Haaveena jatko-opiskelu ilman lainaa tai kaupankassaduunia

• Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Blaa blaa, sivu 7, 2 posti. Go there, now!

Tässä melkeen vuoden tai peräti enemmän strategyllä kikkailtuani tuli mieleen että jospa sitä oman bloginkin perustasi joskus, ja nyt sattu olemaan projekti aluillaan sopivasti.

Ja sitten seuraa ihan liikaa taustaa, hyppää suoraan kahteen viimeiseen kappaleeseen :f_cool:

Eli oon pelannut semmoset pari vuotta jo, ja tosiaan pokerstrategyllä oon ollu enemmän ja vähemmän aktiivisesti yli vuoden. Itse pokeri "ura" taisi saada alkunsa netissä kun näin jonkun duudsoneista mainostamassa saittiaan telkkarissa. Aattelin että voishan tuota kokeilla kun kerta ilmaista on.

Siitä sitten muutama kuukaus eteenpäin niin mut löysi jo fixuilemasta jostain 10/20c tasoilta ilmaisrahoilla. Olin jostain internetin syövereistä oppinut että fixulla kannattaisi alottaa, ja meninkin sitten ostamaan aiheesta kirjan. Peli kääntyikin suht nopeasti voitolliseksi.

Kun sitten vuoden ja noin 30k käden jälkeen tajusin että no-limitissähän sitä on paljon enemmän pelaajia, ja WPT perusteella näyttäs olevan jännempääkin niin päätinpäs alkaa sitä harjoittelemaan.

Tässä vaiheessa taisin löytää pokerstrategyn, kun oli uusi ilmaisrahasivusto etsinnässä ettei tarvitsisi sijoittaa omia rahoja uuden lajin opiskeluun. Sattuipa vaan olemaan astetta parempi sivusto kyseessä ja tänne on nyt jääty asumaan :P

Pokerstrategyn alkupääoman katkaisin ansiokkaasti noin viikossa, mutta tallettelin kyllä hetken päästä jo omia rahoja, luotto omiin taitoihin kun oli kunnossa. Voisinkin pitää jonkinasteisena saavutuksena sitä, että en ole mainrollia näiden talletuksien jälkeen katkaissut kertaakaan. BRM:ää on kyllä raiskattu ihan mennen tullen useampaan otteeseen, mutta viimeaikoina on pientä rauhoittumista ollut jo ilmassa :]

Nyt sitten No-limitissä on mukavasti noustu aina pikkuhiljaa ylös, ostettu koko rollilla jotain ja aloitettu alusta. Ensin nl20 rolli meni miniläppäri-huumassa, minkä jälkeen alkoikin onnistunein projektini tähän mennessä. Kasvatin $65 TAF-rahat turnausmenestyksen ($750) ja muutaman saitinvaihdoksen jälkeen 1850euroon tuossa kesän aikana.

Tämänkin rollin onnistuin ihan äskettäin kuitenkin melko tehokkaasti tuhoamaan. Sovin itseni kanssa uuden pöytäkoneen budjetiksi 1000e, mistä jäisi vielä hyvin nl50$ rolli ja vähän päälle.

$600 maksimitalletuksesta starsille kuitenkin pääsi katoamaan yli puolet nl50 sattuneesssa downswingissä . Olin olettanut pystyväni pelaamaan nl50 kun lisädepoja piti olla tulossa, mutta konebudjetti ylittyikin 200 eurolla ja loput meni muihin kuluihin.

Tästä sitten päästään nykyhetkeen. Uutena projektina olisi päästä nykyisestä $260 rollista ja nl10 tasolta tuonne nl100 asti suht nopeassa tahdissa. Nopea tahti ei tulene onnistumaan, mutta ainahan sitä voi toivoa :f_biggrin:

En ole itsekkään iha varma mitä tältä blogilta tulisi odottaa, luultavasti ajatuksen virtaa ja monologausta, plus ehkä muutamat mielenkiintoiset kädet, mutta se jääköön nähtäväksi... Jännätkää mukana :rolleyes: :D
  • 202 replies
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Juujee, sain jopa ensimmäisen session @ nl10 pakettiin, ja siis starssilla pelailen. Kyl muuten oli ihan pirun vaikeeta ottaa vakavasti tätä tasoa kun on ehtiny tottuu viis kertaa suurempaan. Mutta positiiviselta kannalta, tää opettaa varmaan sitä nöyryyttä mitä täs lajissa todellakin tarvitaan.

Itse sessio meni kuitenkin todella hyvin, vähän vajaa 800 kättä ja pari biniä plussaa. Sain pidettyy turhat muuvailut poissa, mitä kyl auttoi sekin et pelasin 4 pöytää ja katoin jotain sarjoja samalla... Yks AKs vs KK yhtä mr. obvioussia vastaan tosin jäi semisti harmittaan, mut NL10 ei varmaan kovin isoo virhettä tee vaikka menis AI aina ennen floppia ku kyseinen käsi osuu taskuun.

Tuli meinaan huomattua, et porukka on täällä liikkeellä aika paljolti isommalla skaalalla käsiä ku mitä ylemmil tasoil, yllättävää sinänsä :f_o:

Vielä tuntu nl10 ihan siedettävältä, mut katotaas ku ensimmäinen pieni tappioputki alkaa, et lähetäänkö tasausta kuopalle hakee heti jostain isommista piireistä, mulle kun on ollu aika tavanomaista ensin laskee tasoa, ja sit jos siellä alemmallakaan tasolla ei heti lähe sujumaan niin sitte palataan ylemmäs ottaa ne kuoppailut takasin ku kerran oon voitollinen pelaaja siellä ylempänäkin, ja siellä tämmöset paikkailut hoituu paljon nopeemmin :s_evil:

EDIT: Rollia nyttemmin: $281.13
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Päivän toinen sessio paketissa, ja jonkinasteinen nousu jatkui, semmoset $8 ylämäkee eli rollia ois nyttemmin semmoset $289.48

Mielenkiintosin käsi sessiosta ois ehkä tässä
      http://www.pokerihanska.com/?h=187792542

^ Ja just tälläset muuvailut pitäs varmaan NL10 jättää pois, vaikkakaan en oo ihan vakuuttunut ton toimivuudesta muillakaan limiteillä, mut laitetaan täl kertaa väsymyksen piikkiin :s_biggrin:
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze

Ja sit tässä ois melko pitkälti mun kaikki pelaamani kädet käteis nolimit texussa. Pidän itseäni voittavana pelaajana ja silleen, mutta on toi aika huolestuttavan swingaava, mitä pohdinkin tuossa jo yhdessä ketjussa.

Yksi tavotteista olis siis juurikin toi vähän tasasempaan peliin pyrkiminen, vaikka toi yli $1000 ylämäki näyttääkin omaan silmään ihan mukavalta :f_love:
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Oon tässä viimeaikoina pohtinu näitä mun käsien analysointitaitoja, ja vaikuttaa vähän siltä että niissä ois tekemistä. Muiden blogeja kun seuraa niin ne on usein täynnä jonkinasteista analyysiä, joita lueskeltuani tajusin, että en itse osaa noin syvällisesti käsiin pureutua. Oma blogi lienee siis suht hyvä veto tähän väliin oman pelin viemiseks jälleen sinne seuraavalle tasolle.

Vihut kun ei taida ajatella näillä tasoilla juuri mitään , niin se, että ajattelee edes jotain taitaa ainakin toistaseks riittää :f_cool:

Sitte taas viimeseen sessioon, sain rollin "jo" tuon 300 yli eli tarkalleen näyttäisi $300.28
      ja bb/100:kin on vielä juuri ja juuri yli 20, mikä kuuluukin sivutavotteisiin tässä projektissa. Elikkäs suht hyvin runnaa. Hiukan vajaat $40 on siis uppia, ja huomenissa toivottavasti enemmän. Sitte yks käsi:

http://www.pokerihanska.com/?h=763865603

Tässä oli vihu aika paisti, statsit jotain 50/5, niin aattelin maksaa kun ihan selvästi sillä omasta mielestään joku hyvä käsi on, ja jos se sillä osuu semisti niin rahaa ois seteille tulossa.

