Paluumuuttoa ja pokeria

• hoit90
      hoit90
      Bronze
      Eli tuota otsikkoa selventääkseni olen juuri muuttanut takaisin Suomeen usean vuoden ulkomailla asumisen jälkeen. Kierros on vienyt Venäjältä Jenkkeihin ottaen pari paussia muutaman Euroopan maan kohdalla. Mutta nyt olen sitten palannut kotimaan kamaralle, Suomen Turkuun.
      Pokeria olen pelannut pidemmän aikaa, joskus keskittynyt enemmän, joskus vähemmän ja tasoina on toimineet mikrot.
      Nyt olisi tiedossa välivuosi töistä ja koulusta, oman elämän suunnittelu ja kotimaahaan totutteleminen. Aion myös kokeilla josko pystyisin keskittymään peleihin ammattimaisemmin ja jopa kehittymään niissä.
      Tasona tällä hetkellä NL10 (30k kättä takana) ja rolli siinä mallissa että kohta pitäisi nousta NL25.
      Pelipaikkana Everest.
      Sitten ei muuta kuin etsimään että miten saa graphin näkyviin.
  • 8 replies
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Tervetuloa vaan takaisin foorumille! :f_grin:

Ja menestystä myös peleihin välivuoden aikana. Pelin kehittämisessä varmasti auttavat kultatason artikkelit ja videot.

Kannattaa myös postailla niitä kinkkisimpiä käsiä foorumille, niin koutsit ja muuta jäsenet antavat arvokasta palautetta. :s_thumbsup:
    • hoit90
      hoit90
      Bronze
      Kokeilu- katsotaan tuleeko kraafi näkyviin.
      http://imageshack.us/photo/my-images/833/kraafi.jpg/

Edit: eli onnistui ekalla kertaa, aika luksusta, on tullut joskus painittua näiden IT ongelmien kanssa enemmänkin nimimerkillä HEM asennus kesti joku viikon.
      Pelinä muuten 6max jos ei tullut vielä mainittua.
    • hoit90
      hoit90
      Bronze
      Vittu miten hajottavaa asioida Kelan kanssa. Ovat potkineet minut joskus vuonna 2005 pois Suomen sosiaaliturvan piiristä ja nyt kun olen muuttanut takaisin niin käskivät täyttämään kaavakkeen jotta saan taas edut sun muut jos satun tarvitsemaan vaikka lääkäriä tai lääkkeitä.
      Ensin tätä kaavaketta ei löydy sitten millään, kun se viimein löytyy niin tarvitaan joku tsiljoona liitettä siihen mukaan. No lähetän nämä liitteet ja kaavakkeen Kelaan mutta tarvittiin lisää tietoa Yhdysvaltojen veroviranomaisilta ja nyt tätä on kohta pyötitelty yli kuukausi. Vittu en enää koskaan lähde ulkomaille, ja jos lähden niin en ainakaan tule takas ja jos tulen niin en ainakaan rupea enää tähän sotkuun, tulen vaikka paperittomana homo-uskonnollis-etnisenä pakolaisena jostain Mongoliasta, onnistuu varmaan mukavammin.

Pelit on mennyt ihan mukavasti ja jos joku lukee tätä niin miten saan ton Hemin käyrän näkymään tällä sivulla. Nyt tuossa edellisessä postauksessa se näkyy vaan linkkinä mutta huomasin että muut saavat sen näkyviin tähän blogin sivulle?
    • Mantz
      Mantz
      Bronze
      Kuvapalvelun tarjoaja yleensä tarjoaa valmiit html-"koodi" rimpsut erilaisille thumbnail ja forum kuville. Eli samalta sivulta mistä saat linkin kuvaasi löytyy rimpsu joka kopioidaan foorumin tekstien joukkoon.

Tsemppiä kelan kanssa.
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Tollanen... pistä se kuvan osoite IMG-tagien sisään. Ota lainaus ja katso miten tämä kuva on viestiin laitettu.

• poupou
      poupou
      Bronze
      Tuohon löytyy myös ihan ohjeet :f_grin:

Kuvan liittäminen viestiin
    • hoit90
      hoit90
      Bronze
      Kiitos kaikille vastanneille, eiköhän se nyt onnistu.
      Paitsi että nyt ei sitten huvita ruveta latailemaan mitään tähän, on mennyt vkl pelit ihan jees mutta varianssi ottanut kiinni. Olin tossa joku 25k käden ajan all-in-evin yläpuolella mutta viime session 8bin ev käyrän alle korjasi sitten tämän. No nyt on sitten ev käyrä ja voitot mukavasti aika tasoissa :f_love:

Voisi tilanne olla huonompikin, juuri näillä hetkillä on Irene osumassa meikän vanhoille kotikulmille eli ei tässä nyt voi kauheesti valitella pokerirunia kun kaverit samaan aikaan kasaa hiekkasäkkejä kellariin ja lähtee evakkoon.
      Jenkit on kyllä aika uskomattoman ylireagoivaa porukkaa, asiasta kuin asiasta saadaan aina kauhea häly, eli tuskin tämäkään myrsky nyt sitten mikään kauhea katastrofi on.

Katotaan josko huomenna saisi jonkun kädenkin ladattua tänne.
    • hoit90
      hoit90
      Bronze
      Pelit mennyt ihan mukavasti ja joka voitollisen session jälkeen on alkanut pulssi ja pelko kohoamaan. Syynä tähän on edessä häämöttävä tason nosto. Tämä monille pelaajille varmasti tavallinen tapahtuma on saanut omassa päässäni aivan järkyttävät mittasuhteet (huonot kokemukset) . Lisäksi Everestillä ei edes pysty nousemaan NL10:stä NL20:iin vaan hiukan korkeammalle NL25:n. Eli vinkkejä kaivataan, varsinkin jos tämän illan ensimmäiset kokelut menee perseelleen. :P
      Mutta mutta, pelit on siis kyllä sujuneet hyvin.
      Everestin bonus umpeutui, sain 250dollaria clearattua mihin olin ihan tyytyväinen. Nyt sitten pitäisi miettiä et josko jään Everestille vai siirrynkö pois. Pelit on kyllä hyvät mutta esim Pokerheavenin rakeback kyllä houkuttelee.
      Tietääkö kukaan näistä Everestin palautuksista, olen nyt Camp II eli saan sen 400% bonuksen summit pisteisiin joita voi sitten muuttaa rahaksi. Mitä itse olen tuota yrittänyt tiirailla niin ei sillä kyllä mihinkään kilpailukykyisiin palautuksiin ylletä.
      Kelan kanssa meinasi hajota pää mutta sain nyt kuitenkin mieluisan päätöksen ja ollaan taas Suomen sosiaaliturvan piirissä, eli ei muuta kun sairastamaan, paitsi että nyt ei sitten saa hoitoa Turussa kun sairaalat palaa ?(