nl 10---->

• Franquin80
      Franquin80
      Silver
      Moi

Tavoitteena rollin uudelleen kasvatus. Kevät talvella tuli jo hakattua nl200 shorttia, mut sit tuli alamäki ev käyrä jäi -2000 pakkasen puolelle ja kun rolli oli tippunut 2000d piti painaa paniikki nappia ja kaikki ulos tililtä. Nyt on sit kesä pidetty taukoa ja tarkoituksena olisi nostella pikku hiljaa tasoa. Sijoitin 300d tilille ja aloitin nl10 shortista uudestaan. se tuli sit läpäistyä viikonlopussa.

Uploaded with ImageShack.us

Nykyään vain satunnaisesti jos oikein hyvältä pöydältä näyttää. Seuraava etappi olis sit nl300. Rolli nyt 550
  • 9 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Oon grindannu NL10sh jo aika turkasen pitkään ja aattelin kysyä eväitä sen biittaamiseen tollaseen tahtiin. Ittelle jo bini päivässä tuntuu uskomattomalta upilta kuis sen tohon tahtilajiin biittaa?
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Vastaus: Godrun. :f_biggrin:
    • Franquin80
      Franquin80
      Silver
      Bwin on on minusta aika hyvä siihen :D . Tämmösillä statseilla pelasin

Uploaded with ImageShack.usack.us[/URL]

Bwinillä on vain se ongelma et tahtoo olla niitä vpip 60+ useita pöydässä, et ei meinaa oikein mitään tulla sit pelistä. Yleensä testasin noin 30 kättä ja jos ei mitään tullut niin ei muuta kuin pöytä vaihtoon. Fisut on sit äärimmäisen tärkeää pitää oikealla. Jos ne jää vasemmalle niin kannattaa vaihtaa paikkaa tai jos se ei onnistu niin pöytää. Sit vielä et jos tulee tuplattua stäkki niin suosittelen et heti pois. Itse kiinnitin tämmösiin huomiota aika paljon.
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Menestystä rollin kasvatukseen! Etköhän tota tahtia pääse pian taas käsiksi aiempiin pelitasoihin. :s_grin:

Edit. Ongamea on niin moni toitottanut hyväksi rahasammoksi, että pitää varmaan itekin mennä testaamaan. Jähmeä softa vaan tyypillisesti aiheuttaa elämää suuremman tiltin, joten voi olla vikatikki. :s_o:
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Sick gap between VPIP and PFR. Miten noilla voi voittaa edes NL10?
    • leisoni
      leisoni
      Bronze
      Luultavasti tuo ero johtuu siitä, että nl10 tulee paljon multiwaypotteja, johon on mukava maksella esim. pikkusuittareilla ja katkoa osuessaan vihut.
    • Franquin80
      Franquin80
      Silver
      Molemmat on oikeassa :D . Tulee paljon makseltua erinäisillä hakukorteilla. Se mulla onkin vähän ongelma et vähän liian löysää pelaa. Yritän tällä kaudella kiinnittää siihen huomiota.Toisaalta kun katselin noita nl30 statseja

Et melkein samanlaista ollut. Pikkusen passiivisempaa vain. Tuossa on kummiskun aika läjä käsiä pelattuna et tuolla tyylillä voittaa bwinillä. Mut tavoite olisi että vpip tipuis tuonne lähemmäs 20.
    • Franquin80
      Franquin80
      Silver
      Pelit menny vähän vuoristoratamaisesti: rolli tällä hetkellä vajaa 700 mut päätin silti siirtyä nl30. Pelin olen tässä välissä vaihtanut shortista fulliin.

Siinä näkyy et äkkiä sitä voi nousta mut vielä nopeempaa tippua. Tutkiskelin vähän omaa peliä trackerillä. Huomasin et pitäs alkaa foldaamaan kun 3 bettiä tulee. Pitää tästä eteenpäin vähän kiinnittää enemmän huomiota siihen. Sitä kun tykkää niin äksönistä ;)
    • Franquin80
      Franquin80
      Silver
      Tässä tullut taas pelailtua vähän rollin mukaan viime kuukaisina. Syysloma auttoi rollin nousua tässä kuussa ihan kivasti. Oon saanut rollin nostettua jo yli 1 kilon. Pikku hiljaa oon sit pelaillut myös noita nl50 pelejäkin 30 Dollarin aloitus stäkillä. En tiedä onko järkevää mut Ihan hyvin on tullut sieltä. Nl 30 on ollut aika tappiollista viellä mut saattaa johtua myös siitä et ev käyrää kun katsoo niin 13.5 biniä pakkasellä. Siis käyrän mukaan voittoja pitäs olla 300d mut onkin 105 pakkasellä.Tässä käyrä 28.8-1.11. Pakko tehdä päätös et omahaa ja sittareita en pelaa enää. Niihin näköjään olen kusassut tuon 500d mun kassasta grrrr.