"42"

• Wlore
      Wlore
      Bronze
      Tervehdys pokerstrategyläisille.

Kun kaikki muutkin, niin minäkin... Tästä ajattelin lähteä liikkeelle.

Näin siis laittan alulle, tänne PSäläisten ihmeteltäväksi, oman "hienon" projektini pokerin rintamalla. Pääosin kuitenkin itselleni muistoksi ja opetukseksi.
      Pokeriharrastuksen aloittelin jo useampi vuosi sitten pokerihuoneella, mutta vasta tänä keväänä olen saanut innostuksen sekä paljon tietoa pokerin pelaamisesta mm netissä. Minulla ei aikaisemmin ollut hajuakaan mistää rakeback-systeemeistä.
      Aluksi pelailin vain kokeillakseni, sen kummempia opiskelematta. Välillä onnistuen ja pääosin rahani paremmille siirtämällä. :)

Nyt olen kolmisen kuukautta opiskellut pokerin saloja, lukenut foorumeita, katsellut videoita, rekiströitynyt tänne, lukenut jopa kolme kirjaa sekä pelannut lähes joka päivä muutaman tunnin.

Vielä ei suuren suuria voittoja ole herunut missään pelimuodossa, mutta olen pystynyt pelaamaan jo hetken aikaa täydentämättä rolliani. Saavutus sekin sinänsä.

Pelasin pääosin NL holdemia NL2-10 tasoilla ennen tänne liittymistäni.
      Nyt olen aloittanut sittareiden räiskimisen PS:n 50 taalan apurahan turvin ja pääosin sitä taivalta yritän tässä blogissa seurailla.

Aloitin siis niiden sittareiden pelaamisen jo muutama viikko sitten ja vaikka aluksi hävisinkin enemmän kuin voitin, uskon että kameli on taittanut selkänsä ja rollini alkaa pikkuhiljaa kasvaa tasonnostoa varten.

Kiitän tästä pokerstrategyn hienoja artikkeleita ja videoita, jotka ovat auttaneet hyvinkin paljon minua kehittämään peliäni sittareissa.

Pelaan Cake Pokerilla pelkkiä sittareita apurahan turvin sekä Everestillä sittareita ja NL4 SH Holdemia.

Kun olen tällainen verkkainen kirjoittelija, niin en päivittele tätä blogia alituiseen tai edes pävittäin vaan kun on tarvetta käsitellä hankalia tilanteita ja käsiä. Pyrin kuitenkin kerran viikossa päivittämään tilanteita.

Tilanne on tällä hetkellä seuraava:

Cake poker: $45,35
      pelaan pääosin 10man $1+0,20 sittareita
      sittareita 162 kpl (roi 9,5%)

Everest: $89,32
      sittareita 36 kpl (roi 40%)
  • 552 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Moi.

Ihan pakko kysyy tämmöinen kun luin sun blogia niin pelaat sittareita 1+0.20?

En muuten mutta kauhea rake tossa kun 20% lisää saa pulittaa.. ;)

Normaali on 1+0.10. Eli voit laskee että jos pelaat 1000 sittaria niin paljon häviät rakessa?
    • player9000
      player9000
      Bronze
      Saitti heti vaihtoon hop hop.. Ei mut, oikeesti jos maksat 20% rakea sittareista se on tosi paljon sun voitoista pois. Voitot melkein/noin tuplaantuu kun pelaat saitilla missä ainoastaan 10% rake pikku sittareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      En muuten mutta kauhea rake tossa kun 20% lisää saa pulittaa.. ;)

Normaali on 1+0.10. Eli voit laskee että jos pelaat 1000 sittaria niin paljon häviät rakessa?
      Jep 1000 pelistä maksaa jo 100 euroa/dollaria enemmän rakea kuin jos peleisi saitilla missä 10% rake.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Lyhyesti mun matematiikalla..

Jos multitablettaa esim 2h session ja 4 pöytää ja noin 30 turneeta/pv niin se tekee 3e tai taalaa/pv ja kuukaudessa non 100e tai taalaa.

Kauhea rake toi 20%. Melkein suosittelen et jos pelit menee +-0 niin ottaa saitin missä rake puolet pienempi niin jää ainakin sen 100e kuukaudessa voitolle. :s_thumbsup:
    • Vizah
      Vizah
      Bronze
      Raiskataan nyt blogia mut kyl suurin osa paikoista missä minä seikkaillut olen on tarjonnut 1+0.20d sng tainnu juuri missään törmätä 1+0.10d malleihin =O
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Niin..

