Temput, Omput ja sittarit

• Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Oon miettiny jo jonkun aikaa pitäskö aloittaa oma blogi niin tehdään se nyt. Alotan tän täysin itsekkäästä syystä, eli kehittääkseni omaa peliä. Tätä kautta pysyy itsekkin paremmin kärryillä missä mennään ja voi jälkikäteen lukea miten sitä on pelailtu/hölmöilty joskus.

Mjoo, ne ketkä ei tiedä niin olen 25 vuotias mies Kymenlaakson alueelta ja pokeriin olen ekan kerran tutustunut varmaan juuri suurimman buumin aikaan 2007-2008. Tuolloin tuli talletettua aina jotain parikymppiä monen monta kertaa ja tottakai kuopattua ne lähes samana päivänä mutta hauskaa oli. Viimevuoden lopussa jäin työttömäksi ja aikaa on ollut ihan liikaa. Olen sitten koittanut hyödyntää sitä vapaa-aikaa ja opiskellu pokeria siinä töitten etsimisen sivussa.
      Peleinä mulla on teksu sittarit ja omaha käteispelit, mikroissa mennään. Sittareissa olen oikeastaan kaikki voittoni tehnyt ja nostanutkin 450$ voittoja pois. Omppu tuntuu välillä että siitä jottain ymmärtäskii mut tänään on tahtonu usko olla taas koetuksella... Tykkään kuitenkin ompusta tosi paljon. :heart:
      Täytyy myöntää että oisin varmasti vieläkin kauhee(mpi) paisti ilman pokerstrategyä. Videot ja valmennukset on mielettömän hyvä apuväline pelin kehittämiseen.

Koitan muistaa pistää graafia joka kuun lopussa ellei rupee jossain kohtaa hävettää liikaa. Tosin sosiaalisen paineen takia mä tän blogin vähän teinkin. :f_biggrin:
  • 20 replies
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Unirytmit menee miten menee... Eilen nukkumaan joskus 22.00 aikoihin ja ylös tänään 04.00. Eihä siinä, pöydät vaan auki ja pelailee. Flipit voitettiin mutta sitten kun oltiin selvästi edellä niin hävittiin. Se on aina kivaa.

Tänään ois tarkoitus pitää sittari painotteinen päivä, ellen sitten innostu Ribbon valmennuksen jälkeen menemään omppupöytiin. Tällähetkellä saan paremman tuoton sittareista ja tarkoituksena ois saada kerättyä rollia että sais pelattua vähän isompia omppupöytiä.

Tällästä pacificilla heti aamutuimaan:

Pacific No Limit Hold'em Tournament - t100.00/t200.00 Blinds - 6 players - View hand 1683021
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: t2032.00 10.16 BBs - VPIP: 22, PFR: 12, 3B: 0, AF: 3.0, Hands: 59
      UTG: t2766.00 13.83 BBs - VPIP: 16, PFR: 10, 3B: 5, AF: 0.5, Hands: 247
      MP: t1590.00 7.95 BBs - VPIP: 12, PFR: 6, 3B: 2, AF: 1.9, Hands: 470
      CO: t2917.00 14.59 BBs - VPIP: 33, PFR: 21, 3B: 11, AF: 2.2, Hands: 267
      Hero (BTN): t1645.00 8.22 BBs - VPIP: 19, PFR: 12, 3B: 5, AF: 2.6, Hands: 40212
      SB: t2550.00 12.75 BBs - VPIP: 17, PFR: 3, 3B: 5, AF: 9.0, Hands: 59

Pre Flop: (t300) Hero is BTN with A :diamond: K :club:
      3 folds, Hero raises to t1645, 1 fold, BB calls t1445

Flop: (t3390) 7 :club: Q :spade: J :diamond: (2 players)

Turn: (t3390) 8 :club: (2 players)

River: (t3390) 4 :diamond: (2 players)

En tiedä miksi tuo konvertteri jättää lopun näyttämättä mutta vihulla oli siis 4 :club: 10 :club: . Kopioinkohan mä jotenkin väärin ton käden hemistä kun muilla lukee "Grabbed by Holdem manager"
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Ribbon omppuvalmennus oli mun mielestä eilen ihan sikahyvä. Käytiin siinä jotain vanhaa sessioo läpi ja kyseli meiltä aina miten toimisimme kyseisessä tilanteessa. Live session seuraaminenkin on aina opettavaista mutta se on vähän kuin istuisi autossa apukuljettajan paikalla menossa johonkin uuteen paikkaan ja sen jälkeen pitäisi muistaa reitti miten sinne tultiin. Kuskihan tuon muistaa mutta harvemmin appari.
      Ribbo myös slouvaili tietyis paikois mikä oli aika hämmentävää....

