tuoast 40BB

• tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alotetaan nyt sitten 40BB- blogi. Olen keski- ikäinen nainen ja sain tuon pokerstrategyn $50 ja sillä alotin nyt pelaamaan FullTilt- pokerilla.

Olen pelannut satunnaisesti turnauksia muutaman vuoden, pienillä panoksilla, isoin voitto on reilu $700 dollarin turnauksesta.

Nyt kuitenkin on turnaukset alkanu kyllästyttämään, joten aion siirtyä 40BB- proksi. :D
  • 3 replies
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Tuossa on toi mun alotussessio muutama päivä sitten, meinas jo usko loppua:

AA vs AK pöytään KK
      AA vs 66 pöytään 6
      JJ vs K2 floppiin 22
      KK vs 55 floppiin 5
      AA vs K9 flop K9
      KK vs AJ floppiin A

Oon pelannu ton jälkeen muutaman tuhat kättä, alun monttu on täytetty, äsken vedin puoli tuntia seitsemää pöytää NL2- tasolla, voittoa tuli reilu $3.

Mulla on vähän ristiriitaiset ajatukset tosta systeemistä, mutta pakkohan sen on toimia koska sitä on suuniteltu pitkään ja ilmeisesti aika huolellisesti. :P

Voi tosin olla, että kauheen downswingin tultua loppuu käteispelit ja tämän blogin pitäminen ja palaan turnauksiin, mutta eihän se ole mahdollista tolla strategialla. :tongue:

Puoliltaöin pitänee mennä taas jatkamaan kun alkaa happyhour.
      Pitänee siirtyä jo NL5- tasolle kun sain bankrollin yli viitenkymppiin. :)
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      2 tuntia NL5, tappio $3, tappiot tuli 3-bet foldeista ja ässäflopin conttari- foldeista.

Edit: Mä siiryn kyllä NL2 vaikka ohjeen mukaan ei tarvis.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Oli pakko mennä NL10- peliin hakemaan tappiot takasin, hyvin onnistu.
      Mä en enää pelaa tolla systeemillä, se on liian tiukkaa, 3- betrange on tavallaan väärä. Mä oon jo kaks kertaa joutunu pelaamaan tappiot takasin eri systeemillä.

Mun mielestä ei kannata kipata AK:ta earlypositonin raiseen tai jos tulee 3-bet kun ollaan ite avattu earlypositionista.
      Siellä on aika usein ihan muuta vastassa kun KK+. Jää paljon valueta saamatta.

Huonoin käsi, millä mua on 3-betattu tänään mun utg- avauksen jälkeen oli J3, NL5- tasolla tuli 2:n dollarin shove tolla! Sitten siellä on usein AT+ tai joku pari, 22-QQ ja enemmän tai vähemmän ihan roskaa.

Nää ei sitten ole välttämättä faktoja, ne on vaan mun toteamuksia.
      Tosin vaikea niitä on kumota, toivottavasti joku yrittää. ;)