PokerCräk.

• WTB4T
      WTB4T
      Bronze
      Moro!

Nyt se sitten alkaa, Pelit ipokerilla+blogitus.
      Kokemusta huonosta pelistä ilman mnkäänlaista strategiaa on noin vuosi, rahana ajateltuna ehkä noin -500$. aika paha, onneksi oon työssä.
      Nyt olisi sitten tarkotus oppia pelaamaan ja voittaa ainakin nuot hävityt rahat back:P Taukoa itse pelaamisesta noin kuukausi, minkä oon käyttäny toivon mukaan tehokkaasti opiskelemalla täällä teidän sivulla.
      Ajattelin jaotella viikon silleen että arkisin pelkkää käteistä, lardena sittareita ja sit sunnuntaisin turnee tai kaks, samalla voin käydä päivittelemässä täällä meiningit ja pistää jotain käppyröitä offisesta :s_cool:
      BR tällä hetkellä 50$
      Ajattelin alottaa pelaan sillä Hold'm NL2.
  • 3 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan! Ja menestystä projektiin. Tiukan aggressiivisesti kun vetää, niin NL2 pitäisi olla biitattu ennen pitkää. Siitä sitten pikkuhiljaa ylöspän.

Ja hienoa, että olet alkanut todenteolla myös opiskella peliä. :f_grin:
    • WTB4T
      WTB4T
      Bronze
      FakDaShit!
      Ipoker=bingo
      Kuukauden rymistelyt mansionilla ei siis tuottanut toivottua tulosta:(
      sngeet meni ihan ok, ja mtteissäkin pääsin raha sijoille, mutta noi käteiset söi mun beeärrän zeroon:( En tiiä, Olinko ite ihan braindamaged donkey, vai onko tuolla softalla turha pelaa noi alhasta limittia(NL2) Vihut veteli aivan ihme vedoilla viimestään riverillä ohi :s_evil:
      Liekkö ymmärsivät tae tiesivät koko pelin sääntöjä :s_evil:
      Huh!
      Onneksi Pääsiäisenä tekemäni pika visiitti kakku pokerille pelasti kuukauteni ja sain merkkaa kalenteriin +
      Tein 25$ depon ja osallistuin johonki 700$guranteed mtt turnaukseen josta napsahti 3.sija ja pikkusen vajaa 200$ pokerikassaan :f_cool:
      Vähän jälkeenpäin jääny Ärsyttää ku tuli siinä loppu vaiheessa hätiköityä, vaikka olin reilusti suurin stäk, olis pitäny antaa kavereiden pelaa toinen toisensa ulos. next time maybe :s_confused:
      Nyt oon ajatellukki ottaa kakulta rahat pois ja kokeilla jotain muuta softaa oisko ehdotuksia? jos sieltä sais sitte vauhtia tonne ipokerille, ja kävis koittaa isommilla limiteillä :s_cool:
      Vai onko siinä nyt sitte mitään järkeä?
      Ite alustavasti kattellu tota 24h pokeria. onko paha?
      Lisäksi oon ajatellu tilaa netistä folio kypärän ja lasit jotka värjää riverillä heron ohi vetävät Bingo ammattilaiset pinkeiksi kääpiöiksi.
      BRB.
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Jos panostaisitkin enemmän mtt-turneisiin jos sujuu paremmin kuin käteinen?