0O00O0 blogittaa

• 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Ajattelin tässä kanssa alkaa kirjoittelemaan, kun täällä sivuilla oon viime aikoina aika runsaasti käynyt.

Jotain itsestä...
      Opiskelen tällä hetkellä lukiossa, vasta lukion toisella luokalla vaikka ikää löytyy kohta 20-vuotta. No limit Hold'emiä pääasiassa pelailen, pelailisin kyllä Omppuakin, mutta ainakaan omppu pöydistä tällä tasolla Mansionissa ei löydy ketään.

Tavoite tällä hetkellä on saada pidettyä rolli koossa ja kerätä tuo Mansionin uusi bonus ja siirtää rahat sen jälkeen muualle. Eilen aloin Mansionilla pelaamaan ja en oikein jostain syystä pidä koko paikasta. Party on ilmana muuta minulle parempi paikka. Eilen tosiaan hävisin bonuksesta joka euroina oli jotain 38€ ja lopuksi jäljellä enään 22,11€ eli tappiota tuli, osaksi omasta syystä, mutta vastustajatkin menivät ohi mistä sattuu ylhäältä, alhaalta, vasemmalta ja oikealta =) .
      Huomasin myös ettei bonus ollut vielä aktivoitunut, joten keräsin lähes 200 Mansion Pointsia turhaan. Tavoite onkin juurikin tuo 200 pistettä päivässä kerätä.

Rolli: 22,11€

Olikohan siinä kaikki. :D
  • 391 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan! Yritä jaksaa kirjoittamisen parissa sekä pisteiden (ja ehkä rahankin) metsästyksessä pelipöydissä. :)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Tän päivän pelit on nyt pelailtu tappiota tuli ihan jumalattomasti. X(

Aluksi lähti aika huonosti liikkeelle huonoakin onnea oli, mutta pikku hiljaa lähdin nousuun ja sainkin rollin sinne 25€ tietämille, jonka jälkeen menin syömään.
      Syömisen jälkeen palasin, kolme pöytää auki ja kaikissa todella hyvät kortit ja kaikissa loppujen lopuksi all in ja totta helvetissä kaikki menee riverillä ohi. No kaikkiin uudestaan sisäänosto ja yhdestä pöydistä taskukortteina A9 ja olen jakajan paikalla, eikä kukaan ole maksanut minua ennen joten korotan pikkuisen joku, isossa Blindissa oleva maksaa. Kortit pöytään: 3A9 turnia ja riveria en muista, mutta ne oli jotain kohtuu huonoja kortteja. Tottakai korotan hetin flopilla, kaveri maksaa, turnilla korotan lisää, kaveri maksaa ja riverilla pistän loput mitä on ja kaveri maksaa. Ja kaveri näyttää omat korttinsa 33. Sinne meni se potti. :(
      Pystyn vielä nousemaan 22€. Ja taas alkaa alamäki.

Eiköhän se onni huomenna käänny, muuten loppuu blogittaminen nopeasti. :D

Ton käden jälkeen loppu pelaaminen, oon siis tuo PokeriKala
      http://img519.imageshack.us/my.php?image=pokerikala99ub8.jpg

Rolli: 9,96€
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Oli vielä pakko palata pöytiin tänään, koska eihän tollaseen käteen voi lopettaa. :D

Otin itseäni niskasta kiinni, enkä ottanut pienintäkään riskiä ja se kannatti, pystyin lähes kaksikertaistamaan rollini. :sun:
      Ote alkoi hieman lipsua tuossa lopussa ja katsoin parhaaksi poistua pöydistä.
      Kävi pieni munkkikin tossa olin isossa blindissa taskukortteina 89 molemmat herttoja ja flopilla pöytään kolme herttaa vastustajalla oli K ja 3, yksi kunkku tuli pöytään flopilla, kumpikaan korteista ei ollut hertta. No kaveri luotti kovasi kunkkuihinsa, joten pian oltiin all in. :D
      Tästä on hyvä jatkaa huomenna!

Rolli: 17,51
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Jaaha kaikki meni! :(

No eipä ollut kovin loistelias päivä. Päivällä meni ihan hyvin, mutta illalla mikään ei onnistunut.
      Eräs asia tuli todettua, älä ikinä mene all in kun taskukortteina on AK. Yksikin kaveri sai alkoi pelaamaan taskukortteina 57 eri maata vielä kaiken lisäksi. Pre flopilla pistän 50snt koska hän oli ainut ketä tuli maksulla mukaan, no hän maksoi korotukseni, flopilla pöytään AK5, kaveri sököttää, no pistän all in (1,3$) ja kaveri maksaa, turnilta tulee 7 ja riveriltä 5.
      Ei tuollaisesta yhdestä ole mitään haittaa, mutta kun puolen tunnin sisään tajotaan 5 kertaa AK taskukorteiksi ja kaikki hävitään tavalla tai toisella, yleensä flopilla ilmestyi joko A tai K. Menin sitten tossa illalla pelaamaan Heads Upia, ekan voitin, pelasin 2$ heads uppeja kolme ja yhden 5$ heads upin. Kaikki olisi ollut voitettavissa, mutta ei oikein ollut onneakaan. Tuo viiden dollarin sisäänosto heads up, kyllä alkoi todellakin ottamaan päähän.
      Olin isossa blindissa taskukortteina K9 ja vastustajalla 89. Vastustaja maksaa. Flopilta 87K, pistän 800, kaveri maksaa. Turnilta tulee 8, meen all in ja riverilta tulee 4. No jäi mulle vielä 200 ton käden jälkeen, mutta on sillä määrällä aika vaikea enään nousta (Blindi taisivat olla 50/100 tai 100/200 ei pysty muistamaan). Yhden näistä hävisin oli kaksi paria KK JJ, flopilla oli tullut kaksi samaa maata ollutta korttia ja tietenkin riverilta tuli vielä samaa maata oleva kortti, joten tuonkin hävisin. Taskukortteina siis oli KJ. Menin turnilla all in. Kaverilla oli 3 ja 8 eikä yhtään apua pöydästä ennen riveria.

Otetaas tähän vielä tuo viiminen Heads Up
      PokeriKala (48) (2100) BB 60
      Vastustaja (9A) (900) SB 30

Pre flop
      PK call
      Vastustaja check

Flop
      678
      Vastustaja (check) call
      PK Bet (120)

Turn
      5
      Vastustaja Bet (120) Call
      PK Raise to 720 (all in)

River
      5

Sinne meni sekin.

X(

No tää blogittelu loppuu ainakin vähäks aikaa tähän. Ehkä kesällä vois tehdä depon tonne Partylle. Onnea kaikille muille peleihin!
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Hei tass!

Pitkästä aikaa tänään pelailin. Huomasin, että Unibet tililläni oli huikeat 0,2€. Aloin pelaamaan noita mikro sittareita (0,09+0,01$). Ekassa en päässyt raha sijoille, vaan tipuin aika aluksi kun joku tuli riverillä ohi. Toisen sittarin voitinkin (0,45$). Kaksi seuraavaa hävisin, kun meni hermot kun joku virolainen ja joku toinen tyyppi alkoivat kiroilemaan toisilleen. Pistin all in toinen näistä pelleistä maksaa minulla AQ ja pellellä 58, no hävisin sen. Toinen sittari oli samaan aikaan auki, pistin sielläkin all in ja hävisin. Sitten menin syömään ja tuli takaisin pelaamaan, voitinkin kaksi seuraavaa sittaria. Kaksi seuraavaa hävisin kun alko väsyttämään, niin aloin pistämään koko ajan all in, toista näistä sittareista johdin silloin vielä. Täytyy hetkeksi mennä nukkumaan. :D
      Ei tuo taso kylläkään mitenkään päätä huimaava noissa sittareissa ole. Pystyisköhän tän Unibet tilin liittämään Pokerstrategyyn...
      Oon tässä vähän miettiny, että jos huomenna tekis depon joko Betfairille tai Partylle, pitää kuitenkin vielä pohtia asioita.
      Unibet rolli: 0,61€ (+0,41€)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Ihan peruspäivä.

Pelasin taas noita mikrosittareita. Viisi kappaletta yhteensä, joista yhden voitin, yhdessä olin toinen, senkin ehkä olisin voittanut, mutta tauko oli tulossa niin en jaksanu venata siihen taukoon asti, joten pistin merkit keskelle joillakin totaallisilla roskakorteilla.
      Pelasin jotain freerolleja, joihin ostin yhteensä kolme re-buyta yhdellä sentillä. Äskön tossa pelasin vielä tollasta 2000€ freerollia, nyt pelasin ihan tosissani, mutta pari virhettä tein. Lopulta sitten tipuin, tilanteessa jossa olin pikku sokeassa, joten maksoin sen. Taskukortteina K9, flopilta 948, pistän all in, koska merkkejä vain vähän jäljellä. Kaverilla oli kuitenkin 99, mainittakoon, että turnilta Q ja riveriltä 4.
      Pitäis tuo depokin varmaan pian tehdä, täytyis tilille vaan saada vähän rahaa.
      Ylöspäin ollaan menossa. :D

Unibet rolli 0,75€ (+0,14€)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Ei tullut eilen paljoa pelailtua.
      Yhden mikro sittarin kävin aamulla pelaamassa, en oikeestaan muista miten siitä tipuin, mutta ei sillä niin väliä.
      Kaverikin sai tohon Pokestarsille sen 50$ alkupääoman. Se sitten hävis sen johonkin 30$ asti ja kysyin sitten, että voinko hiukan kokeilla millasta on Pokestarsilla pelata, pelasin jotain puol tuntia ja sain nostettua sen plussan puolelle, mutta ei siitä sen enempää.
      Pokestrategy freerollia pelasin tässä illalla, perseelleen meni. Tauolle tultaessa 120 merkkiä, hävisin käden just sitä taukoa ennen ja ihan omaa syytäni vielä kaiken lisäksi. Tossa tuo käsi:
      http://img403.imageshack.us/my.php?image=nainxj8.jpg
      Olishan mun pitänyt tietää, että sillä on AK. :(
      Tauon jälkeen tein muutamia hyviä päätöksiä ja pystyin nostamaan merkkini johonkin 2000. Tipuin sitten KQ olin ihan viimesten joukossa, eikä kukaan ollu maksanut, sitten tää pikku blindissa oleva pistää all in, joten pistin maksun jälkeen merkkini keskelle (~1600), isossa blindissa olevalla oli jo muutenkin kaikki vähät merkkinsä keskellä. Pikku sokeassa olevalla oli 7A, flopilta 74K (Tässä vaiheessa olin vielä hyvin iloinen), turnila A (tässä vaiheessa alkoi vituttamaan) riveria en muista. Tuli tonkin turnauksen takia melkein kaks tuntia istuttua turhaan tässä koneen äärellä. X(
      Muutenkin mielenkiitoinen kokemus pelata turnausta kivipuutarhassa. :D
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Tuli tänään ainoastaan heitettyä tuo Pokerstrategy Daily Freeroll. Ei oikein kortit osunut tänään. Pistin sitten all in (2600) AK, no tuo kaveri sitten makso sen A2, flopilta 3Q8, turnilta 2 riveriltä Q. No joo siihen päätty se turnaus, olin joku 53. Kohta puoliin saunaan ja maanantaina jatkuu taas koulu.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Enpäs pelaillut tänään ollenkaan. :D
      Betfairille tein tilin tuossa hetki sitten, huomenna teen depon sinne. Näytti jumalattoman karulta tuo pokeriohjelmisto, tuli oikeen kylmiä väreitä siitä.
      Huomenna jatkuu taas koulu ja se kyl vituttaa jonkin verran, koska sellasta paskaa istuu siel tunneilla ettette arvaakkaa. No onneks viiminen tunti sentään liikuntaa.
      Alko tossa äskön vähän ihmetyttään, tilasin nettikaupasta kengät, tililtä meni katevaraukseen se summa, mutta ne ei lähettäny mitään mailia, eikä se näy siinä tilaus listassa niiden sivuilla. Jumalauta, jos ne kusetti mua niin saatana! No jos kenkiä ei 1.3 menessä täytyy asiaa alkaa selvittämään ja se jos mikä on perseestä. :(
      Ihan hyvä mieli tässä silti kuitenkin on, koska oon tänään syöny hyvää ruokaa ja hyviä laskiaispulli.
      Ei sinänsä paljonkaan liittyny pokeriin tää juttu, pahoittelen, jos joku nyt sattui avaamaan tän siinä uskossa että kerron miten peli ovat menneet. :D
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Deposin tonne Betfairille 70€. Pitkien vaikeuksien jälkeen pääsin pelailemaan.
      Ensimmien sessio päättyi aika vitun pahasti, olisin menny tilttiin mutta suljin nuo pöydät ja menin syömään rauhoituin siinä sen verran, että palasin sen jalkeen takaisin pelaamaan. Olin pikku blindissa (Qc Jc) maksoin sen siitä ja isossa blindissa oleva chekkaa. Flopilta 4c Qd Jd, työnnän kaikki merkit keskelle (5$), vastustaja maksaa. Turnilta 9d, riveriltä 5d. No vastustajalla oli Ac Kd. Kyllä mmuten alko vituttamaan tuo, jos yhden kerran noin käy ei siinä mitää, mutta kun toinen lähes samanlainen tilanne käy hetken sisään ja silläkin kertaa pöytään neljä ruutua hävisin senkin sitten vaikka olin selkeässä johdossa flopin jälkeen. Siinä kädessä meni joku 3,5$. Hävisin muutenkin vähäsen noiden lisäksi.
      Toinen sessio menikin voitollisesti, mutta vain joku 2$ tuli saatua. Eli tappiolla ollaan ekan päivän jälkeen. Mielestäni pelasin kuitenkin ihan hyvin, aluksi hieman liian löysästi, mutta kun sai juonesta kiinni alkoi pelikin kulkea.
      Pelasin pääasiassa kahta pöytää samaan aikaan, 2/4snt ja 5/10snt. Ei oikein tahdo pelaajia löytyä tuolta, ei ainakaan noista 9 hengen pöydistä. Aluksi pelasinkin noita 6 hengen pöytiä.
      Huomenna olisi tarkoitus pelata voitollisesti.

Betfair rolli: 62,94€ (-7,06) Tosta 70€ siirrosta tuli kuluja muistaakseni 1,05€.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Kävin eilen illalla vielä hiukan pelailemassa ja jäin voitolle ~1$.
      Sitten tähän päivään, koulun jälkeen menin aika pian pelaamaan. Pelit alkoivat tuttuun tapaan huonosti, mutta pystyin loppujen lopuksi nousemaan voitolle. Päivän ensimmäisen session jälkeen olikin rolli joku 68€. Tulin sitten kahdeksalta takaisin pelaamaan, koska turnaus peruuntui. Pelasin vain tunnin tässä illalla ja hävisin sen aikana kohtuu "paljon" niin, että rollini tippui johonkin 64,5€.
      Pelasin tänään myös pitkästä aikaa omppua, ainakin betfairilla menossa ei ole noissa pöydissä mitään järkeä, floppi prosentin ollessa joissakin pöydissä 85. Illalla nuo tappiot tulivat juuri omppu pöydästä, hävisin siinä kaksi isoa pottia, vaikka olin johdossa molemmissa vielä turnilla ja ihan kohtuu selkeässäkin vielä. No ompussa tulee enemmän ohivetoja, kuin hold'emissä siihen pitää vain tottua.
      No tää päivä oli kuitenkin voitollinen, niin siitä voin olla iloinen. Betfair pisteitäkin oli muistaakseni tullut 37 vai kuinkakohan paljon se oli... Eli pistetään siihen tavoite, että ensi kuun 16. päivä on pisteitä kasassa 400 ja saan sen 10$ siitä. No sitten kun tuo bonus aika Betfairilla loppuu siirrän rahat sieltä todennäköisesti Partylle, jos niistä on silloin enää mitään jäljellä. :D

Betfair rolli: 64,43€ (-5,57)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Ei tänään pitänyt tätä blogia päivittää, mutta pitää nyt kuitenkin kertoa päivän tapahtumista.
      Puolentoista tunnin aikana pystyin nostamaan rollini lähelle 70€. Sitten yht´äkkiä 5 minuutin sisään tipahdin vähän alle kuuden kympin, parilla kirvelevällä tappiolla. En jaksa niistä kertoa kun en niitä muista. Pystyin kuitenkin nousemaan takaisin lähelle eilisen rollin lukemia. Tulin taas tässä illalla pelaamaan ja menin tilttiin.
      Known players:
      MP3:
      $26.36
      CO:
      $7.30
      BU:
      $16.42
      BB:
      $5.88
      MP2:
      $2.80
      $0/$0.1 No-Limit Hold'em (5 handed)

Preflop: Hero is MP2 with K, Q.
      Hero calls, MP3 raises to $0.20, CO calls, BU calls, BB calls, Hero calls.

Flop: (0.00 SB)
      J, 9, 6 (5 players) BB checks, Hero checks, MP3 bets $0.60, CO calls, BU folds, BB calls, Hero calls.

Turn: (34.00 BB)
      Q (4 players) BB checks, Hero bets $2.00, MP3 calls, CO folds, BB folds.

River: (74.00 BB)
      2 (2 players)

Final Pot: 74.00 BB.
      Results follow:
      Hero shows a pair of queens (K Q)
      MP3 shows three of a kind, sixs (6 6)
      MP3 wins with three of a kind, sixs (6 6).

Tota kättä ennen olin hävinnyt jo hieman illalla, mutta tuon jälkeen menin täysin tilttiin ja aloin pelaamaan kuin maniac. Onneksi en loppujen lopuksi hävinnyt kauheasti. Pistetään tohon vielä käsi, jonka jälkeen lopetin pelaamisen.

Known players:
      MP2:
      $6.72
      MP3:
      $9.18
      CO:
      $21.45
      BU:
      $14.14
      BB:
      $16.65

$0/$0.2 No-Limit Hold'em (5 handed)

Preflop: Hero is MP3 with J, J.
      Hero calls, CO raises to $0.90, 3 folds, Hero raises to $1.40, CO raises to $4.20, Hero raises to $7.58(All-In), CO calls.

Flop: (0.00 SB) 5, 5, A (2 players)

Turn: (93.30 BB) 2 (2 players)

River: (93.30 BB) 4 (2 players)

Final Pot: 93.30 BB.

Results follow:

Hero shows two pairs, jacks and fives (J J)
      CO shows a pair of fives (K Q)
      Hero wins with two pairs, jacks and fives (J J).

Onneksi en tuota kättä hävinnyt muuten olisi varmaan loputkin rahat saanut kyytiä tämän illan aikana.

Tämän päivän peliini olen erittäin pettynyt tuon tiltin takia, ilman tuota tilttiä päivä olisi ollut todella hyvä. Loppujen lopuksi en jäänyt eiliseen verrattuna edes kahta euroa tappiolle. Pitäisi alkaa saamaan noita voitollisia päiviä pikku hiljaa alle, pistetääs tähän tavoite, että seuraavat pari päivää pelaan voitollisesti.

Betfair rolli: 62,78€ (-7,22€)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Menin sitten kuitenkin pelaamaan omppua tässä yöllä vituilleenhan se meni. Pelasin suoraan sanottuna päin persettä, vaikka isoin yksittäinen tappio tulikin kun minulla oli 4444, joista taskukortteina 44, mutta kaverilla 6666, joista taskukortteina 66. Saa tää ompun pelaaminen nyt jäädä joksikin aikaa.
      Olen vähän miettinyt pelini ongelmia ja koitan pyrkiä jatkossa erityisesti välttämään niitä virheitä mitä teen. Tossa luin noita artikkeleita ja tajusin ne virheeni, joita teen. Pelaan kärkiparit yleensä liian passiivisesti. Tuhaudun siitä, että en saa hyviä kortteja pitkään aikaan, joka johtaa siihen, että alan pelaamaan vähän huonommilla korteilla. Haluan yleensä suuret tappioni heti takaisin, mikä ilmenee taas siinä, että pelaan yleensä ne kädet jotka eivät ole kärkipareja ym. liian agresiivisesti esim. jos flopilla pöytään AQ4, minulla taskukotteina esim. Q7, niin en usko, että vastustajalla olisi A, vaan lyön ja korotan omalla QQ:lla. Pitää myös hiukan tiukentaa omaa peliä. Joskus makselen myös liikaa, jos uskon käteni vielä paranevan, vaikka outteja olisi vain yksi. Näihin asioihin aion tulevaisuudessa keskittyä suurennuslasin kanssa.
      Tässä ollaan pian taas poikki, jos tämä meno jatkuu.
      Joskus kun pelasin tuolla Partylla, sain 10$, pystyin sen nopeasti nostamaan 300$ varmaan parissa kolmessa viikossa, ja kun yhtenä iltana oli tylsää niin kaikki meni. Eli olen joskus ollut voittava pelaaja uskokaa tai älkää. :D Tää asia vituttaa edelleen ihan jumalattomasti. X(
      Harmittaa nuo Betfairin pöydät vähäsen, kun yleensä on vain yksi pöytä , jossa on se 9 henkeä. Täytyy pelata, myös sitten tossa alimmalla tasolla, jossa joskus jopa kahdessa yhdeksän hengen pöydissä on ihmisä.
      Vois tossa Perjantaina tulla raportoimaan miten menee.

Betfair rolli: 59,94€ (-10,06)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Tällä hetkellä armoton vitutus ton äskösen session takia. Enkä sen takia enää ikinä pelaa noilla parilla alhaisimmalla tasolla! Taskukortteina AK, korotan jo pre flopilla hiukan, kaveri maksaa, flopilta AK3, työnnän all in, kaveri maksaa, turnilta 9, riveriltä 3. No kaverilla oli taskukortteina 37. Siinä meni kohtuullisen paljon rahaa. Toinen tilanne, joka aiheutti vielä enemmän raivoa. Herolla taskukortteina AQ oon isossa blindissa kolme tyyppiä on maksanut, haluan pudottaa jonkun heistä saman tien pois, joten korotan. Yks tulee vielä kuitenkin mukaan. Flopilta AQQ, no totta helvetissä lyön all in, kaveri maksaa. Turnilta 2, riveriltä 2. Enpäs kerro mitä kaverilla oli, voitte arvailla sitä mielessänne, jos tykkäättte. :D Mutta sen verran autan, että hänen maksunsa flopilla oli aika tyhmä. Sinne meni toinen iso potti. Yhteensä tappiota joku 5€, pienimmällä tasolla tunnin aikana. HEHHEHEH! Kylläpäs naurattaa!!! HAAAHAHAHAHAH!
      Eilen siirryin pelaamaan tasoille .10/.20 NL ja .25/.50 NL. Eilen kun vielä ihan mikro tasoilla pelasin ei pelistä tullut mitään, joten tein tuollaisen päätöksen. Vaikka ei tuo ole kovinkaan hyvä asia kassanhallinnan kannalta. Enemmän tota .25/.50 on tullut pelattua. Tuollakin tasolla kaloja löytyy ihan mukavasti. Harmittaa edelleen se ettei oikein ole noita 9 hengen pöytiä.
      Eilen pelasin todella hyvin, mutta silti jäin tappiolle noissa pienimmillä tasoilla. Siirryin pelaamaan sitten tohon .25/.50 Nl, alkoi tulostakin tulemaan ja rolli eilisen päivän jälkeen olikin 72,49€. Myös yksi pahemman luokan virhe sattui, kun halusin kouluttaa yhtä hemmetin moista kalaa, joka oli varmaan joka kädessä aina mukana.

Known players:
      CO:
      $86.79
      BU:
      $58.10
      BB:
      $42.56
      MP1:
      $29.55
      MP2:
      $22.55
      MP3:
      $19.50

$0/$0.5 No-Limit Hold'em (6 handed)

Preflop: Hero is MP1 with 5, A.
      MP2 raises to $1.75, 4 folds, Hero calls.

Flop: (0.00 SB) 9, T, 9 (2 players)
      Hero checks, MP2 bets $3.75, Hero calls.

Turn: (22.50 BB) T (2 players)
      Hero checks, MP2 checks.

River: (22.50 BB) 7 (2 players)
      Hero bets $1.00, MP2 raises to $7.12, Hero calls.

Final Pot: 50.98 BB.

Results follow:

Hero shows two pairs, tens and nines (5 A)
      MP2 shows a full-house, tens full of nines (J T)
      MP2 wins with a full-house, tens full of nines (J T).

Tosiaan ajattelin ettei kaverilla ole mitään ja itse klaaraan homman Ässäni avulla, mutta pilkka osui omaan nilkkaani. X( Ei tolle voi silti muutakun nauraa.

Pelit menivät tänään aika moista vuoristorataa välillä hävisin paljon ja välillä taas voitin. Monia tiukkoja käsiä. Jäin joku pari euroa tappiolle, mutta yli seittemän kympin oltiin. Ja sitten illalla tulin pelaamaan tota pienintä tasoa ja jostain syystä niillä tasoilla pelistä ei tule mitään. Hävisin siinä sitten sen vitosen ja on aivan varma, etten niihin tasoihin koske edes metrin pituisella tikulla pitkään aikaan, SAATANA!
      Rolli kuitenkin edelleen ihan hyvällä tasolla, vaikka tänään tappiota tuli. Pitää jatkossa jättää nuo kouluttamiset kokonaan pois. :D

Rolli: 65.84€ (-4.16€)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Lauantaina pelasin joku pari tuntia, enkä muista siitä lauantain sessiosta juuri mitään, paitsin sen ettei se mennyt kovin hyvin. Rolli oli lauantain jälkeen ~62€. Sunnuntaina en pelannut lainkaan ja tänäänkin oli tarkoitus olla pelaamatta.

Tänään heitin tollasseen tunnin session tossa. Eikä tapahtumista ollut pulaa sen session aikana. Aluksi häviän pari isoa pottia, onneksi en mennyt tilttiin. Sen jälkeen havahduin siihen tosiasiaan, että pelaan liian varovaisesti ja aloinkin saamaan käännettyä pikkupotit itselleni. No eihän tollasesta kuopasta, jonka itselleni olin kaivanut, pelkkien pikkupottien avulla nousta, voitin myös pari isompaa pottia. Kävin varmaan alimillaan jossain 25- 40$ (19-32€).

Tällä viikolla on tarkoitus pelata päivittiän sellaiset 3-5h. Pistetään myös tavoite, että saavutan kultatason tässä kuussa. Se voi olla aika vaikeaa, koska olen juuri noussut hopeatasolle. Rollikin on ihan kivoissa lukemissa.

WSOPSF:ia tulen huomenna pelailemaan, vaikka totuuden nimissä en ole kovin hyvässä turnauskunnossa. Pelasin tuolla Unibetilla lauantaina yhden turnauksen ja se meni päin persettä.

Pistetään tähän loppuun vielä pari kättä:

***** Betfair Poker Hand History for Game 489836519 *****
      NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Monday, March 02, 13:49:08 GMT 2009
      Table Neon 163 6-max (Real Money)
      Seat 5 is the button
      Total number of active players : 6
      Seat 1: miley cyrus ( $50 )
      Seat 2: robag1 ( $24.25 )
      Seat 3: freebird ( $62.63 )
      Seat 4: Chibbe99 ( $86.64 )
      Seat 5: FlashofFish ( $12.40 )
      Seat 6: Faketus ( $48.50 )
      Faketus posts small blind [$0.25]
      miley cyrus posts big blind [$0.50]
      ** Dealing down cards **
      Dealt to FlashofFish [ Jd, Qs ]
      robag1 folds
      freebird calls [$0.50]
      Chibbe99 folds
      FlashofFish calls [$0.50]
      Faketus calls [$0.25]
      miley cyrus checks
      ** Dealing Flop ** [ 9d, Td, Ks ]
      Faketus bets [$1.50]
      miley cyrus raises to [$5]
      freebird calls [$5]
      FlashofFish goes all-in
      FlashofFish raises to [$11.90]
      Faketus folds
      miley cyrus raises to [$34]
      freebird calls [$29]
      ** Dealing Turn ** [ 3d ]
      miley cyrus goes all-in
      miley cyrus bets [$15.50]
      freebird calls [$15.50]
      ** Showdown **
      miley cyrus shows [ Ts, Kc ]
      freebird shows [ 8d, Ad ]
      FlashofFish shows [ Jd, Qs ]
      ** Dealing River ** [ 4d ]
      ** Hand Conclusion **
      freebird wins $75.20 from side pot #1 with a Flush
      freebird wins $36.20 from main pot with a Flush
      ************ Game 489836519 ends ************

Jostain syystä tämäkään käsi ei kelvannut käsikonvertterille. Mutta seuraava kelpasi.

Known players:
      UTG1:
      $37.31
      UTG2:
      $127.85
      MP1:
      $31.84
      MP2:
      $21.44
      MP3:
      $50.70
      CO:
      $35.25
      BU:
      $31.98
      BB:
      $24.50

$0/$0.5 No-Limit Hold'em (8 handed)

Preflop: Hero is BU with A, K.
      UTG2 raises to $1.75, MP1 folds, MP2 calls, 2 folds, Hero calls, BB calls, UTG1 calls.

Flop: (0.00 SB) 8, 9, A (5 players)
      BB checks, UTG1 checks, UTG2 checks, MP2 checks, Hero bets $1.80, BB folds, UTG1 calls, UTG2 calls, MP2 calls.