Ei paljoa ole noita 1+0.10 mutta ainakin mikrogaming (esim.xxxxxxxx) verkossa on ja onhan noita muitakin saitteja missä on sittareita tyyliin esim 1$+0.10. :f_cool:

(EDIT: "väärä" pokerisivu poistettu) ;)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      No piru.. mää vaan nukuin vähän välillä ja täällähän käydään keskustelua :D

no kun vähän nyyppä olen niin laitoin ton alkupääoman tonne cakelle. Ja BRM mukaan voin pelata noita 1 taalan sittareita.

Cakella on vaihtoehtona
      10-man 1+0.20
      6-man 1+0.10
      30-man 1+010
      ja sit jotain kamikazea jotka on vaan arvontoja.

30 manissa en tunnu pärjäävän ja 6 manissa on alkustäkki muistaakseni 500 ja sekin menee turhan helposti arpomiseksi vielä ja kun siitä saa vaan 2 parasta maksun niin sekään ei ole hyvä vaihtoehto muuta kuin satunnaisesti pelaten.

Ja en mä nyt tiedä sit onko toi 0.20 rake tossa kohtaa niin paha kun olen kuitenkin saanu tään ps:lle sen kanssa ton 100 pistettä kasaan ja saan kattella hopea tason artikeleita :D

Näin mä sen perustelen... tiedä sitten onko se hyvällä pohjalla, mutta näillä mennään kunnes saa tasoa nostettua.
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Hei kuule toi 20% rake on aivan törkeän kova. Mr. Kuutossiiliä kannatta kuunnella. Se että pelaat tollasia sittareita, tuottaa sulle riskiin nähden aivan törkeen huonosti. Ootappa vaan ku sulle tulle 20binin downswing nii eipä siitä hyvä heilu. Vaihda saittia tai krintaa vaikka käteistä että voit siite pelata isompia sittareita pienemmällä rakella. Esim. Heivasin kuuseen tiltin taalan sittarit, joissa on kevyt 25% rake SAIRASTA. Siinä oot vaan saitin orjapaisti.
    • PokkAA
      PokkAA
      Gold
      Muistuttaisin tässä yhteydessä, että rake on ainoastaan yksi tekijä, joka vähentää tuottoa. Jos pelit on kovemman raken takia löysemmät (lue: vakkarit pysyy poissa, mutta kaloja ui), niin joskus saattaa kalliimpi ratkaisu loppupeleissä osoittautua tuottoisaksi. :f_cool:

Muistakaa aina, että tuotto on monen asian summa. Ei kannata katsella yhtä tekijää (esim. rake, rakeback%) liian tarkkaan, vaan punnita aina itselle se paras vaihtoehto.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Pelasin tänään 14 sittaria. Kokeilin muutaman 6-man ja 30-man taas vaihteeksi ja kyllä mä luulen, että ne pitää vaan suosiolla jättää pois. Lähinnä sen takia, että 6-manissä stäkki on liian pieni ja ei tule tehtyä järkeviä päätöksiä niinkuin jäljempänä näkyy ja 30-manissa peli on niin villiä, että täytyy olla melkein KK+, että pystyy pelaamaan. SItten ku villit on poissa, niin stäkki on niin pieni, että ei ole enää pelissä tilaa tehdä järkeviä päätöksiä.

No oli mulla tänään ihan hyvä pätkäkin. Sain neljässä sittarissa putkeen rahasijan ja rolli nousikin 10d ylöspäin. Sitten seuraavat 6 ei antanutkaan mitään ja rolli tipahti takaisin alle 50d.

Muutamien vihujen maksut/korotukset oli kyllä ihan toisesta maailmasta ja agressiivista miestä vietiin kuin pässiä narusta. Alla pari esimerkkiä.

http://www.pokerihanska.com/?h=326353685
      Tästä vihusta oli vähän riidiä ja kun maksoin tuon lyönnin olin ihan varma, että olin edellä. Kän oli jo muutamaan otteeseen puolustanut blindeja vastaavanlaisella lyönnillä. Huono tuuri minulle.