Flopilla sitte aattelin checkin jälkeen että siellä on joko kaks ylikorttia tai omaani pienempi taskupari, ja en halunnu ylikorteille antaa ilmasta korttia niin päätin lyödä. Turnilla oli se fiilis että jos sillä oli ne ylikortit niin nyt se osui hyvin todennäkösesti, ja jos sillä on se taskupari siellä, niin outteja sillä ei oo montaa ja saan riverillä sen ehkä bluffaamaan, tai sitten se slouvaa edelleen kärkeään ja saan ilmasen showdowninkin.

Riverillä ässän tullessa ja sen vihdoin lyödessä alle, tuli sellanen fiilis että se valuttaa. Mutta oddsit oli suht hyvät joten päätin miettiä vielä uudestaan. Mun mielestä se vois jopa osata esittää tossa taskuparillakin osuneensa, koska se pelkää et mä biittaan sen jollain huonolla, mutta astetta sen kättä paremmalla joten sen kantsis yrittää saada mua pakkaan just tollasel pikku lyönnillä. Mä kuitenkin checkasin turnin perässä että nutseja mullakaan ei varmaan olis. Päädyin sitten maksuun ku oli hyvät oddsit ja suht suuri tsänssi että se bluffaa(?)

Luultavasti vihun ajatuksenkulku oli kuitenkin jotain tän suuntasta Flopilla: "En lyö, ku en kuitenkaa osunu mihinkään, mut maksan kuitenki, ku jos osun jompaan kumpaan korttiin niin sit mul on hyvä käsi!" Turnilla: "Jos nyt lyön, niin se arvaa et osuin toho, checkaan." Riverillä: "Mä lyön vähän niin se varmaan maksaa."

^ Mut täs ajattelussa bugaa aika paljon se, että jos se makso implareiden takia flopin, niin sen pitäs saada paljon enemmän rahaa keskelle osuessaan kuin se 30centtii mitä se lopulta sai sinne pöytään täs kädessä laitettua :f_biggrin:

Lähin tänne starssille sen takia, että halusin pelata välillä stressittömästi saitilla jossa on loputtomasti fisuja eli silleensä, että ei tarttee jahdata mitään bonusta, vaan voi pelaa just sen verran ku sillä hetkellä huvittaa. Nyt kuitenkin mietityttää tän päätöksen oikeus. Tää nl10 grindaaminen ei tuu mulle kuitenkaan olemaan kovin hauskaa meni se hyvin tai huonosti, eli haluisin kuitenkin mahdollisimman nopeesti takas jonnekkin korkeammalle. RB:n ja/tai bonuksen avullahan se kuitenkin onnistus varmasti nopeemmin, millään saitilla kun nl10/25 eivät liene mitenkään biittaamattomissa. Mut sitten ois taas tää nöyryyspuoli, jota tällä starsgrindauksella ainakin tulsi harjotettua. Että täytyypä mietiskellä oisko se saitinvaihdos hyvä muuvi....

...Hitto et tuli pitkä teksti vaihteeks :D
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Ois taas yks päivä takana, ja kiva runi jatkuu. Voittoo tuli semmoset $21.50 eli rolli näyttää semmosta lukemaa kuin $321.68 ja bb/100 23,75.

Oli mulla tuossa sessiossa muutama vaikeempikin käsi, mut ne päätti kadota johonkin, että jospa sitä sit huomenna sais taas jotain tännekkin asti. -___-

Vähän mietityttää, että jos haluaa tuon beebeesadan pysyvän yli kahdessakymmenessä pitkällä aikavälillä, pitäskö upswingien aikaan (eli nyt?) ton olla jossain ~40, että sen väistämättömän downswingin jälkeen se ois edelleen >20..... Ehkä vähän turha tämmösiä miettiä :D

Oon tässä suunnitellut alottavani shottailun nl25 kuhan ois $350 kasassa. Sais hyvin onnistuessaan kivasti lisävauhtia tähän nousuun. Aattelin että vois pelata sittemmin 3 x nl10 1x nl25, niin onpi helpompi sitten lopettaa sessio siihen jos nl25 alkaa armoton kuoppaaminen. Päätin myös että lopetan shotittelun viimeistään jos/kun on laskeuduttu tonne $300 alapuolelle, joten pitäs olla suht riskitöntä toimintaa :s_cool:

