Partasen blogi

• partane
      partane
      Silver
      Terve vaan!

Ajattelin aloittaa pientä blogin tapaista kirjottelemaan. Aiempi blogi oli pelkkää epäsäännöllistä itkemistä, joten koin paremmaksi ratkaisuksi aloittaa uuden blogin.

Pelailen tällä hetkellä NL50 SH, koen itseni suhteellisen hyväksi pelaajaksi. Ongelmat pääkopan kanssa ovat olleet tähän asti esteenä suuremmille voitoille. Nyt se kuitenkin tulee muuttumaan, voisin lyhyesti kertoa pokeriurastani tähän asti.

Aloitin pelaamisen tosissani marraskuussa 2009, eli noin 1,5 vuotta on tullut aktiivisesti pelattua. Alkuvaiheessa opiskelin SSS-strategian ja aloin voittamaan pokerista, tässä vaiheessa kuvittelin ettei parantamista ole ja isommatkin tasot biittaa yksinkertaisella ABC-pelillä. Enimmäkseen tykkäsin 12-tablailla ja päivittäiset +-20 bin swingit sai mut sekaisin. Kasvatin kassani aluksi 150$ ja siirryn NL25 tasolle pelaamaan. Sitten kun rupesin häviämään en suostunut enää laskemaan tasoa vaa grindasin kunnes kassaa oli jotain 50$, nämä katkoin NL10 HU pöydässä everestillä. Siinäpä lyhyesti tarina miten kävi mun alkupääomalle.

Jossain vaiheessa keksin ruveta pelaa BSS-pelejä, fullin ABC-pelin opin suht. nopeasti ja tein voittoa NL2 - NL10 tasoilla. NL10 en biitannut oikeastaan ikinä, mutta luulen että tämäkin taso olisi ollut biitattavissa sen hetkisellä osaamisellani. Jälleen kerran liian pieni BRM + Tiltti olivat juttuja jotka aiheuttivat katkeamisen. Muistaakseni ensimmäiset shorttikokeilut saivat aikaan kuoppia ja näitä menin sit paikkailemaan isommille tasoille ja pelailin huppisittareita rollista.

Tämän jälkeen tavallaan luovutin hetkeksi, mutta sitten tuli PS:ltä mailia että saisit toisen alkupääoman partypokerille. No tämän onnistuin luckboxaamaan joksikin 600$ rolliksi SSS pelillä ja onnekkaalla vedonlyönnillä heitellen jotai ihme triplavetoja jotka sattu osumaan. Tässä vaiheessa otin sit 500$ kotiutuksen shekillä ja tuhlasin kyseiset rahat ja työansiot uuteen tietokoneeseen. Toki oletin et tää onnistuu uudestaan ja deposin lisää. Omituista kyllä biittasin oikeesti nuo pelit vaikka olin ihan paisti, tein suht pientä voittoa ja kuoppasin kyseiset voitot yhdessä tilttisessiossa isomalla tasolla. Painoin ihan liikaa bluffeja kyseiselle tasolle kuten tämäkin käyrä todistaa.

Jossain vaiheessa rupesin enempi analyyttiseksi, mietin et jotai mun pelissä on pakko olla vialla. Aloin postailemaan foorumille ja lueskelemaan artikkeleita uusiksi, ainakin iha perus preflop eli mitä käsiä avataan oli hukassa. Mun UTG raise range tais olla jotai KTo+ nuihin aikoihin. Alkuun syytin rakebackin puuttumista ja saittia ja ties mitä, vaihtelin sit saitteja ajoittain millo tilt ---> stars ja toisinpäin. Jossain vaiheessa mulla rollia jotai 150$ jälleen, mutta en vaan jotenki sit ikinä oikeesti biitannu mikroja. Meni aina järki näitten gutareja vetelevien aasien kanssa ja tilttailin ja tuhosin rollin. (En muista tarkkaan kuinka usein menin katki, mutta stars ja tilt olin kuopassa tuolloin ehkä 200$ - 300$, tää partyn luckboxaamisen ansiosta olin kuitenki voitolla.)

