Ahtaajan aivopierut, tarinoita MTT sekoiluista

• ahtaaja
      ahtaaja
      Bronze
      Tervehdys yhteisö!

Olen suunnitellut blogin aloittamista jo jonkin aikaa, mutta kun on vanha ja laiska... Eli esittelyä kehiin. Olen kohta 37 v. ja pokeria vaihtelevalla menestyksellä pelannut useita vuosia. Perus PAF talletuksilla aloittanut ja käteisrinkiin kuopanneena, useat euro-saitit testanneena, olen nyt siirtynyt noin vuosi sitten pelkästään Mtt maailmaan. Ja veljet ja siskot uskokaa että Hero ei ole tiennyt turnauspokerista tuon taivaallista!
      Kovasti yritän opiskella ja kehittää peliäni, mutta kun sitä oppimista on niin paljon ja välillä tuntuu niin turhauttavalta kun tuo rouva Fortuna ottaa osaa peliin.
      Kuka tietää missä se asuu, voisin käydä kylässä ja hieroa vähän ystävyyttä, jos se sen jälkeen hieroisi minua vähän silkkisimmillä hanskoilla :D

Tämän hetken pelailua jarruttaa 4 kk ja kohta 3 v pojat, niin ja vaimo. Töissäkin pitää käydä eli pelit on pe, la, su painotteista. Oikeastaan vain lauantai on se ilta milloin istahdan koneelle ja koitan vääntää 3-6 turneeta. Volyymi on todella pienellä, mutta ajatuksena on pitää tämä mukavana harrastuksena ilman liian suuria riskejä.
      Oletteko pelannut kun samalla kannat ja rauhoittelet ensi hampaitaan saavaa "koliikki-kallea", joka on päättänyt olla rauhoittumatta vaikka minkä tekisit?
      On muuten mun muuvit varmasti välillä vihuistakin erittäin erikoisia.
      Mutta asiaan, blogin ajatuksena on turnauskäsien analysointi (eli aivopierut häpeämättömästi esille) ja muuten vaan avautua ajatuksista mitä omasta mielestä on jaoissa tapahtunut. Ja lisätä käsi postauksia Mtt foorumille.

Kiitos ja anteeksi pitkästä avauksesta. Toivottavasti joku lukee ja saa edes myötähäpeän puistatuksia tai oivalluksia miten turnauksia ei pitäisi pelata!

Eilen pelasin viisi turnausta, joissa kaksi jämä rahastusta.
      Sisään ostot 32,20 $ ja voitot 51,79 $, eli pikkasen plussaa.
      Parhaiten meni 2,25 $ turnaus (oli yksi lippu käyttämättä) ei takuu pottia. FT ja sija 7, voittoa huima 7,79$
      toinen rahastus tuli 15k rebuy 5,5$ Ongamella (tämän pyrin pelaamaan aina)
      Pelaajia 1395 ja sijoitus pikkusen alle 70, voittoa 44$.
      Muutama käsi Heron näkökulmasta pelattuna.

Peruspeli sb: ltä, vihut ei osoita preflop vahvuutta ja flop antaa herolle vedon. Lyömällä kylkeen, potti kotiin.

Seat 1: istine (665 in chips)
      Seat 2: 96maruska69 (2,855 in chips)
      Seat 3: jdewinter1 (1,470 in chips)
      Seat 4: AlexLito (5,582 in chips)
      Seat 5: Oikalyptus (4,120 in chips)
      Seat 6: WHUTD73 (1,580 in chips)
      Seat 7: Fotis_Win (3,570 in chips)
      Seat 8: Ngomes1980 (2,260 in chips)
      Seat 9: gertzog (1,200 in chips)
      Seat 10: Hero (3,485 in chips)
      ANTES/BLINDS
      Hero posts small blind (40), istine posts big blind (80),

PRE-FLOP Hero Q, J
      96maruska69 calls 80, jdewinter1 folds, AlexLito folds, Oikalyptus calls 80, WHUTD73 folds, Fotis_Win calls 80, Ngomes1980 folds, gertzog folds, Hero calls 80, istine checks.

FLOP [board cards: 2,4,3 ]
      Hero checks, istine checks, 96maruska69 checks, Oikalyptus checks, Fotis_Win bets 80, Hero raises to 360, istine folds, 96maruska69 folds, Oikalyptus folds, Fotis_Win folds.

SHOWDOWN
      Hero wins 560.

Hero saanut KK ja QQ joilla stäkki kasvanut mukavasti, muuten pelannut tiukkaa. Kädessä on antet mukana ja lähetään eristämään 10bb vihun all inn lyöntiä. Ajattelin olevani flipissä vihun puskuun, mutta oltiinkin hyvissä.

Seat 1: mostra12 (17,419 in chips)
      Seat 2: OoPOKPOK18oO (11,640 in chips)
      Seat 3: steliosv (12,105 in chips)
      Seat 4: Vihu (3,620 in chips)
      Seat 5: Hero (16,623 in chips)
      Seat 6: djfrantic1 (6,266 in chips)
      Seat 7: fany3 (26,367 in chips)
      Seat 8: juliusxyz (4,970 in chips)
      Seat 9: Sjokolatte (4,890 in chips)
      Seat 10: PatrycjuszP1 (7,605 in chips)
      ANTES/BLINDS
      PatrycjuszP1 posts ante (30), mostra12 posts ante (30), OoPOKPOK18oO posts ante (30), steliosv posts ante (30), Vihu posts ante (30), Hero posts ante (30), djfrantic1 posts ante (30), fany3 posts ante (30), juliusxyz posts ante (30), Sjokolatte posts ante (30), PatrycjuszP1 posts small blind (150), mostra12 posts big blind (300),

PRE-FLOP
      OoPOKPOK18oO folds, steliosv calls 300, Vihu raises to 3,590 and is all-in, Hero raises to 16,593 and is all-in, djfrantic1 folds, fany3 folds, juliusxyz folds, Sjokolatte folds, PatrycjuszP1 folds, mostra12 folds, steliosv folds.

FLOP [board cards: 7,K,2 ]

TURN [board cards: 7,K,2,A ]

RIVER [board cards: 7,K,2,A,4 ]

SHOWDOWN
      Hero shows [ J,J ]
      Vihu shows [ 8,8 ]
      Hero wins 8,230.

Illan bluffi.
      Joo tiedän preflop fold, mutta kun mutu oli niin vahva.
      Puolustin blindia, nappi varastellut liikaa ja käyttänyt samaa panostuskaava useasti ja näyttänyt pari bluffia. En vaan uskonut tarinaa ja oli vähän kiinni ja tuli vetoja lisäksi. Ja tein flopilla päätöksen, josvärinveto täyttyy niin esitän sitä. Oma peli viittaisi veto käteen, vai?

Seat 1: albundy4_x (55,327 in chips)
      Seat 2: Anakonda1976 (22,894 in chips)
      Seat 3: Moomy (23,331 in chips)
      Seat 4: crazee phill (10,910 in chips)
      Seat 5: Hero (20,743 in chips)
      Seat 6: kyrkos08 (14,055 in chips)
      Seat 7: abduladarula (11,484 in chips)
      Seat 8: Vlat7859 (17,770 in chips)
      Seat 9: Bombi (8,862 in chips)
      Seat 10: junami77 (27,542 in chips)
      ANTES/BLINDS
      crazee phill posts ante (60), Hero posts ante (60), kyrkos08 posts ante (60), abduladarula posts ante (60), Vlat7859 posts ante (60), Bombi posts ante (60), junami77 posts ante (60), albundy4_x posts ante (60), Anakonda1976 posts ante (60), Moomy posts ante (60), crazee phill posts small blind (300), Hero posts big blind (600),

PRE-FLOP
      kyrkos08 folds, abduladarula folds, Vlat7859 folds, Bombi folds, junami77 raises to 1,800, albundy4_x folds, Anakonda1976 folds, Moomy calls 1,800, crazee phill folds, Hero calls 1,800.

FLOP [board cards: 5,6,2 ]
      Hero checks, junami77 bets 1,800, Moomy folds, Hero calls 1,800.

TURN [board cards: 5,6,2,3 ]
      Hero checks, junami77 bets 2,800,Hero calls 2,800.

RIVER [board cards: 5,6,2,3,J ]
      Hero bets 14,283 and is all-in, junami77 folds.

SHOWDOWN
      Hero shows [ 5,7 ]
      Herowins 15,500.

Hävitty iso potti ja valuttu tosi pieniin. Normi BvB ja uskoin olevani edellä, mutta Lady Fortuna päätti toisin. Tän jälkeen sain vielä triplat ja seuraavalla kädellä ulos. Thats it.

Seat 1: BENHUR_66 (125,747 in chips)
      Seat 3: rgusman (25,910 in chips)
      Seat 4: Hero (28,420 in chips)
      Seat 5: Tsyrin (30,696 in chips)
      Seat 6: p1mpmystack (52,423 in chips)
      Seat 7: XXLJack58 (83,214 in chips)
      Seat 9: djfrantic1 (48,924 in chips)
      Seat 10: PingoPenguin (101,656 in chips)
      ANTES/BLINDS
      rgusman posts ante (400), Hero posts ante (400), Tsyrin posts ante (400), p1mpmystack posts ante (400), XXLJack58 posts ante (400), djfrantic1 posts ante (400), PingoPenguin posts ante (400), BENHUR_66 posts ante (400), rgusman posts small blind (2,000), Hero posts big blind (4,000),

PRE-FLOP
      Tsyrin folds, p1mpmystack folds, XXLJack58 folds, djfrantic1 folds, PingoPenguin folds, BENHUR_66 folds, rgusman raises to 25,510 and is all-in, Hero calls 25,510.

FLOP [board cards: 6,K,T ]

TURN [board cards: 6,K,T,Q ]

RIVER [board cards: 6,K,T,Q,A ]

SHOWDOWN
      rgusman shows [ J,7 ]
      Hero shows [ 8,A ]
      rgusman wins 54,220.
  • 8 replies
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan.

Jään innolla seuraamaan mitä saat tänne kirjoiteltua.

Terveisin sun ainoa fani, toistaiseksi.
    • ahtaaja
      ahtaaja
      Bronze
      Eilen Home Game turnaus ja Hero taas ekana ulos. Pitäis varmaan pelata vähän sittareita kun tuntuu olevan tatsi ihan hukassa... pari kättä pelattu avaan TT, muistaakseni 3 maksua, floppi värinvetoa ja mulla ylipari, perus c-bettiä, 1 maksu. Mulla positio ja turn T. Tähän ois varmaan pitänyt tuupata kaikki, kun avaa toisenkin värin ja suoran vetoa... vihu check lyön n. 3/4 pottia, call. River täyttää takaoven värin ja vihu lyö isosti...kippaan kiltisti. Saan stäkin melkein alkutilanteeseen kun saan Utg AJo, avaan 90 (15/30) 3 maksua. Flop J korkea kolme pataa, mulla A ja kärki kiinni. Check, tuttu vihu jonka kanssa pohdittu Mtt pelejä ja käsiä aikapaljon lyö 222, kipattuna mulle. Nyt sitten eka Aivopieru (tää on näitä aivopuoliskojuttuja, toinen puoli huutaa reissu ja toinen käskee miettiä tilannetta ja vasen puolivoitti, käsi haki jo reissua) 3-bettaan 666, vihu call. Olisi varmaan pitänyt vaan kipata, mutta vihun tuntien en laittanut värille. Silti ehkä olisi vaan pitänyt maksaa tai tuupata kaikki, koska ko. vihu tietää että voin c-r ihan ilmallakin, mutta pusku kun mulla A siirtää miettimisen vihulle (olisi se varmaan kopannut puskuni K Q joka tapauksessa) Turn olisitten Q ja mulla noin potillinen takana, jonka tuuppaan sisään. Ei apuja ja kaveririnki monttu syvenee.
      Liika Aggressio ja enemmän potin hallintaa ja ennenkaikkea pikkasen Rouva Fortunalta apua niin ens sunnuntaina jätkät vapiskaa!

Seurasin kavereiden turnausta ja otin yhden 5,5$ Omaha Hi/Lo turnauksen, voi vaan ihmetellä millä ihmeen pelikirjalla porukka näitä vetää.
      No perinteinen aivopieru taas, pelaajia lähtöön 171 ja tilanne oli 42/12 (26 rahoille) kun saan Utg +2 A359 ja lähden limpillä mukaan. MP reissaa, nappi 3-bettaa, BB maksaa. Jumalauta olisi pitänyt tiputtaa, mutta maksu löytyy. Flop 4 kätisenä ja vedän secondbest matalaa ja isona A kiinni. Turn mä Check ja MP lyö potin, Nappi allin, BB allin, viimeistään nyt olisi pitänyt kipata, mutta kun sain nuttivärinvedonkin niin maksan. River ei auta mua ja saan lohdutuksena ison jakopotin. Parikättä myöhemmin pihalle, sijoitus 38. Nää kädet vaan pitäis foldata, jos tulee paljon toimintaa tai ilman toimintaakin. Mutta kun oli niin älyttömän ylivertainen olo pöydän muita pelaajia kohtaan.

Mitä opimme?
      Paljon on opittavaa ja istu aina kädet perseen alla etkä pidä hiirestä kiinni!!!
      Saisin varmaan parhaat tulokset kun pelaisin pakkopaita päällä :D

Kattelin Pasilaa...Repomies on ihan huikee.
    • ahtaaja
      ahtaaja
      Bronze
      Olipas synkee lauantai-ilta, en pelannut kuin 3 turneeta. Jotenkin focus oli tosi huono, en saanut missään vaiheessa pelistäni kiinni.
      Illan satoa 15k 5,5$ rebuy, Flopilla hyvissä kunnes lady fortuna laittoi kyntensä peliin ja vihu osui riverillä 6 outtiseen...Pelaajia turneen alussa 1444, tilanne n. 400 ja hero n.280, rahoille 260.

Seat 1: Vihu (1,680 in chips)
      Seat 2: pitzpallue (35,340 in chips)
      Seat 3: lindos80 (19,205 in chips)
      Seat 4: Mensa 155 (4,330 in chips)
      Seat 5: x_liko229 (17,193 in chips)
      Seat 6: Maribelpis (8,365 in chips)
      Seat 7: Hero (8,420 in chips)
      Seat 8: Shortie0007 (6,855 in chips)
      Seat 9: AASHulio (3,803 in chips)
      Seat 10: furio cremon (7,472 in chips)
      ANTES/BLINDS
      pitzpallue posts ante (40), lindos80 posts ante (40), Mensa 155 posts ante (40), x_liko229 posts ante (40), Maribelpis posts ante (40), Hero posts ante (40), Shortie0007 posts ante (40), AASHulio posts ante (40), furio cremon posts ante (40), bhanse1 posts ante (40), pitzpallue posts small blind (200), lindos80 posts big blind (400),

PRE-FLOP
      fold, x_liko229 calls 400, fold, Hero raises to 1,600, fold, fold, fold, Vihu raises to 1,640 and is all-in, fold, l fold, x_liko229 folds, Hero calls 1,640.

FLOP [board cards: QS,JH,KC ]

TURN [board cards: QS,JH,KC,6S ]

RIVER [board cards: QS,JH,KC,6S,TH ]

SHOWDOWN
      Vihu shows [ 9S,9D ]
      Hero shows [ KS,KD ]
      Vihu wins 4,680.

Herolle iskua myös muissa turneissa ja täytyy myöntää että tiltti tuli kehiin ja
      en voi vieläkään ymmärtää mitä päässäni liikkui tässä kädessä (Ei varmaan mitään). 15k loppu, sama vihu joka veti 99 ohi.

Seat 1: Vihu (5,560 in chips)
      Seat 2: pitzpallue (44,785 in chips)
      Seat 3: lindos80 (18,445 in chips)
      Seat 4: Mensa 155 (3,570 in chips)
      Seat 5: x_liko229 (16,033 in chips)
      Seat 7: Hero (6,620 in chips)
      Seat 8: Shortie0007 (6,695 in chips)
      Seat 9: AASHulio (3,643 in chips)
      Seat 10: furio cremon (7,312 in chips)
      ANTES/BLINDS
      Hero posts ante (40), Shortie0007 posts ante (40), AASHulio posts ante (40), furio cremon posts ante (40), Vihu posts ante (40), pitzpallue posts ante (40), lindos80 posts ante (40), Mensa 155 posts ante (40), x_liko229 posts ante (40), Hero posts big blind (400),

PRE-FLOP
      fold, fold, fold, Vihu raises to 1,200, fold, fold, fold, fold, Hero raises to 6,580 and is all-in,Vihu calls 5,520 and is all-in.

FLOP [board cards: TH,3C,JD ]

TURN [board cards: TH,3C,JD,7C ]

RIVER [board cards: TH,3C,JD,7C,9S ]

SHOWDOWN
      Hero shows [ AH,5C ]
      Vihu shows [ KC,AD ]
      Vihu wins 11,400.

Pari kättä myöhemmin puskin loput sisään. Sijoitus about 390.
      Näitä Axo en ole pelannut pitkään aikaan, ellei stäki tilanne ole AIVANpakko, nyt mielestäni ei ollut ja sadattelin itseäni vielä tänäänkin.