Turn: (31.90 BB) 8 (4 players)
      UTG1 checks, UTG2 checks, MP2 checks, Hero checks.

River: (31.90 BB) A (4 players)
      UTG1 checks, UTG2 checks, MP2 checks, Hero bets $16.00, UTG1 folds, UTG2 folds, MP2 raises to $17.89(All-In), Hero calls.

Final Pot: 103.46 BB.

Results follow:

Hero shows a full-house, aces full of eights (A K)
      MP2 shows a full-house, aces full of nines (A 9)
      MP2 wins with a full-house, aces full of nines (A 9).

Valitettuani foorumin toisessa ketjussa asiasta, että kaikki pisteet kertyvät yhdellä päivälle, päätti Pokerstrategy puuttua asiaan ja jakaa pisteet kaikille päiville tasaisesti. :D
      Tosin menetän tässä monta pistettä neljän viikon aikana ja sen takia kultatason hankkiminen on vieläkin vaikeampaa. X(

Betfair rolli: 78,32€ (+8,32€) :D
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Jos tota WSOPSF:ia ei lasketa niin ei tullut pelattua lähellekkään tavotetta. Pelasin tänään n.1,5h.
      WSOPSF meni ihan hyvin, mutta jäi siihen vielä parannettavaa ja ensi kerralla sitten finaalipöytään. Sija oli 12/48.
      Nuo rahapöydät meni tänään aika huonosti tappiota joku 4€, osin se selittyy sillä, että menin vahingossa limitti pöytään ja kun olin vähän aikaa siinä ollut lähes kaikki poistuivat siitä pöydästä. Sillä pystyn selittämään lähes 6$ osuuden tappioistani.
      Ei tässä tänään muuta.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Ei hemmetti mikä päivä tänään.
      Aluksi pelailin ihan normaalin rauhallisesti ja tällä kertaa olin jo alusta pitäen voitolla. Jossain välissä käteen JJ, korotan pikkasen, kaveri korottaa lisää ja kolmas kaveri työntää all in. Hetken mietittyäni työnnän kanssa all in ja tää toinenkin kaveri maksaa. Kortit näillä muilla 22 ja K9. Flopilta 2XX, eikä mulle apuja turnilta ja riveriltä. Siinä meni aika paljon tossa potissa, mutta ihmettelen sitä miksi ylipäätään puskin all in, koska yleensä en ainakaan tällä tasolla pre flopilla puske all in JJ:llä. No olisin kuitenkin flopilla mennyt all in. Pari muutakin isompaa tappiota lyhyen ajan sisään. Siinä oltiin sitten jo tiputtu selkeästi alle 30€, mutta onneksi en mennyt tilttiin kun oli lukenut täältä noita artikkeleita tosta mielenhallinasta vai mistä se oli. :D No ajattelin siinä sitten vaan, että paska munkki ja vedin muutaman kerran syvään henkeä. Siitä sitten alko pitkä työ takaisin ylös, koska en noita loppuja uskaltanut pahemmin riskeerata, kahden tunnin tarkan ja oman A luokan pelin ansiosta pystyin nousemaan tuolta jumalattoman syvästä kuilusta. Olisi vielä tehnyt mieli jatkaa, mutta täytyy sitä joskus lopettaakin.

Olen erittäin tyytyväinen tämän päivän peliini. Yksi selkeä virhe sattui kun mulla oli JK ja vastustajalla AK. Olin BB:ssä, no flopilla osuin sitten Kunkkuun. Aloin korottelemaan agressiivisesti ja kaveri vaan makseli. Showdownissa asia selvisi ja sinne meni kanssa ihan mukavasti dollareita.

Pelasin tänään vaan yhdessä pöydässä koko ajan ja se luultavasti hiukan paransi peliäni. Tästä on oikeasti hyvä jatkaa huomenna ja huomenna sitten nään kuinka paljon on tuota rakebackia kertynyt.
      Pistän tähän alle vielä tollasseen hauskan käden:

Known players:
      MP3:
      $72.85
      CO:
      $33.90
      Player sitout:
      $82.81
      BU:
      $22.18
      BB:
      $52.15

$0/$0.5 No-Limit Hold'em (5 handed)

Preflop: Hero is CO with T, A.
      Hero calls, BU raises to $2.25, 2 folds, Hero raises to $33.40(All-In), BU calls(All-In).

Flop: (0.00 SB) Q, A, 2 (3 players)

Turn: (113.66 BB) 7 (3 players)

River: (113.66 BB) 8 (3 players)

Final Pot: 113.66 BB.

Results follow:

Hero shows a pair of aces (T A)
      shows ( )
      BU shows high card ace (6 4)
      Hero wins with a pair of aces (T A).

Betfair rolli: ~72€
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      En huomannut viime kerralla mainita, että sain ensimmäisen osani bonuksesta. Euroina se oli 7,92.

Sitten eiliseen päivään. En muista siitä enään paljoa mitään, paitsi sen, että tahkosin eilen vain yhtä pöytää kerrallaan. Ihan hyvin meni ja olisi tänäänkin vain pitänyt pelata yhtä pöytää kerrallaan. Eilisen jälkeen rollini näytti noin 88€. Rakebackia tuli 6,37€.

Tää päivä oli aika moista vuoristorataa. Pelasin kolme sessiota. Ensimmäisessä sessiossa pelasin kahta pöytää samaan aikaan. Alku oli jälleen huono ja hävisinkin nopeasti pari/kolme sisäännostoa (15$). No siitä ei ollut suunta kuin ylöspäin. Nousin jo välillä yli 90€, mutta sitten tuli pari tappiota taas ja rollini tippui johonkin 73€ tietämille.
      Tossa yks noista vittuutumista aiheuttavista käsistä. En ollu saanut kunnon kortteja pitkään aikaan, joten lähdin sitten suittareiden kanssa kokeilemaan onneani. :D Ja flopilla sitten osuikin ihan hyvin, mutta loppujen lopuksi tosta jäi paskan maku suuhun. Onneks en siinä kuitenkaan mennyt all in.

Known players:
      MP1:
      $63.19
      MP2:
      $67.49
      MP3:
      $70.86
      CO:
      $49.25
      BU:
      $27.14
      BB:
      $50.34

Preflop: Hero is BU with 5, 7.
      3 folds, Hero calls, BB calls, MP1 checks.

Flop: (0.00 SB) 5, 8, 5 (3 players)
      BB checks, MP1 checks, Hero checks.

Turn: (3.00 BB) A (3 players)
      BB checks, MP1 bets $1.50, Hero raises to $3.00, BB folds, MP1 calls.

River: (15.00 BB) 2 (2 players)
      MP1 checks, Hero bets $4.00, MP1 calls.

Final Pot: 31.00 BB.

Results follow:

Hero shows three of a kind, fives (5 7)
      MP1 shows three of a kind, fives (5 9)
      MP1 wins with three of a kind, fives (5 9).

Tässä vielä toinen käsi tosta ekasta sessiota:

Known players:
      MP1:
      $11.73
      MP2:
      $44.84
      MP3:
      $33.61
      CO:
      $9.15
      BU:
      $46.75
      BB:
      $13.50

Preflop: Hero is BB with A, A.
      MP2 raises to $1.20, MP3 raises to $1.90, 2 folds, Hero raises to $13.25(All-In), Hero raises to $0.00(All-In), 2 folds, MP3 calls.

Flop: (0.00 SB) 6, J, 3 (2 players)

Turn: (57.40 BB) T (2 players)

River: (57.40 BB) 8 (2 players)

Final Pot: 57.40 BB.

Results follow:

Hero shows a pair of aces (A A)
      MP3 shows a flush, queen high (J Q)
      MP3 wins with a flush, queen high (J Q).

Toinen sessio olikin sitten ihan perseestä. Ei ollut oikein vapaita paikkoja pöydissä, menin sitten pelailemaan johonkin tiukkaan pöytään. Ihan hyvin meni siihen asti kunnes kyllästyin vastustajien jatkuvaan foldaukseen.
      Menin sitten pelaamaan jotain löysää omppu pöytää ja kaks kertaa lähes peräkkäin vihu vetää riverillä ohi mun täyskädestä, nelosillaan. Tilttihän siinä iski ja tappiota tuli todella paljon. Onneksi rauhoituin ja menin pelaamaan Hold'emiä. Sain rollini kasvatettua ~78€uroon.

Vielä tässä illalla kävin hiukan pelailemassa, heitin yhden sittarin (2+0,20$). Eikä siitä mitään tullut, kun siinä oli 2 minuutin blindit, enkä tätä aluksi tajunnut. Sittarin jälkeen pelailin hetken Hold'emiä ja jäin siitä voitolle joku 5$.

Eli aika moista pelleilyä tää mun pelaaminen, pitäis tähän joku järki saada. Huomenna pelatessa ja muinakin päivinä pitää muistaa pari asiaa:
      * Pelaa yhtä pöytää kerrallaan. Silloin todennäköisesti pystyn pelaamaan voitollisesti. Huonona puolena bonuksen vapautuminen hidastuu huomattavasti.
      * Kun menee perseelleen vedä syvään henkeä ja rauhoitu.
      * Kuuntele musiikkia. Huomasin eilen, että pelasin paremmin kun musiikki soi taustalla.

Betfair rolli: 81,26€ (+11,26€)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Eilen pelasin ihan jumalattoman hyvin ja rolli nousikin jo lähelle satasta. Tänään sitten tilttasin ja kaikki meni... X(
      Pitää tehdä uus talletus tonne Betfairille ja alkaa hallitsemaan noita omia tilttejä. Vois alkaa ihan pelaamaan noita pikku tasojakin. Oon saanu, myös omat sivut jonkinlaiseen kuntoon. http://xxxxxxxxxxxxx Voi käydä vilkaisemassa jos tykkää. Poistan ton linkin, jos sitä pidetään mainoksena.