Edit: Ja prkl sentään, statuskin laskenut hopeiseksi :( Ei kiillä tuo hopea yhtään samalla tavalla kuin kulta. Mutta sen siitä saa kun pitää ensin viikon taukoa ja sit vielä laskee tasoja >: (
    • Ville666
      Ville666
      Bronze
      Aika pelottava tuo 30k käden alamäki tuossa graafissa. :s_o: Tosin nousutkin on aika komeita. Kuinka kovaa pelaat kärkiparit, yliparit ja vastaavat? Pottikontrolli tulee mieleen ensimmäisenä, jos pitäis varianssia vähentää. Ja tuo muuvailu... ei....ei NL10ssä! :D
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Joo siis tuolla toi alkuosa on ihan ollu tän käteis-no-limit-texun opettelua, että johtunee alamäki suurimmilta osin siitä. Pelasin sillon vielä pääasiassa sittareita, et niillä pysy rolli kunnossa.

Sit toi armoton swingaus. Se tais alkaa sillon ku luckboxasin turneesssa ja siirryin aika nopeeseen tahtiin eka nl25 ja sitten nl50 ja samalla aloin pelaamaan lagisti. Paljon muutoksia ja vähän käsiä niin aika swingavaa jälkeä tuli =P

Toi muuvailukäsi nyt oli aika typerä. Kyllähän tossa sai vihun pakkaan, riidit oli ja kaikki, että en sentään ihan randomisti paiskonut, mutta ei toi mitenkään erityisen ihailtava muuvi ois ollu millään tasolla :rolleyes:

Ja kyl mul omasta mielestäni on toi pottikontrolli ihan kunnossa, et uskon et toi swingailu tuolla johtu jostain muusta. En tosin osaa tästä nopeesti sanoo että mistä. Mut nyt on tehty nää viimeset muutama tuhat kättä aika tasasta tulosta, et kattoo sit miltä näytää esim. 20k käden jälkeen.
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Mjahas, en sit saanu postailtua eilen mitään kun ei kummempia tapahtunut. Kuoppaan tosin sillonkin jäätiin, ja sama homma jatku tänään.

Pelasin eilen abouts tunnin ja tänään kolme tuntia. Eilen kuopattiin $16 ja tänään l$17.50, et rollia tällä hetkellä semmoset $281.25.

Nousin aina pikkuhiljaa ylöspäin ja joskus aina sattui joku AA vs XX homma millä noustiin vähän nopeemmin, mut kuitenkin sitte perään coolereita ja tosi vaikeita tilanteita yllättävän paljon ja kun ohi ei päässy vetämään kertaakaan ja musta kyllä tultiin ohi niin jäätiin sit loppuenlopuks kuoppaan.

Varmaan ensimmäistä kertaa on oikeesti reilusti varaa mistä kuoppailla, et ainakaa toistaseks ei oo ees suuremmin noi ohivedot harmittanu, mut kattoo nyt sit jonkun 10 binin kuoppaamisen jälkeen mitkä on fiilikset :rolleyes:

Käsii on tullu tahkottu yhteensä vähän päälle 4000 29. päivän jälkeen, ettääh tahti on ihan sopiva mielestäni, eli keskimääräsesti 800 kättä päivässä mikä ois sit joku 24k kättä kuukaudes, jolla sit sais bb/100 = 10 vauhdillakin semmoset $240 kuussa, eli tavote ois päästä nl25 kuun loppuun mennessä 'vakituisesti' mut kattoo nyt miten pelit sujuu.
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      On tässä nyt vähän yli viikko taas pelailtu. Tuli huomattua, että toi NL10 4tablaus käy vähän tylsäks robotoimiseks. Ja ku kerrankin aattelin noudattaa kassanhallintaa niin en oo noussu tasoja ylös vaan pelaillu omppua ja fixua.

Käsiä on tullu vähän vähemmän ku oon 1-3 tablettanu sen normaalin 4 sijasta. Ja muutenki oli vähän muuta tekemistä niin tunneissakin vähemmän.

Sain kuitenkin ton kuopan paikattua ja pientä nousua näyttäs olevan taas ilmassa --> rolli nytten $316.55. Ihan tyytyväinen en tohon oo ku oli kuun loppuun tarkotus päästä sinne $500 ja NL25, mut eipä kait tässä kiirettä oo.

Nyt vähän kaikkee muuta ku datausta ja kattoo sitte illemmalla jos sais vähän informatiiviselta sisällöltään suuremman postauksen aikasiks.
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Joo-o. Nyt on rollin kanssa sekoiltu vähän turhan varomattomasti. Pahimmillaan käytiin jossain $130 mistä kuiteki noustiin sitte parhaimmillaan $327 Ja tällä hetkellä on $252 .

Tilttasin semisti ja oon nyt pelannu useemman päivää pääasiallisesti vaan MTT:tä. Sisäänostot vaihellu $5-$55 ja silleen :rolleyes: Tarkotus ois kuitenkin palailla kassanhallinnan sisälle heti ku mulle henkisesti taas mahdollista :D

Tossa turnee huumassa satuin kuitenkin pelaamaan lähinnä testin vuoks ensimmäistä kertaa yhen steps jutun. Eli ostin Step1 $7.50 sisään....... Ja pääsinki sitte suorinta tietä tonne nelostasolle eli $215 arvonen lippu ois käsissä, ja sunnuntaina ois tarkotus pelata sillä Sunday Million! Että mukavan halvaksipa tuli :f_love:

Kaikki neuvot kelpais et miten se eroaa noista pienemmistä, esimerkiks noi $55 mitä pelasin pari kappaletta ei kyllä tasoltaan päätä huimannu :D Ja sit jos on jotain erityisempiä taktiikoita joita tarttee tommosen älyttömän 7000 pelaajan fieldin biittaamiseen niin saa kertoa! :s_biggrin:
    • TafkaTheMan
      TafkaTheMan
      Bronze
      -
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Jaa-a. lyhyeks jäi sunnuntailu. Joku 4860s taisin olla, että 3k pelaajaa päihitin, ja ei tullu edes raiskattua unirytmiä kovin pahasti :P

http://www.pokerihanska.com/?h=693209654

Ai että ku tuon ois kopannut niin ois päässy pitkälle vielä. Mut mulla vaan on tapana olla vähän hukassa ton JJ kanssa ja kuten sanonta kuuluu niin "there are three ways of playing jacks, all of which are wrong" tai jotain sinnepäin :f_cool:

Jos vähän yrittäsin analysoida, niin vähän ihmeellinen kuitenki toi pusku tossa flopilla vihulta. Eikös toi aika pitkälti muuttanut sen lyönnin bluffiksi. Ja kannattaako tyhjän sivupotin bluffaaminen? :D Ei mun tietääkseni. Mietin tossa että siel on varmaa nutsit, eihän näin korkealla tasolla voi olla niin totaalipaistia että tossa puskis ilmalla? Se varmaan hakee valueta tai jotain, ja en tohtinut jätkillä riskeerata ku kerrankin pääsi näin arvokkaaseen turnaukseen :D

EDIT: typo sattu niin silmään että pakko oli editoida pois
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Pohdimpa tässä osasyitä tappioon. Ja yks on varmasti se että en keskittyny tarpeeks. Oli kymmentä eri tsättiä + musaa ja vastaavaa siinä viemässä puolet aivokapasiteetistä. Ja voiskin sopia että pelaan pokeria jatkossa vain äänieristetyssä huoneessa aktiivisen tulivuoren huipulla temppelissä, mut nyt huomisiin tai johonkin!...
    • risto
      risto
      Bronze
      tuo JJ kyllä aika standard call. Useammin noissa tilanteissa vihu kääntää AK, AQ + omia pienempiä taskupareja, jotka biittaat, kuin QQ+ ja setit.
    • Jussu
      Jussu
      Bronze
      Itelläkin oli eilen turneessa (joku Titanin aloittelijoitten turnee) JJ, korotan, takana korottaa edelleen, maksan, flopilla tsekkaan, kaveri korottaa ja mä laitan loput keskelle. No, AA sieltä löyty ja meikäläinen laulukuoroon aika varhasessa vaiheessa. Tätä se on pokeri paraimmillaan :)
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja risto
      tuo JJ kyllä aika standard call. Useammin noissa tilanteissa vihu kääntää AK, AQ + omia pienempiä taskupareja, jotka biittaat, kuin QQ+ ja setit.