Perjataiaamuna pakkasta n. -30 ja auto ei suostunut töihin, eli kotityöpäivä.
      Iltapäivällä innostuin treenaamaan 8 gamesia Starssilla (freeroll).
      Muistaakseni pelaajia 6000 ja 4,5 h myöhemmin putosin, sijoitus 71. Tarkistelin palkintoja ja 48 sai lipun turnaukseen, eli vain kippaamalla olisin sen saanut. Siinä laitoin ruokaa ja hoidin poikia samalla kun pelasin, niin ei tullut seurattua tilannetta.
      2-7 triple draw oli viimeinen käsi, ei riittänyt 8 korkee käsi,kun vihu veti viimesellä vaihdolla nutsit. Mulla oli ekan vaihdon jälkeen 23458 :f_cry:
      Tykkään kovasti pelimuodosta (ei jatkuvaa NL ja Omppua) ja kiinnostaa myös tuo Hepan treenaaminen. Ajattelin ruveta pelailee Starssilla ko. turneita. Milläköhän tasoilla noita pyörii ja onko tietoa pelaajien taitotasosta?

Tänään vuorossa Home Gamesit ja nyt ois tarkoitus ottaa tulosta. Niin varmaan kaikilla muillakin, mutta oon ollut niin surkee edellisissä että jätkät varmaan nauraa mulle ja toivoo paistia aina samaan lähtöpöytään. Samalla pelaan ainakin Ongamella Omaha Hi/Lo ja fiiliksen mukaan muitakin.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Eii o kyllä isompien kun paritaalasten pelitasosta kokemusta, mutta niissä ainakin on ihan hirveitä pelaajia. Monet on sellasia, että ne osaa ehkä puolet lajeista, mut sit esim studissa/razzissa ne on täysin pihalla. Eli kun hommaa noista eksoottisemmista lajeista vankat perustiedot niin pitäs kyllä pärjätä. :f_cool:
    • ahtaaja
      ahtaaja
      Bronze
      Näin vähän arvelinkin. 8-Gamessa ainakin monella ei mitään tietoo Razz/2-7 triple draw peleistä. Yllättävän monet pihalla Hi/Lo peleissäkin. Kokemus tosiaan vain freerolleista, mutta kun oon opiskellut pelejä ja perusteet hyvin hallussa, joten taidanpa lähteä fisuja jahtaamaan :f_biggrin:
      Ongamella Omaha Hi/Lo 5,5 $ turneissa näkee kyllä kanssa monenlaisia suorituksia.
      Palaan näistä asiaan kun olen turneita ehtinyt testaamaan.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Mitä tuohon sun turnauskäteen tulee niin perusongelma. Jos vihulla on 4bb, niin eihän se voi mitään sille että sen on kopattava ja Ongamen softahan suosiin niitä jotka lähtee altapäin. Joten turha on sitä lähteä rankaisemaan roska ässällä sillä kun maksu napsahtaa niin kusessa yleensä olet. Eli jos rankaistaa niin hieman toisenlaisella kädellä kuten TJs.

Tuon kokoista stäkiä on hieman ikävä pelata koska se alkaa olemaan sen kokoinen että avaaja helposti koppaa sen koska oddsit alkaa olemaan siinä rajoissa että pitää alkaa napsuttelemaan kiinni. Eli orbitin olisi voinnut kyylätä vielä hyviä lappuja ja sen jälkeen alkaa tunkemaan aika hanakkaasti nappuloita keskelle mutta kuitenkin niin että on eka joka rahojaan tunkee keskelle.

Ja mitä noihin home gameihin tulee niin eihän niitä voi voittaa kun pöytä on puolillaan paisteja jotka ajatteleen peliä niin että ton voin puskea vedolla pihalle ja samalla sitoa itsensä pottiin että joutuvat maksamaan joka tapauksessa ja kyllähän paistit aina osuu vetoihin. Nyt kuitenkin loppui hetkellisesti Wogin valtakausi tai loppui ja loppui, hyvä sarja miehellä menessa, kolme turnausta ja sijat 1, 2 ja 3.
    • ahtaaja
      ahtaaja
      Bronze

