Jande112

• Jande112
      Jande112
      Bronze
      Moikka moi! ajattelin avata tänne tälläisen pienen blogin. Kirjoittelen tänne ihan omaksi ilokseni ja ehkä jossain vaiheessa rupean postailemaan pelaamiani käsiäkin tänne :f_biggrin:

Omasta mielestäni olen tälläinen perus jamppa joka pärjää taitavasti NL10-NL50 tasolla. Viime viikonloppuna tulikin sitten grindailtua n.1000 kättä NL100 tasolla :f_biggrin: Hyvä tuntuma jäi sieltä :f_cool: nelisen biniä jäi voittoakin taskuun ekalta pelipäivältä :f_biggrin: mutta toisena päivänä (sunnuntaina) tilttailin ja ihan turhia maksuja vain todistaakseni ystävälleni että olen oikeassa mikä käsi vastustajalta löytyy :s_mad: Rolli upototettiin sitten ihan $0 asti :s_cry:

Jatkan kirjoittamista kunhan saan seuraavan talletuksen/rakebäkin :D

Jande kuittaa :f_biggrin:
  • 7 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Ei muuta kuin uuteen nousuun vaan. :s_thumbsup: Tilttailut kun pystyisi jättämään väliin, niin moni kuoppa jäisi syntymättä. Vaan helpommin sanottu kuin tehty. Blogissa sitten voi toki aina tilttailuja purkaa ja tietty hekumoida nousuilla.
    • Jande112
      Jande112
      Bronze
      Totta. Mutta uskon että löydän vielä jostain jäätävät hermot ja pystyn nousta vielä jonakin päivänä taitavaksi NL200 pelaajaksi, 30 binin säännöllä :f_cool:
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Ehkä helpompaa ja hermojakin säästävämpää olis nousta vähän turvallisemmalla brm:llä kuin 30bin :)

Varsinki, jos sitä tilttiä meinaa vähän päästä välillä ilmoille.
    • Jande112
      Jande112
      Bronze
      Uskon pääseväni tilttailusta eroon, ja uskon että itselleni paras vaihtoehto on tuo 30 biniä :)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Jande112
      ...mutta toisena päivänä (sunnuntaina) tilttailin ja ihan turhia maksuja vain todistaakseni ystävälleni että olen oikeassa mikä käsi vastustajalta löytyy :s_mad: Rolli upototettiin sitten ihan $0 asti :s_cry:
      Aina +EV muuvi... milläs nikillä ja saitilla pelaat? ;)
    • Jande112
      Jande112
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Wlore
      Alkuperäinen kirjoittaja Jande112
      ...mutta toisena päivänä (sunnuntaina) tilttailin ja ihan turhia maksuja vain todistaakseni ystävälleni että olen oikeassa mikä käsi vastustajalta löytyy :s_mad: Rolli upototettiin sitten ihan $0 asti :s_cry:
      Aina +EV muuvi... milläs nikillä ja saitilla pelaat? ;)

Pelaan Fultiltillä ja nick on siellä Jande123
    • Jande112
      Jande112
      Bronze
      Noniin nyt on päästy siihen pisteeseen että saatan jopa saada rolliini muutaman roposen ja päästään taas grindailemaan : )

Pokerin pelaaminen on ollut viime aikoina vähäistä, muutamat live pelit ystävien kesken pelailtu, ihan hyvällä tuloksella. Kalja rahat taskuun. Nettipokeriin en ole oikeen keskittynyt ja tällä hetkellä olen keskittynyt vain pelin strategioihin lukemalla muutamia kirjoja ja selailemalla foorumeita.
      Eikai tässä sen kummempaa, ajattelin tännekkin vain vähän kirjoitella välissä.