pokerinpelaajalle mielestäni onkin kullanarvoinen opus.

Mihin näissä analyyseissa sitten olen päässyt.. Tilttiin menen liian helposti, pelikassanhallinta toimii vain ''puoliksi'' meikäläisellä, pelailen välillä liian suurissa pöydissä. Sökö on peli, jonka pelaamisesta itse nautin eniten, harmi vain ettei tarjonta ole kaikkein parasta; siinä tuleekin silloin tällöin piruiluna harrastettua kaikkien vihaamaa ''hit n' run'' meininkiä, odotellen todella hyviä alkukortteja ja iskien sitten kiinni vastapelaajiin (bad manners).

Jotain muuta? Kuuntelen paljon musiikkia ja soittelen instrumentteja itsekin. P-strategy vaikuttaa hyvältä paikalta tulla keskustelemaan pokerista ja jakamaan kokemuksiaan sekä kysymään neuvoja, loistava sivusto. Kaksi täysin toisistaan irrallista asiaa tähän loppuun siis, mutten nyt puoliunessa muutakaan keksinyt. Kiithos

Jasper
  • 12 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa PokerStrategy.comille! Kannattaa ehdottomasti hyödyntää ilmainen opetustarjontamme. Erityisesti suosittelen käsianalyysipalveluamme, sieltä löydät takuulla uusia näkökulmia peleihisi. :f_thumbsup:
    • liina
      liina
      Bronze
      Tervetuloa! :f_biggrin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja liina
      [01:06:02] <Makeri> tule tule, et voi uskoa mitä menetät jos tulet
      :f_biggrin:

Ye. Kassanhallinta kuten sanottu, tulee useimmille kantapään kautta. Mut se, että oot täällä, on pirun hyvä alku.

Ja munkin tervetulottelut! Toi Liinan footteri vaan sopi niin hyvin pelotteluun... :f_o:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Ootkos mahdollisesti käynyt Lohjalla ravintoloiden ilmaispelejä pelailemassa?
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Teretulemast!

Meilläkään ei tuota sököä valitettavasti ole virallisessa opetustarjonnassa. Mutta valmentajistamme ainakin Jim9137 ja Sawkko ymmärtääkseni hallitsevat pelin salat, joten varmasti saat heiltä tarvittaessa kommentteja pohdintoihin strategia-alueellamme.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Tervetuloa!

Uutta verta pakkiin vaan ja tiltinhallinta heti harjoitukseen, tai se maksaa sulle monta tasonnostoa. Aina ku alkaa päässä papupata poriseen nii massit alkaa valua vakkareiden ja paistien taskuun. Täällä oppii pelaamaan, ku oot aktiivinen porukan jäsen.

Laita blogi pystyyn ja tavoitteellinen toiminta luo kyl menestystä ku vaan asettelee riman oikein, eikä liitä niitä suoraan rahaan. :)
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Joo, nuo käsianalyysipalvelut kuulostavat todella hyviltä, niihin ajattelinkin tutustua melkein ensitöikseni!

Ja mukava kuulla sekin, että täällä on sökön hallitsevia pelaajia. Kyllähän sitä Hold' emia tulee kuitenkin eniten pelattua, vaikka sitä luulenkin hallitsevani sököä johonkin asteeseen, joudun usein korvaamaan sökössä menetetyt rahat Hold 'emillä..

Ja kyllähän kassanhallinnan oppiminen on pakollinen asia, hyväkin pelaaja kun tekee negatiivista tulosodotetta jos sanoo v.... kassanhallinnalle..
      Ja joo, jos sen pelin rinnastaa liialti siihen, että tarkoitus olisi vain saada rahaa mahdollisimman nopeasti huomaakin äkkiä, ettei kykene pelaamaan parasta peliään. Pitää mielestäni pyrkiä pelaamaan parasta peliään miettimättä sitä raha-aspektia liialti; ainakin itse pelaan paremmin näin.

P-strategyyn ajattelin depon tehdä, sellaisen ettei ole pelkoa katki menemisestä pelkoa heti alkumetreillä, mietiskelin sitä kuinkahan suuren depon tekisin näin alkuun. Ja jos jollain on kertoa millä sivustoilla meno on ollut kaikkein paistikkainta ottaisin mielelläni neuvot vastaan, itse tähän mennessä everestpoker tarjonnut hyvän rahastuspaikan. Ymmärrän etteivät nämä välttämättä ole esittäytymisosion asioita, joten voin aloittaa lähiaikoina uudenkin threadin, tai oman blogin, kunhan saan aikaiseksi ;) .
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Ongamea käteisen osalta suositellaan aika ahkerasti, enkä itte laita sen suhteen kapuloita rattaisiin. Everest melkonen fishtank. Riippuu ihan siitäki, että millä tasolla pelaat, mutta ei noilla valinnoilla ihan mettässä olla.
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Ongamea en koskaan ole itse koittanut, mutta sen olen kuullut mainittavan muutamia kertoja, kun ''rahastuspaikoista'' on ollut kyse.

Taso millä pelaan, riippuu vähän pelistä ja huoneesta. Sököä pelaan aina 0.05e antesta 1e anteen, en sen suuremmissa liiku, Hold 'emiä micro/small tasolla yleensä, joskus piipahdan tekemässä legendaarisia hit and run hyökkäyksiä isompien stakejen peleissä. Niin ja NL on pelityyppi mitä hold 'emissä pelaan. Tuo fixed ei ole koskaan itseeni iskenyt, PL meininki menee myös ihan mainiosti.

Telesinaa tullut muutamilla hiluilla koitettua, totesin peräti 16 kertaan, että tuntuu siltä etteivät omat kädet pidä pelasi ne miten hyvin tahansa. Paha tietenkin alkaa pätemään pelaajana jonka kokemus telesinasta on microtasolla muutamien kymmenien käsien luvuissa.

Tulipas taas yöllä pelailtua lähinnä freerolleja.. Väsytti niin paljon etten rahalla uskaltanut pelailla, paras ratkaisu väsymykseen oli mennä nukkumaan 06.30 ja herätä 07.05 ja lähteä koululle päin.. Olo on juuri niin sanoinkuvaamattoman vilpas ja aktiivinen kuin kuvitella saattaa. Sanan ''vilpas'' voi korvata myös monella muullakin adjektiivilla.

Melkein voisi bloggailua täällä harrastaa, pitääkö se siirto toimenpide itse tehdä, vai kykeneekö joku kiltti puolijumalan voimat omaava moderaattori tjms. tekemään tämän puolestani, eiköhän tässä ole jo tullut esittäydyttyä.
    • Japser91
      Japser91
      Bronze
      Onko lohjalla tälläistäkin tarjolla? Olen täysin pihalla kaikesta tälläisestä toiminnasta kotikaupungissani, tiedätkö missä päin lohjaa pokeria olisi pelattavissa, olisihan se hienoa vapaa-aikana pelailla kotokunnassakin live-pelejä.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Japser91
      Melkein voisi bloggailua täällä harrastaa, pitääkö se siirto toimenpide itse tehdä, vai kykeneekö joku kiltti puolijumalan voimat omaava moderaattori tjms. tekemään tämän puolestani, eiköhän tässä ole jo tullut esittäydyttyä.
      Kiltti, puolijumalan voimat omaava headadmin teki työtä käskettyä eli esittäytyminen jatkukoon blogin muodossa. :f_tongue:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Alkuperäinen kirjoittaja Japser91
      Onko lohjalla tälläistäkin tarjolla? Olen täysin pihalla kaikesta tälläisestä toiminnasta kotikaupungissani, tiedätkö missä päin lohjaa pokeria olisi pelattavissa, olisihan se hienoa vapaa-aikana pelailla kotokunnassakin live-pelejä.
      Routiolla on tällä hetkellä ilmaispelejä lauantai-iltaisin, ja käsittääkseni keskustassa Nightlifessa maanantai-iltaisin. Pelit ovat eri firmojen järjestämiä, joten systeemi on hieman erilainen kummassakin. Ei mainostella turhaan, laita vaikka viestiä niin selvitän tarkemmin. :)