No sit poupoun opastuksella aloitin "easy money" vedonlyönti bonusprojektin. Onnistuin muuttamaan 27€ pelikassan ---> noin 700€ kassaksi. Tässä vaiheessa rupesin sit oikeesti miettimään et mitä teen tommoselle rahamäärälle, en haluis kuopata sitä pokeriin mutta en myöskään haluais nostaa ja tuhlata näitä rahoja.

No päädyin sit siihen tulokseen et opettelen uudestaan pelaamaan, olin aiemmin ottanut 1h yksityisvalmennuksen NL5-tasolle eräältä strategyläiseltä ja mietin että voisin palkata yksityisvalmentajan. Tätä myötä peli alkaisi kehittymään varmasti kehittymään. No otinpa sit yhteyttä deggyyn joka lupas ryhtyä tähän hommaan. Oikeestaan tässä vaiheessa, ekan valmennuksen jälkeen tajusin että kuinka vähän tiedän pokerista. Tuntu ihan älyttömältä et 2h valmennuksen perusteella löytyy noin 7 asiaa jotka kusee mun pelissä preflopilla. No tää oli siis viime lokakuussa, ja marraskuussa voitinkin lähemmäs 1k NL30 pöydistä ongamella.

Tässä vaiheessa tein järkyttävän virheen, oikeestaan yhen kauheimmista. Jälleen kerran luulin, että nyt mun peli on kunnossa kun voittoa tuli. Vaikka valmennuksia jatkettiinki nii kehitystä ei järettömästi tullu, koska olin liian tyytyväinen omaan peliini. Sit joulukuussa painoin 10 binin kuopan ja olin tauolla käteispeleistä loppukuukauden. (Oon edelleen sitä mieltä, että tässä on joku karmajuttu, koska lupasin lahjoittaa 10% marraskuun voitoista joulupataan mutten ikinä sitä tullut tehneeksi. :f_confused: )

Aloittelin sit vedonlyöntiä uudemman kerran ja hip hei, multa huijattiin yli 1k euroissa mun rahoja. Yhessä vaiheessa oli niin että olin poikki, koska tää henkilö ei suostunut maksamaan mun vedonlyöntivoittoja ulos vaikka näin oli sovittu. Älkää ihmiset tehkö kovin suuria riskisijoituksia, älkääkä lainatko rahaa nettitutuille. Yleensä jos luvataan isoa korkoa velalle tai suuria nopeita voittoja jollekkin projektille nii on olemassa hyvin suuri riski. Oon saanu tähän päivään mennessä nuista rahoista noin 50% takaisin, mutta odottelen edelleen 450€ edestä maksuja. Näköjään mun pitää hyvin monta asiaa oppia kantapään kautta. Tää huijaus sai aikaan suuren alamäen, koska oletin kokoajan, että tää henkilö maksaa mun rahat heti kun pyydän. Näin arvioin BRM väärin ja mulla ei kohta ollut enää rollia pelata siellä missä oisin halunnu pelata. :f_frown:

No mut joo painelin sit turnauksia joulukuun ajan. Tähän mennessä mulla oli ollu vitun paska tuuri, jokasessa turneessa mitä oon pelannu. Oon ties montako jotai 215$ tai 550$ satelliittia toiseksi ja eka on vieny sen lipun. Sit eniten rigged oli winner-takes-all HU turnaus, jossa oli 2$ sisäänosto ja ensimmäiselle 250$, no toki tässäki tipuin 2 sijalla jollai biitillä ja oon useemman kerran vetäny saman turneen myös toiseksi tai kolmanneksi.(osallistujia 128)

Voisin jatkaa listaa vielä pitemmästi, mut turhapa asiaa on itkeä. Jouluaattoyönä pelattu sessio 2.00 - 11.30 toi kumminkin turnauskakkos-sijan josta napsui ihan kivaasti. Olin silti ekat hetket tosi vihanen etten onnistunu voittamaan sitä.

No joo tämmösen rahamäärän voittaminen toki sekoittaa mun kaltasen nuoren kaverin pään nii pahasti et voittojen tuhlaaminen onnistuu suht. helposti.

Onneksi ei sentäs kaikki menny turhuuksiin vaa tuo 589€ ostin uuden läppärin ja kuten tosta huomaa osa rahoista meni rolliin.

Tämän jälkee alottelin tammikuussa pelaamaan rushia NL25 - NL50. Jälleen kerran varmasti biittasin pelit ja alkuun niin teinkin. Sit tuossa vaiheessa kun voittoa oli kertynyt jo suht paljon, päätin lisätä pöytämäärän 2 --> 4. No siitäpä se kuoppaaminen sit lähtikin. Oikeestaan sama juttu tapahtu myös aiemmin, sillon ku painoin tulosta NL30 pelasin 2-tablaamalla, sit ku rupes tulee tulosta lisäsin pöytämäärää tehdäkseni enemmän tulosta.
      Tää sit pienensi winratea merkittävästi ja lisäsi tilttailua.

Mainittakoon että sain steikkidiilin NL50-tasolle, ajoitus oli kumminkin hiukan väärä. Mulla oli liian kiirettä opintojen ja muitten asioitten kanssa ja ei ollut yksinkertaisesti oikeasti aikaa pelata pokeria. Sit jouduin painaa ÿöllä väsyneenä ja stressaantuneena sessiot ja tilttailin tosi useesti. Tän huomas aika selkeästi vasta tehdyssä vip-analyysissa mun pelistä. Lisäksi tuli kokeiltua NL HU pöytiä ja tilttailtua sielläkin ku kuoppaa oli muutenki nii vitusti nii tulos oli -30 bin down ja diili katki.

No oon nyt sit ollu useamman viikon tauolla ja sain viime viikolla puhuttua itselleni kyseisen diilin takaisin. Hiukan huonommilla ehdoilla joudun pelaamaan aluksi ja sijoittamaan 20% omasta pelikassasta, koska tein niin järettömän kuopan.

Sessiot mitä oon pelaillu NL5 - NL25 viime aikoina ihan huvikseen on kyllä menny nyt paljon paremmin, kun oon huomannu tän tilttiongelman ja kiinnittäny siihen enempi huomiota. Toivon että saan samanlaisen asenteen myös NL50 peleihin eli yksinkertaisesti en välitä siitä häviänkö vai voitanko. Loppupeleissä kaikki kuopat tasottuu joskus, kun pitää pelin solidina.

No piakkoin alkavat tasoryhmät joten mun suunnitelmat on seuraavat:

- Pääasiassa 2-tablaten

* Oon huomannu et kaikista paras pöytämäärä mulle, tykkään oikeesti miettiä päätöksiä enkä tee mitään päätöksiä instana, joten 2 pöytää varmasti paras winrate/käsimäärä suhde.

- Tasot NL30 ja NL50.

* Kuten aina ennenkin miksailen sekaan myös alemman tason pöytiä, alkuun vois melkeen hakea enempi vauhtia NL30 tasolta ja painottaa sit enempi NL50 kun voittoa rupee taas tulemaan

- Opiskelen ahkerasti.

* Aion keskittää entistä enemmän huomiota artikkeleihin, käsien postaamiseen ja analysointiin, videoiden katseluun ja yleiseen strategiakeskusteluun. Psykologiaa pitää katella myös niin paljon ku mahdollista.

- En keskity voittoihin tai rahaan

* Tää asenne on erittäin huono, en tiiä miks ajattelen liian usein sitä häviänkö vai voitanko. Koitan pitää tän pois mielestä. Voitot tulee kyllä hyvän pelaamisen mukana.

Tavoitteet:

- Kehittyminen hiukan paremmaksi pokerinpelaajaksi joka päivä

- En tilttaa enää ja jos tilttaan nii älyän sulkea softat

- NL50 biitattu heinäkuun loppuun mennessä

- NL100 biitattu vuoden loppuun mennessä

- Ei tavoitteita voitetun rahan suhteen eikä myöskään välttämätöntä pakkoa saavuttaa taso tavoitteita, uskon vaan et tasot nousee nopeemmin kun on joku deadline.

Tästä tuli nyt hiukan pitkä postaus, toivottavasti joku jaksaa lukea.
  • 247 replies
    • JiiHietis
      JiiHietis
      Bronze
      Jaksoin lukea kokonaan, hyvin mielenkiintoinen on sun taival pokerin saralla ollu.
      Itelläkin vähän samanlaisia ongelmia hiottavana, kuten tilttailu ja eräänlainen voitetun rahan aliarvostaminen ja rahan ajattelu. Alussa oli paljon yhtymäkohtia oman "pokeriuran" alun kanssa, tosin ite oon vieläkin vasta alussa. Kuitenkin tuossa vasta elämäni ensimmäisen tavoitteellisen ja voitollisen kuukauden laitoin pakettiin. :f_grin:

Seurailen varmasti tätä sun blogia jatkossakin, tiedä vaikka oppis jotain :f_grin:

Tsemppiä vaan tavoitteiden tavoitteluun (ja softat kiinni tiltissä!!!) :f_thumbsup:
    • partane
      partane
      Silver
      Maksoin steikkidiilistä ton oman sijoitusosan perjantaina ja tarkotus oli pelaamatta siihen asti, kunnes rahat on niitten tilillä ja ne hyvittää mulle rahat. No siirrossa toki menee se 1 - 3 pankkipäivää enkä jaksanu oottaa edes perjantaita vaa deposin pienesti ja oon grindaillu hiukan NL5 Rush. Oon grindannu nyt pe - ma 3k kättä melko breakeveniä.

Winnings: +28bb EV winnings: +106bb

Kärkirattaat vs Kärkisetti

Nuttisuora kippiin river

Käytännön nutsit vs nutsit

Missclick ja vihun täsmäriidit

J2o is the nuts vs Olio

Saa kommentoida...
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Lukasin alotuksen jo aiemmin, mutta nyt vasta ehtii kommentoida.

Pelkästä tekstistä huomaa jo kuinka älyttömästi olet kehittynyt. Vertaan siis tilanteeseen vuosi sitten. Kunhan pidät kiinni kirjoittamistasi asioista niin eiköhän kaikki skenaariot ole täysin mahdollisia (NL100 vuoden lopussa).

Nice Partanen, very nice :f_thumbsup:
    • partane
      partane
      Silver
      Eka NL50 sessari takana ja hyvä fiilis. Pelasin tosi nittiä ekan session kun tuntu jotenki vähä oudolta pelata taas pitkästä aikaa. Osasyynä myös steikkaajat, jotka seuras mun peliä taustalla ja kyseli kokoaja miksi teen mitäki. Tuntu tosi vaikeelta pelata tollai ja se kyl toi vähän paineita.

Silti sessari meni ihan jees ja pelasin isot potit hyvin. Vähän vähempi tuli lähinnä 3-bettailtua, ryösteltyä ja C-betattua. En tainnu kertaakaan painaa 2 barrelii bluffina, en kyl usko et sille oli tarvettakaan.

AQ 4-betatussa potissa

- päivän ehdottomasti sairain jako, en kummiskaa tiltannu toho ja oon siitä hyvin tyytyväinen. :f_biggrin:

- Vihu siitä määrin hauska et pelas jollai 88/50 statseilla, 3-bettas lähes 50% ja oli 2 kertaa kipannu aiemmin 4-betatussa potissa mun C-bettiin. En tiedä onko suurta merkitystä check/shoveenko vai lyönkö turnin, ajattelin et tuollai saan parhaat valuet myös flouteilta.

kärkipari vs ylipari

- Tää oli suht. setup mun mielestä

KK kippiin river

Nauloilla maxit

Sessio -188bb

Eiköhän tuolta nousta, kun pidetään pää kylmänä :)
    • Wlore
      Wlore
      Bronze
      Aiku hyvä blogin alku...

Paljon korttionnea tavoitteen täyttymiselle. Perästä tullaan....ehkä sellanen vuosikymmenen verran. :)
    • partane
      partane
      Silver
      Pelasin just parhaan session pitkään aikaan, uppia tuli tänään yht. +498bb

Kokonaistilanne näyttäis:

Winnings: +225bb EV Winnings: +238bb

Pitää toivoa että sama meno jatkuu.
    • partane
      partane
      Silver
      Just joo heti ku kehun et sessiot on menny hyvin nii tulee tää.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($125)
      BB ($57.19)
      Hero ($49.75)

Dealt to Hero K:heart: A:diamond:

Hero raises to $1.50, SB raises to $5, fold, Hero raises to $12, SB calls $7

FLOP ($24.50) 5:club: 6:heart: K:club:

SB checks, Hero bets $13, SB calls $13

TURN ($50.50) 5:club: 6:heart: K:club: 7:club:

SB bets $38, Hero calls $24.75 (AI)

RIVER ($100) 5:club: 6:heart: K:club: 7:club: Q:diamond:

SB shows Q:spade: Q:heart:
      (Pre 58%, Flop 8.8%, Turn 4.5%)

Hero shows K:heart: A:diamond:
      (Pre 42%, Flop 91.2%, Turn 95.5%)

SB wins $98.50

Jatkossa olen hiljaa :f_biggrin:
    • partane
      partane
      Silver
      Long time, no blog. Tasokin kerkes laskee kultaiseksi kun ei tuu paljon PS-tileillä raketettua tällä hetkellä. :(

Deggy saa vissii jatkossa valmentaa sit modeja NL SH platinassa torstaisin, kun olin valmennuksen ainut "vakkari". :D

Turhan lyhyeltä tuntuu päivät nykyisin, olin just 8h töissä ja hoidin pari kotihommaa, analysoin pari kättä ja kello on yli 18. Ei siinä sit paljon kerkee. Nyt ois suunnitelmana syödä hetken päästä ja ottaa lyhkäset päiväunet ennen kun alotan päivän pelit.

Laitoin eilen haut AMK, ei siinä et mua kiinnostais mitää opiskella, mutta pois Oulusta pitäis päästä tekosyyllä millä hyvänsä. Ehkä jonku random-alan opiskelu on parempi ku työttömyys, en sit tiedä. Töihin en kyl oo menossa, kuolen näihi 8h päiviin ku tottunu et päivän average pituus on jotai 5 - 6h.

Pokerin opiskeluun en oo kerinny oikeen panostaa, taitaa olla 2 viikkoa aikaa siitä ku katoin viimeksi jonku videon. Viikonloppuna pitää vissii pelata vähä vähempi ja opiskella enemmän.

Pelit on menny ihan jees, nii kaua EV ei mee pakkaselle oon tyytyväinen. :f_cool:

Postaan nyt kuun puolessa välissä käyrän ja sit ens kuun alussa käyrän. En postaile päivittäin tai mitää ettei blogin luettavuus kärsi.

Toivotaan et pelit jatkuu yhtä hyvin jatkossa, on oikeestaan tuntunut pitkästä aikaa et on "oikeesti mukava" pelata pokeria. :f_grin:
    • partane
      partane
      Silver
      Jees eilinen meni kehnosti otin laskua -315bb. Pelasin ihan ok session, mut mun mielestä tää oli huonoin sessio tähän asti. Tein pari hyvää bluffia ja bluffcatchia, mutta tein sit myös pari bluffia jotka ois pitäny jättää tekemättä. Uskon et oisin voinu säästää ainaski binin, ellen jopa 2 biniä tekemällä parempia päätöksiä. Parissa spotissa painettii rahat kuolleella kädellä keskelle, ainaki toi KQo oli mun mielestä iha ok pelattu kyseistä vihua vastaan.

KQ ja dominoitu

Riverin Överbet bluffi

KK vs Topset

99 ja sankarimaksu

Kylläpä on taas väsyny olo työpäivän jälkeen, toivottavasti en saa kesätöitä nii voi kesällä painaa kunnon upit kun on aikaa ja jaksaa pelata. :f_grin:
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Minusta noissa NL50 ja 100-tasojen biittaus-tavoitteissa mennään vähän metsään, koska siihen ei vaan voi ite kauheesti vaikuttaa että biittaako sadan tai parin tuhannen käden aikana jonkun tason. Siihen voi antaa sattumalle vain mahdollisuuden pelaamalla hyvin. Turhaa painetta vaan tulee kaikista rahallisista tavoitteista. Varsinkin jos muutakin elämää on kuin pokeri, niin tulee just väkisin väsyneenä pelattua, eikä siltikää välttämättä saa pelattua tarpeeksi suurta käsimassaa biitatakseen varianssin. Lisäksi aattelit pelata 2-tablaten, joka edelleen hidastaa pelattujen käsien määrän kertymistä.

-> kestotilt :s_evil:
    • partane
      partane
      Silver
      Jeps eilen oli aika hajottavat sessiot. Paljon tuli setuppia ja osittain omaa huonoa peliä, deep potit pelasin huonosti ja kävin 6,5 bin kuopassa. Onneksi sieltä noustiin takasin breakeven vaikka kävin jo välissä hyvin lähellä tilttiä. Onnistuin onneksi rauhoittelemaan itseni ja pelaamaan suht. hyvin ja kuoppa tasaantui. Siltikää eilistä peliä ei voi hyväksi sessioksi sanoa.

Taidan pistää jäihin nuo deepstack pelit, ongamella ei onneksi voi syvänä pelatakkaan mut tiltillä pitää lataa jatkossa vaa 100bb vaikka paistit oliski deeppinä. Jotai teoriaa ja sun muuta vois käydä läpi ettei pelaa nii huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Phinski
      Minusta noissa NL50 ja 100-tasojen biittaus-tavoitteissa mennään vähän metsään, koska siihen ei vaan voi ite kauheesti vaikuttaa että biittaako sadan tai parin tuhannen käden aikana jonkun tason. Siihen voi antaa sattumalle vain mahdollisuuden pelaamalla hyvin. Turhaa painetta vaan tulee kaikista rahallisista tavoitteista. Varsinkin jos muutakin elämää on kuin pokeri, niin tulee just väkisin väsyneenä pelattua, eikä siltikää välttämättä saa pelattua tarpeeksi suurta käsimassaa biitatakseen varianssin. Lisäksi aattelit pelata 2-tablaten, joka edelleen hidastaa pelattujen käsien määrän kertymistä.

-> kestotilt :s_evil:
      Joo siis biittauksella tarkotan ensinnäki sitä että omasta mielestäni/tulosten mukaan, pelaan voitollista kyseisellä tasolla. Ei mun välttämättä tarvitse ylemmälle nostaa enkä oikeestaan steikattuna pelaajana siitä itse päätäkkään. Enkä ota mitään painetta nostaa tasoja, vaan ideana on kannustaa itseä kehittämään omaa peliä siihen pisteeseen että saavuttaa nää tavoitteet. Voittavaksi NL100-vakkariksi mulla on vielä matkaa, NL50 tason uskon jo tällä hetkellä biittaavani ainakin kohtuullisella winratella, kunhan en tilttaile ja vedän joka session satasella.

