Eläimen vallankumous

• Biibel
      Biibel
      Bronze
      Olen hilosta aikaisemmin pientä blogia pitänyt, mutta avataan kaveriksi tälläinen läpiluotaus heron omituiseen sielunmaisemaan.

Kirjoitushetkellä olen 25-vuotias maailmankansalainen, ammatikseni pelinhoitaja. Eli humalaisia paisteja katsellaan myös työympäristössä.

Olen melko huono juurtumaan mihinkään osoitteeseen, minun on jokseenkin pakko aina nähdä jotain uutta ja mielenkiintoista. Tällä hetkellä vaikutan Länsi-Suomessa, mutta kapsäkit lähtevät kantoon seuraavaksi kun suuntana on Espanjan lämpö. Muuton piti tapahtua alunperin keväällä, mutta uskoisin etten vielä silloin pääse lähtemään.

Olen elävä esimerkki kävelevästä LAG-tapauksesta. Viihdyn mainiosti yksin kotona vaikka pokeria pelatessa ja voisin pysytellä yksin himassa viikkotolkulla, ja kuitenkin olen äärimmäisen sosiaalinen luonne. Sopeudun siis aika hyvin erilaisiin tilanteisiin ja asetelmiin nähdäkseni.

Yritän parantaa maapalloa aina, en ole vielä ikinä siinä onnistunut. Mutta sopivasti punaviherhörhönä maailma on sairaan kaunis. Vaikkei se aina ole.

Teen musiikkia tietokoneellani, lähinnä dark ambient- vaikutteisia taustamelodioita hiphop-säväyksin. Kirjoittelen sanoituksia myös itse, kuten myös runoja. Ja yksi vanha tavoite on kirjan kirjoittaminen. Muutaman pienen painoksen omakustanteen olen juniori-iässä jo ulos maailmaan vuotanut, mutta jotain suurempaa.
      Minä myös maalailen tauluja jos sattuu huvittamaan, ja etsin jatkuvasti tapoja ilmaista itseäni jollain uudella tavalla.

Urheilu on myös yksi intohimon kohde, tykkään pelailla erilaisia joukkuelajeja ja käydä kuntosalilla. Juniorina tuli b-ikäluokkaan asti höntsättyä SM-tasolla. Siinä vaiheessa homma kävi liian ammattimaiseksi omaan makuuni ja lopetin siihen.

Sirkusväki pelottaa minua, varsinkin kaikki pellet ja kääpiöt ovat hc-kamaa. (Jälkimmäinen ei niin rasistisessa sävyssä miltä se kuulosti, enemmän sellaiset pienet ja ilkeät hobitit)

Olen melko pitkä ja melko vaalea ja melko sinisilmäinen mutta en juuri yhtään naiivi. Rakastan gambaalimista, ja tykkään siksi pelata postflop-pelejä ja jättää matematiikan hieman vähemmälle pottikertoimineen. Ei niin kannattavaa aina, mutta omahassa jopa ihan hyvä taktiikka.

Harrastan (tuhannen) ja yhden yön suhteita, lähinnä itseni kanssa. En tyydy kovin vähään ja vaikka kuinka mukava daami sattuisi heräämään vierestä, tiedostan heti löytyykö kipinää.
      En ole ikinä seurustellut tytön kanssa jolla ei olisi punaisia hiuksia (otanta 5) ja hippimäistä asennetta ja keijumaisia kasvoja. Sopiva sekoitus pahaa tyttöä, Eloveenaa ja Pientä merenneitoa = :f_love:

Pokerissa tavoitteena saada pelikassa jonnekkin 4-5k luokkaan, ei sanota mitään aikajanaa sen saavuttamiseen. Nyt se on kaukana siitä.
      Isoimmat MTT-turnausrahastukset ovat vielä jotain 1k luokkaa, joten kirimistä on. Olen oppinut paljon strategyn kautta, varsinkin turnauspelaamisen suhteen. Päivittelen jatkossa tähän blogiini pokeri"menestystäni" sekä yöelämän rientoja. Luvassa myös paljon kännipostauksia, olen humalassa haka tietokoneen kanssa.

Pelailen pääasiassa omahaa ja hiloa tasoilla PLO/NL25-50. Toinen tavoite on saada tuo luku perässä kolminumeroiseksi. Joskus.

Otsikon mukaisesti lainataan loppuun Orwellia sanoilla "Kaikki ovat tasa-arvoisia, toiset ovat vain tasa-arvoisempia kuin toiset"
  • 7 replies
    • Biibel
      Biibel
      Bronze

Tulipas pitkä aloituspostaus, laitetaan heti perään valoa kansalle musiikin muodossa.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      Jokseenkin koko päivä tullut pelattua. Ei suurempia nousuja mutta ei myöskään pahemmin isommin turpaan. Tänään ainoastaan hiloa ollut ohjelmassa Tiltin puolella NL25-tasolla. Vuorokausi vaihtuu joten päivän saldoksi 1.5 biniä voittoa.

Edit. Otetaan illan viimeiseksi hitaaksi hi/lo $10+1 turnaus, sitten uusimman V-jakson pariin.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      Hilo NL25 pöytää eilen + yksi $10+1 turnaus samaa pelimuotoa ja yksi $4+0.4 rush turnaus hold'emiä. Turneista melko nopeasti ulos, käteispöydistä taas jokunen bini voittoa.

Minulla kun ei oikeastaan ole yhtenäistä pelikassaa ja raha harvemmin lojuu pokerisivuilla, joten seuraillaan eilisen talletuksen etenemistä. $16 dollaria oli yön päätteeksi lukemassa $96. En tee tiltille lisää talletuksia ennen kuin tuo on kuopattu. Rakea ehkä kympin verran myös bonarina eilisestä, max 20.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      $96 -> $154.02 päivän ensimmäisen n. tunnin session jälkeen. Hi/lo-pöydissä on niin paljon kahjoja, että en viitsi kolmea pöytää vetää 200-300bb diippinä. Joten jotain murkina fasoa naamaan, ja sitten kalastelemaan lisää.

7 minuutin päästä kerron viikkokilpailun vastauksen, ja nettoan vähän lisää.

Höh, katsoin kelloa ihan väärin. Haluan 15- minuuttiseni, nyt ei oikeita vastauksia kun odottelen.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      PLO50 hilon rushipokeri on kyllä sangen jännä maailma. Lähinnä helppo ja nopea raha tuossa kiehtoo, mutta on tuo pelaaminen melkoista vilskettä. Varsinkin diippinä pelatessa.

Eilen tuli myös rahapöydässä ikävällä tavalla pataan, JAQ floppi johon löin suht varovaisesti omilla taskuässillä. Turnilla toinen J ja lopulta 3n pelaajan voimin merkit keskelle. Luonnollisesti se JJ taskupari löytyi toiselta vihulta.

Tänään voisi mahdollisesti hakea muutaman oluen ja viettää iltaa koneen ääressä, vapaata kun sattui huomiseksi.

Loppuun Indicaa, Jonsu on :f_love:

• Biibel
      Biibel
      Bronze
      http://www.pokerhand.org/?5990062

Esim. Just valitut pelit ovat vahvaa "Mmhäh?" osastoa. Ja näitä tulee paljon.
    • Biibel
      Biibel
      Bronze
      Hyvin mielenkiintoinen laivareissu takana. Joku elämäänsä hyvin todennäköisesti kyllästynyt pikkumies kävi iholle joka puolella botskia kun nähtiin. Paha sanoa, että miksi. Discon puolella pienen opetuksen kaiffarille annoin, ja ruokapaikassa uudestaan, kun ei vaan antanut meidän illastaa rauhassa. Mikä helkkari siinä on, että väkisin pitää hakea tappelua ja varsinkin kun kyseinen tyyppi tosiaan oli sellainen n. 178 cm pitkä ja painoa ehkä 70 kiloa. Voi hyvää päivää.
      En tajua, mutta laivareissut nyt usein ovat melko junttimaista touhua muutenkin. Tuli taas se todistettua.

Hyttiin sain hilattua toki kivan tytön jonka etunimi oli todella omituinen. Naapureina käytävällä oli lähinnä lapsiperheitä ja uusnatseja, kaikki siis edelleen "eih" osastoa. Naapurihytin äijä eli toista nuoruuttaan ja dokaili meidän seurueen mukana sitten jatkoilla, vaikka skidit ja muut olivat omassa hytissä. Haa, aikamoinen epeli.

Partylta darrapelistä lippu monthly miljoonaan vikaan karsintaan, lisäksi tiistaina Everestin puolelta pari hyvää sateliittia myös. Jos näistä nyt saisi vaikka vähän pääomaa kerättyä lisää. Melkoisesti alamäkeen muuten poljettu, omaa syytä kaikki tyynni.