No sitten oli tämä. http://www.pokerihanska.com/?h=430677646
      Taas oltiin edellä. Arvelin vihulla olevan Ax, mutten uskonut AK:hon ja sillä uskoin olevani edellä flopilla. No vihu sai toisenkin kiinni ja tipuin pois.

http://www.pokerihanska.com/?h=262578764
      Tässä oltiin blinditaistelussa ja rohkeasti löin flopilla 2/3. Vihun olisi pitänyt kipata, mutta ei. Turnille vähän pelottava kortti, mutta vihu heitteli minbetsejä niin pässi seurasi mukana. :f_frown:

Tässä oikein malliesimerkki heron pahasta mokasta.
      http://www.pokerihanska.com/?h=866384171
      Minibetsi SB:ltä. Halusin varmaankin pitää potin pienenä, jotta en sitoutuisi siihen niin pahasti. No vihu osu oikein kunnon monstereihin ja tekee niin kuin ehkä pitääkin ja antaa kallalle siimaa ja hienon tunteen vapaudesta. Pino keskelle ja vihu kelaa kalan sisään :)

No kyllä kalakin osuu joskus niinkuin tässä.
      http://www.pokerihanska.com/?h=816306909
      Jälkipeleissä ei kyllä kestä päivänvaloa tämä line, mutta voitettu summa antoi niin hyvän boostin, että kantoi rahasijoille.

Tässä iso osuma ja mielestäni suht hyvin jallitettu vihu. Ei se kyllä mitenkään hirveän hyvin pelannut tätä kättä, mutta tärkeä pino minulle.
      http://www.pokerihanska.com/?h=282161896
      Jonka sitten tuhlasin kolmanteen sijaan tässä,
      http://www.pokerihanska.com/?h=795399486,
      kun vihu osuu hienosti suoraansa turnilla ja jottei mikään jäisi epäselväksi, niin ei se riverkään olisi minua auttanut :)

Näin se aina välillä näyttää, että vihu aina menee ohi, mutta kyllä tuolla noita huonojakin pelejä on. Joskus hieman enempi malttia ja voi tulos jopa siitä parantua.

Tässä kun tätä kirjoittelen niin huomasin, että blogiin sopivien käsien valitseminen ei olekkaan niin helppoa hommaa. Käsiä on paljon ja sitä mielellään esittelee juuri noita käsiä, joissa itse ei pelannut niin huonosti. Nyt en viitsi enää kirjoittaa tätä uudestaan, mutta jatkossa pitää koittaa olla itsekriittisempi ja yrittää postata niitä huonosti pelattuja käsiä :D

Päivän viimeisessä sittarissa pelasin onneksi suht hyvin ja palkkioksi siitä sai 2. sijan jolla rollin sai takaisin yli 50d.

Rollit
      Cake poker: $45,35 -> 50,35

• Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Näinhän se menee monesti että joku peli ei miellytä niin parempi jättää pois, ja jos jossain peli kulkee niin tietenkin sitä kannattaa pelata.

Sulla muutenkin hyvä asenne pokeriin kun luet artikkeleita ja sitten arvioit omia pelejä/käsiä miten pelaat niin eiköhän suunta ole vain ylöspäin. :s_thumbsup:
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Nonih.. toinen päivä sittareita blogiin.

Kello on niin paljon, että nyt en jaksa käsiä alkaa purkaan tähän. Ei niitä nyt kovin montaa kyseenalaista ollukkaan. Suht hyvä sessio tänään vaikka voittoa ei ei tullutkaan paljon.

Kokeilin ihan pirukseni pelata sitä 6-man sittaria 10 kpl ja niinhän siinä kävi, että kun se arpomiseksi meni, niin ei mulle kortti käyny.
      3/10 rahasijoille. Buyin @11 rakella, palautus $8 = -$3
      Tiputukseen johtaneet tässä lyhyesti.

AQo vs AJo tipuin, 1 ennen kuplaa
      A5o vs AKo tipuin kuplassa (n 10BB stäkillä pusku SB.stä ja limpannut nappi otti kopin)
      AQo vs A6o
      AA vs AJs tipuin toisena
      JJ vs QQ tipuin, 1 ennen kuplaa. Tämä oli ainoa minkä olisin voinut jättää tekemättä, kun vihukin löi edeltä.

http://www.pokerihanska.com/?h=620069359
      Tämän viimeisen käden laitoin tähän mukaan ihan konvertterina, koska en ole ihan varma oliko minun kannattavaa lyödä tässä päälle. Pelissä laskeskelin, että on takaoven väri, gutari suora sekä mahdollisuus tripseihin ja kahteen pariin.
      2x K + 3x T + 4x Q + 10x risti = 17 outtia?? vai lasketaanko väri ja gutarit kokonaisiksi?

Sitten pelasin 9 10-maniä (tarkoituksena pelata 10, mutta ei vanha enää osaa laskea kunnolla :) )
      5/9 rahasijoille. Buyin $10.80, palautus $17 = +$6,20

Vaikka otanta onkin hyvin pieni, niin mutulla mennessä, pärjään paremmin tuossa 10-manissa.

30-maniä ei saa aikaiseksi niin usein, että sitä ehtisi pelaamaan illan aikana 10 kertaa, joten sen jätin pois pienestä testistäni.

Rollit
      Cake poker: $50,35 -> $52,25

• Wlore
      Wlore
      Bronze
      Tänään ei pelit syystä tai toisesta onnistuneet ollenkaan.

En päässyt monessakaan rahasijoille ja se ehkä saattoi vaikuttaa hieman peliin, joka aika ajoin näytti aika karseelta.

Cakella sittareita 12 kpl ja tänään vain kolmessa pääsin viimeiselle rahasijalle. Takkiin tuli siis kunnolla. Onneksi bonusta vapautui se 10 taalaa niin ei rolli kuopannut tällä kertaa.

Everestillä sen sijaan kävi huonommin. 2 sittaria, joista ulos ennen rahasijoja sekä yksi $3+0,30 reba, jossa otin sen yhden reban.
      Kortti kävi todella huonosti. Noin 20 kättä ja sain ekan pelattavan käden AKs. Se meni preflop all-in vs AKo ja niinhän siinä kävi, että boardiin tuli neljä pataa ja se viides pata oli vihulla.
      Seuraava käsi tuli noin 50 käden kohdalla. 99 buttonilla, kun minulla oli noin 7xbb stäkki. Edellä oli UTG+1 limpannut ja mulle jäi siis vain pusku eteen. UTG+1 limppari otti kopin ja käänsi eteen AA. Ei osumaa minulle, mutta vihulle varmuuden vuoksi se ässä pöytään niin ei jääny siitä rebasta mitään jäljelle. :)

Sitten kokeilemaan omppua käteispöytään PLO10 ja siitä kun en tajua juuri yhtään mitään, niin puoli biniä alas, kunnes tajusin lähteä pois.
      Ompusta tutun oloisen NL10 holdemin pariin ja ensin kunnolla kuoppa, sitten pari biniä ylös ja taas puolitoista alas. Jojottelin aikani, kunnes laitoin muut pöydät kiinni ja keskityin vain yhteen. Siellä sain sen verran onnistumisia, että lopulta jäin vain noin $4 miinukselle.

Muutama maukas osuma käteispelissä auttaa kummasti eteenpäin ja enää ei harmita niin paljon.
      Tässä kaksi maukkaimpaa.
      http://www.pokerihanska.com/?h=147033890
      ja
      http://www.pokerihanska.com/?h=235881357

Rollit
      Cake poker: $52,25 --> $55,05

Everest: $89,32 ---> $85,58
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      [quote]Alkuperäinen kirjoittaja Wlore
      http://www.pokerihanska.com/?h=620069359
      Tämän viimeisen käden laitoin tähän mukaan ihan konvertterina, koska en ole ihan varma oliko minun kannattavaa lyödä tässä päälle. Pelissä laskeskelin, että on takaoven väri, gutari suora sekä mahdollisuus tripseihin ja kahteen pariin.
      2x K + 3x T + 4x Q + 10x risti = 17 outtia?? vai lasketaanko väri ja gutarit kokonaisiksi?
      /quote]

Melko positiivisesti laskit nuo sun outit. Sulla on runner runner värin veto joten et voi laskea ristejä outeiksi. Jos luulet että vihulla on se A kiinni niin ton voi foldata flopilla.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Melko positiivisesti laskit nuo sun outit. Sulla on runner runner värin veto joten et voi laskea ristejä outeiksi. Jos luulet että vihulla on se A kiinni niin ton voi foldata flopilla.
      Juu.. oon niin positiivinen kaveri. :)
      No ei. En mä sitä siinä pelissä ihan noin ylös laskenu, mutta laskin kuitenkin ,että yli kymmenen outilla vois tohon puskea.
      Näin jälkikäteen olen todennut, että jossain toisessa pelin vaiheessa olisi ollut peruspusku tai ainakin rahapelissä, mutta ei kyllä ollut kaikkein järkevin päätös kuplassa. Mutta toisaalta eipä tuon vihunkaan maksu oikein päivänvaloa kestä mun mielestä.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Ei ihmeellisempiä edelliseen. Nyt en pelaillut sittareita vaan lähdin kokeilemaan SSS taktiikalla ongamelle.

Tämän päivän pelit sujuivat ihan hienosti.
      SSS peli kun on pitkälti fold, fold, fold, reissu, pusku ja katotaan flippi.

Pari kertaa olin perässä ja niistä en päässyt ohi, mutta muut "flipit" voitin. Noin 450 käden aikana ei napsunu yhtään nauloja tai kurkoja taskuun. AK ja isot parit settiosumilla tuotti voitot.

Yksi AK vs AA oli sellainen käsi, että olin lähes varma, että vihulla oli AA, mutta menin strategian mukaisesti all-in, kun vihu 3bettas ennen floppia.

Toinen AK oli vs 33. Line oli perus korotus, 3bet ja siihen vastaus all-in. Vihu sai flopille setin ja itellä käsi parantu 2 pariks, joka ei tietysti tällä kertaa riittänyt.

Ikävin oli 99 vs 33. Normaali korotus preflop ja sain 3 maksua. Floppi oli pelkkiä pieniä kortteja, antoi värin vedon ja takaoven suoraan. Yliparilla tein jatkobetsin, joka tähän pottiin tarkoitti all-in. Turnille 9 ja TK:lla arvelin vieväni potin. Vihua en kyllä missään vaiheessa pistänyt pienelle parille, sen verran tiukka peluri oli. No ei tk pärjää nelosia vastaan ja potti vihulle :D

Mutta ei se ihan huonosti menny tuo sessio. Positiivista näytti $5,73 (430 kättä)

Rollit
      Cake poker: $56,29 --> $55,09
      Ongame: $132,28 --> $138,01
      Everest: $89,32 ---> $85,58
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Pari päivää on ehditty pelaamaan edellisestä viestistä.

Peli on sujunut epätasaisesti. Pientä voittoa on tullut SSS pöydistä, mutta sittareissa sitten on taas menny huonommin.

Taidan pelata sittareissa kaikenkaikkiaan vähän liian tiukkaa, kun pääosin käy niin, että stäkki kuivuu ja blindit kasvaa, niin olenkin lowstäkissä ja pusku/kippi vaiheessa. Sitten vihut koppailevat hyviäkin kortteja lähes roskalla ja menevät ihan liian usein ohi.

Ihan kaikkein ärsyttävimmästä päästä on se kun vihulla eikä herolla osu boardiin ollenkaan, mutta siihenpä tuleekin riverillä neljäs samanvärinen ja kelläs muulla kun vihulla se on. Aika normi tilanne on tyyliin AQo vs T4o ja vihu saa värin. :)

Jostain syystä olen viime aikoina paisteillut oikein urakalla. Huomasin nimittäin, että olen alkanut makselemaan agrompien fisu-vihujen bettauksia ihan huolella pelkillä FD tai OESD käsillä ilman parempaa osumaa. Näin valuu iso osa stäkistä vihulaisen suuntaan. Ja kuinka usein niillä onkin osunut se pohjapari, jolla voi ihan huoletta maksaa tai 3betata flopin cbetti(bluffia). :f_confused:

Tässä muuten yksi hanska, jossa maksu hieman epäilytti, mutta tein sen kuitenkin.

Ja sitten tämä. Raivostuttavaa :) . No ensin minä tietysti kikkailen ja limppaan, kun niin moni on limpannut ja toivon oikein unelma osumaa. No ei tule, mutta osuu kärkeen.
      Kaikki sököttää, niin isken potillisen perään. Tää kaveri miettii hetken ja päättää maksaa vedolla ja osuu turnille. Sököttää taas edellä, niin kokeilen toiseen barreliin. Taas mietitään pitkään ennen maksua. Tässä kohtaa olen jo varma väristä ja sököttelenkin sitten riverin vaan perässä. Ensimmäinen virhe on tietysti tuo, että limppaan positiosta. Turnin lyöminen on mielestäni siinä ja siinä. Ainoa hyvä liike oli riverin perässä sököttäminen. :)

Tänään muuten paloi hihat SSS pelissä, kun tultiin niin rajusti kylkeen kokoajan, että pelaaminen meni ihan mahdottomaksi. Sen verran paloi päreet siihen puskemiseen, että otin jäljellä oleviin pöytiin kaikkiin full stäkin.
      Sen jälkeen peli meni ihan ok rahapöydässä. Muutama tyhmempi käsi, joista jälkikäteen olisi pitänyt pystyä luopumaan.

Tällasen sain ulos hemistä. Sittarit Cake pokerilla lähteny ihan siististi kulkemaan. Jatketaan samaa rataa jatkossakin.

Rollit
      Cake poker: $55,09 --> $70,18
      Ongame: $138,01 --> $142,82
      Everest: $85,58 ---> $85,58
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Eilen oli pari hanskaa, kun en oikein tiennyt mitä olisi pitänyt tehdä. En niitä jaksanut illalla hakea, joten postaan ne vasta nyt.

Molemmat kädet olivat AK.

Käsi1. Vihu bettaa ensin, hero 3bet ja vihu shovee. Hero miettii hetken ja kippaa.

Käsi2. vihu bettaa taas ensin, hero 3bet, buttoni maksaa kylmänä ja vihu maksaa. Floppi pelkkiä pieniä ja vihu shovee. Taas hero miettii hiukan kunnes kippaa.

Olisiko jommassa kummassa tapauksessa ollut syytä maksaa vai oliko parempi näin?

AK kädet on muutenkin ollut hieman ongelmallisia minulle. Aikaisemmin pelasin niitä törkeästi yli ja nyt tuntuu, että en uskalla edes cbettiä laittaa :)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Perjantai on hyvä päivä :)

Sittareissa osu kortti kohdalle ja piti hyvin. Pari kertaa vihu tiputti ennen rahasijoja, useimmissa vietiin rahat kotiin.

Nyt kyllä kaipaisin apua huppiin. Huppeja pelaan mielestäni todella surkeasti ja tilastot kertookin, että jään melkein 2 kertaa 3:sta toiselle sijalle.

Hetken aikaa pelasin myös NL10 fullipöydässä BSS. SIellä ei oikein pelattavia kortteja suostunut tulemaan ja hyvillä ei flopit osuneet kohdalle. Vihut agroili kovin ja eikä suostuneet helpolla luovuttamaan flopilla. Lähes tunnin kituuttelinkin puoli biniä miikalla, kunnes pienen valittelun jälkeen (kaverille ventissä) osu useampi kortti enemmän kuin paremmin ja kohta olinkin puoli biniä plussalla. :)

Ongamellakin kävin fullipöydässä pelailemassa aikaisemmin päivällä ja sieltäkin napsui melkein bini plussalle.

Kaiken kaikkiaan ok päivä pokerin parissa. Sen verran väsyttää, että parhaimmat tarinat jääköön taas laariin ja vedetään tämä kasaan tässä.

Rollit
      Cake poker: $70,18 --> $86,00
      Ongame: $142,82 --> $151,44
      Everest: $85,58 ---> $85,58
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Kuoppa :/

Tänään oli tosi paha päivä. Pakka oli jäätävän kylmä. Kortit ei osunu, vihut meni pohjapareilla ohi ja ite en osannu vaan kipata.

Sittareissa sain turpiini 4 - 14.
      Aluksi pelasin hyvin, mutta tappioputken kasvaessa aloin tekemään törkeitä virheitä ja makselin turhaan vedoilla ja koitin epätoivoisesti bluffailla vihuja ulos potista. Tämän lisäksi muutama ihme maksu vihuilta. Mm. KQs vs A6s, vihu makseli preflop betsit. Vihu betsaa alkupositiosta ja minä 3bettaan all-in pienellä stäkillä, vihu maksaa instana pelkällä nutsivedolla ja saa riverillä värinsä. Ja minä olen ulkona kärkiparini kanssa.

Koko illan summaan seuraavaan käteen.

Kun ei onnistunu sittareissa, niin stiimissä menin vielä illan viimeisten sittareiden lisäksi NL10 fullipöytään täydellä stäkillä ja muutaman käden jälkeen kävi näin.
      http://www.pokerihanska.com/?h=239302274

Saldo -22,40
      Eipä siinä ihmeellisempiä, softa kiinni ja sadatellen nukkumaan.

Rollit
      Cake poker: $86,00 --> $62,40
      Ongame: $151,44 --> $151,44
      Everest: $85,58 ---> $89,61