Ja siis joo ainakin alkuun vetelen 2-tablaten, toki nostan pöytämäärää jos koen pystyväni pelaamaan ja tekemään riittävät havainnot isommalla pöytämäärällä. Eilen kokeilin itteasiassa 3 ja 4 pöytää välissä. 3 pöytää sujui hyvin, 4 pöytää oli liikaa. Ei tos sillai mut just ongamella ei oo aikapankkia ja pitää just riverillä käydä läpi se tietty ajatusprosessi että miten käsi menikään. Uskon et just riverin päätökset ns. isot päätökset tulee olemaan kehnoja jos pelaan liikaa pöytiä.

Mut joo pihalla näyttäis olevan niin kaunis ilma että saatan innostua lähtee jopa patiolle tänään. Nyt siis pelailemaan. :)
    • partane
      partane
      Silver
      No enpä lähteny vaa jäin sit pelailee....

Kivat upit tuli painettua, lopputulos +588bb. Kävin enimmilläää jopa 775bb, mutta loppuvaiheessa hävisin sit pari pottia. Ehkä hauskin oli et steikkifirman porukka rupes huutelee kesken pelien, että "lopetahan jo ku oot nii kivasti voitolla". Oon sillai WTF, eikös sillon just kannata jatkaa kun on ns. voittoputkessa. Ihme lafka kyllä, ei voi muuta sanoa.

Pari tuntii sain säätää myös tiltin rahojen kanssa. Olin just pari päivää sitte deponnu ja nyt sit saa hädissää ruveta nostelee 1,5k. Sain kuitenkin ne ongelmitta ulos ja deposin nyt alkuun ne ladbrokesille. Sillai ikävä ku mulla ei oo ku jotai 20 bin "omaa rollia" nuihi ladin europöytii nii pitäs varmaa katella ehkä jos depois vaikka everest ja vetäis siellä NL50. Jonnekki varmaan depoon mistä kertyy ps-pojoja, rupee ärsyttää tää kultana oleminen ku ei nää platinavideoita tai mitää.

Nyt alkaa oikeestaan sit jo kuolla pelit joten varmaa vielä hetken painan ladilla NL40 tai NL50 ja meen nukkuu. Huomenna sit uudet kujeet.
    • Phinski
      Phinski
      Bronze
      Gz 4 the ups! :f_grin: . Pakko udella et mikä ihmeen steikkifirma?
    • partane
      partane
      Silver
      Jees elikkä viikonloppu jäi sit loppupeleissä +843bb All-in EV +400bb eli iha ok tuli runnattuakin. :P

Niin btw ei muute ollu +EV muuvi lähtee ladin pöytii paisteilemaan. Otin pikku lämmöt ku vihut veteli T8s suoria 3-bet poteissa ja omat tripsit muuttu paperiksi. Hävisin noin 1 €bin iha turhaan (yht noin -2,5€bin), kun en osannu kippaa nauloja. No älysin sulkee softat, mut kyllähä tuo vituttaa. Myös eilen tein yhen tosi jäätävän huonon pelin QJo ja oisin kyseisessä kädessäkin voinut säästää rahaa.

Eilen nostin rahat ladilta ja siirsin partylle, iha ok saittihan se on mut siirrän kyl heti full tiltille takas kun mahdollista. Ainakin enkkuvalmentaja näytti äskön vetelevän SNG valmennusta siellä, en sit tiedä onko rahat vaa jumissa. Ens viikol varmaan viimestään siirrän takasin ja vapautan loppu bonarin mitä sinne jäi.

Alkuperäinen kirjoittaja Phinski
      Gz 4 the ups! :f_grin: . Pakko udella et mikä ihmeen steikkifirma?
      Siis sivusto, jolta voi hakea steikkiä turnauksiin tai käteispeleihin. Hain ite sinne ja vedin "haastettelussa" 15 min ja haastattelija sano, et oot hyvä, saat diilin. :D

Nyt mun rolli on siis sillai et painan niitten nl50 steikillä (ongame, ipoker, etraction + joku muu verkko jota en muista) ja ne ottaa oman osuutensa. Ja sit omilla rahoilla oon tehny joko vedonlyöntiä tai sit pelannu muilla saiteilla kuten just full tiltillä ja partyllä yms. joihi ne ei myönnä steikkiä. Toki toivois et runnais mahdollisimman hyvin omissa peleissä nii sais kaiken itelle ja lopetettua ton diilin. :f_biggrin:
    • partane
      partane
      Silver
      Vissii joku edistyneemmän tason muuvi ku en tajuu tätä. :f_biggrin:

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      SB ($136)
      BB ($81.73)
      UTG ($125)
      UTG+1 ($173)
      Hero ($50)
      BTN ($50)

Dealt to Hero A:heart: 2:heart:

fold, UTG+1 calls $0.50, Hero raises to $2, fold, fold, fold, UTG+1 calls $1.50

FLOP ($4.75) K:spade: 2:club: A:club:

UTG+1 checks, Hero bets $3.39, UTG+1 calls $3.39

TURN ($11.53) K:spade: 2:club: A:club: 7:diamond:

UTG+1 folds

Hero shows A:heart: 2:heart:

Hero wins $10.96
    • partane
      partane
      Silver
      Ei ollu tarkotus postaa enempää käyriä ennen toukokuuta mut nyt postaan. Party pisti doomswitchin päälle.

Että semmonen päivä. :D
    • partane
      partane
      Silver
      Tänää tuli pelattua vähä vähempi mut 2-tablasin kuitenki tunnin. Tämä siitä syystä että mulla oli sovittu sessio steikkifirman valmentajan kanssa. Joten mä sit pelasin ja selittelin mitä teen ja se anto omia mielipiteitään. Se oli oikeestaan iha fiksukaveri ja sil oli tosi paljo hyvii pointteja. Pelaajana se muistutti hiukan ehkä Popasta, jos nyt jotai riidejä kaverista sain.

Nosti kyl itsetuntoa paljon kun se kehu mun peliä ja oli sitä mieltä et mun pitäis taitojeni puolesta vetää isompaa tasoa. Keskusteltiin just siitä mitä leakkeja NL50 pelaajilla (ja just niillä joita se on valmentanut) yleensä on. Se oli sitä mieltä et mulla on hyvin vähän näitä.

Se anto mulle miljoonan käden tietokannat sekä NL50 että NL100 tasoilta ongamelta. Siinä on siis kaikki kädet mitä niitten steikatut pelaajat on ongamel painanu. Haha, vähänkö saan edgeä ;)

Päivitystä tän päivän sessio jäi -25bb kuopalle.

Tällä hetkellä mennään:

Winnings: +469bb

EV Winnings: +913bb

Winrate: +6,46bb/100

EV Winrate: +12,69bb/100

Käsiä vasta 7k et ei sillai hirveesti otantaa.
    • partane
      partane
      Silver
      Hehe, jotai hyötyä nuista steikkifirmoistaki. Pääsen pelaamaan sekä perjantain 50€ rebuyn ja 320€ turneen ilmaseksi 50/50 diilillä.

€750.000 takuuturnaus Unibetillä

Lisäksi vielä mukaan kaikkien noitten steikkaamien pelaajien last longeriin, eli jokasta 10 pelaajaa kohti aina yks lippu johonki UKIPT- eventtiin.

http://www.ukipt.com/

Iha jees, ku pääsee kerranki kunnolla freerollaamaan jospa tällä kertaa saan luckboxin auki. :f_cool:

Pelit menny myös iha jees tän viikon pelit:

Winnings: +425bb
      EV Winnings: +400bb

Nyt kahvia ja sit pelailee :)
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Alkaa godrunin merkit ainakin noin kokonaisuuden kannalta täyttymään! :f_biggrin: