Paisteilua paistimaailmassa

• Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Moikka !

Oon jo pitkään ajatellut aloitella blogin tapasta tänne, ja nyt sitten uskalsin ! :f_cool:
      Blogista toivon olevan apua oman pelin kehityksessä, ja aion juuri päivitellä miten pelit ovat menneet ja ehkä postailen muutamia pelattuja käsiä.

Minusta sen verran, että olen 18-vuotias miehenalku Helsingistä ja oon pelaillu pokerii jo muutamia vuosia enemmänki viihteenä. "Uran" kohokohta oli viime kesänä kun vielä isän tunnuksilla pelasin FTP:llä olin onnistunu kasvattamaan rollin noin 3k$:hon, mutta saittihan meni sitten tietysti nurin, mutta sillä menolla mitä painelin siellä oltais menty muutenki poikki.

Ongelmana pelin kehityksessä on ollut tiltissä painelu ja ollaan menty poikki monen monta kertaa, parhaimmillaa ollaan shotiteltu NL1000 koko rollilla.Ja musta on tuntunut etten oikeen ikinä päässy tosta shotittelusta isommille tasoille ja lopettaminen on käynyt mielessä aika ajoin, mutta pidin pienoisen muutaman kuukauden tauon jonka jälkeen tajusin että sehän on silkkaa tyhmyyttä lähtee häviämään rahojaan tuollain, oon saanu oman tiltin muutenki paremmin haltuun ja ajattelin nostaa omaa pelaamista enemmänkin ammattimaiselle tasolle.

Oon ajatellut nyt aloittaa puhtaalta pöydältä ja koitan kehittyä pelaajana ja joskus vielä nousta näiltä lelutasoilta mitä pelaan tällä hetkellä.
      Eli tosissaan NL4:sta 6-maxia 24hpokerilla painelen tällä hetkellä.
      Rollia löytyy 40e ja siitä koitetaan lähteä ylöspäin.
      Ja kommenttia saa aina pistää ja pitääkin ! :f_love:
      Nyt on selitelty jo aika paljon ja hyvä jos kukaan jaksoi lukea kokonaan.
      mutta nyt ensimmäisen session kimppuun ! :s_grin:
  • 6 replies
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Toivottavasti jaksat grindailla tasoja ylöspäin ja opiskella peliä. Ja muista hyvä kassanhallinta. 40€ on vaan 10 biniä NL4 tasolle mikä lienee vähän liian vähän, mutta jos biittaat tason ja on tarvittaessa varaa depota lisää niin mikäs siinä sitten. :f_grin:

Ja toivottavasti saat vielä jonain päivänä omasi pois Tiltiltä niin saat sitten vaikka sieltä lisää täytettä rolliin. Kunhan muistat olla shotittelematta liian ylös. :f_cool:

Gl peleihin!
    • TheMidas
      TheMidas
      Bronze
      Kärsivällisyyttä vaan, niin kyllä sä nouset! :f_cool: GL!
    • Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Tosissaan eilinen sessari menihä melko hyvin, sellaset 11 biniä uppia !! :f_cool: :f_cool:
      Mikä on oma henkilökohtainen ennätys samalla. Oli kyllä suotuisat kortit ja voitot oli jopa 3 biniä ev:n yllä.

Meni melko hyvin tosissaan pelasin aika hyvin tilanteet enkä tehnyt kuin pari virhettä sessarin aikana ja mikä plussaa että jaksoin melkein läpi sessarin keskittyä kunnolla peliin, se vie paljon pelistä pois jos selailee nettiä ja tekee jotain muuta samalla, pelistä lähtee ajatus pois.

Tässä graafi
      http://imgur.com/E0Hox
      Ja ei muuta kuin uuden sessarin kimppuun :s_cool: :s_biggrin: :f_biggrin: :f_cool:
    • Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Miten saa kuvan niin näkyviin että saa suoraan näkyviin ilman linkkejä?
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Coolerzzz
      Miten saa kuvan niin näkyviin että saa suoraan näkyviin ilman linkkejä?
      Paina tuosta vastausruudun yläpuolella olevasta palkista youtube-kuvakkeen vasemmalla puolla sijaitsevaa kuvaketta ja kopioi kuvan url-osoite näkyviin tulevaan kenttään :s_thumbsup:
    • Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold

On ollut kyllä hirveä runi päällä, 19 biniä voittoa 2455 käden aikana,
      saa nähä millon se downswing iskee :s_confused: :s_confused: :s_o: :s_o: