Tavoitteena tulla paremmaksi

• Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Moi!

Ajattelin nyt availla blogin poikasta tänne, niin voi seurailla omaa kehitystä, postailla käsii ja kirjoitella tapahtumii pokerin saralla.

Alotin siin Marras-Joulukuus painelee taas tosissaa pokerii ja alotin opiskelee pelii ja hyvin lähti liikenteeseen,
      mutta tarina päätty niinkuin monet muut kerrat ja painelin rollin menemään kun rupes tulemaan vastoinkäymisii.

Oon paininu aina pokerii pelatessa tiltin kanssa ja olin onnistunu olemaan tilttaamatta 2 kuukautta, mutta eihän siihen riitä kuin yksi kerta niin rolli oli nollissa.
      Pyöri jo ajatus päässä että lopettaisin pokerin kokonaan,
      mutta rakkaus pokeriin on niin suurta et tauko jäi noin kuukauden pituiseksi.
      Tällä kertaa en kuitenkaan halua samaa loppua tarinalle ja päätin tosissaan suhtautua peliin ammattimaisemmin, enkä pelkkänä hupipelaamisena.
      Haluun tosissani kehittää peliäni ja nousta pelitasoja ja korjata kaikki pikku virheet mitä teen pelatessani.

Oon aina pelatessani pokerii painanu tosi paljon tunteja alle ja pelasin aina tosi montaa pöytää samaan aikaan, koska luulin et sillä tavalla voittais enemmän rahaa tai oikeestaa en tiiä mitä oon ajatellu kun tarkastelen asiaa nyt :D
      Mut oon huomannu tuon juuri pahimmaksi ongelmaksi itelle,
      oon painanu 3h tunnin sessareita enkä ees tajuu pelatessa et mulla on tosi huono keskittyminen peliin ja jos on liikaa pöytii en pysty ajattelemaan tilanteita kunnolla loppuun asti= suurta kuoppaa.
      Oon huomannu myös sellasen ongelman itelle pelitilanteessa et teen nopeesti päätöksen fiiliksen mukaan ja rupeen sit jälkeenpäin perustelee et miks toi oli hyvä muuvi, kun pitäis enemmänki tarkastella monipuolisesti erilaisia vaihtoehtoja ja miettii niitten hyvät ja huonot puolet ennen päätöksen tekemistä.

Oon nyt tosiaan panostanu pelin laatuun ja haluan pelata jokaisen tilanteen parhaalla mahollisella tavalla ja tehdä vaan niitä +ev päätöksii ja nykyään painelen 4-5 pöydällä joskus 3:lla ja voin sanoo et sen eron kyllä huomaa :]

Alotin ongamella 64$ rollilla painelee varovaisesti NL10, tiesin kyllä et biittaan tuon tason ja onnistuin nostaa kassan nopeesti vaaravyöhykkeeltä pois ettei mentäis katki. Ollaa nostettu kassa kahdessa viikossa 460$ ja painellaan NL20 nyt.

Sori pitkästä ja sekavasta tekstistä, arvostan jos muutama ees lukaisisi. :)
  • 6 replies
    • HitThe1Out
      HitThe1Out
      Bronze
      Tsemppiä peleihin ja blogin päivittelemiseen! :)
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kyllä näitä luetaan, tervetuloa mukaan!

Pelin kehittämiseen kuuluu olennaisesti myös mentaalipuolen kehittäminen. Toivottavasti tämä ei tyystin unohdu, varsinkin jos tilttiongelmia on ollut. :)
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tiltistä eroon niin sillä mennään pitkälle. Kun kehittää sitä omaa huonointaan, niin monesti se tuo sitä omaa keskimääräistä suorittamistaan hyvin paljon paremmaksi!
    • Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Moikka :tongue:

Tänään painettii yhteensä 2500 kättä jos lasketaan viime yön pelit.
      En oikein saanut unta ja aattelinpa siinä 02.00 aikaan et vois painaa tunnin pitusen sessarin, lopeteltiin pelit loppujen lopuks sit siin 06.30 aikaan kun pari apinareguu rupes painelee kovaa.
      Sessarin alku meni oikein hienosti vietiin vihui ja pelattii hyvin, mut olis pitäny lopettaa pelit vähän aikasemmi koska ruvettiin sit koko ajan loppuu kohti väsyy ja
      keskittyminenki oli huonompaa ja siinähä sit rupes svingailee tosi paljon, onneks tajuttiin loppujen lopuks lopettaa ku huomasin ettei päässä enää paljoo mitään liiku :D
      Runnattii jopa 3 binii alle ev, mut jäätii breikkii sessarista.
      Illalla pelattii sit viel pari pienempää sessarii ja meni oikein hyvin ja jäätii päiväst 4 binukkaa ylös :s_love:

Tässä taidonnäyte mainitsemasta apinaregusta

CO: $40.35 (201.8 bb)
      BTN: $20.05 (100.3 bb)
      SB: $20.66 (103.3 bb)
      Hero (BB): $43.15 (215.7 bb)

Preflop: Hero is BB with Q:heart: Q:diamond:
      2 folds, SB raises to $0.60, Hero raises to $1.80, SB raises to $5, Hero raises to $43.15 and is all-in, SB calls $15.66 and is all-in

Flop: ($41.32) A:heart: 6:diamond: 9:heart: (2 players, 2 are all-in)
      Turn: ($41.32) K:spade: (2 players, 2 are all-in)
      River: ($41.32) T:heart: (2 players, 2 are all-in)

Results: $41.32 pot ($2.00 rake)
      Final Board: A:heart: 6:diamond: 9:heart: K:spade: T:heart:
      SB showed 8:diamond: 7:spade: and won $39.32 ($18.66 net)
      Hero showed Q:heart: Q:diamond: and won $0.00 (-$20.66 net)
      [/hand_history][/converted_hand]

Pistetään vielä päivän isoin voitettu ja hävitty potti

[converted_hand][hand_history]On Game, $0.10/$0.20 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: $16.89 (84.5 bb)
      BB: $36.79 (184 bb)
      UTG: $19.27 (96.4 bb)
      MP: $21.42 (107.1 bb)
      CO: $40.24 (201.2 bb)
      Hero (BTN): $24.38 (121.9 bb)

Preflop: Hero is BTN with T:diamond: T:club:
      2 folds, CO raises to $0.80, Hero calls $0.80, SB calls $0.70, BB raises to $3.80, CO calls $3, Hero calls $3, SB calls $3

Flop: ($15.20) 2:diamond: T:spade: J:club: (4 players)
      SB checks, BB checks, CO checks, Hero bets $5.50, SB folds, BB calls $5.50, CO folds

Turn: ($26.20) 7:heart: (2 players)
      BB checks, Hero checks

River: ($26.20) J:diamond: (2 players)
      BB bets $27.49 and is all-in, Hero calls $15.08

Results: $56.36 pot ($2.81 rake)
      Final Board: 2:diamond: T:spade: J:club: 7:heart: J:diamond:
      BB showed Q:heart: Q:diamond: and won $0.00 (-$24.38 net)
      Hero showed T:diamond: T:club: and won $53.55 ($29.17 net)

Lähettii pf ottaa maksuu ihan setmainataksee,
      flopil pieni betsi et saatais niit QQ-AA mukaan, turnil sit vaa checkbackkii koska vihu vetää tossa yleensä kaksouttista enkä haluis niiten kippaavan mun lyöntiin et annetaan vihun itte lyödä kalkut sisään.

[converted_hand][hand_history]On Game, $0.10/$0.20 No Limit Hold'em Cash, 3 Players
      Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Hero (BTN): $22.01 (110.1 bb)
      SB: $24.80 (124 bb)
      BB: $33.82 (169.1 bb)

Preflop: Hero is BTN with K:diamond: A:diamond:
      Hero raises to $0.40, SB folds, BB raises to $1.60, Hero raises to $4.44, BB calls $2.84

Flop: ($8.98) 6:diamond: A:spade: 6:spade: (2 players)
      BB checks, Hero checks

Turn: ($8.98) 2:spade: (2 players)
      BB bets $6, Hero raises to $17.57 and is all-in, BB calls $11.57

River: ($44.12) 4:club: (2 players, 1 is all-in)

Results: $44.12 pot ($2 rake)
      Final Board: 6:diamond: A:spade: 6:spade: 2:spade: 4:club:
      Hero showed K:diamond: A:diamond: and lost (-$22.01 net)
      BB showed 8:spade: 7:spade: and won $42.12 ($20.11 net)

Flopilla päätin lähtee checkbackkaa jotta vihu lähtis lyömää mun JJ-KK pakkaa,
      turnil sit pakko suojata mahollisii yhen padan käsii vastaa.

Mut eipä tässä muuta tällä kertaa palaillaan.
    • Coolerzzz
      Coolerzzz
      Gold
      Ei olla nyt pariin päivään pelailtu käteistä pikku sessaria lukuunottamatta ollenkaan,
      mut tänään pelailin turnauksia pitkästä aikaan ja sieltä napsahti uran toinen 4-figs :s_cool:

E. Miten kuvaa sais pienennettyä, niin pysyy blogi paremmin luettavana ? =)
    • PerusJamppa
      PerusJamppa
      Bronze
      Grattis! :f_thumbsup:

Paintissä klikkaat "resize" ja pistät haluamasi koon siihen. Kannattaa tarkistaa että kohdassa "Maintain aspect ratio" on täppä niin kuva kokosuhteet pysyy samoina eikä se veny/kutistu kovin vääristävästi.

Joillakin imagehost -sivuistoilla on myös ihan oma resize toiminto joilla sitä kokoa saa vaihdettua, mutta kätevintä lienee tehdä itse niin saa tasan sellaisen kun haluaa.