Busto & Life

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Morjesta Pokerstrategylaiset!

Hero on 18 vuotias liiketalouden opiskelija. Valmistun todennäköisesti 2012 kesäkuussa. Valmistumisen jälkeen minulla on noin puolivuotta luppoaikaa jonka aikana ajattelin maybe matkustella, mutta suunnitelmat ovat vielä auki kyseiselle puolelle vuodelle. Puolen vuoden jälkeen 2013 tammikuussa astun varusmiespalvelukseen riihimäen viestirykmenttiin :( Viimeistään intin jälkeen lähden maailmalle

Tutustuin pokeriin reilu vuosi sitten ja olin ja olen täysi paisti pokeripöydissä ainakin tähän asti kun löysin pokerstrategy.comin, ehkä asiat muuttuvat nytten! :D

Tällä hetkellä pelikassa on kooltaan 500€ ja pelaan pokerstarsilla plo10 tasoa. Välillä shotittelen plo20.

Olen tehnyt itselleni Opiskelustrategian, Kassanhallinta ohjelman ja jonkun ihme ohjelman jolla ei ole vielä nimeä, joka ohjaa minua pysymään oikeassa suunnassa kohti päämäärää: 1. Kehittyä parempana pokerin pelaajana ja 2. "Pokerista rahat ulkomailla asumiseen?"
      Mikä olisi sen ihanampaa kuin asustella eri maissa nähden paikallisia nähtävyyksiä, kokea ulkomaiden yöelämä tarjonnan, tavata uusia mielenkiintoisia ihmisiä ja kerryttää elämän kokemusia, joita voi sitten vanhana muistella. Kaiken kruunaisi vielä se että tämän kaiken huvin maksaisin muiden rahoilla, eli pelaamalla pokeria! :tongue:

Opiskelustrategia:
      - Aloitan perustason omaha artikkeleista ja siirryn pikku hiljaa kulta tason artikkeleita kohti
      - Opiskelutyylini on luotu psykologia ja didatiikka artikkeleista oppimistani opiskelutavoista
      - Artikkeleiden lisäksi katson strategyn sivulta opetusvideoita silloin tällöin, jotta opiskelu tapa on monipuolinen ja motivaatio ei katoaisi, eikä opiskelu into tyssäisi.
      - opiskeltujen asioiden kertausta; tiivistelmien kertaus seuraavana päivänä ja joskus myöhemmin uudelleen läpikäyminen (esim. viikon tai kahden päästä)
      - Omaha valmennuksissa aktiivinen käynti ja muistiinpanojen tekeminen.
      - Hemillä pelattujen käsien läpikäyminen ja analysointia ja itselleni vaikeat kädet postaan foorumille, jossa toivon muiden pelaajien kertovan mielipiteensä perusteluineen käsille miten he olisivat pelanneet ja mikä on heidän mielestään oikea pelitapa

En tällä hetkellä pääse käsiksi oikein strategyn tarjoamiin opetusmateriaaleihin, mutta eiköhän tuo taso nouse piakkoin hopea/kulta tasolle! On jo ikävä Jimin ja Kyyberin valmennus sessioita :f_frown:

Pidän pääpainon kuitenkin motivaation ylläpitämisessä, pokerin opiskelussa ja opiskelustrategian noudattamisessa, koska uskon sen olevan avain ylemmille tasoille. Käyn etenkin psykologiaan liittyviä asioita läpi, koska koen ne erittäin tärkeäksi pokerissa. Aloitan rauhallisesti yhtä / kahta pöytää pelaamalla ja käytän 110 % keskittymisestäni peliin; pöytiä lisään kun silmä tottuu ja on enemmän kokemusta ja päätökset tulevat pelitilanteissa nopeammin.

Harjoittelen myös Propokertoolsin käyttöä ja juuri hankkimaani Holdem ja Omaha managerin käyttöä. Mitä kannattaa laittaa näkyviin Hudiin suoraan pelipöydälle ? Mitä teillä on näkyvissä? :f_confused:

Pokeria pelaan aina kun on hyvä fiilis, enkä aio pakottaa itseäni pelaamaan esim. tiettyä määrää päivässä. Jos pelaaminen ei huvita, jätän pelit väliin vaikka koko päivältä. Sama asia koskee pokerin opiskelua, jos ei huvita sitten en opiskele. Koitan pitää elämäni tasapainossa; Koulu asioiden hoito, jotta ei tarvitse stressata pääsinkö läpi jostain aineesta vai en tai ehdinkö tehdä jonkun ison tehtävän ajoissa (opinnäytetyö), Koitan syödä hyvin ja terveellisesti tavoitteena hieman kasvaakin ja aktiivinen puntilla käynti! Jolloin motivaatio ei katoa ja voin rauhallisin mielin keskittyä pokerin opiskeluun ja pelaamiseen!

En ole asettanut itselleni vielä mitään erikoista tavoitteita, aion käydä koulussa tehdä koulutyöt ja läpäistä kokeet. Aktiivinen salilla käynti ja saliohjelman noudattaminen tulokset nousevat sitten itsestään. En laita mitään tavoitteita myöskään itselleni pokerin opiskeluun taikka pelaamiseen. Vaadin itseltäni virkeää olotilaa, jotta opiskelisin tai pelaisin pokeria, jotta opiskelu olisi laadukasta ja pokerin peluussa oli 110 % keskittyminen. Raha tulee kuitenkin sivutuotteena joten turhaan sitä keskittyä sen rahan grindaukseen ;)

Minulla on kaksi haave suunnitelmaa mitä teen valmistumisen jälkeen ennen inttiin menoa:

1. Olen saavuttanut niin taidoillani ja kassallani plo100 tason, jolloin otan kannettavan kainaloon ja lähden ulkomaille viettämään aikaa tuoksi puoleksi vuodeksi. Palaan takaisin suoritan intin ja lähden takaisin ulkomaille. Ulkomailla asuessani kehittäisin peliäni myös.

2. Muutan halpaan yksiöön/kaksioon jossa asun puoli vuotta kehittyen parempana pelaajana ja saavuttaen tason plo200. Menen inttiin. Intin jälkeen ulkomaille eläen pokeri rahoilla thats it! :D

Uskon itseeni ja siihen että kun keskitän voimavarani pokerin opiskeluun ja pelin kehittämiseen pystyn toteuttamaan hulluimmatkin haaveeni!!! Vaikeaa se kyllä tulee olemaan, mutta tahdon voimalla mennään!!

Palailen parin päivän päästä takaisin asiaan, kun olen saanut hemin käyttökuntoon ja pelit alkamaan!! Mut nytten vielä takaisin pokerin opiskelun pariin!

ok mo :f_cool:
  • 51 replies
    • Jolluu
      Jolluu
      Gold
      Tervetulos blogittamisen ihmeellisen maailmaan! :s_thumbsup: Suunnitelmat tuntuvat olevan selvillä, joten vain täydellä voimalla lyhentämään matkaa kohti päämääriään. Unelmia pitää aina olla ja tuossahan niitä oli jo hyvä kasa :f_biggrin:
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Ou jea! Omaha blogia on aina mukava seurata. :f_thumbsup: Muista, että omaha on sairaiden ihmisten peli, jossa pelitilanteet on sairaita. Sairasta! Älä kuitenkaan sairasta.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Hehe kiitos :)

Tuli tänään istuttua terveyskeskuksen vastaanotolla 2,5h :f_mad:

Päänsärkyä löytyy ja kaiken kukkuraksi vielä kuume ja flunssa päällä. Intressi pelata/opiskella pokeria on aika matala, mutta tuli käytyä läpi yksi artikkeli ja pelattua pari tuntia plo25 ja loppu tulos -2bin. Huomasin kuitenkin että en ole vielä lähelläkään voittavan pelaajan tasoa microissa :D Nooh, kohta on käyty läpi perusteellisesti perus ja pronssi tason omaha artikkelit ja videot kyllä se tästä lähtee rullaamaan :)

Kassa valuutta on nytten siis dollareina ja kassa on: 624$ + 20$ jonka lainasin kaverille.

Opinkuitenkin: Älä koskaan mene ylemmälle pelitasolle ennen aikojaan. eli shotittelu jääköön toistaiseksi. Turhaan shotittelen isommille tasoille kun en osaa edes pelata!!!

Kehitän kärsivällisyyttä rakentamalla pelikassaa täsmällisesti eli pysyn plo10 niin kauan kunnes on 50biniä plo25 tasolle. Starsilla ei ole pelejä pystyssä plo20 tasolla :(

Aliarvioin pokerin pelaamisen helppouden voittavasti, mutta ei se mitään kovaa työtä luvassa :D Elämä olisi tylsää jos kaikki olisi liian helppoa :tongue:
    • Mikko
      Mikko
      Bronze
      Jäänyt blogin avaus huomaamatta, mutta hyvä että löytyi nyt. :f_grin:

Tosiaan shotittelut kannattaa ottaa ohjelmaan vasta, kun on tunne, että nykyinen taso on biitattu riittävällä käsimäärällä. Ja toki kassan pitää olla kunnossa myös.

Menestystä omahan opetteluun - hieno peli, jos vaan kestää swingit. :s_grin:

Ja jatka samaan malliin blogin kanssa. :f_thumbsup:
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Kiitoksia! Aina innostavampaa pitää blogista huolta kun saa kommentteja, tietää että joku ainaskin lukee nää mun kirjotukset läpi :D

Juu, matkalla isoihin pöytiin oppii pikku hiljaa kaikenlaista :f_cool:

Kuume alkaa pikku hiljaa olla selätetty, flunssa vielä pauhaa X(

Tänään tuli hakattua taas pari tuntia plo10 ja tällä kertaa tuli voitettua +93$ :tongue: en oo vielä importannu käsii hemiin niin en tiiä missä päin ev käyrä hiihtelee, mutta vähän tuntuu että mennään reilusti yli EV:n ja se EV käyrä saattaa olla varmaan miinuksen puolellakin :tongue:

Energiaa ei vielä löydy että kävisin sessioita läpi jälkikäteen, mutta kyllä mä tästä paranen ja sitte postailen käsiä tuonne analyysi palveluun :tongue:

Rolli tällä hetkellä 717.34$ :f_biggrin:

Kyllä nää vajaan huntin päivät on iha jees, sais olla enemmän tälläsii päivii :s_biggrin:

Huominen ois vielä saikkua, mutta varmaan pakko raahautua sinne kouluun, ku pitää saada tehtyä pari koulu juttua valmiiksi vaikka kyllä uus huntin päivä palkkaki kelpais :tongue:
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Don't take shots!

Se on vihoviimeinen mitä voi tehdä. Älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin sanon. Mulla on ollu hieman tuuria mukana mun shoteissa.

Niin ja se 50 bin on aika hyvä kassanahallinta ainakin aluksi. Pysyy swingit hyvin kurissa kunhan malttaa itse olla kurinalainen ja ottaa biitit olankohautuksella. Itse en siihen aina pysty.
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Shotittelu on mun mielestä kaikissa peleissä ok niin kauan kun sen "oman" pelitason biittaa varmasti. Ja toki kassan tulee olla riittävä siihen. Vaikeaahan se on nostaa tasoja ilman shotitteluja, suoraan reguks siirtyminen saattaa olla aika tuhoisaa rollin kannalta pelien vaikeutuessa. Mutta pitäisin huolen että omalle tasolle, jonka varmasti biittaa on ainakin se 50-100 biniä ja sitten "ylimääräisillä" voi koittaa shotitella, jos on valmis tiputtamaan heti takaisin alemmas tarpeen vaatiessa.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Sellasia shotteja, mitä mä olen tehnyt ei kannata tehdä. Read my blog for more info.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Juu, shotittelut on nyt varmasti pois kuvioista!
      Ei mun taidoilla voi vielä shotitella :tongue:

Plo10 multa löytyy itsevarmuutta peleissä ja saan pelattua mielestäni kohtalaisen hyvin =)

Juu Blancco kyllä sun blogiis on tullu luettua ;)

Ja pelaan 50 binin kassoilla nytten tasoja nämä microt ainakin. En ole vielä päättänyt mutta harkitsen plo100 tai plo200 tasolle siirtymistä vasta kun kassa on 100biniä niihin, sitä ennen 50 bin per taso :) ja tarkoitus on nytten Biitata jokainen taso eli pelkkä kassan suuruus ei riitä seuraavaa tasoa varten, koska haluan kehittyä pelaajan kaikista eniten!

Alan joku päivä pitämään henkistä päiväkirjaa ja muutenkin koitan kehittää päätäni kaikessa mahdollisessa. Esim. Swingien kestämistä varten.

Aikapaljon on auttanut kun on lukenut ja katsellut muiden swingejä ja huomannut että se on iha perus, kattoo vaa missä se EV käyrä menee eiks jeh?

Tällä hetkellä en ajattele swingiä swinginä vaan pistän kaiken huonosti pelattujen käsien piikkiin!
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Tänään menin kouluun ja kuulin iloisen uutisen että minut on valittu ulkomaille työssäoppimaan jippijaijjei :f_biggrin:

Kuume on selätetty, mutta nenä on niin tukossa kuin vain voi olla...

Sain tänään aikaiseksi ostettua Hem2 ja oon nyt taistellu sen kanssa pari tuntia ja pääon hirmu kipeä ja väsyttää pakko mennä nukkumaan. Taistelu jatkuu huomenna. Älä Hemi luulekkaan että voit voittaa mut näin helpolla :f_biggrin:

e. kirjotusvirheitä väsymyksestä johtuen...
    • ToN11
      ToN11
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja BustoTinker
      Tänään menin kouluun ja kuulin iloisen uutisen että minut on valittu ulkomaille työssäoppimaan jippijaijjei :f_biggrin:
      wow! gl! Ootan ekaa reissuu ku tuun vierailee! :)
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Heh, katsellaan, pitää eka ettiä työpaikkakin jostain maasta :tongue: Koulu ettii mulle varmasti kyllä paikan, mutta itse koitan oma-aloitteisesti hankkia työharjoittelupaikkaa sellaisesta paikasta joka kiinnostaa minua :f_smile: Mutta tervetuloa vain, voit hävitä mulle livepokerissa sun matka rahat :D

Sain Hem2 toimimaan OIJOIJOIJ :s_ugly:

Olin valinnut Starsilla käsien tallennus kieleksi Suomen :s_thumbsup:
      Mutta koittaen tunnistaa mikä ongelma hemissä oli niin samalla sain loistavaa tietoa Hemin toiminnoista, vaivannäköni kannatti :s_biggrin:

Nuhaa enää jäljellä, Aivot ovat melkeen taas täydessä toimintakunnossa, ja kaikki koulutyöt etenevät aikataulussa ja työssäoppiminen lähestyy ja pokerissa näyttää pakka olevan kuuma :s_pleased: Kaikki menee loistavasti OUJEE!!

Blogin alku ei sujunut oikein moitteetta kun sairastuin ja intressi oli maissa jonkun aikaa, mutta nyt se on taas pilvissä :D Mikään ei voi hävittää sitä lopullisesti :f_biggrin: Ja Hemiikään en saanut toimimaan ja kaikki käsihistoriat ovat mennyttä nytten, ei muuta kuin uusia käsiä sisään ja postailemaan :tongue:

Kokeilin tänään hieman Holdem Heads uppia +50$ tuli ja päätin että tässä joku päivä aloitan projektipäivä kirjan tämän Omaha blogin lisäksi.

Omaha tulee olee 1 ja tuo projekti vain tuollainen testi pystynkö biittaamaan micro tason raken :tongue: Siitä tarkemmin voitte lukea projektipäiväkirja alueella päiväkirjastani kunhan saan aikaiseksi julkaistuani sen :D

Ens kerralla pääsen postailemaan sitten jo käsiä :D TÄTÄ OLENKIN ODOTTANUT!!!

e. Ja hopea taso saavutettu, ihan just Kulta tasokin :D
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Noniiin, Ensimmäiset 1k kättä saatiin pelattua Hemin ollessa käytössä

Tässä tulos:

VPIP 21,8
      PFR 12,43
      3Bet 4,3
      WTSD% 26,5
      W$SD% 45,9
      Agg 4,56
      Agg% 34,0

Mielipiteitä?

e. Otoshan on aika pieni, mutta näkee vähän ollaanko menossa oikeaan suuntaan
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Jos toi on omppua, niin onhan toi PFR mun mielestä vähän pieni. Toki positioittain ne statsit kertovat enemmän.
    • Blancco7
      Blancco7
      Bronze
      Hassua, mul on yleensä aina non-showdown winnings paljon korkeampi kuin showdown winnings. Muistaakseni mul on isompi toi PFR ja ehkä kans 3bet statsi.
    • ooomanda
      ooomanda
      Gold
      Sulla on niin samanlaiset tavotteet / elämän tilanne kun mulla että pakko kommentoida. :D En usko että ongelmaksi muodostuu ettetkö tulisi tulevaisuudessa biittaamaan PLO200 asti jos vaan jaksat vähän opiskella peliä, ainakaan omien shotitusten perusteella PLO50->PLO200 taso ei juurikaan muutu, regut ovat tottakai hieman parempia mutta paisteja on ihan samanlailla noilla isommillakin tasoilla. Veikkaan et homma vaikeutuu huomattavasti vasta siirryttäessä PLO400++.

Pokerissa täytyy kuitenkin ymmärtää, että pelikassa määrittää mitä pelaat - ei niinkään se, että oletko voittava ringissä vai et. Tää on hemmetin puuduttavaa, sillä microtasojen raken takia on tosi hidasta nousta ylöspäin ja sitten kun shotti toisen perään isommilla tasoilla menee perseelleen niin ei tunnu kovin hyvältä. Näin on käynyt itellä kun oon yrittäny tässä syksyllä rakentaa uudestaan rollia noin 1,5 kilosta ylöspäin, oon yli kuukauden jälkeen edelleen about break even. Toki tähän vaikuttaa turhautumisen tuoma tiltti myös, en sitä kiellä. Viikko sitten otin kaverin kaa pienen koutsaussession josta löysin itseluottamuksen takas, ne tulokset tulee sieltä kun on tullakseen, pitää vaan jaksaa painaa.

Muutama vinkki jotka vois ehkä auttaa sua:

- Konffaa just sellanen HUD mitä tunnet tarvitsevas. Jokanen ylimääräinen numero vaan häiritsee. Alota ihan simppeleimmällä ja lisää sitä mukaa kun tuntuu sopivalta.
      - Älä kato tilastoja pieneltä otokselta. Itelle tää on tosi vaikeeta, mutta varsinkin ompun varianssin takia tulis ymmärtää että päivä, kaks, jopa viikko ei kerro yhtään mitään. Niin kauan kun ei kato rollin kokoa häviöitä / voittoja ei tiedosta samalla tavalla ja pystyy vaan keskittymään olennaisesti peliin.
      - PLO10 vedä vaan täysin ABC ja koita saada paljon volaa sisään, eli lisää siis pöytiä sitä mukaa kun pystyt.
      - Rakeback on tosi isossa roolissa eli jos Starsilla pelaat niin menetät käytännössä erittäin suuren osan voitoista. Bonareilla saa helposti mikrotasoilla 50% palautuksen ETA saiteille, mikä ehdottomasti kannattaa hyödyntää

Pelkistä statseista on paha sanoa yhtään mitään. Ei niitä kannata liikaa tuijottaa vaan pelata pelaajien mukaan. Kuitenkin, kun tunnet että sun post flop peli paranee ja tiiät millä vahvuudella vihu liikkuu ja opit tunnistamaan selvemmin oman käden vahvuuden ja on muutakin millä uskaltaa lyödä merkkejä keskelle kun nutseilla, lisää 3bettiä huomattavasti ja koita saada VPIP/PFR ratio vähän lähemmäks ykköstä. Esim 20/15/10 statsit kuulostaa jo paljon paremmilta ja tasapainosemmilta.Noi sun statsit vaikuttaa vähän siltä, että makselet liikaa perästä positiosta tilanteissa jossa parempi ratkasu vois olla eristää vihua 3betillä. Tosin en tiiä miten kannattavaa tää on PLO10 kun rake on helvetin iso ja tietty mitä aktiivisempi oot sitä enemmän maksat pelaamisesta.

Gl! :f_biggrin:
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Starsilla on kuitenkin pienempi rake kuin muilla saiteilla joten se siinä kohtaa hieman balansoi sitä rakeback diilii. Pitää jossain vaiheessa kun saan tuon boonuksen clearattuu kattoo strategyn kautta uusi saitti josta voi clearata boonuksen ja saada muutenkin tosi hyvät palautukset. Strategyllä myös pelaan että saan kerättyy FPP pisteitä ja ostettuu sillä jotain kivoja tuotteita :s_biggrin:

Pelityylini tulee muuttumaan kehityksen myötä suuntaan tai toiseen. Tänä vklp:nakin tullut muutama ahaa elämys pokerin suhteen. Harjottelen managerin käyttöä tässä pikku hiljaa ja muokkailen tuota hudia itselleni sopivaksi jne... tästä lähtee. Olen vielä urani alkutaipaleessa joten kaikkea hienoa tulee olemaan vielä edessä :s_grin:

Ens viikolla tavoite olis grindata 5k kättä. Enemmän pöytiä tietenkin auki :D varmaan se 4-6. Aion myös osallistua Omaha valmennuksiin ja lukasta 5 artikkelia perusteellisesti ja katsoa minimissään 2 opetusvideota strategyltä.

Vaikka multa löytyy tosi paljon innokkuutta pokeriin, niin kyllä kärsivällisyyttäkin löytyy kassanhallinnan noudattamiseen ja ahkeraan opiskeluun :f_biggrin:

Sain tänään palautettua mestari myyjä jutskat, ensi viikko menee koulussa ahkerasti tehtävien viimeistelyllä ja kuukauden loppu puolella sitten pitää esittää ne :s_mad:

PS: omaha osaa vain olla tosi hieno peli
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kaiken muun kivan lisäksi tuolta videoista löytyy HUDin käytöstä yms. muutama pätkä ihan omahaa ajatellen.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Nyt taas tuli ahaa elämys.

Enhän mä osaa viel yhtään pelaa ja koitan grindaa ku mikäki kunnon harja :s_mad: Huomasin että aloin grindaamaan rahaa taas, enkä pelannu oppimismielessä. Raha pitää unohtaa ja koittaa oppia :tongue:

Tavotteet jotka ilmoitin edellisessä postauksessa menee täysin uusiksi:

Kolmena päivänä vähintään käyn artikkeleita läpi 2-3 kappaletta ja käyn ne perusteellisesti läpi, teen tiivistelmät ja arkistoin jotta voin joskus lukasta ne vielä läpi ja kattoo löytyykä artikkelista jotain uutta

Hopea tason videoita katson 3-4 kertaa viikossa ja teen muistiinpanoja ja lopulta arkistoin ja joku toinen päivä lueskelen ne uudelleen läpi

Käyn Perjantaina Omahan peruskurssilla, Keskiviikkona Edistyneille (pitää nyt osallistua jos siitä vaikka jotain hyötyä saa irti) ja Sunnuntaisin erikoisvalmennuksissa

Pelaan 2 pöytää 150 % keskittymisellä, teen muistiin panoja ja en tee mitään muuta siinä samalla. Nettiselain suljettu ja musiikit poissa jne... 4 pöytää pystyisin myös pelaamaan, mutta katsotaan sitä määrää vasta sitten kun olen varma että osaan perus asiat ja saan 15k kättä pelattua niin että EV on selvästi voitolla!!! Pelaan viikossa 2k kättä vähintään

Käyrät on nii vääräs suunnas ku voi olla... En syytä varianssia vaan syytän itseäni ja huonosti pelattuja käsiä :s_mad:

~ Paisti

EDIT. Sessioiden jälkeen varaan aina 30 - 60 min aikaa session läpikäymiseen ja käsien analysointiin ja postaukseen foorumille

Jos joskus haluan pelata isommilla panoksilla enkä osaa perus juttuja se tulee olemaan erittäin kallista, hyvä opetella ne nyt jo!

I CAN DO IT! I KNOW IT!!!