Joo, pelattu taas turnauksia...
      Tuntuu että tää touhu on yhtä helvetin ohivetoa. Taitaa olla tauon paikka tai ainakin itsetutkiskelun paikka. Positiivista on että olen jaksanut opiskella ja miettiä omaa peliä, mutta kun tuntuu että kaikki on vaan mua vastaan... Yrittää pelata parasta A-pokeria, välttää kolikonheittoja ellei ole pakko. Ja sitten kun saa tilaisuuden ja antaa palaa, niin eikö nää perkeleet paina ohi oikealta ja vasemmalta. Pitemmän päälle se syö terveen itseluottamuksen ja aina kun laittaa merkit keskelle, niin pienipiru olkapäällä kertoo että riverillä viimeistään...
      Pitäisikö tähän vaan tottua.
      Kertokaa miten?
      Turnaustiltti rupeaa olemaan sitä luokkaa, että kun joku ohittaa mut työmatkalla niin suunnilleen kännykkä menee remonttiin :f_biggrin: :f_biggrin:

Yritin harhauttaa pokerijumalia ja lisäsin Tiltin turneet valikoimaan.
      Testasin elämäni ensimmäisen Rush turnauksen. Meinasin saada epilepsia kohtauksen!
      On vaan turhan adhd-kamaa mulle.
      No ei tämäkään softan vaihto paljoa auttanut. Tässä tämän illan yksi perinteinen ja taas askeleen lähempänä hermoromahdusta.

www.pokerihanska.com/?h=822310975 Ois pitänyt puskee suoraan flopilla, mut tulos ois ollu sama.

Tämä tais olla torstailta ja Ongame

http://www.pokerihanska.com/?h=797364482 Vihulla vahvat pakka riidit!!!

Miettinyt tämän pokeriharrastuksen järkevyyttä. Käyttää vähäisen vapaa-ajan tuijottaen näyttöä, kiroten hiljaa, juosten tilaisuuden tullen tupakalle ja joutuu polttamaan sormensa kun ei rauhassa ehdi vedellä...Aamulla herää ja kiroaa omia pelisuorituksia tai vihujen "super" suorituksia. Toista se oli ennen.

Olin auttamassa vanhempiani muutossa ja sain sieltä pahvilaatikon, jossa oli mun vanhoja tavaroita. esim Tj-lakki intistä, vanhoja Dartslehtiä (alkaen vuodelta -92) ja kaikkea muuta mielenkiintoista jo unohdettua sälää. Siitä tuli mieleen tämä harrastuksen järkevyys. Heitin aikoinaan dartsia kilpaa monta vuotta. Treenasin lajia tosissaan ja jopa siinä kohtuudella pärjäten. Jos hävisit pelin, niin etpä voinut syyttää softaa tai huonoa vihua joka vetää riverillä 2 outtisella ohi. Olit vaan sinä, tikat ja hermot... Oi niitä aikoja ja aika kultaa muistot. Tuli muuten vedettyä useat kännit kun hävisi tärkeitä matseja :f_biggrin:

No itkut sikseen ja huomenna kohti uusia pettymyksiä.
      On taas Homegamet ja jos mennään normaalilla kaavalla niin ekana pihalle. Mun rolli ei kestä enää kovin kauan tällä tahdilla, olis saatava + merkkisiä iltoja välillä.
    • Asslake
      Asslake
      Bronze
      Hienon biisin olet löytänyt tähän tilanteeseen.

Itsekkin olen blogissani monesti miettinyt /itkenyt tämän homman järjettömyyttä. Siihen nähden kuinka paljon tästä saa vitutusta verrattuna euforinen hurmostilaan niin miinukselle jäädään roimasti. Silti pitää aina iltaisin aukaista softat ja hakea vähän lisää maksimusvitutusta lisää. Mukava sitten vittuilla vaimolle ja rähjätä lapsille niin saa lisää pisteitä tämän hienon lajin puolesta. Mitä teet illalla? No, hakkaan vähän pokeri. Mulla taitaa olla koukku syvällä perseessä.

Toi rush on muuten aivan mahtava paikka hoitaa vähänkin tilttaavaa olotila eli ensi kerralla kun palaa hihat niin pari rush-pöytää auki ja agroilemaan niin tunnin päästä voi olla tilisiliänä. Nyt puhun kokemuksesta.

Jotenkin pitäisi saada hyvä tasapaino tuolle pelin opettelemiselle/pelaamiselle. Muutama viikko tuo oli hienosti balanssissa ja pelit meni hyvin mutta kun tulokset parani niin opiskelu jäi ja homma meni reisille. Jotenkin vain ajattelee että ilman suurta volyymia ei voi päästä tasoja ylöspäin.

Anyway, hyvää onnea home gameihin.