[Fin Corner] Last action Hero

• Ropomen
      Ropomen
      Bronze
      Availenpa minäkin tänne oman blogini, jotta pääsen kiduttamaan omalta osaltani yhteisöä.

Joo elikkäs olen 19v opiskelija tuolta Kuopion seuduilta eräältä pieneltä Savon syrjäkylältä. Armeijan sain loppuun tuossa tammikuun alussa, ja nyt on sitten vapaata varmaan tuonne syksyyn saakka, jos ei mitään ihmettä tapahu. Syksyllä olis sitten tarkotus lähtee opiskelemaan jonnekkin, yritän päästä Tampereelle teknilliseen yliopistoon, mutta jos en sinne pääse, niin sitten jonnekkin muualle.

Pokeria olen pelaillut siitä asti, kun täytin 18v kesäkuussa 2008, aloitin PS:n 50$ partypokerilla ja pelasin alkuun noin puoli vuotta SSS, ja siirryin sitten harjoittelemaan BSS peliä. Noin vuoden pelaamisen jälkeen oli sitten armeija edessä. Nostin koko partyn rollin ~700$ pois ja lopetin pelaamisen armeijan ajaksi. Nyt sitten kun intti loppu, niin laitoin 100$ Everestille, jossa pelailu jatkuu, tasona NL2 BSS.

Pelit tuolla Everestillä lähti ensin ihan hyvin käyntiin. Tulin toiseksi uusien tallettajien 1000$ freerollissa. Osallistujia oli 206 ja 200 parasta pääs rahoille. Toisesta sijasta kuittasin 100$, joka oli ihan mukava lisä tohon rolliin. Turnauksen hyvästä menestyksestä huolimatta en voi sanoa olevani voittava käteispelaaja. Pahimpia miinuksia omassa pelissäni on omasta mielestäni se, että jo parin binin tappio tuntuu päässä, ja peli hajoaa jo muutamaan ohivetoon.Partyllakin tuo 700$ tuli pääasiassa bonuksilla,ite pelaaminen oli aika break eveniä.

Nyt esimerkiksi pari viimepäivää on menny ihan päin sitä ihteensä. Alotan session saan käteen AK suittarin, korotan, miljoona maksua, pikkustäkki puskee, maksan muut foldaa, pikkustäkki näyttä A6 offarin ja vetää ohi. Samantien fiilikset pilalla kun eka käden häviän fisulle ja softa kiinni.

Sitten toinen käsi. mulla KK, korotan vihu minittää, pusken suoraan all in. Vihu miettii hetken ja maksaa A7suittarilla ja floppiin A.