Sharkie Vegasissa-reissublogi

• MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Parisen viikkoo pitäs vielä odotella isoa urakkaa. En oo pelannut pokeria juurikaan tässä kuussa. Lähinnä katsonut opetusvideoita ja koittanut treenata fysiikkaa että jaksais edessä olevan urakan. Tänään saapui Ultimate Guide to Poker Tells kirja jonka olen jo kerran lukenut mutta unohdin edellisen kappaleen lentokoneen istuintaskuun. Luen vielä kerran läpi ja kertaan ettei mikään jää sattuman varaan. Lisäksi varmuuden vuoksi vedän muutamana pv isomman urakan headup sittareita jottei se ranneke jää siitäkään kiinni :-) . Alla on heron alustava ohjelma,luonnollisesti siihen tulee muutoksia jos ja kun joku turnaus menee syvälle.

WSOP 2011:

June 2 Event number 4 5k NL

June 4 Event number : 8A / 8B : 1k NL

June 6: Event number : 10 1k NL 6max

June 7: Event number: 12 1,5k triple chance NL

June 9: Event number: 15 1,5k potlimit holdem

June 11: Event number: 18 1,5k NL

June 12: Event number: 20 1k NL

June 15: Event number: 26 2,5k 6max NL

June 16: Event number: 28 1,5k NL

June 18: Event number: 32 1,5k NL

June 19: Event number: 34 1k NL

June 21: Event number: 36 2,5k NL

June 22: Event number: 38 1,5k NL

June 23: Event number: 40 5k 6max

June 25: Event number 43 1,5k NL

June 26: Event number 45 1k NL

June 27: Event number 46 10k 6max

June 28: Event number 48 1,5k NL

June 29: Event number 50 5k triple chance NL

July 2 Event number 54A/ 54B 1k NL

July 5 Event number 56 1,5k NL

July 7 Event number 58 10k MAIN EVENT NL

Eli jatkossa tähän blogiin lisää valmistautumisesta ja sitten Vegasissa tunnelmia paikan päältä. Saitti pitäs olla blockattuna siellä mutta pystyn kiertämään sen. Alkuun pari viikkoa hotellissa jonka netti viime vuonna oli aika huono mutta 14.6 viimeistään oon hotellissa jossa netti toimii 100% varmasti ja pystyn päivittään tunnelmia päivittäin.
  • 171 replies
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      tireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed aamu 6 ja vikakin turnaus ohi. Painelin 18 mtt ja pari ft tuli mut ei kumminkaan mitään isoa voitollista päivää. Eilen rekkasin 4 turneeseen viel 2 aikaan yöllä ja niis oli joku 100 pelaajaa kussasin. Yllättäen otin 2 voittoa ja vielä yhden rahasijan siihen päälle. Ton päälle oon kattonut pelkästään opetusvideoita 2-3h per pv.

Jumalaton väsy oli jossain vaiheessa ni katoin parhaaksi alkaa nauhoittaan ja selostaan noita tilanteita itelle ni tuli ehkä töpeksittyä pahemmin. Toki sit hupissa spewasin muutaman spotin aika pahasti. En nyt nää tolla videoinnilla järjetöntä valueta että sen kehtais laittaa opetusvideona kun en kauheesti kerro tilanteista yms mut toisaalta kun tein niin tiedän että on sellaisia jotka haluis kattoo miten vedän niin jos vain PS käy niin laitan sen tähän kaikille halukkaille jakoon olkoon sitten vaikka varpajaislahja :-)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Toivotaan, että noi voitot on hyvä enne. :s_cool:
    • hjkhjk
      hjkhjk
      Bronze
      Älä liikaa paini pokerin parissa - ainakaan
      viimeisellä viikolla ennen kisoja.

Aivot tarvitsee myös lepoa.

Bruce Leen ohje pätee pokeriinkin.

http://www.youtube.com/watch?v=USlnfTGlhXc
    • risto
      risto
      Bronze
      Mites on järkevintä hommata dollareita, kun tonne lähtee? Mites nettipelit toimii?
      Tuun ite jussin jälkeen.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja risto
      Mites on järkevintä hommata dollareita, kun tonne lähtee? Mites nettipelit toimii?
      Tuun ite jussin jälkeen.
      Ite oon vaihtanut pankista. Hesas forex muistaakseni on hyväl kurssil jos vaihtaa enemmän. Lisäks mulla on netellerkortti ja visa varalta. Lähes millekkään saitille et pääse pelamaan joten se pitää kiertää jonkun palvelun kautta joka saa näyttämään sun ipn olevan jossain muualla kuin jenkeissä.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja hjkhjk

Jep, vaikka Mika tietää kyllä itekkin, ei kannata viikkoon ennen kisoja pelata juurikaan eikä paljon edes urheilla niin on sit mieli ja kroppa levänneitä.

Onnea turneisiin.
      P.S. Toivottavasti laitat sen videon pian, mä oonkin kattonu sun koko aikasemman tuotannon Pokeritiedosta.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Pohdintaa. Jos viikkoon ennen vegasia ei pelaa pokeria, niin onko se paras vaihtoehto? Vai voisiko olla parempi "herättää" aivot pelaamalla esim. turnausta edeltävänä päivänä hieman, hyvän keskittymisen ja ajatuksen kanssa?

