It's me, noob!

• Kuukkemoi
      Kuukkemoi
      Bronze
      Moro!

Olen 19vee pojankloppi Tampereelta, joka on pelannut aika satunnaisesti pokeria parin vuoden ajan.
      Taukoja on välissä ollut moniakin kuukausia, mutta jälleen on alkanut pokeri kiinnostamaan.
      Voittoa ei ole paljoa tullut, yhteensä eri sivustoilla ehkä pyöristettynä sata dollaria. On toki sekin parempi kuin ei mitään.

Blogin tarkoituksena on pitää jonkinlaista kirjaa pelaamisistani, sekä välillä ehkä laukoa jotain viisauksiakin. Olen huumorimiehiä. Ainakin omasta mielestäni. Jotkut ainakin nauraa mun jutuille. Tai sit mulle. :f_rolleyes:

PokerStrategyyn suhtauduin ensin epäilevästi, voiko tämmönen muka auttaa ihmisiä. Talletin 20 dollaria PokerStarssille ja aloin pelaamaan pelejä oman "taktiikkani" mukaan.
      Eipä kestänyt kauaa, kun oli jäljellä enää 5 dollaria. Tässä vaiheessa otin PokerStrategyn oppaat esille ja aloin pelaamaan täysin, mitä ohjeissa sanottiin.
      Pian mulla olikin 50 dollaria tilillä, mutta kyllästyin kuitenkin cash gameihin. Tässä parhaillaan olen kokeillut SNG:eitä, turnauksia ja DoN:eja, vaihtelevin tuloksin.

Vielä en tiedä mitä alan säännöllisemmin pelailemaan, mutta tosiaankin viimeaikoina olen pelaillut vain 9:n, 45:n ja 90:n pelaajan sittareita. PokerStarssilla ainakin 45:n pelaajan dollarin sittareissa on suhtkot huonoja pelaajia, niinkuin minäkin, mutta melko helposti pääsee kuitenkin aina final tableen.

Mitäpä tässä enempää jaarittelemaan. Katsotaan jos saisin jossain välissä postattua miten pelaamiset sujuvat.

Tältä erää näkemisiin! :f_cool:
  • 3 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tervetuloa foorumille!

On tosiaan varmasti hyvä kokeilla vähän eri pelimuotoja ja katsoa, mikä tuntuu omimmilta ja sitten keskittyä siihen.

Opetustarjonnastamme saat varmasti paljon apua pokeriuran alussa ja toki myöhemmissäkin vaiheissa. Postaile toki esimerkiksi pelaamiasi sittarikäsiä analysoitavaksi, niin saat hyviä vinkkejä, miten käden olisi mahdollisesti voinut pelata toisin.

Ja vähän viihteellisempääkin tavaraa on toki foorumi pullollaan, joten toivottavasti viihdyt. :f_grin:
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Olé fellow Manselainen.

Eiköhän se omakin laji sieltä jossain vaiheessa vakiinnu. Ainakin toivottavasti, paljon helpompaa oppia siinä yhdessä laijssa hyväks, kun koittaa olla joku all-around -harja.

Toivotaan että nousut jatkuu :f_cool:
    • Kuukkemoi
      Kuukkemoi
      Bronze
      Joulut vietetty, uuttavuotta odotellessa. :f_grin:

Paljoo en ole pelaillut, mutta alkupostauksessa kerroin noista 45man dollarin sittareista PokerStarssilla.

Edelleenkin sinne final tableen pääsee ihan noudattamalla PokerStrategyn perustason ( :D ) artikkeleita.

Kokeilin tuossa myös 3,25dollarin turboa ja tuntui olevan jopa helpompaa. Täytyy siis tutkailla näitä ja käydä kaikki artikkelit tarkkaan läpi ja postailla jossain vaiheessa käsiä. Yleensä menen katki kun on n. 4-7 pelaajaa jäljellä, eli juuri bubblen jälkeen.

Täytyy siis panostaa tuohon loppupään pelaamiseen enemmän.

Kattellaan :f_cool: