Tonin päiväkirja!

• 50 replies
    • Phenomenomzor
      Phenomenomzor
      Bronze
      gl hf. Oot mun uus idoli jos todellaki pystyt nousemaan 30 eurosta yhteen tontsaan käyttämällä edes jonkinlaista kassahallintaa.
    • poupou
      poupou
      Bronze
      Toivotaan, että tää ei lopu, toisin kun ne lukemattomat tähän asti. Gogogo! :f_thumbsup:
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Elikkäs tätä kuuta on sitten 12 päivää jäljellä, kun pääsen avaamaan pöydät. Oletuksena on pelata 10 pöytää 10 tuntia päivässä. JOKA päivä. Veikkaan et tulee noin 900 kättä tunnis, anonymous pöydis.

20.5 ja 21.5 tulen pelaamaan nl2 ja tavoitteena on voittaa 15 biniä. bb/100 hands olisi silloin 8,33.

-Tässä vaiheessa kassan pitäisi olla 60€

22-24.5 olisi tarkoitus nousta nl4 ja tavoitteena voittaa 22,5 biniä. bb/100hands olisi silloin 8,33.

-Tässä vaiheessa kassan pitäisi olla 150€

25-26.5 olisi tarkoitus nousta nl10 ja tavoitteena voittaa 15 biniä. bb/100hands olisi silloin 8,33.

-Tässä vaiheessa kassan pitäisi olla 300€

27-29.5 olisi tarkoitus nousta nl20 ja tavoitteena voittaa 22,5 biniä. bb/100hands olisi silloin 8,33.

-Tässä vaiheessa on kaksi päivää jäljellä ja kassan pitäisi olla 750€

30-31.5 olisi tarkoitus nousta nl50 ja tavoitteena voittaa 5 biniä. bb/100hands olisi tuolloin 2,78.

Jos kaikki sujuu hyvin ni tän kuun loputtua, oon nostanu 30€->1000€+rakeback.

Elikkäs kuten huomaatte kahtena päivänä pitää voittaa 15biniä ja kahtena 22,5. Tämän takia jaoin päivät niin, että 22,5binin tasoilla on aikaa 3päivää, kun taas 15binin tasoilla on kaksi päivää. Vikat kaksi päivää on nl50 ja siellä "vain" 5 binii...

Pari juttuu:
      1. Tää on tosiaa vasta ensimmäinen suunitelma, missä ei oo huomioita downswingejä eikä mitään. Eli todellisuus voi olla lopuksi hyvin erilainen.
      2. Taso laskee aina kun ei voi vetää 10 pöytää.
      3. Hyvällä runilla ei tarvitse edes vetää 10h päiviä/paskalla runilla itketään.
      4. Tossa voi olla jotai virheitä, enkä oo välttämättä huomioinu kaikkee.

Jos joku huomaa jotai ongelmii/vikoi tos, ni pls sano! :P

Sanon myös jo etukäteen, et saatan tosiaa luovuttaa parin ekan päivän jälkeen. Mut atm usko on kova. Koitan aina kerätä heikkoina hetkinä motivaatiota ja liikkua päivittäin yleisen vireyden ylläpitämiseksi.
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja poupou
      Toivotaan, että tää ei lopu, toisin kun ne lukemattomat tähän asti. Gogogo! :f_thumbsup:
      Ty! :P
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Phenomenomzor
      gl hf. Oot mun uus idoli jos todellaki pystyt nousemaan 30 eurosta yhteen tontsaan käyttämällä edes jonkinlaista kassahallintaa.
      Selvä homma! :sun:

ps. mitä toi hf meinaa?
    • Ubii
      Ubii
      Global
      have fun. Tää on täydellinen blogi täytyy sanoo et huhu. cool :D

Toivottavasti lukastaa.
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja Ubii
      have fun. Tää on täydellinen blogi täytyy sanoo et huhu. cool :D

Toivottavasti lukastaa.
      Ty!

Tosiaa jos tuun grindaa ton 10h päivä ni käsiähä tulee semmonen 100 000... :D
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Huomenna se sit alkaa. Grind of my life, hopefully! Valmistautunu oon lukemalla muutamia artikkeleita ja tutkimalla omaa peliä ja miettien how to beat fkn micros. Motivaatio on pysyny korkealla blogin alottamisen jälkeen ja toivottavasti säilyy myös pöytien auetessa. Ja ne aukeaa heti kun rb kolahtaa tilille keskipäivän aikaan todennäköisesti.

Nyt laitan pari motivaatio kuvaa, joita voin tulla katselemaan huonoina hetkinä, joita varmasti tulee tuon 12 päivän aikana!

Kohta nuqquu ja sit alkaa työ.

=)
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      2 päivää takana ja silti menossa mukana!

jep jep. Just hetki sit rolli ylitti vaaditun 60€ rajapyykin ja olen aikataulussa. Se myös tarkoittaa huomenna tason nostoa nl2 -> nl4. Kaiken näköst tapahtunu tässä kahen päivän sisäl ja vaikee alottaa kertoo. Ensinnäki aluks oli hankaluuksii löytää mukavaa grindaus asentoo, jossa jaksaa olla kymmentä minuuttia kauemmi. Eli tosiaa tääl ei oo nyt kunnon grindaus tuolii eikä työpöytää, joten joutuu hiukan improvisoimaa. So far parhaaks on huomattu nojatuoli ja läppäri sylissä. Sillä jatketaan todennäkösesti... Maaten on tosi vittumainen pelaa ja muutakaa ei oikee keksi.

Ekan päivän alkuu otin about 9binii up nl2 ja sit kusihatussa lähin kokeilee nl4, vaikka rolli ei täyttäny vaatimuksia. Eihä se hyvi menny ja kuokkaa tuli kolmisen binii ja mieli maaha. Sit kuoppa jatku nl2 ja yhtäkkii olinki taas nollissa. Siitä sit tiukkaa grindii nl2 ja nabs, 30min ennenku aika loppu, ni olin taas tahdissa ja valmiina uuteen tasoon! :sun:

Nyt hancock ja yks mojito lonkero. Overall oon tyytyväine, mut obv ois voinu jättää ton nl4 hölmöilyn välii. Huomenna sit nl4 ja pls good run?!

GoGoGo!
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Nyt laitan pari motivaatio kuvaa, joita voin tulla katselemaan huonoina hetkinä, joita varmasti tulee tuon 12 päivän aikana!

Vois melkee sanoo, et tää on yks niist huonoist hetkist... :D Tää peli kyl jaksaa yllättää kerta toisensa jälkeen. Tylsäähä tää ois jos tämmöst ei tapahtuis?

Nyt Kattelee isoimmat häviö potit ja ziigailee mitä tuli tehtyy huonosti ja missä ois voinu säästää senttei.

100% luottamus, et kuoppa on ummes parissa päivässä! ;)

GoGoGo. Vaikka nyt tuliki takapakkii, ni eiköhä tää viel onnistu.
    • InASharksBelly
      InASharksBelly
      Bronze
      Kunnianhimoinen tavoite! Ei muuta kun lykkyä pesään :) Paljo saa grindailla, ja muistahan pitää taukoja! Sullahan on sama melkeen ottaa siihen joku starsin megafieldin dollarin turnee sivuun pyörimään käteispelien viereen ihan huvin vuoks :) Eikö niistä voi jostaki tonninki pullattaa.
    • tuoast
      tuoast
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja InASharksBelly
      Kunnianhimoinen tavoite! Ei muuta kun lykkyä pesään :) Paljo saa grindailla, ja muistahan pitää taukoja! Sullahan on sama melkeen ottaa siihen joku starsin megafieldin dollarin turnee sivuun pyörimään käteispelien viereen ihan huvin vuoks :) Eikö niistä voi jostaki tonninki pullattaa.
      Ei niissä enää ole megafieldiä, enää on ollu vaan 4k pelaajaa.. Ei saa enää tonnia voittajakaan johtuen siis tosta vähäisestä pelaajamäärästä. :D
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Alkuperäinen kirjoittaja InASharksBelly
      Kiitos kiitos tsempistä.

Joo oisin muute ottanukki noita turneita mukaa, mut ku joudun vetää 10 tuuman miniläppäril, ni ei kauheesti huvita tunkee näytölle muutaku pakolliset pöydät. :P + ei täs riittäs tehot kahen softan pyörittämisee... Just ja just jaksaa tätä priman softaa pyörittää 10 pöydäl ja huudoil musiikkia kylkee.

Kävin kädet läpi ja osas kävi aika heikosti ja ei voinu oikee mitää. Mut aika paljo over pelasin tpgk tyylisii käsii ja vetoja. Monesti maksamalla/kippaamalla olisin tehnyt rahaa/säästäny, ku nyt oli näköjää vaa raise button käytös...

Ratkaisu= Pientä hienosäätöö preflop ja postflop pelii ja pitäs lähtee taas kulkee.

Vähä kuntoiluu, safkaa ja sit jatkuu grinds.

ps. Beat kävi ku kuulin et mutsi pitää jotku hiton kippo kutsut tääl illal = kämppä täys keski-ikäsii naisii/mammoja... FUUUU! :D
    • InASharksBelly
      InASharksBelly
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ToN11
      Kävin kädet läpi ja osas kävi aika heikosti ja ei voinu oikee mitää. Mut aika paljo over pelasin tpgk tyylisii käsii ja vetoja. Monesti maksamalla/kippaamalla olisin tehnyt rahaa/säästäny, ku nyt oli näköjää vaa raise button käytös...
      Joo ku noin montaa pöytää pelaa niin ihan vaan ABC-peli käyttöön. Ootko lukenu ton artikkelin perustasoista BSS-strategiasta? Sieltä vaan käsitaulukot ja posttflop-pelityylit käyttöön :)

TPTK positiosta kannattaa pelata smallballina tosiaan. Flopilla tietty konttaria ja pöydästä riippuen turnilla check tai bet. Itse monesti checkaan turnin perästä pottia kontrolloiden, ja vihu maksaa monesti sitten herkemmin riverin valuelyönnin. Vedoillahan voi ja kannattaakin jopa pelata agressiivisesti. Kyllä ne joskus kippaakin :)

Mutta mitäpä minä tässä opettaan :)
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      100% luottamus, et kuoppa on ummes parissa päivässä! Vink-vink

Jep Jep.

Nyt viel vajaa 10binii ni pääsee nl10.

GoGoGo! :)
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Tuleeki pakollinen 3 päivän tauko, ku olin unohtanu et lähetää mökille remppaa tekee viikonlopuks. Mut no worries maanantaina jatkuu ja siirrän nää kolme päivää 1-3.6. Eile illal vedin viel pienen montun(5binii tai yli...) heti hehkuttamisen jälkee. Otan kyl läppärin mukaa mökille, mut nettii en pääse. Aattelin käyttää hukka-ajan siel hyödyks lukemal artikkeleita ja tollast. Mietin myös tätä challengee siel ja seuraavaa isompaa päivitystä. Vähän ylipuoles välis ollaa ajallisesti, mut tuloksellisesti en haluu ees ajatella.

Nyt mökkeilee ja toivottavasti jaksan opiskella samalla.
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      edit.
    • jukka1308
      jukka1308
      Bronze
      Sanotaan nyt heti alkuun,et tarkotus ei oo vittuilla sulle,mut mä nyt sanon suoraan mitä mulle täst tulee mieleen.

Eka asia: PELIHIMO(?). Jotenki vaikuttaa silt,et sä pakonomasesti keksit kokoajan uusia syitä sille miks sun on viel kannattavaa jatkaa pelaamista. On opiskeluu,on uutta projektii jne. Aina epäonnistuneen projektin ja katkeemisen jälkeen sulla on uudet suunnitelmat valmiina miten pelit tulee jatkumaan. Alkoholistikin keksii loputtomasti syitä sille miks juomist kannattaa aina vaan jatkaa.

Toinen asia: Jos oikein ymmärsin sulla on velkaa 5numeroinen summa? Toivottavasti noi ei oo pelaamisesta kertyneitä velkoja? Onhan toi nuorelle jannulle jokatapaukses iso summa. En toki tiiä ootko jotain autoo hommannu tai vastaavaan ottanu velkaa,eikä se mulle kuulukaan. Mut etenki jos tota velkaa on pelaamisesta kertyny ni kandee tosissaan miettii,et onks se pelaamisen jatkaminen viisasta (ainakaan ennen ku on saanu velat hoidettuu). Ja toivottavasti mistään pikavipeistä ei ainakaan ois kysymys.

Kolmas asia: Korjaa jos oon väärässä,mut sä oot blogittanu varmaanki kaikille suomalaisille pokerifoorumeille ja blogeja on ollu useita lähes joka sivustolla? Emmä tiiä mut onkohan seki ollu sitä itelleen uskotteluu,et nyt alkaa pelit kulkee ku on yhelle sivustolle lopetettu viides blogi ja siirrytään uuteen mestaan blogittaa? Toki saahan sitä blogittaa missä lystää,emmä sillä mut tost on ainaki mulle vaa tullu jotenki rauhaton ja poukkoileva kuva ja se ei tietenkää oo pokeris hyvä juttu.

Sul on noit projektei ollu suht paljo ja onnistumisprosentti ei taida paljo nollan yläpuolelle yltää. Taas on uus projekti tulilla mut ikävää täs on se,et tulevaisuutta pystyy parhaiten ennustaa menneisyyden mukaan...mut toki toivon,et oon vääräs ja nyt alkaa homma toimii.

Kieltämättä vittumaisen olosta tekstii mut ehkä se on hyvä jos silmät aukee,mikäli siihen on tarvetta. Ja nyt ku luin ite tekstin läpi ni on toi kyl paljo vittumaisempaa mitä tost oikeesti piti tulla mut fakit emmä mitään viitti muokatakaan menis vaa viel enemmän lässynlässyn-kirjotukseks.

Ja sanotaan nyt lopuks viel se,etten mä hatusta noit juttui heittele. Omakohtast kokemusta on lähes kaikesta muusta paitsi blogittamisesta. Pelattu on omat ja lainatut rahat monta kertaa ja sille tielle ei kyl tee enää mieli palata.

Jottei tää ois pelkkää negatiivist marmatusta ni tsemppii jatkoon ja perkele nyt on kesä pidä hauskaa! GL!
    • ToN11
      ToN11
      Gold
      Kiitti viisaist sanoist!

Positiivisena puolena voin sanoo, et pokeriin oon hävinny vain muutamia satoja. Eli tää velka on syntyny ainoostaa hauskan pidosta. Eli rahaa on tullu painettuu baareihi, hotlii ja kaikkee vitun typerää... :( Sitä perus teini holla ballaa, johon ei oikeesti oo ollu varaa.

Obv jos oisin painanu pokerii nää, ni ei ois mitää syytä/järkee puhuu niinku mä puhun nyt.

Emmä tiiä mut onkohan seki ollu sitä itelleen uskotteluu,et nyt alkaa pelit kulkee ku on yhelle sivustolle lopetettu viides blogi ja siirrytään uuteen mestaan blogittaa?

Ja tosiaa oon blogittanu 3-4 vuoden sisää varmaa 4 saitil. Saitin vaihtamisella ja pelien kulkemisella ei oo käsittääkseni ollu mitää yhteyttä... :P Alkuu kirjottelin jollai tooooodella pienellä foorumilla, mitä ei taida ees olla enää. Sitte menin toisee suomalaisee foorumii, jossa viihdyin hetken. Sitten myöhemmi siirryin taas toiselle nuorten jyrien perässä ja aattelin et siel on cool blogittaa. Nyt tänäpäivänä kirjottelen täällä, koska täällä on mun mielestä paras yhteishenki. Eli ei tuu turhaa vittuiluu ja porukka tuntuu yleisesti haluavan kehittyy ja kommentit on sen takia yleensä fiksuja. :)

Sitä en osaa sanoo miks haluun alottaa aina uuden blogin ku feilaan jonku challengen, mut hey eihä se nii vakavaa oo. Ja oot myös oikees, et kovin moni mun projekteist ei oo onnistunu. Senpä takia mun pitää asettaa vaan tavoitteita tulevaisuudessa ja pyrkiä niihin parhaani mukaan, enkä ota paineita saavutanko sen. Tärkeintä on että yritän parhaani!

Heräsinpä just ja kai täs aamupalan jälkee eka artikkeli auki ja semmost.

GOOOOD MORNING PEOPLE! :tongue: