Sng Ploki

• suomi88
      suomi88
      Bronze
      Tervehdys
      Pistän blogin pystyyn, katsotaan kuinka paljon tulee itse päivityksiä, toivottavasti paljon.
      Olen 25 vuotias nuori aikuinen. Asun Yhdysvalloissa ja opiskelen parhaillaan liiketaloutta. Pokeria olen pelannut vuosia, välillä enemmän välillä vähemmän. 23 vuotiaaksi pelasin jääkiekkoa ja siitä oli tarkoitus tehdä jonkinlainen ammatti mutta liian monta aivotärähdystä lopetti sen homman sitten alkuunsa. Onneksi oli koulu taustalla eli en pudonnut ihan tyhjän päälle koska ne kuukaudet sen jälkeen kun lääkäri oli lätkän kieltänyt olivat ihan helvetin raskaita. Mutta siitäkin selvittiin kunnialla ja tullaankin itse aiheeseen. Viime vuosina on pokeri enemmän ja enemmän tullut lätkän tilalle. Kun ennen vietin kaikki päivät puntilla, ja hallilla niin nyt osa päivästä kuluu pokerin parissa. Tästä syystä aloitan nyt myös tämän blogin josta olisi tarkoitus saada myös buustia omaan peliin.
      Olen pokeri urallani pelannut kaikkea mahdollista (paitsi SSS), mutta nyt viimeisenä innostuksen kohteena on olleet FTP:n SNG turnaukset. Olen yrittänyt opiskella artikkeleita, videoita ja olen myös pari kättä postaillut.
      Tavoitteena ei ole saada pokerista ammattia tai nousta high rolleriksi mutta uskon että oikein hoidettuna pokerista voi saada itselleen hienon harrastuksen joka parhaassa tapauksessa tuottaa hiukan rahaakin.
      Tähän blogiini yritän tasaisesti postailla ajatuksia, päivityksiä, tarinoita, hanskoja sun muuta mukavaa. Joskus jopa politiikkaakin kun on tuo vaalivuosi tulossa :P

Jos joskus (olettaen että jatkan päivittämistä) tuntuu että tätä kirjoittaa joku vähä-älyinen niin kyse on vaan siitä että kun on viettänyt viimeiset 8 vuotta maailman turuilla kaikkialla missä lätkää pelataan paitsi suomessa niin se kirjoitetun äidinkielen ulosanti ei ole parasta mahdollista. Mutta paraneehan sekin tässä, kait?

Noniin, tulikin aika pitkä ensimmäinen entry mutta ei anneta sen häiritä.
      Nyt viikonloppuna ajattelin tiivistää hiukan tota tämän hetken tasoa(micro), rollia(pieni), tavoitteita (suuret), eli kaikkea mahdollista pokeriin liittyvää kun nyt tästä tuli hiukan tälläinen oman elämän tilanteen tiivistys.

Näkymisiin
      Suomi88
  • 3 replies
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Moi, missä opiskelet?
    • suomi88
      suomi88
      Bronze
      Noniin eli toista päivitystä tiskiin.
      Opiskelen liiketaloutta/kansainvälistä kauppaa Bostonin yliopistossa.

Pokeria olen pelannut vuosia mutta vasta viime aikoina olen edes jotenkin aloittanut sen opiskelun. Ensimmäiset vuodet vedettiin depo-pari kuukautta peliä-katki reseptillä ja tämän blogin myötä aionkin nyt yrittää muuttaa tuota trendiä.
      Syksyllä löysin about 10d rakebackin ftp:ltä ja aloin pelaamaan 9man SNG. Tasaista, hiljasta nousua siitä asti. Tällä hetkellä rolli 100d. Turnauksia takana tänä aikana noin 1000 eli ei se voittotahti ole ainakaan liian kova ollut varsinkin kun aika iso osa tuosta on rakebackia. Ja tätä lähdetään nyt parantamaan.
      Joulukuun 26 hankin itselleni "joulu-lahjaksi" HEM:n ja sen jälkeen turnauksia takana n. 250. Suurin osa 1.2d mutta viime aikoina olen lisännyt myös 2.25d turnauksia joukkoon ja ihan mukavasti on nekin menneet.
      Pistän käppyrän kun turnauksia takana vaikka 1000. Vituttaa käyrät jossa tyyliin joku 50 turnausta, ROI 40 ja kirjoittaja kyselee että pitäiskö ryhtyä ammattilaiseks. :s_mad:
    • jormateras
      jormateras
      Bronze
      Kaivoin listan kaikista suomalaisista jääkiekkoilijoista jotka pelaavat NCAA yliopistosarjassa.
      Oletko kenties toinen U:n kaksosista. AKi tai Niko? Jos olet niin terveisiä Turusta molari Hammerilta :s_cool: