Perseily loppu nyt!

• perseenreika
      perseenreika
      Bronze
      MOI vaan pokerstrategyläiset. Olen lukiolainen opiskelijapoju ja pokerin parissa olen toilaillut parisen vuotta. Nelisen kertaa olen päätynyt poikkimenemiseen gamlaamisen takia, johon olen ajautunut tiltin tai alkoholin "nauttimisen" seurauksena. ;(

Tässä kuukausi sitten talletin 800$ ja tarkoitus oli grindata solidisti ylöspäin käteispelejä, mikä toimi kahden päivän ajan, jonka jälkeen turhauduin ja aloin pelaamaan keskittymättä/liian isoa. Kuukauden sekoilujen aikana olen kuitenkin onnistunut välttämään poikkimenemisen. :tongue:

Nyt kassa näyttää 1,3k, eilisen 400$ ansaitun kuoppauksen jälkeen. Päätin tässä avata päiväkirjan tukemaan päätöstä perseilyn ja turhautuneena/väsyneenä/kännissä pelaamisen lopettamiseksi. Oma tavoite on siis pääasiassa itsekurin kehittäminen. Seuraavana sitten pelin kehittäminen. :)

Pääpelini on NLH short/mieluiten HU ja PLO:kin on omasta mielestäni suht hyvin hallussa. Oma pläni, jossa aion nyt järkkymättä pidättäytyä on seuraavanlainen:

- Pelaan nyt pelkästään NL50shorttia, kunnes kassa on 2,5k$
      - Mikäli kassa putoaa alle 0,8k laskeudun NL25shorttiin
      - Pelaan vähintään neljä sessiota viikossa, ja kaikki niistä keskittyneenä ja tekemättä mitään muuta
      -Lopetan heti pelaamisen, jos tiltti alkaa kolkutella takaraivossa
      -Teen pelaamisesta rutiinin muiden elämän asioiden joukkoon, pidän tunteet poissa pyödistä ja korvaan ne keskittymisellä

Tänne päivittelen itsekurini ja kassan kehitystä. Käsien postailussa olen melko laiska, mutta jos jotain todella mielenkiintoista tapahtuu, postaan kyllä. Ongelmani tällä hetkellä on kuitenkin psykologinen, luulen biittavani NL50 hyvin, joten keskityn siihen puoleen strategiaa enemmän.

Tänään myöhemmin elokuvan katsomisen ja lenkin jälkeen pelaan session. Hyviä pelejä kaikille vaan! Toivottavasti joku jaksoi lukea sepustukseni..
      =)
  • 7 replies
    • webfinski
      webfinski
      Bronze