DanDulen sekoilut

• DanDule
      DanDule
      Silver
      Hei kaikille!

Olen nuori mies pohjanmaalta, mutta asun nyt Helsingissä ja opiskelen toista vuotta. Pokeria olen pelannut muutaman vuoden, ehkä 3-4 vuotta. Pokerstrategyn omaisuutta olen ollut kohta kaksi vuotta.

Pelaan fixua, no limit holdemia ja sittareita aina ihan miten huvittaa.. Kun yhdessä alkaa häviämään, niin vaihdan toiseen jne.

Voittoja en ole hurjasti ehtinyt vielä keräillä, mutta pitää myöntää että pari kertaa on lykästäny. Olen voittanut kaksi kipaletta 5d turbo-rebuy:ta, niistä yhteensä on tainnut voittoja tulla noin $3000. Mutta molemmat voitot on pistetty pankkitilille.

Pelit voi tässä blogissa vaihdella vähän miten sattuu, joten olkaa varuillanne.. :)
  • 43 replies
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Eka pelisessio pelattu.

Pelejä: 13
      Tulos: +$53,50
      Roi: 74,8

Melko helposti pääsin bubbleen full tilttiin verrattuna, jossa aiemmin oon pelannu, joten siinä vaiheessa vain oikeat ratkaisut. Hyvin meni, jatketaan huomenna. Joitakin ohivetoja, mutta vedin takaisin välillä samalla mitalla. :) Jospas sitten tekis jotain koulutehtäviä. ;(

Kuulemiin!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Tänään oli sitten vähän kehnompi päivä, pitää huomenna kattoa läpi nää mun ratkasut peleissä jos olis petrattavaa, mutta suurimmaksi osaksi onni ei vain ollut puolellani tänään. :) En tällä hetkellä muista ainuttakaan kättä jonka olen pelannut :D Tässä kuitenkin vähän tilastoja:

Pelejä 33
      Roi: -17.4
      Tulos: -$31.50

Pelaan vielä yhtä freerollia bet365:lla jossa oli alkuun 87 pelaajaa, olen nyt finaalipöydässä ja neljä pelaajaa jäljellä. Päivitän huomenna sitten tarkemmin miten meni. Mutta turnaus sujunut osaltani ihan hyvin, 10 minuutin päässä turnauksen alusta olen ollut top10:ssä, joten ihan ok mielestäni :)

Hyvää yötä kaikille!

*PÄIVITYS*

TUlin kolmanneksi eilisessä turnauksessa ja voitin 8000MP:tä sekä lipun kuukausittaiseen $2000 freerolliin. Tuolla 8000:lla saa ostettua turnauslippuja tai sen voi muuntaa $50:ksi :) Ihan hyvin sujui turnaus, mutta loppupeleissä en oikein jaksanu keskittyä, koska aamulla pitää nousta aikaisin.
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Eli nyt ois korkea aika päivittää, ei oo vain oikein kiinnostanu päivittää, sillä pelit on mennyt sen verran kehnosti. Ei oo oikein rahasijoja tuolla Ipokerilla tarpeeksi napsahtanut, en tiedä mitä teen väärin. Aluksi pelit meni hyvin, ja sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä. Olen nyt yli $160 dollaria miinuksella ja oon vaihtanu $2 sittareihin. Pelejä on kertynyt noin 150 kpl. Eli ei niin hyvää tulosta tule. En tiedä miten voisin paremmin oppia pelaamaan näitä sittareita, oon kattonu noi puskukädet ICM Trainerista, sekä analysoinut pelejä silloin tällöin Sit&Go Wizardilla, mutta sen triali loppui pari päivää sitten. Onko kenelläkään hyviä neuvoja miten tuolla Ipokerilla oikein pääsee $1-$5 sittareista voitolle? :D Pitäskö puskea enemmän pusku tai kippi- taulukoiden mukaan, eli puskea vähän tiukemmin?? Koska puskut maksetaan melko paskoilla käsillä, mutten kylläkään voita vaikka on parempi käsi.. Enkä todellakaan useasti vedä ohi paremmista käsistä.. :P Otan kaikki neuvot vastaan joita vain tänne lähettelette. Alkaa sellanen tunne hiipimään pintaan, etten osaa ollenkaan pelata.. :} Nojoo, seuraavaan päivitykseen yritän sitten pelata noita $2 pelejä ja katsoa kuinka menee. Päivitän viimeistään kun olen pelannut niitä 100 kpl.