Tänään tuli vedettyä omppua jossa ylläri ylläri vedettiin +-0 sessio. Tästä turhautuneena pistin sittareita auki ja niissä sainkin hyvää tulosta. :f_cool:

BB: $2.42 (121 bb)
      CO: $4.68 (234 bb)
      BTN: $2.37 (118.5 bb)
      Hero (SB): $3.09 (154.5 bb)

Preflop: Hero is SB with 9 K 6 7
      CO calls $0.02, BTN folds, Hero raises to $0.08, BB folds, CO calls $0.06

Flop: ($0.18) 9 T 3 (2 players)
      Hero bets $0.11, CO calls $0.11

Turn: ($0.40) K (2 players)
      Hero bets $0.26, CO calls $0.26

River: ($0.92) 4 (2 players)
      Hero bets $0.28, CO raises to $1.76, Hero folds

Results: $1.48 pot ($0.07 rake)
      Final Board: 9 T 3 K 4
      CO mucked and won $1.41 ($0.68 net)
      Hero mucked 9 K 6 7 and lost (-$0.73 net)

Kyseinen kaveri pelas oikeestaan joka käden. En tiedä missä mielenhäiriössä oon ton foldannu ku meni just niinku pitikin. ;(
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

MP3: 1,500 (75 bb)
      CO: 1,500 (75 bb)
      Hero (BTN): 1,500 (75 bb)
      SB: 1,500 (75 bb)
      BB: 1,500 (75 bb)
      UTG+1: 1,500 (75 bb)
      UTG+2: 1,500 (75 bb)
      MP1: 1,500 (75 bb)
      MP2: 1,500 (75 bb)

Preflop: Hero is BTN with J J
      UTG+1 folds, UTG+2 calls 20, MP1 calls 20, MP2 calls 20, MP3 calls 20, CO calls 20, Hero calls 20, SB raises to 140, 2 folds, MP1 calls 120, 2 folds, CO calls 120, Hero folds

Flop: (520) 6 7 7 (3 players)
      SB bets 260, MP1 raises to 975, CO folds, SB calls 715

Turn: (2,470) 2 (2 players)
      SB bets 385 and is all-in, MP1 calls 385 and is all-in

River: (3,240) K (2 players, 2 are all-in)

Results: 3,240 pot
      Final Board: 6 7 7 2 K
      SB showed 5 5 and won 3,240 (1,740 net)
      MP1 showed T 8 and lost (-1,500 net)

En tiedä oisko tuo pitäny maksaa? Pelaan yleensä aika tiukkaa alussa. Ehkä liiankin.

Omppuu oon pelaillu nyt vain PLO2 tasolla ja koittanu hakee oikeeta pelilinjaa ilman suurta rahallista menetystä. Siellä jos peli kulkee niin eiköhän se samalla tyylillä pitäs kulkee plo10-25 asti? Käsiä ei ole kuin 12tuhatta mutta alkaa kyllästyttää tää Break-even pelaaminen. Jotain pelissä pitää muuttaa että saa käyrän nousuun. Edes pieneen.

Edit, en osaa linkittää näköjää kuvaa mutta tässä linkki: http://imageshack.us/photo/my-images/823/breakkiii.jpg/
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      PLO2 pelissä voiton tekeminen ei toimi edes PLO10 peleissä. PLO2 on niin eri maailmansa. PLO10 ja PLO25 ovat aika lailla samaa maailmaa, mutta siitä alaspäin on niin huonoja vihuja että omalla tavallaan se rajoittaa heron pelikirjaa niin paljon että sillä tylppäversiolla ei PLO10 peleissä taas enää umpisurkeita pelaajia riitä.
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Kyyberi
      PLO2 pelissä voiton tekeminen ei toimi edes PLO10 peleissä. PLO2 on niin eri maailmansa. PLO10 ja PLO25 ovat aika lailla samaa maailmaa, mutta siitä alaspäin on niin huonoja vihuja että omalla tavallaan se rajoittaa heron pelikirjaa niin paljon että sillä tylppäversiolla ei PLO10 peleissä taas enää umpisurkeita pelaajia riitä.
      Asia pihvi.

Eilen vedin 888:lla 5.50$ omppu turnauksen. Mukana tais olla 140 pelaajaa ja mun sijoitus oli 15 = 5.40$ eli kymmenen senttiä tappiolle tosta. Hauskaa kyl oli ja taidan tänäänki ottaa shottia jonkun näköseen ompputurnaukseen.

Starsilla otin osaa mikromiljooniin ja siellä tais olla jotain vähän alle 6000 pelaajaa ja mä räpelsin itteni sijalle ~2000. Ei käyny kortti yhtään vaikka sainkin tuplattuu stäkin pari kertaa. Eka 4max turnaus. :f_grin:
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Pistin eilen elämäni isoimman betsin Carolina - Detroit 2. Alko oksettamaan jossain vaiheessa kun peli oli 4 - 1 Carolinalle mutta kyllähän se Detroit sieltä kampes ittensä tasoihin ja maalilla ylikin. Huibbu matsi. :D

------

Palattu tasolle PLO10. Vihu aika tuttu, pelaa melko samanlailla kuin minä mutta tykkää painaa porukkaa pakkaan. Eipä tossa sen linjassa ollu oikeen järkee ni aattelin että siellä se taas vetelee jollain ilmalla tai muulla sonnalla.

Pacific, $0.05/$0.10 Pot Limit Omaha Cash, 5 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

MP: $16.17 (161.7 bb)
      CO: $13.46 (134.6 bb)
      BTN: $9.81 (98.1 bb)
      Hero (SB): $11.34 (113.4 bb)
      BB: $15.20 (152 bb)

Preflop: Hero is SB with 5 Q A Q
      2 folds, BTN raises to $0.30, Hero calls $0.25, BB folds

Flop: ($0.70) 9 3 7 (2 players)
      Hero bets $0.35, BTN calls $0.35

Turn: ($1.40) 2 (2 players)
      Hero bets $0.80, BTN raises to $3.60, Hero calls $2.80

River: ($8.60) 4 (2 players)
      Hero bets $2.70, BTN folds

Results: $8.60 pot ($0.43 rake)
      Final Board: 9 3 7 2 4
      BTN mucked and lost (-$4.25 net)
      Hero mucked 5 Q A Q and won $8.17 ($3.92 net)
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Oon ollu tässä kuussa aika laiska pelien suhteen. Tähän pitää tulla muutos, ensi kuussa kun lähetään tasoa nostamaan platinaksi. Koitan grindaa tarvittavan määrän 20 päivässä. Toivotaan ettei joudu syömään(juomaan) sanojaan. Ainut mikä tossa on ni pelottaa riittääkö valitsemallani uudella sivustolla pelejä tarpeeksi, edut pitäs ainaki olla kohillaan.

Pääasia että uppia tuli tästäkin kuusta:

Omppua väliltä PLO2-10

regular speed SnG
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Uusi kuukausi uudet kujeet!

Tarkoituksena olisi hyödyntää toi tasonnosto kampanja ja sivustoksi valitsin Poker Heavenin sen hyvien kampanjoiden ja rb:n takia. Pelit on kulkenu ihan ok siihen nähden että menty pari päivää ilman hudia mutta ongelma on ollut riittävän voluumin saaminen. PH:lla ei vaan starttaa tarpeeksi sittareita. Oon koittanu sekoittaa doneja, fullii, shorttii yms mutta eipä toi näytä auttavan. Pelikin kärsii selkeesti noiden sekoittelusta. Omppua tuolla pyörii yllättävän hyvin mutta PLO10 tasolla sais grindaa perseen ruvelle että ehdot täyttys. :D

Tässä kerkeis vielä vaihtamaan sivustoa esim William Hillille jos tuon tasonnoston haluan suorittaa.
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      1 päivä grindaamista takana, 19 edessä.... huh huh. Aikamoinen urakka täs kyl on. :D

Eli tänään sain alotettua ton tasonnosto projektin ja Poker Heavenillä jatkettiin vaikka pelejä alkaa siellä aika nihkeesti. 20 päivän ajan pitäs rakettaa ainakin 22.50€ edestä ja tänään sain raketettua noin 24€ edestä.

Deposin tonne Poker Heavenille vain 100€ kun piti varata auton korjaukseen rahaa jos se ei ois menny katsastuksesta läpi mutta menihän se. Koitan kuitenkin tolla selvitä ja depoon sitten vasta lisää jos tarvis vaatii.

Rolli tällähetkellä:~170€
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Tuli sit vahingossa regattua 10+1 shortti sittariin kun normaalisti pelaan 5+0.50. Menee ihan loistavasti ja 3 pelaajaa jäljellä ja mä oon chip leader ~4600 merkillä kun windows päättää että ohjelmisto ei toiminu hyvin ja se suljetaan. JEE JEE vittu... Käynnistin koneen uusiks ja kun olin menossa pöytään takaisin niin saman homman heittää heti pöydän auettua. Olipas kiva kattella lobbyssa kun kaverit vie mun merkit. Noh, tulin silti toiseksi tuossa että se sentään vähän lohduttaa mutta kyllä se 35€ ois maistunu paremmalta ku 15€. ;(

Nyt ei sit vissiin pelailla ennenku oon selvittäny mistä homma kiikastaa. Puolet päivän pojoista puuttus vielä... Huoh...
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      2 päivää grindaamista takana, 18 edessä.... Kyl tää tästä. :pullo:

Toisella windowsin käyttäjällä pystyi jatkamaan pelejä. Ilman hudia kylläkin... Peleissäkin tuli kohtuullisesti turpaan. Pitää varmaan jättää noi turbot pois ni sais varianssia vähän pienemmäksi. Tein kyllä pari isompaa munausta mutta menköön vitutuksen piikkiin ja koetetaan pitää tunteet kasas ens kerral. :P

Rolli: ~125€
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      3 päivää grindaamista takana, 17 edessä.... Aikamoista vuoristorataa. :f_tongue:

Tääkin päivä meni ilman hudia ja niin taitaa mennä loputkin projektista. Pitäs varmaan uus käyttöjärjestelmä asentaa että sais kaikki toimimaan kunnolla. Tosin ainut missä mulla on ongelmia on juuri tuo PH:lla... Noh, koitetaan vääntää nää 17 päivää vielä ja katotaan miltä näyttää ja miten kulkee.

Rolli 185€. Tänään käytiin jo 220€:ssa mut sittenhän ei taas mikään osunu/pitäny. Kaikenkaikkiaan hyvä päivä.
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Tänään tuli herättyä vasta joskus 17.00 aikoihin, vaikka herätyskello oli soimassa 12.00. Eipähän siinä, pidetään välipäivä peleistä kun tulis muuten aika kiirus grindailus. Samalla saan tekosyyn ottaa kaljaa... Ja minähän otan. :f_wink:

Vähän tuppas oleen turha reissu salillakin kun juopotteluksihan tämä meni. :D

Hyvää pääsiäistä kaikille!
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      4 päivää grindaamista takana, 16 edessä.... :s_confused:

Tänään on ollu pokeri "urani" aikana huono runisin päivä. Hyvissä mentiin tänäänkin all in tilanteisiin mutta ohihan sieltä vedettiin, aina. Mielestäni pelasin hyvää pokeria vaikka pää meinas jossain välissä tilttaa. Ei oo ikinä tullu noin pitkää paskajaksoa kuin tänään. Mä hoin itelleni vaan että ei ne voi koko päivää vetää ohi mutta kyllä ne veti, viimeisiin peleihin asti.
      Mä mietin kans että shoveenko/ otanko koppeja liikaa mutta jossain vaiheessa sekin on tehtävä ja jos hyvissä mennään ni ei siin mun mielestä pitäs olla mitään pahaa. Näin taisi jopa Aarni siteerata jossain shortti valmennuksessa.

Huomenna uuteen nousuun.

Rolli ~105€

• Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Kysyin suoraan supportilta hudin ongelmista niin vastaus oli tämä:

----------

Thank you for contacting our Customer Service team.

We would like to kindly advise that our software doesn't have any kind of connection with Holdem Manager and their products.

We do not recommend its use because we cannot guarantee accurate results for it, as it is not 100% compatible with the Poker Heaven software.

We offer a free, downloadable hand tracker which can be found in your Player Zone - Activity - Hand Tracker .

