ToN1 kokeilee onneaan huppi sittareissa...

• ToN11
      ToN11
      Silver
      Terve kaikille PS:n jäsenille!

Mä oon 18v, poika ja intissä. TJ on 67 ja hajoan. Mä haluan "isona" pokeriammattilaiseksi ja muu ei tällä hetkellä oikein kiinostakkaan. Ehkä vähän huolestuttavaa, mutta kai unelmia saa olla? Pokeria olen pelannut liian kauan ja mihinkään ei olla pelillisesti päästy. Nl10 biittaaminen on vielä epävarmaa, mutta halu on kova. Toivon pokerstrategystä olevan apua tässä.

Pari päivää sitten liityin strategyyn ja rupesin pelailemaan 24h pokerilla ja "grindasin" hopea statuksen, jotta voin katsella shortti artikkeleita ja videoita. Taisin jäädä nl10 up noi 5-7bin, en oo aivan varma.

Työkoneena täällä intissä toimii samsungin miniläppäri, eli pöytämäärä on rajattu neljään näytön koon takia. Ei haittaa, enemmästä on vain haittaa. Holdem manager on myös ostettu.

Aluksi tavoitteena on opiskella kerran kaikki hopea materiaali shortti texuun liittyen ja sitten alkaa pelailla. Kultataso on myös tavoitteena.

Jooh siinä on aika sekava aloitus, mutta jostain on pakko lähteä liikkeelle.

Nyt lukemaan ja katselemaan videoita->

:f_love: kuittaa
  • 35 replies
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Wuhu, tervetuloo blogittaan. Shortti texusta jo kerkesin haaveilee et pelaisit fixua mut sehän nyt oli tyhmä oletus. :f_o: Grindaa poika meneen ja pian se kultataso ja uudet artikkelit sisäistettäviks häämöttää.

Ah. Ja miksei myös tervetuloo foorumille :f_love:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ToN11

Mä oon 18v, poika ja intissä. TJ on 67 ja hajoan.

xxxx

Työkoneena täällä intissä toimii samsungin miniläppäri, eli pöytämäärä on rajattu neljään näytön koon takia. Ei haittaa, enemmästä on vain haittaa. Holdem manager on myös ostettu.

Missäs jätkä on intissä?

Aika sairasta vääntää miniläppärillä 4 pöytää. Ite testasin kaverin miniläppäriä ja pystyin vääntämään sillä 2 pöytää hikiseen. Omalla normikokosella läppärillä 4 pöytää tekee vieläkin tuskaa...
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja SawkkoMissäs jätkä on intissä?

Aika sairasta vääntää miniläppärillä 4 pöytää. Ite testasin kaverin miniläppäriä ja pystyin vääntämään sillä 2 pöytää hikiseen. Omalla normikokosella läppärillä 4 pöytää tekee vieläkin tuskaa...
      Riihimäellä olen sotilaspoliisina.

Kyllähän nuo 4 pöytää mukavasti rullaavat ja hudikin jaksaa pyöriä. 10 tuuman näyttö taitaa olla. :) Joskus tiltillä olen pelannut 12 pöytää kerralla.
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Wuhu, tervetuloo blogittaan. Shortti texusta jo kerkesin haaveilee et pelaisit fixua mut sehän nyt oli tyhmä oletus. :f_o: Grindaa poika meneen ja pian se kultataso ja uudet artikkelit sisäistettäviks häämöttää.

Ah. Ja miksei myös tervetuloo foorumille :f_love:
      kiitoksia!
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      huhhuh

19 hopea artikkelia luettu nyt ja kovin paljon uutta tietoa tullut. Se on eriasia mitä kaikkea on jäänyt päähän. :f_eek: Vielä on muutama artikkeli luettavana ennenkuin alan katselemaan videoita.

Valitettavasti nyt tulee 5 päivän tauko opiskeluun, koska lähden noin 6 tunnin päästä leirille. Eli tulevana viikonloppuna jatkuu...

Toivottavasti selviän kunnialla tuosta leiristä. :f_confused:
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Kyllähän nuo 4 pöytää mukavasti rullaavat ja hudikin jaksaa pyöriä. 10 tuuman näyttö taitaa olla. :) Joskus tiltillä olen pelannut 12 pöytää kerralla.
      Ite oon vääntäny 16 pöytää SSS tiltillä 23'' näytöllä ja se on kyllä sairasta. Normisti vedän jotain 6 pöytää FLää, seki on jo aika sairasta. Kyllä siinä peli kärsii :(
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Leiriltä kotiuduttu ja vihdoin viikonloppuvapailla! Maanantaina tuntui etten selviä tulevasta viikosta hengissä, mutta loppujenlopuksi leiri meni suht nopeasti. Leirin kohokohta oli ehdottomasti 15m seinältä laskeutuminen itse väsätyillä valjailla (3m narupätkä). :f_cool:

