Busto Vääntää Heads Uppii

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Heippa!

Osalle oon varmaan tuttu jostain skypestä, valmennuksista tai omppu jutskista. Mutta niille joille en ole; Olen 18 vuotias merkonomi opiskelija (Asiakaspalvelu ja markkinointi) Valmistun seuraavana kesänä.

Tulevaisuuden suunnitelmiin tuli pieni aukko. Mutta uskon että päädyn ulkomaille asumaan. Keinolla millä hyvänsä. Eipä siel oo ketään räsästä huutelemassa että ei saa tilata alkoholii enää puol kahen jälkee yöl... Pidothan vasta alkaa tohon aikaan. Yleensä.

Mutta katsotaan mihin elämä kuljettaa.

Pieniä ohje nuoria suuntaamaan elämää oikeaan suuntaan. Eipä tuu ainaska pelleiltyy tuolla kaduilla tyhmyyksiä tekemässä.

Tarkoitus olisi nyt ottaa pokeri vakavasti ja lopettaa pelleily.

Oon painanut Pokerstarsilla NL50 shortti pöytiä. 10$ sisään ostoilla. Lähinnä pelaillu paisteja vastaan. Jättänyt regut poies, koska rake kuitenkin iso, enkä usko että olen tarpeeksi hyvä vielä hupissa.

Käsiä tosi vähän joten eihän tuo kerro vielä mitään. Heads upissa tosi iso varianssi. Kuulemma. Uskotaan. Se pitää vielä itseni ymmärtää.

Mietiskelin ja juttelin muiden pelaajien kanssa ja päädyin tulokseen että alotetaan pohjalta. NL2 tasosta lähdetään pelaamaan Ipokerilla.

Uskon että minulla on mahdollisuus muuttua voittavaksi pelaajaksi hupissa (en sellainen ole, ennen kuin on vankat todisteet), uskon että kun keskityn oikeisiin asioihin niin tämä tulee tapahtumaan.

Nostan muutaman asian esille johon minun pitää keskittyä muun muassa.
      • Etukäteen valmistautuminen sessioon
      • Pöytien valintaan
      • Käsien analysoimiseen jälkeenpäin
      • Psykologisiin asioihin syventyminen
      • Tuntemaan itseni pelaajana
  • 13 replies
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Aika paistikkaita vihuja vaikka itse sanonkin.

€0.01/€0.02 No Limit Holdem
      iPoker
      2 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      BustoTinker (SB) (€2.85)
      BB (€1.19)

Pre-Flop: (€0.03, 2 players) BustoTinker is SB 7:spade: 6:club:
      BustoTinker raises to €0.06, BB calls €0.04

Flop: 2:club: K:club: K:spade: (€0.11, 2 players)
      BB checks, BustoTinker bets €0.06, BB calls €0.06

Turn: 4:heart: (€0.23, 2 players)
      BB checks, BustoTinker bets €0.16, BB calls €0.16

River: A:club: (€0.55, 2 players)
      BB checks, BustoTinker checks

Final Pot: €0.55
      BB shows
      6:spade: 5:spade:
      BustoTinker shows
      7:spade: 6:club:

BustoTinker wins €0.53 (net +€0.25)

BB lost €0.30

Kyllä vähän nauratti ku voitin potin :D

Koulu työt on tehty ja palautettu. Enään työharjoittelu. Ensimmäinen kuukausi paikallisessa duuni paikassa on alkanut. Kyllä se kuntoilusta käy kun kävelee sen 10-15 kilsaa päivässä duunissa :D hyvä työporukka ei voi muuta väittää :s_thumbsup:

Hero sai myös joku aika sitten ajokortinkin, edistystä :s_thumbsup:

Tuli sitten tilattuu läppärikin. (Acer)

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Tuli lueskeltuu kaverin blogii tuossa noin ja siellä keskusteltiin sessioiden pituuden suhde tulokseen. yleensä ne lyhyet sessiot jotkut tunnin kahen pituset ovat voitollisia mutta pitkissä sessioissa on yleensä hävitty rahaa. Ja yleensä tämä menee niin että session alussa hävitään kymmenessä minuutissa se 5 biniä ja seuraavat pari tuntia (ehkä enemmänkin) koitetaan kuroa kuoppaa umpeen. Ja kun sessio alkaa sillä 5 binin voitolla niin sessio lopetetaan nopeasti turvallisuuden takia (ettei häviä niitä heti takaisin) ja koska siitä on tullut hyvä fiilis.

Eli kun on voitolla / hyvällä fiiliksellä pitäisi jatkaa pelaamista ja kun on vähä "vihanen" fiilis ja häviöllä niin lopettaisi session?

Lisäsin pelivalikoimiin nl4 ja nl5 tasot. Sitä ylemmäksi en mene vähään aikaan.

Alkaa pikku hiljaa tutut naamat noista huppi pöydistä aina sit outtaa kun istun niitten pöytään. Pitää vaan sit avaa ite pöydät ja oottaa et porukka tulee istuu

Kyllä se kivasti käyrässä näkyy, kun bongaa jonku tiltti apinan pöydästä. Ehdottelee All inniä joka kädellä, mutta no point. Talo voittaa siinä kohtaa aina ja tuo rake on kyl aika ilmiömäinen. Potti 3.20 voitan, saan 2.79 takaisin. Suunnilleen tuota luokkaa rake :f_o:

• Pelattu 2011 hanskaa
      • Raketettu reilu 19$
      • voitettu 43$

On se kiva aina postailla käyriä kun ne menevät hyvään suuntaan, mutta pyritään nyt vähän väliä niitä postailemaan :s_biggrin:

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Pelaan aika tiukkaa post-flop. En uskalla katketa kovin helposti. Mutta aina kun on katkeemis käsi niin kyl ne fisutki katkee tai vetää ohi sillä 5 % :D

Vielä on paljon kehittämistä. Tätä menoa kun jatketaan tää kuukaus niin ens kuussa voidaan aloittaa nl10-nl20 tasoilla pelaaminenkin! Nyt paino on ollut vähän enemmän pelaamisen puolella kuin opiskelemisen. Ens kuussa sit pitäisi olla toistepäin!

Ehkä vois lisätä toisen pöydänkin. Pelaillut vain 1 pöytää kerrallaan. Välillä menee aikaa kun vihut ei tuu istuu pöytiin. Pitäis hajauttaa rollit eri verkkoihin ja pelailla kaikissa niissä.

Kyl se välil ottaa oikee sydämmestä ku vihu vetää melkeen kuollutta jotain 5 % ja sit napsuu sillä yhellä/kahella outillaan. Mut on ne tullu takasinpäinkin kun ite vetää vihusta sen 5 % :D Mut sellases tilantees ollaan aika harvoin. Vihut katkee niin heikoillakin käsillä.

Busto elementissään

£0.02/£0.04 No Limit Holdem
      iPoker
      2 Players

Stacks:
      SB (£7.32)
      BustoTinker (BB) (£5.89)

Pre-Flop: (£0.06, 2 players) BustoTinker is BB K:club: K:spade:
      SB raises to £0.12, BustoTinker raises to £0.36, SB calls £0.24

Flop: 6:club: 2:diamond: 9:diamond: (£0.66, 2 players)
      BustoTinker bets £0.54, SB raises to £1.08, BustoTinker goes all-in £5.53, SB calls £4.45

Turn: 5:spade: (£11.72, 2 players, 1 all-in)

River: K:diamond: (£11.72, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: £11.72
      BustoTinker shows
      K:club: K:spade:
      SB shows
      6:spade: 6:heart:

BustoTinker wins £11 (net +£5.11)

SB lost £5.89

EV tasottuu, mutta hinta on eri ;)

£0.01/£0.02 No Limit Holdem
      iPoker
      2 Players

Stacks:
      SB (£1.11)
      BustoTinker (BB) (£5.15)

Pre-Flop: (£0.03, 2 players) BustoTinker is BB Q:club: Q:diamond:
      SB raises to £0.06, BustoTinker raises to £0.18, SB calls £0.12

Flop: 4:spade: K:spade: 8:heart: (£0.33, 2 players)
      BustoTinker bets £0.27, SB calls £0.27

Turn: 8:diamond: (£0.87, 2 players)
      BustoTinker bets £0.67, SB goes all-in £0.66

River: 5:spade: (£2.20, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: £2.20
      SB shows
      5:club: 5:heart:
      BustoTinker shows
      Q:club: Q:diamond:

SB wins £2.08 (net +£0.97)

BustoTinker collects £0.01 (net -£1.11)

13.2.2012 - 19.2.2012

• Bonaria +10$
      • Raketettu 61$
      • net winnings +93$
      • EV +56$
      • Non showdown winningsit +23$

• zamwise
      zamwise
      Silver
      Alkuperäinen kirjoittaja BustoTinker
      ... Ja yleensä tämä menee niin että session alussa hävitään kymmenessä minuutissa se 5 biniä ja seuraavat pari tuntia (ehkä enemmänkin) koitetaan kuroa kuoppaa umpeen. Ja kun sessio alkaa sillä 5 binin voitolla...
      Olisiko tuosta pääteltävissä, että session alussa on aggressiivisuus jotenkin kontrolloimattomampaa ja swingit sen mukaisia? Alkujännityksen lauettua tulee sitten tasaisenoloista grindaamista ja siten hyvän pelin mukaan nousua kohtuullisella varmuudella. Eli pitäisikö tuota sessioiden aloitusta vähän tuunata johonkin suuntaan jollain tapaa?
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Ittellä se menee noin. Tosin lopetan aina parin binin häviön jälkeen pelit vähäksi aikaa :D

Välillä tulee pelattua aika aggressiivisesti pelin alussa ja katkettua se pari biniä. n. 50 - 100 käden jälkeen on 2 vaihtoehtoa mitä tapahtuu. Huomaan että ei tullut kiinnitettyä huomiota peliin eikä mulla ole havaintoa vihun pelitavoista tai vihun ajattelutavasta, jolloin lopetan session. Tai sitten olen havainnut vihusta jotain, joita sitten hyödynnän ja tulos lähtee useiten ylöspäin.

Samalla oma imago on haavoittunu ja mun peli muuttuu siihen että ootan vaa hyviä käsiä ja valutan ainoastaan. Niinkuin tuossa käyrässä näkyy tuossa n. 3,5k käden kohdalla lähtee non-showdown käyrä alaspäin, koska jouduin adjustamaan omaa peliäni aivan erilaisekseni koska olin tehnyt alku aggressiivisuudella imagostani täys sekopään ja pelasin samaa vihua vastaan pitemmän session

Joskus vihu sitten onkin aika kippaileva persoona ja non showdownit lähtee nätisti ylöspäin :tongue:

Ennen saatto mennä niin että kun alussa hävis juuri sen pari biniä kymmenessä minuutissa tyyliin, niin pelattiin "+-0 tilanteeseen tai busto" Tuolloin ei pelata enää A-peliä ja peli päättyy yleensä busto tilanteeseen ellei munkiteta kunnolla
      Pääsin ite ainakin tuosta ajatustyylistä eroon. Onneksi
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Eilen illal piti lopettaa sessio puol 11, mutta jatkoin pelaamista 10 min ja tultiin +20$sta -20$riin. Kyllä noi spewy pelit tulee kalliiks... Sessio meni heti alussa -20 sieltä noustiin +20 ja sitte ... takas -20. Coolereita? OLISIKIN! Omaa tyhmyyttä.

Mutta joo, heitetään noi tulokset roskiin

Keskitytään;

• Ei spewaamista
      • Ei tilttaamista
      • A-peliä vain

Keskitytään asioihin mitkä kehittää mua pelaajana eteenpäin!

Noista neuvoista voin kiittää oliota, KIITOS! ^^

Havahdutaas tähän Heads upin todelliseen luonteeseen, ennen kuin on liian myöhäistä.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Alan tästä lähtien postailemaan tuloksia vain viikon välein. Koska ne eivät kehitä minua pelaajana, ja musta tuntuu että kyylään tuloksia hieman liikaakin. Raha on vain sivutuote sanoi joku :tongue:

Tässä on vielä paaaljon opittavaa, mutta pikku hiljaa hyvä tulee.

Viime yönä kolistelin huppi pöydis Olion kanssa, ja mielestäni ihan hyvää analyysia sain oliolta omasta pelistäni. Tästä on hyvä jatkaa.

Vaadin itseltäni
      • Tarkempia perusteluja päätöksille
      • hand review

Vielä on hakusessa saitti jolle siirryn ens kuussa.

Kriteerit saitin valintaan;
      • NL10-NL20 tasot
      • Hyvä palautus %
      • Saitilla voi pelata Espanjasta käsin

Eli pokerstars ja Microgamingin saitit on ainakin poissa laskuista.

Uskon vakaasti HU micro stakejen raken olevan biitattavissa. Samalla olis tarkoitus kehittyä, että päästään taidollisesti ja henkisesti valmiina nl50 tasolle.

Totaali tulos NL2-NL5 tasoista. Ja samalla aika pistää pillit pussiin. Aloin pelaamaan liikaa. Kaikki (pokerin) opiskelu meinas jäädä. Ei me sillä tavalla saaha mitään hyvää aikaseksi. Oltas aika paljo enemmänkin voitolla jos ei ois tullu tehtyy täys spewy pelei :f_frown:

Keskitytään siihen henkiseen puoleen! Uskon sen olevan kaiken A ja O.

• betpotplz
      betpotplz
      Bronze
      entral ainaki on noit hu pöytiä nl10 alkaen + siel saa 30% rb ja jos sulla ei vielä oo siellä tiliä nii vielä talletusbonus päälle.
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Loppu kuukausi taukoo pokerista. Nostin jämä rollit saiteilta moneybookersiin.

kädet jäi vaivaseen 7 kiloon. n. + 100$ overall. Peli muuttu taas hieman pelkäks nappien paineluks ja ajatteleva pelaaminen hävis. Haetaan se takaisin tämän tauon aikana. Ensi kuussa keskitytään lähinnä huppi pelin kehittämiseen.