------------

Eli tuskinpa saan paremmin toimimaan millään kikalla sittareiden kanssa. Toisaaltahan tämä saattaa olla etukin jos muillakaan pelaajilla se ei toimi.

Tämä päivä menikin autoja pestessä/vahatessa ja raveissa gämblätessä.. Huominen on varattu pokerille kokonaan. :f_grin:
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      5 päivää grindaamista takana, 15 edessä.... Saa nähdä riittääkö mulla päivät tässä kuussa. :f_biggrin:

Koitin tässä pari päivää saada rollii nousuun tuolla 3 + 0.30€ sittareissa mutta aika samoissa lukemis on loppujenlopuks pysytty. Eikä noilla saa millään tarvittavaa määrää pelattua.
      Omppuakin pelasin 1000 kättä mutta perus break-even.

Tänään palasin takaisin 5.50 pariin ja vaikka runi ei ollukkaan enää niin paskaa niin ei ne nallekarkit taaskaan ihan tasan menny. ;(

Rolli ~100€
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Toi projekti kaatu kassanhallintaan. Tossa tippu rolli yhden päivän aikana ~40€ ja sen jälkeen tuli pelko perseeseen. En voinut tallettaa enää lisääkään kun aloitin pitkään haaveilemani moottoripyörä kurssin, jonka maksoin viimeisillä pennosillani kerralla pois! Pokerheaveniltä tuli silti vähän reilu 50€ rb joten voi edes jotain pelailla. :D

Teoriat takana, perjantaina ekat ajotunnit ja jännittää ihan saatanasti. B kortti taskussa joten liikenteessä liikkuminen ei jännitä yhtään mutta käsittelyrata/käsittely koe jänskättää.
      Täytyy myöntää että ihan sairaan kallista touhuu tää kyl on. :s_o:
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Päivää,

Hyppäsin jokunen kuukausi sitten takasin oravanpyörään(töihin) joten pelit meni sen jälkeen jäihin. Nyt oon pikkuhiljaa palaillu pokeripöytiin noin tunniksi joka ilta. ~55$ deposin 888:lle ja rolli tällä hetkellä ~120$. Suurin osa voitoista on tullut tennisveikkauksista.

Huomasin tuossa joku päivä sitten että mulla ei pisteet enää kertynykään ja löytyihän se syykin. 888 ei näköjään ole enää yhteistyökumppani PokerStrategyn kanssa. :s_frown:
      Eipä sillä, pelaan 888:lla vain sen takia koska siellä on niin huono pelaajien taso. 2% rb ja ei minkäänlaista deposit bonusta ei paljoo houkuttele siellä enää pelaamaan, ja oishan se kiva saada pojoja PS:kin. Ladbrokes saattas olla seuraava kokeilunkohde?

Ja PLO2 lähdin liikenteeseen. 300$ kohdalla pomppaan PLO6 eli 50bi voimin jne.

Olen huomannut että multa löytyy aika vähän pokerinpelaajalla tarvittavia ominaisuuksia. Olen kärsimätön, haluan kaikki nyt heti, mua ei laskutoimitukset oo ikinä napannu eikä nappaa vielään vaikka kyllä nuo perusjutut on tullu opeteltuu. Niitä sitten käyttääkin vähän liian laiskanpuoleisesti ja menee olettamuksella että se on sinnepäin. Siinäpä listaa mitä lähteä kehittämään. :s_grin:

Hyvää kesää kaikille.

T: Pokerbrat2
    • Tempoilija
      Tempoilija
      Bronze
      Olevinaan ei oo taas aikaa ollu pelata(laiska) joten pari binii on uppii tullu vaan rolliin tänä aikana. Paitsi tänään tuli poikkeus: Pelasin juuri 888:lla 400$ guarenteed omppu turtsin ja lopullinen sijoitus oli 3/77 = 48$. Kaiken lisäksi pelasin tuon turnauksen vanhempien luona kyläillessä heidän koneellaan ja ilman hudeja. Ehkä suurin vaikuttaja täällä on että ei ole mihinkään kiire. Oli mukava seurailla vain sitä yhtä pöytää mitä pelaili ja ei selaillu/häröilly mitään muuta samaan aikaan. Nittasin koko turtsin mutta silti se palkittiin. Oon proud of myself. :]
    • 1
    • 2