Tänään ei luultavasti pysty paljoa pelailemaan/opiskelemaan, koska sain nukkua keskimäärin 2-3h yössä. Eli tänään rauhallisesti pari kaljaa ja PITKÄT unet... Huomenna/sunnuntaina olisi tarkoitus keskittyä pokeriin sitäkin enemmän. Eli mahdollisimman paljon artikkeleita ja opetusvideoita olisi tarkoitus katsella.
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Kuukauden ensimmäiset pelit pelattu ja fiilikset ovat hyvät. Käsiä sain tänään kasaan 1,3k ja tulos jäi -2€. Monia käsiä oli missä olisin voinut säästää rahaa ja toivottavasti otin niistä oppia. Artikkeleita en lukenut kuin ehkä 2-4, mutta niitä kyllä kerkeää lukemaan. Aloitin myös katsomaan degnicin tekemiä hopea tason videoita, mutta hieman petyin videoiden tasoon. Nähtävästi ainakin ensimmäiset videot ovat tehty aivan aloittelijoille ja mm. KQs kippaaminen utg on jäätävää. :s_biggrin: Toivottavasti myös hopeatasosta löytyy hyviä shortti videoita, mitkä ovat nl10-20. Kultatason videot ikävästi pomppaavat jo nl100... Jos joku on katsellut englanninkielen puolelta hyviä nl10-20 shorttivideoita niin pls kertokaa! :f_grin:

Olen ajatellut, että joka session jälkeen postaan vähintään yhden käden foorumille ja luen vähintään yhden artikkelin. Näin pelit ja opiskelu pysyvät suht hyvin tasapainossa. Tuon lisäksi tietysti satunnaisesti videoita ja muiden postaamien käsien tutkimista.

Huomenna lisää pokeria, nyt armored elokuvan pariin->

Elokuu
      Käsiä: 1300
      Tulos: -2€
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Äskösestä sessiosta yksi käsi itselle muistiin kuinka ei tule pelata...

http://www.pokerihanska.com/?h=915684983

Mitä ihmettä olen taas ajatellut tässä. Vihun 3bet on 2.5 ja KQo on tuota rangea vastaan 80/20 dogi... :f_confused: Eli KIPPIÄ vaan preflop. Ei siinä. Turnilla homma vasta meneekin mielenkiintoiseksi. bluff 3bet häh? :s_biggrin: Tässä on hyvä esimerkki kuinka hävitä 50bb tyylillä(?). Ei enää näitä kiitos.
    • AAkthxbye
      AAkthxbye
      Bronze
      Jos joku on katsellut englanninkielen puolelta hyviä nl10-20 shorttivideoita niin pls kertokaa!
      Itse pidin TribunCaesarin Low to Midstakes -sarjasta. Hopeatasolla pääset tuosta katsomaan kolme ensimmäistä osaa.

Shorttiharjat saavat suositella lisää, mulla ei sielu kestänyt tuota pelimuotoa pidemmän päälle :f_grin:
    • Leikeri
      Leikeri
      Bronze
      Mitä oon noita enkkuvideoita kattonu, niin noi TwiceT:n ja Eminescun Move It, move it up to the sky -videot ihan hyvää kauraa kans.

OT: Kuka suomen PS:n shorttiharja haluaa tehä mun kans samanlaisen diilin? ;) ;)
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      HUOOOOOOH

Kuinka paljon intti voi ruveta hajottamaan? Eräiden töhöjen ansiosta ei meidän yksikössä saa enään käyttää läppäriäkään toistaiseksi. Eli grindit jää intissä vähiin. Ainoa mahdollisuus on periaatteessa iltavapailla eli 17:30 -> 21:00 josta menee matkoihin noin tunti. Ja iltavapaille pääsen keskimäärin 3 kertaa viikossa... :f_rolleyes: Noh kai tässä jonkun verran sentään saa käsiä sisään. :f_grin:

Nyt iltavapailla grindasin noin tunnin nl10 ja jäin 40€ ylös. Olen tyytyväinen.

Elokuu
      Käsiä: 2500
      Tulos: +23€
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Tää intin meno alkaa pikkuhiljaa naurattaa (itkettää)... Tänään lähti telkkarit ja dvd soittimet. 56 aamua vielä pitää kestää ja sitten pääsee tosissaan kokeilemaan pokeria.

Eli nyt taas oon iltavapailla ja grindasin jälleen noin tunnin, jonka aikana tuli noin 660 kättä ja +17€. Nousu suuntaista ollut pari viimestä sessiota, mihin olen todella tyytyväinen. :f_biggrin: Odotan erittäin suurella innolla tulevia kuukausia, jolloin voin todella panostaa pokeriin vaikka 12h päivässä, jos siltä tuntuu. Harmi vain kun minun ja pokerin välillä on 56 (tuskasta) aamua. :s_mad: Ei tällä 1h per ilta/3x viikossa tahdilla tee yhtään mitään.

Piti laittaa käsiäkin, mutta ei tuossa mitään kauhean ihmeellistä tapahtunutkaan. Seuraavan kerran pelipöytiin pääsen vasta maanantaina, joten gg ja gl muille siihen asti!

Elokuu
      Käsiä: 3200
      Tulos: +41€
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      ELOKUU

Aika laittaa elokuu pakettiin... Tiedän että tätä kuuta on vielä jäljellä reilun viikon verran, mutta teen sen silti. En tule pelaamaan enään tässä kuussa JAKOAKAAN pokeria. Miksi? Koska olen feilannut jokaisessa tavoitteessa/unelmassani. Olen suorastaan pettynyt itseeni. Minulla on kyllä ollut paljon aikaa jolloin olisin voinut pelata pokeria, mutta miksi tunteja on kertynyt niin vähän? Koska olen katsontut jotain typeriä tv sarjoja tai juonut kaljaa tai muuta turhaa.

FAIL list:

"Aluksi tavoitteena on opiskella kerran kaikki hopea materiaali shortti texuun liittyen ja sitten alkaa pelailla." FAIL

"Työkoneena täällä intissä toimii samsungin miniläppäri, eli pöytämäärä on rajattu neljään näytön koon takia. Ei haittaa, enemmästä on vain haittaa." FAIL Pöytiä oli usein 9-12...

"Nyt lukemaan ja katselemaan videoita->" semi FAIL

"Huomenna/sunnuntaina olisi tarkoitus keskittyä pokeriin sitäkin enemmän." imo FAIL vain vähän päälle 1000 kättä ja opiskelu minimissä...

"joka session jälkeen postaan vähintään yhden käden foorumille ja luen vähintään yhden artikkelin." EPIC FAIL LOL tein kerran...

Tuossa on vain blogiin asettamani tavoitteet. Itse koen tämän kuun todella epäonnistuneeksi ja olen todella pettynyt itseeni. Se on todellä jännä, että vaikka kuinka paljon haluan jotain, en siltikään tee sen eteen töitä tarpeeksi. Laiskat ei menesty. Tähän on tultava muutos. Ei vain yksinkertaisesti ole järkeä unelmoida minkäänlaisesta ammatista, jos ei ole valmis tekemään sen eteen tarpeeksi duunia. On aivan eriasia pelata pokeria huvikseen ja ammatikseen.

Siispä on aika miettiä tulevaisuutta ja mitä haluan siltä.

1. Haluan olla HYVÄ pokerissa
      2. Haluan todella olla hyvä pokerissa
      3. Haluan elättää pokerilla itseäni pari vuotta

Tässä voisin hiljaa kysyä itseltäni, että miksen ole hyvä pokerissa?
      En tiedä muuta vastausta kuin laiskuuteni. Jos en pääse laiskuudestani eroon, ei minulla ole ehkä koskaan tulevaisuutta pokerissa.

Miten pyrin muuttamaan tätä asiaa?

1. Käytän enemmän aikaa opiskeluun ja pokeriin.
      2. Pysyn erossa alkoholista! Pyrin olemaan aivan kuivilla armeijan loppuun asti. "obv. TJ0 päivänä pitää juhlia!"
      3. Keskityn myös muuhun elämään enemmän.

Eli pyrin siis vähentämään turhaa jumittamista koneella ilta toisensa perään. Aika täytyy käyttää hyödyllisesti! Lisäksi tulee miettiä haluanko tosiaan pelata mitä. NL shorttia? Fullia? omahaa? sittareita? turnauksia? tai jotain muuta? Paljon on mietittävää loppukuuksi.

Tässä vielä jotain giraffeja.

Osa on huppia, mutta suurin osa nl10 on shorttia.

Tuo keskellä oleva hyppäys on tiltti shotti nl50 hu...

Turnauksiin taisi upota joku 200€.

Aika moista itkua, mutta faktat on karuja. :f_grin: En lannistu, vaan lähden vielä yrittämään. Ehkä tämä on yksi askel että tunnistan ongelmat ja pyrin korjaamaan niitä. Seuraavan kerran päivitän ensikuun alussa ja toivottavasti olen muuttunut mies sitten(ees vähän).

GG ja toivon että tämä oli viimeinen "turha" kuukausi. :f_love:
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Syyskuun tavoitteet!

Tämän hetken arvion perusteella mulla on 60h aikaa pokerille syyskuussa. Tää siis on aika heiluva arvio ja todellisuus voi olla 40h ja 80h tietämillä itsestä riippumattomista syistä. Ja noille tunneille on tarkoitus asettaa tavoitteet!

- Pelkästään NL texu shorttia, eli ei turneita tai mitään muuta...
      - 40h PELIÄ
      - 20h OPISKELUA
      - MAX. 6 pöytää kerralla!
      - Alkoholi ei saa häiritä toimintaa! ;)

Tuossa on nyt mitä tulee mieleen. Nuo tuntimäärät siis ovat aika heilahtelevia ja tarkkaa arviota on paha heittää. Tärkeintä on kuunlopussa, kun arvioin kuinka monta tuntia oli mahdollista käyttää ja kuinka monta niistä oikeasti käytin hyväksi. Jos tulee jotain mieleen niin lisäilen myöhemmin. Tuleva kuukausi on myös käytännössä viimeinen intissä ja kotitus on 7. lokakuuta, joten vähiin käy! :f_cool:

Toivottavasti syyskuu on hyvä kuukausi ja toivottavasti kehityn sinä aikana. GL to me! :f_grin:
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Päätin tänään pelata session vaikka sanoinkin näin "En tule pelaamaan enään tässä kuussa JAKOAKAAN pokeria.". Tuosta on kuitenkin viikko ja tämä päivä on käytännössä jo uutta kuukautta... ;) SEN lisäksi mielestäni ansaitsin saada pelata. Olen katsonut 4 opetusvideota ja fiilis pokerin suhteen on todella loistava.

Eli pelasin noin 40min 4 pöytää juustohamppari tasoa ja +5€. Todella tyytyväinen peliini ja tästä on hyvä jatkaa.

Sitte yks hanska
      http://www.pokerihanska.com/?h=774837456
      ÖÖ.. vihu päättää shovettaa 5bb korotukseen about 60bb. Vihu on 100 käden otoksella 56/20 donkey. Pari jakoa tuota ennen näin kun hän limp/shovesi 30bb A9o:lla. Ajattelin että jos hän puskisi about TT+, A7+, KJ+ eli 12%(ehkä jopa isommalla rangella?), olisin vähintään coinflipissä ja täten edes hieman +EV maksu. Jos en olisi nähnyt tuota A9o shovea, olisin varmaankin kipannut. Eli mitä mieltä olette tästä?

Huomenna alkaa uusi kuukausi ja pysykööt grindit ja opiskelu into korkealla! :f_grin:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Noh varianssipusku, mut jos sulla on tollasilla statseilla pelaava häröilijä nii vois kait tota vastaa arpoakki. Limp/puskut vaan monesti on mikroissa nutsinhos solidia reissua vastaan.

niinku eilen herolle shortissa NL10 tasolla EP limp, MP limp hero BU KQo raise6bb
      EP shoveAI, MP call AI hero fold utg KK MP JJ
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Ajattelin kokeilla melko agroa kassanhallintaa. Taso nousee aina kun on 10bin tietylle tasolle ja laskee kun alemmalle on 15bin. Eli tasot tulevat todennäköisesti heilahtelemaan todella paljon ja saa nähä mihin päädytään kuun lopussa. Aloitus taso on ehkä hieman surullinen nl4(joo aika bustoo meininkii :D ). Aloitus kassa on erään saitin jämärolli 53€

Aika huonosti päässyt pelaamaan alkukuusta, mutta toivottavasti saan tunteja enemmän loppukuusta sisään.

Nykyinen taso: NL4
      Seuraavasta puuttuu: 42,5€

syyskuu
      Tunnit: 4.4
      NL4
      Kädet: 685
      bb/100: 19.9
      NL10
      Kädet: 601
      bb/100: -13.3

opiskelutunnit: about 2

Aamuja:

ps. Oli muuten VIIMENEN vartio vuoro viimeviikonloppuna! Ei enää ikinä porttia/kiertoo!!! :f_biggrin: So sweet. Aamujakin on 24.
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Tänää about reilu tunti grindii ja smooth uppii +15,8€ ja fisuu nibbuu neloses. :) Nyt UUDEN gossip girl jakson pariin ja pari olusta. Sitte taas takas inttii itkemään. lolz

Nykyinen taso: NL4
      Seuraavasta puuttuu: 26,6€

syyskuu
      Tunnit: 5.6
      NL4
      Kädet: 1179
      bb/100: 45
      NL10
      Kädet: 601
      bb/100: -13.3

opiskelutunnit: about 2
    • 1