Peruin tuon acer kannettavan tilauksen, koska tuote oli loppunut ja siin olis menny pari viikkoo. Oon löytänyt yhden toisen kannettavan, joka näyttäis mulle sopivalt. Viel vähän mietin, mutta aika varmaan sen tilaan jos en löydä parempaakaan vaihto ehtoa. Lähinnä mietin miten tuo pelaa ulkona auringon valossa käytettäessä?

Kannettava on siis tämä

Ens kuussa alotetaan NL10 Heads up stakejen pelaaminen todennäköisesti Ongamella. Huntataan ne täys fisut pöydässä niin ehkä voidaan jäädä plussalle raken jälkeen. Kova pala purtavaks, mutta kokeillaan. Hypätään hieman syvemmälle ens kuussa tähän heads upin maailmaan.

Hupin ohella tulen pelailemaan SH NL20. Katotaan miten se lähtee kulkemaan. Ehkä saadaan jopa tienattua hieman käyttörahaa espanjaan :s_biggrin:

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze

Elämä näyttää valoisalta. Minulla on mahdollisuus tehdä tulevaisuudesta suunnilleen sellainen, jonkalaiseksi sen haluan. Mutta mitä sitten todellisuudessa haluan? Tooosi monella on tämä mahdollisuus, mutta he eivät mieti sitä ja suurimmassa osassa tapauksissa saattavat jopa kaduta sitä. Itse haluan ainakin tehdä sitä mitä juuri minä haluan.

Ensimmäinen asia jonka haluan tehdä on asua ulkomailla. Keinolla millä hyvänsä.

Kokeillaan pokeria. Perjaatteessa pelkästään voittavana nl2-nl5 grinderinä vois elää jossain thaimaassa, mutta koitetaas kuiteskin päästä taidollisesti siihen kohtaan ainakin, jossa alkaa saamaan hyvää kuukausi liksaa.

Mut anyways mietitään sitä myöhemmin. Keskityn seuraaviin kolmeen kuukauteen, jotka tulen olemaan Espanjan lämmössä työharjoittelussa.

Matkustan siis La Coruna nimiseen kaupunkiin. Työharjoitteluni toteutuu paikallisessa hotellissa. Ei mikään läävä hotelli kuiteskin, kun 4 tähteä. Katsotaan paikan päällä sitten.

Asunnon vuokra on maksettu, lentolippuja ei ole vielä ostettu :tongue:

Uusi tilannetiedote tulee kun olen saapunut kohde kaupunkiin. Google mapissa näyttää ainaskin ihan nätiltä paikalta. Tuun aika varmasti tykkäämään.

Oon huomannut että ajatus johtaa tunteisiin. Esim. Eih 6h vielä työpäivää jäljellä ... johtaa tylsistymiseen ja sapettamiseen. Kun keskityn työhön ja mietin muita asioita aika menee nopeasti. Samaa ajatus skaalaa voi käyttää pokerissa.

Mutta ylipäätänsä, Life is wonderful! Itkut on itketty, nyt keskitytään tärkeisiin asioihin aina ja eletään sellainen elämä kuin itse halutaan!

PS: Muokkasin vähä ensimmäisiä postauksia. Kirjoitetaas vähän enemmän tähän blogiin ajatuksia
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Työharjoittelu vaihe 1. suoritettu. Ja sehän meni ihan nappiin.

Näyttöinä oli tuotevastuu alueen hoito ja asiakaspalvelu ja myynti.

Ja kolmoset sieltä napsahti. (1-3 arvostelu)

Mitäs seuraavaksi?

HULLUT VIIKOT

Läppäri on matkalla, todennäköisesti huomenna haettavissa postista.

Depo Ongamelle.

Ja sit pelkkää grindii. Siis emmä muuta tuukka tekee ku pelaamaan
      No okei, jos yhillä kävis joskus :s_rolleyes:

Suunnitteilla jos kävis vähä kassullakin ennen lähtöä.

Pidetään kuitenkin järki touhussa mukana.

Hullujen viikkojen jälkeen on sit aika astuu koneeseen ja vaihtaa maisemia semi pitkäks aikaa.

• BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze
      Poumode :heart:

Hitto et on tyytyväinen olo :f_love:

BustoTinkeri kiittää ja kuittaa lahjoituksestanne hyväntekeväisyyteen!
    • BustoTinker
      BustoTinker
      Bronze

ei mulla muuta.

Taakse ei katota. Nämä jäävät nytten taakse ja jatketaan nl10 tasolla pelkästän. NL20 HU on pannassa. Opiskeluu vaa. videoita ja kirjan lukemista. Käsi analyysia etc...