Ajatuksia, kokemuksia?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikaPaasonen
      Tuun ite jussin jälkeen.
      Ite oon vaihtanut pankista. Hesas forex muistaakseni on hyväl kurssil jos vaihtaa enemmän. Lisäks mulla on netellerkortti ja visa varalta. Lähes millekkään saitille et pääse pelamaan joten se pitää kiertää jonkun palvelun kautta joka saa näyttämään sun ipn olevan jossain muualla kuin jenkeissä.
      Luulen että pankista saa paremman kurssin yleensä kun forexista. Toinen vaihtoehto avata valuuttatili taaloina, siirtää sinne ja nostaa sitä kautta. Pankista riippuen en oo varma kumpi on halvempi, jotain kuluja tuosta kait menee.

http://www.wsop.com/2011/2011-WSOP-Wire-Payment-Instructions.pdf

Jos meinaa pelaa eventtejä niin saa wirella maksettua etukäteen jos ei halua kantaa mukana. Ja yli $10K pitää sitte ilmottaa jenkkien päässä maahantullessa, siinä ei pitäis kait olla mitään ongelmaa? Isompi ongelma jos ei ilmoita ja sitte löytyy yli $10k nippu taskusta.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze

Itsekin kyllä vaihtaisin pankista, ainakin pienemmissä summissa ollut selkeästi Forexia halvempi.

Itse jättäisin varmaan nettipelit suosiolla väliin jenkeissä. Pitäisin VPN:n käyttöä liian suurena riskinä, kun nyt seuraa sen verran paskia niskaan saiteille jos joku pääseekin pelaamaan jenkeistä. Stars ainakin on ilmoittanut kertalaakista bannaavansa ja takavarikoivansa rahat.
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja tuoast

P.S. Toivottavasti laitat sen videon pian, mä oonkin kattonu sun koko aikasemman tuotannon Pokeritiedosta.
      Oon laittanut ne eteenpäin ja PS laittaa ne ulos piakkoin
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
      Tuun ite jussin jälkeen.

Jos meinaa pelaa eventtejä niin saa wirella maksettua etukäteen jos ei halua kantaa mukana. Ja yli $10K pitää sitte ilmottaa jenkkien päässä maahantullessa, siinä ei pitäis kait olla mitään ongelmaa? Isompi ongelma jos ei ilmoita ja sitte löytyy yli $10k nippu taskusta.
      Joo ilmoittaa pitää ni ei tuu ongelmia. Jos et ilmoita ja ne löytää rahaa yli 10k ni voi tulla vaan ylimääräsiä selvityksiä/takavarikoi rahat kunnes asia on selvitetty jos ne epäilee sua jostain laittomista bisneksistä.

Kaveri vaihtoi 30k dollaria mukaan ni OPstä vaihtamalla sai 800e säästöä vs forex..
    • MikaPaasonen
      MikaPaasonen
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      Pohdintaa. Jos viikkoon ennen vegasia ei pelaa pokeria, niin onko se paras vaihtoehto? Vai voisiko olla parempi "herättää" aivot pelaamalla esim. turnausta edeltävänä päivänä hieman, hyvän keskittymisen ja ajatuksen kanssa?

Ajatuksia, kokemuksia?
      Vaikka takana on paljon pokerin opiskelua yms eikä silleen oo tullut irtiottoa pokeriin niin huomasin että peli ei ollut ihan A-luokkaa pelaamattomuuden takia kun aloitin 2viikon tauon jälkeen tos muutama pv sitten. Parin pelipv jälkeen olikin sit peli ihan hyvää. Pelaan luultavasti ainakin to. Pe on varpajaiset ja viimenen kerta alkomahoolia pitkään aikaan. Joten nollataan kunnolla. Su pelaan jos olo hyvä kaikki isommat majorit joka saitilta. Näillä eväillä pitäs sit mennä pitkälle.

En ole itse varmaan pelaamassa netissä tuona aikana kun olen jenkeissä. Saa pelata todella paljon muutenkin.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze

Oon laittanut ne eteenpäin ja PS laittaa ne ulos piakkoin
      Miks ne PS: pitää laittaa? Olisit vaan laittanu ne sinne johonkin mistä ne voi ladata. Nyt niitä ei sitten nää kun vähintään "platinatason" jäsen. :(
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze

Miks ne PS: pitää laittaa? Olisit vaan laittanu ne sinne johonkin mistä ne voi ladata. Nyt niitä ei sitten nää kun vähintään "platinatason" jäsen. :(
      Tarkoitus oli kyllä laittaa ihan kaikille nähtäväksi meidän youtube-kanavalle. :f_love:
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari

Tarkoitus oli kyllä laittaa ihan kaikille nähtäväksi meidän youtube-kanavalle. :f_love:
      No sehän on hienoa, mikä on "youtube- kanava?
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Kanavamme löytyy linkin takaa:

YouTube-kanava

Enjoy!
    • InASharksBelly
      InASharksBelly
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Kanavamme löytyy linkin takaa:

YouTube-kanava

Enjoy!
      Jaa tämähän oli hieno löytö :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Onko noi videot jo Youtubessa kun en ainakaan löytänyt?
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Onko noi videot jo Youtubessa kun en ainakaan löytänyt?
      Ei ole vielä, on ollut pientä teknistä ongelmaa. Tänään saamme näillä nälymin ekan jakson YouTubeen, uutisoidaan sitten kyllä kun se sinne napsahtaa.