KIIIIITOS ajastanne! :]
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Olenko käynyt salanimellä kirjoittelemassa vieraaseen blogiin?
      Vai ootko käynyt plagioimassa? :f_eek:

Valitettavasti minulta irtoaa pelkkää sympatiaa, koska kärsin itsekin samoista ongelmista. :f_cry:

Minua on neuvottu pelaamaan tiukemmin, vähentämään pöytien lukumäärää, arvioimaan enemmän noita puskutilanteita ja varsinkin niiden tarpeellisuutta.
      Jotain tällaista. Tosin olen omalta osaltani aivan varma, että jokin pelillisesti tärkeä elementti uupuu minulta, koska takkiin tulee edelleen. :f_biggrin:

Heikko veikkaus on, että siinä pelitilanteessa en vain kykene riittävän hyvin arvioimaan vihuja, jotta puskut ja ryöstöt olisivat kaikki onnistuneita.
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Nyt ei oo oikein onnistunut mikään noissa sittaripeleissä, eikä kiinnosta niitten pelaaminen. Oon hävinny melkein 3/4 rollistani noihin sittareihin, eikä oikein nappaa ku ei onnistu.

Siksi olenkin päättänyt vaihtaa hetkeksi lajia, kunnes taas joskus toisten nappaa. Eli aion pelata... pientä jännitystä... BSS:ää! :) Eli ei kauan kestäny tämäkään sittariurakka.. :\ Mutta en kuitenkaan halua vetää simmut ummessa sittareita, kun ei näy kuitenkaan onnistuvan.

Tänään pelasinkin ekan session NL5 BS-strategialla, ja jäin yhden tunnin istumisen jälkeen yhden binin voitolle! :) Kiva kun tulee välillä voittojakin :P Oon lukenu noita bss-artikkeleita läpi ja lukenu muutakin pokerikirjallisuutta, joten peruspeli pitäisi olla kunnossa. Ja tällä kertaa mietin että pitäisi asettaa vähän realistisimpia tavoitteita kuin viimeksi ja oon miettiny niitä aika paljon. Tässä nyt ensimmäiset tavoitteet.

Viikon 41 tavoitteet:
      - Pelaan 30-60 minuutin sessioita, päätän pituuden etukäteen. Liian kauan kun istuu, menettää keskittymiskykynsä.
      - EN selaa nettiä tai tee mitään muuta kun odotan hyviä käsiä! Keskityn peliin, ja kirjoitan alas riidit niin kauan kuin pelaan.

Lokakuun tavoitteet:
      - Pelaan vähintään 5000 kättä, se riittää juuri ja juuri pieneen analysointiin.

Vuoden 2009 tavoitteet:
      - Tähän mennessä olen pelannut vähintään 10000-15000 kättä.
      - Asetan uudet tavoitteet vuodelle 2010.

Päivitän myös blogiani aina kun ehdin ja jaksan, toivottavasti ainakin kerran viikossa. Pasten myös käsiäni foorumille aina kun pelaan joku käsi jää mieleen. Ei tässä muuta, toivottakaa onnea! Voin tarvita! :f_biggrin:

Kuulemiin!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Eli eka viikko olis siinä! Oon pelannu maltillisesti NL5 fullringiä 30-60 minuutin sessioissa. Käsiä on kertynyt hieman päälle 800 kpl ja voittoa on tullu vähän yli $13, eli 2,5 biniä.

Seuraavalla viikolla jatkan samaa peliä, eli 30-60 minuutin sessioita pelailemalla. Keskityn peliin enkä selaile nettiä tai tee mitään muuta odotellessani pelattavia käsiä. Lähden viikonlopuksi kotiin pohjanmaalle kattelemaan, joten käsiä ei taida tulla paljon yli 500 kpl pelattua, mutta yritän pelata ne voitokkaasti ! :)

Viikko 41:
      Pelattuja käsiä: 843
      Tulos: +13,46
      Bankroll nyt: $124,53
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Anteeksi, en päivittänyt viime viikolla blogiani, mutta päivittelen nyt sitten kahden viikon puolesta! Olin viime viikolla kotona pohjanmaalla, ja tällä viikolla olen tenttiin lukenut melko paljon, joten en ole kunnolla ehtinyt pelata. Vähän on kuoppaa tultu kaivettua, mutta tulos edelleen plussalla, ei kuitenkaan yhtä paljon kuin edellisen päivityksen yhteydessä.

Tänään pääsin pelaamaan kunnon session, pelasin jopa kaksi tuntia, ja käsiä kertyi yli 600. Aikamoista vuoristorataa näyttää graafi tältä päivää, olin paljon plussalla, sitten taas putosin takasin ja päädyin dollarin plussalle. :P

Seuraavalla viikolla yritän pelata noin 500 kättä päivään niin pääsen kuukauden tavoitteeseeni eli 5000 käteen. :) Pelaan myös kuusi pöytää tätä NL5:sta kerrallaan, koska suurin osa päätöksista on kuitenkin niin helppoja? Ehkä ei, mutta tuntuu että voin pelata kuudella ilman että sekoitan peliäni liikaa. Katsotaan nyt tämä viikko miten sillä sujuu.

Lokakuu:
      Käsiä: 2357
      Tulos: +8,10
      Bankroll nyt: $114,59

Hmm, taisi HM jättää yhden käden väliin tänään jossa hävisin Jätkäsetillä rouvasettiä vastaan, sen takia toi rolli on noin pieni verrattuna edelliseen päivitykseen.. :( Noh, eipä murehdita! Kyllä se siitä.
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Tämähän alkaa ottamaan päähän! En oikein pärjää NL5:ssa! :D En tajua mitä teen väärin.. Pari päivää pelaa tiukkaa alku- ja keskipositiosta ja myöhäisestä ryöstelen melko paljon: 38% käsistä, ja stakki nousee hiljaa pari päivää. Kukaan ei oikeastaan halua pelata minua vastaan. He vain antavat minulle blindinsa, johon tietysti olen myös tyytyväinen. Sitten seuraa kolmen päivän voitollisen pelin jälkeen typerä päivä jolloin pelaan täysin samalla tavalla kuin muinakin päivinä, mutta vihuilla on hyviä käsiä, ja minä tietysti häviän muutamassa kädessä sen minkä oon kolmen päivän tiukan pelaamisen jälkeen voittanut! Se alkaa käydä pikkuhiljaa hermoille! Onko kellään mitään neuvoa miten mä tämän tason biittaisin, sillä haluaisin jo ruveta vähän nousemaan seuraavaa tasoa päin..

Kuukauden tavoitteen eli 5000 pelattua kättä, en ehtinyt oikein saavuttaa.. Koulussa vain sattui olemaan niin paljon tekemistä ettei oikein yhtenä viikkona ehtiny ollenkaan pelaamaan, mutta koulu onkin minulle tärkeämpi asia kuin NL5 tasoilla grindaaminen :D . Oikeastaan viikossa on vain 4 päivää jona voin pelata, ja niistäkin yhtenä, eli keskiviikkona, voi käydä sillei että menen luokkakaverien mukaan jonnekin juomaan muutaman kaljan illalla. Mutta realistisesti laskettuna siis viikossa voi saada 4x250 kättä, eli 1000 kättä viikossa pelattua. Jos nyt sellaisen alhaisen tavoitteen pistäisin marraskuulle. Pasten myös käsiä foorumille, sekä opiskelen ja tutkin itse käsiä joissa olen hävinnyt ja voittanut eniten rahaa. Tässä kuitenkin pieni tiivistelmä miten NL5 tasolla on tähän asti mennyt:

Pelattuja käsiä:
      4073
      Voitot: +$2,45
      Bankroll: €71,67
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Nojoo! Pitkästä aikaa päivittelemään taas! Eli oon tosiaankin vähän sekoillu, ja pelaan nykyään taas sittareita. Oon vähän kattonu noita pelaamiani sittareita ja yrittäny löytää niistä heikkoja lenkkejä ja löytyihän niitä, puskin pienissä sittareissa aivan liian paljon käsiä koska ICM trainer neuvoi näin tekemään, mutta eihän se tiedä millä lailla vihu pelaa. Joten aloin pelaamaan yhtä pöytää $1,2 dollarin sittareita bet365:lla ja lisäsin hetken kuluttua samanhintaisia sittareita fulltiltiltä jossa löytyi $2. No rahat kasvoi pikkuhiljaa molemmissa, bet365:lla rolli kasvoi jostain $70 melkein $100 dollariin ja fulltiltin kassa pullistui hiukan yli $20:een. Sen jälkeen aloin lisätä pöytiä ja pelasin 4-6 pöytää ja eihän siitä tietenkään voi mitään tulla! Joten tietenkin seurasi muutama tappiollinen päivä kunnes älysin tämän virheen. Pelaaminen ei kuitenkaan kiinnostanut yhtä paljon koska taas tuli sellanen tunne ettei näitä voi voittaa ja $1 tuntiansioilla ei oikein oo hauskaa pelata noita.. Joten pidin ehkä viikon breikin kunnes aloin taas nyt viikonloppuna pelata. Pelasin samoja sittareita ja lauantaina olin yksin kotona ja pelasin. Huomasin että bet 365:lla oli paljon tällaisia turbo r/a turnauksia ja osallistuin kolmeen tai neljään turnaukseen, lauantain aikana. Pääsin kahdessa ekassa turnauksessa rahoille ja rolli nousi yli sadan taalan. Kolmannessa turnauksessa napsahti täyspotti, eli yli $1370!! Kruunuksi kakun päälle pääsin vielä viimeisessäkin turbo r/a turnauksessa rahoille joten hyvältä tuntui. Rollini oli nyt siis noussut $1500 lieppeille. Olen kerran ennenkin voittanut tällaisen turbo r/a turnauksen josta kuittasin suunnilleen $1700 ja nostin sen samantien pelitililtä pois. Myöhemmin kuitenkin kaduin sitä tekoa joten tällä kertaa nostin vain pois suurinpiirtein 300€, joten tilille jäi hiukan yli $1000. Joten nyt alan pelaamaan $10 sittareita yhtä pöytää kerrallaan, tuntiansio on näissä paljon parempi kuin dollarin sittareissa joten taitaa olla helpompaa olla kärsivällinen niitä pelatessa eikä tarvi heti avata 4 peliä kerrallaan ja hävitä kun actioni käy liian nopeaksi.

Olen nyt jo pelannut muutaman $10 sittarin ja rolli on nostettu lauantain 700€sta 730€:een pelaamalla ehkä 5-6 sittaria. Rollihan riittäisi pelaamaan $20 sittareita, mutta taidan nyt ottaa aluksi ihan iisisti ja pelata näitä kympin sittareita ettei ala pelottamaan rahasummat jotka voi hävitä. 100-buyiniä kun on niin pystyy helposti pelaamaan ilman että jänskättää liikaa mutta ei ole pelatessa kuitenkaan samanlainen hälläväliä- fiilis kuin $1 sittareita pelatessa.

Tässä graafi, eli syksyllä mentiin alamäkeä, jonka jälkeen aloin pelaamaan dollarin sittareita jolloin graafi suoristui ja alkoi jopa osoittamaan ylöspäin.

Tästä eteenpäin DanDule nousee vieläkin korkeammalle! Seuratkaa blogiani, mitä enemmän kommentteja jätätte, sitä useammin tulee päivityksiä. Kiitos!
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      jumankauta jäpällä graaffi sojottaa taivaisiin :)
      onneks olkoon turnee VOITOISTA!
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Makee blogi , ehkä hirveet hinutusta ja rahat hiipuu ja sit hirvee jättipotti! :f_cool:
      Haaveilen itekki tollasest, pitäis varmaa kerran pari viikos vetää joku isompi turnee! Onnea peleihin.
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Pientä päivitystä taas. Nyt olen pelannut vähän yli 30 kpl $11 dollarin sittareita ja voittoa on niistä tällä hetkellä tullut $198, joka itseäni miellyttää paljonkin. Roi siis suunnilleen 55%, mutta se heittelee vielä paljonkin, 30 kpl on tosi pieni otos, mutta hiljaa hyvä tulee.
      Olen pelannut 1-3 pöytää kerrallaan, 1-2 pöytää sujuu parhaiten, mutta olen alkanut sujauttamaan myös kolmatta pöytää välillä mukaan peliin. Harmi vain ettei tällä viikolla tödennäköisesti ehdi paljoa pelaamaan, koska olisi pari koetta johon pitäisi lukea jotta pääsis tästä koulusta pikkuhiljaa läpi. Mutta pohjanmaalla sitten ehtii joululoman aikana pelata enemmän. Tälläista tänään.. Niin, ja bankrolli nousi nyt jo yli 800 €! :s_grin:
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Hei taas!

Päivitykset ovat jääneet, joulu ja uusivuosi meni nopeasti ohi, ja arkeen ollaan palattu. Pelaan tällä hetkellä Betfredillä jonne tallensin rahani viime kuun alussa, talletin tasan 800€, josta noin 650€ on jäljellä. Aluksi meni hyvin, ja oli tarkoitus osallistua ps:än rake-kisaan, mutta jonkin tyhmän syyn takia ps-pisteitä ei tilille alkanut tulla kuin vasta Tammikuun viimeisen viikon puolivälissä... Joten eihän sieltä mitään rahaa tullut. Tällä hetkellä pelaan DoNeja, 4 pöytää kerrallaan. Näitä on aika mielenkiintoista pelata, sillä monesti on todella tiukat tilanteet kuuden pelaajan ollessa vielä mukana. Rollini on tippunut 150€ tyhmien kokeilujen myötä, olen esim. kokeillut pelata 4-20 pöytää kerrallaan eikä siitä tietenkään tule mitään kun ei tämä neljälläkään pöydällä pelaaminen ole vielä tuottanut haluttua tulosta.

Minulla on täällä Betfredillä $600 dollarin bonus jonka olisi tarkoitus lunastaa, aikaakin on melko runsaasti, vasta huhtikuussa menee aika umpeen. Pelaan yleensä 8-40 peliä joka sessiossa. Yritän tässä kuussa pelata enemmän pelejä kuin minäkään aikaisempana kuukautena. :) Muita tavoitteita on kultatasolle pääsy, sekä suomen top 100 listalla pysyminen. Ei muuta tällä hetkellä, yritän päivitellä vähän useammin tästä edespäin.
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Moimoi!

Huomasin suureksi ilokseni että tänään olen ekan kerran elämässäni noussut kultatasolle ps;llä! :P Eilen pelasin muuten häviöllisen session.. Miinusta tuli $51 21 ssä pelissä, saa nähdä miten viikonloppuna ehtii pelata, menen ehkä luokan kanssa laneille nörtteilemään. :) Mutta nyt luen nopeasti sittariartikkelit läpi ja katson ehkä jonkun videonkin :P .
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Tällä viikolla olis tarkoitus pelata ainoastaan tavallisia sittareita, en oikein jaksa noita DoNeja pelata, jotenkin vaikeita :P Ja kuitenkin tavalliset sittarit jännempiä pelata. Tämän viikon tavoitteena on pelata 100 sittaria, pelaan neljää aina samaan aikaan. Sen lisäksi yritän käyttää enemmän aikaa myös pelin analysoimiseen, videoiden katsomiseen, sekä ICM trainerilla push or fold tilanteiden oppimiseen. Minulla on kuitenkin pienoinen ongelma tän ICM Trainerin kanssa(pistin foorumille jo asiasta kysymyksen, mutta kysytään silti täältäkin), eli mihin toi "Hero edge in %"- nappula pistetään? Mistä oman edgensä tietää? Millä tienoilla se liikkuu? :o Päivitän illalla lisää jos saan tälle päivälle jonkunlaisen session pelattua.

Kuulemiin!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Eilen pelasin melko lyhyen session, koska oli muita menoja, pelejä kertyi ainoastaan 13 kpl, mutta tulos oli sitäkin surkeampi; -$49,50... Katson tässä läpi näitä sittareita ja etsin virheitä, mutta mielestäni omat käteni eivät pitäneet ja kun isommat blindit alkoivat eivät omat kädet olleet tarpeeksi hyviä. Monesti minun parit tai ässähait kopattiin isommilla pareilla tai paremmilla ässäkäsillä, ja huonommat ässäkädet vetivät ohi.. Kuitenkin tuo minua aina harmittaa, koska alan miettimään aina että pitäisikö vetää vielä tiukempaa peliä, vai mikä siinä on. Tietystikin se on niin että välillä vihut koppaa puskut paremmilla käsillä, mutta minulle se tapahtuu aalloissa. Pari päivää vihut aina foldaa kun pusketaan mutta sitte parin session ajan vihuilta löytyy aina parempi käsi tai vetävät ohi..
      Yksi asia joka on vielä aika vaikeaa on puskujen maksaminen.. Etenkin blindeilta. Foldaan varmaan liian useasti blindini kun vihu puskee aikaisemmista positioista kuin buttonilta, koska pelkään aina vihun kääntävän esiin paremmat kortit. Pitäisi varmaan ruveta maksamaan useammin, tämänhän muut pelaajat pöydässä näkisivät eivätkä tohtisi puskea niin useasti minua vastaan? Osaako joku neuvoa? ICM traineriä olen alkanut käyttämään enemmän nyt, ja varmaan pitäisi vieläkin enemmän sillä harjoitella. No mutta päätänpäs tämän kirjoituksen tähän jotta joku jaksaa lukea, koska näyttää melko tasapaksulta tekstiltä :P

Onnea peleihin kaikille!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Tänään pelasin 10 sittaria, tulos positiivinen! :f_biggrin:
      +$79 tältä päivältä. Jäi kuitenkin vähiin nuo pelaamiset tältäkin päivältä. Taitaa jäädä tuo 100 sittaria pelaamatta, mutta jos kuitenkin saisi puolet, eli 50kpl pelattua niin sekin olisi ok. :)

Kesken "pelisessiotani" avovaimoni tuli kotiin joululahjamme kanssa. Saimme hänen vanhemmiltaan kahvinkeittimen joululahjaksi, mutta vaihdettiin se tänään haluamaamme tai pikemminkin haluamaani kahvinkeittimeen. (Tyttöystäväni ei juo kahvia:P ) Maistui tosi hyvältä muuten tuon keittimen kahvi. Tulkaa kokeilemaan! :f_cool:

Viikonloppuna pääsen sitten taas töihin, eli ei perjantaina ja lauantaina oikein ehdi pelaamaan. Lastaan Vantaalla rekkoja joka toinen viikonloppu. Saa hyvän lisän tälle mahtavalle opiskelutuelle. :P Kävin pari viikonloppua sitten suorittamassa trukkikortin joten nyt saa vähän kömmähdellä :P Toivotaan että palkkakin nousee samalla. ;)

Pitää vielä harjoitella lisää ICM trainerillä, jotta alkais osaamaan ulko nämä push or fold- tilanteet. Tänään kuitenkin vaikutti siltä ettei paljon virheitä ainakaan tultu tehtyä. Testasin päätöksiäni ICM Trainerillä aina jonkun spekulatiivisen puskun tai maksun jälkeen, ja useimmat päätökset olivat oikein tehty.

Päivittelen huomenna lisää taas, olen saanut lisää intoa tämän päiväkirjan päivittelyyn. Se hiipuu aina kun pelaa häviöllisiä sessioita, mutta yritän nyt kuitenkin päivittää kävi miten kävi.

Kiitos seurastanne!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Terve taas!

Tänään pelasin 14 sittaria, on vaikeaa pelata paljon sitä enemmän koska siinä 10-15 kpl alkaa perse puutua ja pitää käydä vessassa jne eikä jaksa käynnistää sittareita uudelleen kun ei tuolla Ipokerilla oikein noita kympin sittareita käynnisty niin usein.

Päivän ensimmäiset sittarit menivät hyvin, kolmen ensimmäisen sittarin jälkeen olin voitolla yli $130. Voitin yhden $22 dollarin sekä yhden $11 ja kolmannessa sittarissa joka myös oli $11 pääsin toiselle sijalle. Sen jälkeen ITM-sijoitukset loistivat poissaolollaan, muutamalle kolmossijalle pääsin kylläkin joten päivän saldo jäi +$55. Eli ei hullumpaa, ROI kuitenkin melko korkea.

Olen katsonut eilisiä sittareita läpi Popopopin Replayerillä, ja laskenut push-fold tilanteita ICM Trainerillä, ja se todellakin auttaa.. Välillä tuntuu siltä ettei nyt varmaan kannata maksaa tai puskea "kun tuo ja tuo tipppuuu niin pääsen rahoille massiivisella blindilla", mutta sittareissa en todellakaan pelaa muusta kuin voitosta. Jatkan siis omien pelieni analysoimista jälkikäteen.

Ei tässä muuta, huomenna pelaan varmaan taas muutaman pelin lisää.
      Kuulemiin!
    • DanDule
      DanDule
      Silver
      Tänään tuli pelattua vähän enemmän pelejä, kaikkiaan 24 kpl. Taisin käynnistää jokaisen kympin sittarin joka alkoi kello 21-23, mutta ei kuitenkaan missään välissä ollut enempää kuin 7 sittaria esillä, ja ainoastaan kahta piti oikeastaan kerralla katsoa joten se sujui melko hyvin. Tänään pelit meni muuten vähän huonommin, plussaa kuitenkin tuli eli +$7 näyttää hemin statsit. Ja tuli bonustakin clearattua kympin verran. Tänään taisin kuitenkin tehdä vähän enemmän virheitä kuin eilen ja toissapäivänä joten huomenaamuna katson ne läpi ja yritän löytää vuotoja.

Tällä hetkellä olen betfredillä $223 miinuksella, ROI on -5.6%. Ja pelejä pelattu 382. 20 kpl ei näy tuolla hemissä, joten en tiedä miten niiden kävi. Rolli näyttää tällä hetkellä 696.07 € joten melkein 110€ miinuksella. Vähän bonusta on kyllä vapautettu, mutta on sitä siellä vielä noin $450 jäljellä. Yritän clearata tosta bonuksesta niin paljon kuin mahdollista ja sen jälkeen siirtyä starssille pelaamaan sittareita. Siihen taitaa kuitenkin mennä pari kuukautta, joten yritän jaksaa.. :)

Siinä kaikki tältä päivältä. Onko täällä muita jotka sittareita pelaa? Miten teidän pelit menevät?

Over and out.