Ilmeisesti mulla on aika paljon tota opittavaa sitten. Nimittäin mulle toi tuntu tosi selvältä kipiltä, ja irkissäkin sain vähän valittelua osakseni siitä kuinka huonosti pelasinkaan tuossa ;( :evil:

Käteispelaaja mä ainakin toistaseks oon pääasiassa. Et turneita on huomattavasti vähemmän pelattuna, etenkin käsien määrällä mitattuna. Mutta pientä turneeinnostumista on ilmassa. Viimesen viikon pelasin lähes pelkästään turnauksia, keskimäärin 9 tuntia päivässä, että jospa sitä jotain ois jääny käteen ja aivoihin muutakin kuin kuoppa :D

Tulipa mieleen, että iha viimeaikoina on ollu toi pelin opiskelu kohtuullisen vähissä jossei ihan yksittäisten käsien pohtimista lasketa, että vois olla aika hankkii uus kirja tai selata jonkun lajin artikkelit alusta kultatasoon asti.

Full tiltin turnaus kirja löytyy jo, ja siihenkin vois vähän kiinnittää enemmän huomiota, ainut mitä siitä on toistaseks jääny mieleen on se lagi pelitys mikä oli noin kymmenesosa kirjan sisällöstä(?). Sit on kans vihree ja sininen kirja, mut niissä tais olla vähän alottelijoille suunnatumpaa matskuu ( mikä tosin saattaskin loppuenlopuks täl hetkellä olla se mun juttu? :D ) Mutta muuten ei oo turneista kirjoja

Tuossa ku kirjakaupassa käväsin viimeksi niin iskin silmäni tohon Gus Hansenin every hand revealed:iin mistä vois saada jotain kuvaa siitä miten turneita pelatessa parhaimmillaan voi ajatella. Pitää kattoo jos löytys vielä parempi ja ehdotuksiakin sais kyl heittää :s_cool:
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Joopajoo, eihän tästä shotittelusta mitään tullut. Rolli on nytten semmoset $77.61 :D

Pelasin tossa äsken 9 pöytää kerralla $5.50 FR turboja... Kaikissa pelasin mielestäni oikein hyvin... Ja yhessä pääsin kolmanneks, muissa ei rahoille. Melko julmaa sanoisin.

Ihan selvää downswingiähän täs on elelty, mut tärkee juttu on kans se, että BRM on mula huonossa jamassa tässä, et itteäni voin vaan sinänsä syyttää.

Talletin noin $600 yhteensä sillon about kuukausi sitten, et täs tais tulla kuoppaus ennätyskin saavutettua! :P . Varsinaista tilttiä ei oo kuitenkaan tapahtunut, ellei tätä shotittelua lasketa. Et varsinainen pelaaminen on ollu kyl suurimmilta osin ihan mun A-peliä

Jos katkeen niin täytyy sitte jostain muusta lähteestä ku pokerista repästä uus rollin alku ja tehä joku vannoimus että en shotittele tähän malliin. Mut ei mulla vaan kestä pää "vajota" takas nl10. Mkä sinänsä on aika huono piirre. Mut tiedostan sen, joten uskosin että pystyn sitä alle nl10 pelejä lukuunottamatta välttämään jatkossa.

Ku yrittää kattoo ulkopuolisen silmin tätä mun toimintaa, niin vastaa aikalailla perus jotain shotittelijaa joka lopulta katkasee aina rollinsa, mut näkisin että tää on kertaluontosta mulle, oon kuitenki pelannu tähän asti yli vuoden katkeematta ja kohtuu hyvällä BRM. Et luottamus itseeni on kyl kova, en usko että sama touhu tulee jatkumaan, ja jäihän tästä käteen tosiaan ainaki kokemusta ja taitookin jonku verran jossei muuta.

Oon suunnitellu et joku 500€ depo ongamelle - eli et SP sais niin Bwinille - vois olla aika namii, ja sil pääsis vetää hyväl kassanhallinnalla nl25! :f_grin:
    • TeemuP
      TeemuP
      Bronze
      EES TAAS EES TAAS NIIN NE PALLIT SWINGAA!
    • Tsarpf
      Tsarpf
      Bronze
      Ollu jännä päivä taas. Rolli kirjottaessa ~$80. Oon tässä tänään pelaillu PLO10 ja NL25 ja muutaman käden NL10.

Päivä alkoi normisti kuoppaamalla ja kävin tos vähän päälle binin alhaalla ja tuolla $40ssä. Mietin jo että kuoppaan sitte viikonloppuna turneisiin loput, mut päätin sit mennä toteuttaa itseäni heti et pääsis tästäkin taakasta :s_grin:

Noh, aattelin että kait tässä vois loppuillan pelailla rennosti yhtä NL25 pöytää ja vähäsen keskittyäkkin, ja pääsin taas hämmentyilemään kuinka hyviin riideihin pystyy kun oikeesti keskittyy, ja tässä ois kaks kättä jotka tapahtu peräkkäin:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Pelaa käsi

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
      BB:
      $16.55
      CO:
      $28.95
      BU(Hero):
      $30.80
      SB:
      $58.15

Preflop: Hero is BU with 5, 7.
      CO folds, Hero raises to $1.00, SB folds, BB calls $0.75.

Flop: ($2.1) T, 7, 8 (2 players)
      BB checks, Hero bets $1.50, BB calls $1.50.

Turn: ($5.1) 3 (2 players)
      BB checks, Hero checks.

River: ($5.1) 6 (2 players)
      BB checks, Hero checks.

Final Pot: $5.1.
      Results follow:

Hero shows a pair of sevens(5 7).
      BB shows a flush, king high(J K).

BB wins with a flush, king high(J K).

Toi paisti oli totaalinen mister obvious ja kaverin statitkin jotain 44/6, ihan taimiriideistä näki että värihän sieltä löytyy. Huomautin toki heti käden jälkeen hänen luonteenpiirteestään. Ja tässä ku vielä samassa pöydässä pelailen, niin samainen pelaaja yrittää mua jahdata maksaen joka kerta kun korotan preflop :D

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Pelaa käsi

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (4 handed)

Known players:
      SB:
      $18.90
      BB:
      $28.95
      CO(Hero):
      $28.30
      BU:
      $58.05

Preflop: Hero is CO with A, A.
      Hero raises to $1.00, BU calls $1.00, 2 folds.

Flop: ($2.35) 4, 2, J (2 players)
      Hero bets $1.50, BU calls $1.50.

Turn: ($5.35) 9 (2 players)
      Hero bets $3.50, BU calls $3.50.

River: ($12.35) 2 (2 players)
      Hero bets $3.00, BU raises to $52.05(All-In), Hero calls $19.30(All-In).

Final Pot: $86.7.
      Results follow:

Hero shows two pairs, aces and twos(A A).
      BU shows two pairs, fours and twos(4 5).

Hero wins with two pairs, aces and twos(A A).

Tää oli siis heti seuraava käsi... Vihu semmonen kohtuu normaaleilla statseilla pelaava kaveri, joka tuntu kiinnittävän ihan huomiota jopa pöytään. Noh, se sitte huomas ilmeisesti
      kuinka nauroin tolle paistille ja päätti hyödyntää heikkouttani pelätä kun väri osuu pöytään. Mulle oli kyl ihan itsestään selvää sen puskiessa että ei siel sitä väriä oo, ku tää käsi pelattiin tosi nopeesti, eikä se miettiny puskua yhtään. Jos se ois miettiny puskuaan, ois voinu jopa miettiä että se yrittää saada maksimivaluet puskemalla, mut ku se instapuski niin oli aika selvää et bluffilla ollaan liikenteessä

Eihän nää tietty mitään maailman hienoimpia koppeja ollut, mutta hyvä mieli jäi, ja sehän on ihan tarpeeksi :f_cool: