Ad astra, tähtiä kohti..

• 6 replies
    • rakennusmies1990
      rakennusmies1990
      Bronze
      Käteispöydistä ylös ja lujaa? :)
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan. Oletko teksumiehiä, vai mikä on pääsääntöinen pelimuotosi?
    • tombox
      tombox
      Bronze
      Elikka pelailen teksua nl2.

Olen nyt tutustunut MTT maailmaan näissä poker770:n 1$ 5k$gara turneissa (joita on vielä jäljellä.. :) ja ihan mukavasti mennyt. ensimmäisessä olin 14., toisesta ei sijoja ja tänään olin kuudes.

vaikea oli tämä spotti josta tipuin;

http://i49.tinypic.com/2vrzdqu.png

- button puskee anytwo ja yllätyinkin että noin kovalla kädellä avasi.
      - sb maksaa ja päätän myös maksaa AJs big blindistä.

en tiedä oliko tämä päätös hyvä ajatellen rahaa? sain tuon 175$ kyllä mutta jos tuo sb olisi hävinnyt (ja olisin kipannut) niin jälkeeni olisi ollut yksi 3.5bb stäkkinen joka olisi ehkä tippunut myös ennen minua. toisaalta jos olisin voittanut tämän niin varmaankin olisi top3 paikoista päästy taistelemaan. voittaja sai kuitenkin yli tonnin. ahkä tää AJs on niin vahva ettei tollasta voi kipata? huomenna uutta matoa koukkuun :)
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      En itse pelaa turnauksia, että sikäli voin puhua ihan mitä sattuu näistä tilanteista, mutta heitetään nyt omat mietteet tuosta kuitenkin. Varmaankin tuo on ihan hyvä maksu, koska BU puskee todennäköisesti erittäin laajalla rangella ja SB:n range ei myöskään ole hirmu vahva, koska tuolla stäkillä on pakko tehdä peliliikkeitä ja pian. Jos voitat maksettuasi, olet todennäköisesti mukana hupissa ja positiosi puolesta aloittaisit sen usein johdossa. Jos kippaat ja SB voittaa, teitä on 5 ukkoa suunnilleen samoilla stäkeillä, eli kippaamalla pitäisi toivoa buttonin voittoa, jotta pääset nousemaan yhden rahasijan ylemmäksi. Siinäkin tilanteessa olisit ikävässä positiossa ja joutuisit ehkä kippailemaan vielä 4. sijalle.

Onko noissa turnauksissa ollut paljon pelaajia?
    • tombox
      tombox
      Bronze
      tässä edellisessä turnauksessa oli 695 pelaajaa. keskimäärin jotain 600 on ollut. noita on nyt 3 jäljellä, eli ylihuomiseen asti.

juu, erittäin paha tuo spotti. koppaamalla ja voittamalla on helpot mahdollisuudet päästä top3 tai jopa voittaa koko turnaus jos kortit ovat suotuisat. kippaamalla voisi saada sijoitusta 1-2 sijaa ylemmäs mikä tietäisi 100-200$. en muuten miettisi tätä ellei tuo 100 taalaakin olisi suuri raha itselle tällähetkellä..
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Aika mukavan kokoiset pelaajamäärät, kun takuupotti vastaa jo reilua $7 biniä ja kuitenkin noihinkin on ollut mahdollisuus saada ensitalletuksella vapaat pääsyt ja pari taalaa vielä rebuyhin :f_thumbsup: