musta sunnuntai 19.6.2011

• subutex8mg
      subutex8mg
      Bronze
      Hello.
      Ajattelin alkaa pitämää blogia peleistäni, kyse on alkuu 0.25/0.50 Fixed Limit Holdem 6max. Jos pelit kulkee taso nousee myös :rolleyes: Mulla on sellanen projekti, että yritän saada muutamassa vuodessa rahaa kasaan ja yllättää mun frendin, sit kun nään sen seuraavan kerran. Tänään pelasin vaan 16 kättä ja voittoa hikiset 5 dollaria, alan olee vähän lestissä, ni ei viitsi enää pelata ja kaljatkin alkaa loppumaan eli kiskalle siis!!!!!!!!! :D Laitan tänne käsiä mitä oon pelannut ja toivon , että joku viitsisi niitä kommentoida pelasinko oikein vai ihan päin Peetä!!! Ei tässä muuta ,kuin tiukkaa grindausta ja hyvää kesää!!!!!!
  • 6 replies
    • subutex8mg
      subutex8mg
      Bronze
      HUOMENTA. Noniin, se ois perjantai.!! Ei ole viikolla ehtinyt hirveesti pelata, kun on joutunut olemaan duunissa. Tänään vietän illan selvinpäin ja ajattelin pelata koko yön, ellen montuta heti perkelesti kelasin vääntää kolmea 6max fl holdem pöytää 0.25/0.50 tavoite olisi ainakin 600 kättä saada pelattua :f_biggrin: huomenna laitan sit vähän tilastoa miten pelit luisti. Hyvää viikonloppua kaikille.
    • Tikkari
      Tikkari
      Bronze
      No niin ei muuta kun tsemppiä illan peleihin!
    • subutex8mg
      subutex8mg
      Bronze
      Morjensta,

Noniin viikonloppu meni ja pelit meni ihan päin puskia. Jäin tosta 600 käden tavoitteesta paljon sain pelattua vaan 124 kättä ja kuoppaa 20 dollar :f_frown: pelasin tiukasti ykkös ja kakkos luokan käsillä niinku David Sklansky kirjassa on opettanut :D + kaikki parit, mut ei vaan napissu. sit don sittareita 7 kappaletta ja vain kahdesta pääsin rahoille?? jurrinen apinakin ois saanut paremman saldon noista :D . Täytyis poistaa toi holdem manageri, pystyis paremmin seuraa noita tilastoja, kun ei toi pokertableratings enää päivitä mun pelejä, en tiedä miksi??. Käsiä en jaksa laitella tosta viikonloppu setistä koska mitään ihmeellistä ei tapahtunut, pelasin vaan huonosti. Ei muuta kun nähdään pöydissä kaverit PEACE!!!!! :f_cool:
    • subutex8mg
      subutex8mg
      Bronze
      Noniin tuli voitettua turnauksesta vähän rahaa, ni sain melkein vanhan rollin takas!!Nyt sit alan treenaa NLHE huppia keijolla on vahva taktiikka ja tunne , että nyt alkaa rahaa tulee :D Päätin pitää taukoa ryyppäämisestä ja keskittyä pokeriin kunnolla, kun ei noi kännipelit tuottanu hetelmää. miten tosta pt3 saa liitettyä sen käyrän blogiin? ei natsannu ctrl c :s_cool:
      voisin laittaa vähän käyrää miten pelit on menny. Limitin peluuta jatkan tietysti 0.25/0.50 tasolla, siellä menee kohtalaisesti.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja subutex8mg
      miten tosta pt3 saa liitettyä sen käyrän blogiin?
      Kuvan liittäminen viestiin :f_thumbsup:
    • subutex8mg
      subutex8mg
      Bronze
      Noniin, nlhe huppi 0.2/0.4 tasolla lähtenyt kivasti käyntiin 10 dollaria uppia kädet on pitänyt kivasti, eikä ohi olla vedetty varmaan, kuin kerran :P
      Luulen ,että jatkan tämän treenausta kun nyt näyttää menevän hyvin.
      Sittareita aloin myös pelaa niissä on kuitenkin paljon parannettavaa 3 turnauksesta vain yhdestä on tullu rahaa ?( eilen kyllä mokasin sittarissa kädessä jj olin buttonilla puskin all-in ja sain qq maksun ja se tiputti mut olin vähän tiltissä ja vasta , kun tipuin tajusin, että yhdellä pelaajalla oli vain 800 chippiä joten olisin kippailemalla todennäköisesti ollut rahoilla itselläni oli 2400 chippiä ja blindit oli varmaan 100/200 neljä pelaajaa jäljellä ja kolme saa rahaa. mut tästä opitaan :f_confused: Täytyy vaan yrittää säilyttää maltti loppuun saakka. :s_evil: