Mtt 2013 --> micro to...

• nosafe
      nosafe
      Bronze
      Moro!

Olen 23v suomenruotsalainen opiskelija turusta ja ajattelin nyt pistää blogin pystyyn!
      Olen nyt pelaanut noin vuoden pokeria, aloitin pelaamalla mtt turnauksia sit siirryin sittareihin ja nyt oon päättänyt keskittyä normi mtt turnauksiin. :)
      Pelaan pääosin Ongamella,888, Raylla ja joskus Pokerstarsilla.
      Pelaan vielä microtason turnauksia mutta tavoite ois nousta tasoja ainakin keskitasolle.

Tässä ois tän vuoden pelit :f_grin:
  • 16 replies
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Tervetuloa blogittamaan!! Mtt-blogit menee tiukkaan seurantaan.. millä abilla painelet? Näköjään jonkun isomman scorenkin oot saanu.. ei muuta kun gl peleihin ja paljon pyttykuvia blogiin!!
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Kiitti! Mun ABI on yleensä joku $5. Joo tuli toinen sija 888n 12k garassa :f_grin: mä oon kans katellu vähän sun blogia :)
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Onnea uudelle blogille.

Meinaatko paljonkin painaa MicroMillions-turneita?
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Kiitos! joo kyl mä aion koittaa vetää niin monta kuin mahdollista niissä on vaan niin isot fieldit et on vaikee pärjätä :f_biggrin:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Tervetuloa! :) Mukava saada aina uusia MTT-blogeja tänne. Muista tutusta myös turnausten strategia-alueeseen ja käsianalyyseihin. Käsianalyyseistä saat asiantuntevaa apua mieltä askarruttavissa käsissä yhteisön MTT-vetureilta.

Taidetaan painella ainakin parilla saitilla sitten samoja turnauksia. Mistä turnauksesta toi sun isompi score on tullut?
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja nosafe
      Kiitti! Mun ABI on yleensä joku $5. Joo tuli toinen sija 888n 12k garassa :f_grin: mä oon kans katellu vähän sun blogia :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Enpä huomannut tuota, liian nopeasti luin läpi. :f_biggrin:
    • kauris84
      kauris84
      Bronze
      Mun ABI on yleensä joku $5.
      Elikkäs kohtalontoveria,samaa tasoa micro-matalaa itsekin vetelen,tosin tuo sun käppyrä näyttää hyvältä,mulle kans! :P

GL peleihin ja seurantaan menee myös mun kohdalla :)
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja kauris84
      Mun ABI on yleensä joku $5.
      Elikkäs kohtalontoveria,samaa tasoa micro-matalaa itsekin vetelen,tosin tuo sun käppyrä näyttää hyvältä,mulle kans! :P

GL peleihin ja seurantaan menee myös mun kohdalla :)
      Kiitos!

Jep oon lukenu sun blogii aina välillä :) haha mä oon vaan tainnu runnaa aika hyvin alkuvuodesta, toivottavasti jatkuis vielä :f_biggrin:
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Nyt tuli depottua William Hillille että sais vähän strategy pisteitä kasaan, ois kiva päästä kultatasolle niin pääsis kattomaan kultatason videoita :) vois laittaa tän kuun/ens kuun tavoitteeksi ansaita kultataso.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Jos et ole vielä huomannut, niin kannattaa ehdottomasti hyödyntää tämä kampanja: Nouse jäsentasolla & ansaitse rahaa maaliskuussa!
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Tänään mä sain ihan hyvän määrän turneita pelattua mutta niistä ei tullut mitään isoja rahastuksia, isoin tais olla $50 :f_frown: Huomenna vois päivällä katsoa mtt videoita ja illalla taas pelata jos sais jotain tulosta aikaseks :f_grin:
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      Huoh nämä turnaukset jokatoinen päivä +50€ ja sit taas -50€ jatkunu jo liian monta päivää :f_mad: pitäisi varmaan opiskella enemmän ja pelata vähemmän mutta kun se pelaaminen on niin paljon kivempaa... Volyymiin olen kyllä ollut tyytyväinen mutta tulosta ei ole tullut :( Toivottavasti loppukuu olisi parempi :f_grin:
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Paljonkos sulla on pelejä alla? Varianssia voi olla vaikka mihin suuntaan jos puhutaan vain päivistä. :)
    • nosafe
      nosafe
      Bronze
      mm totta ei oo kyl läheskää tarpeeksi pelejä :) koitan pelata nyt 10-20MTT päivässä. Toi varianssi vaan ei oo kiva kun välil tuntuu et ois jumissa eikä niitä voittoja tulisi. Alkuvuodesta runnannu niin hyvin et nyt tuntuu paljon pahemmalta kun ei enää runnaa niin hyvin :f_biggrin:
    • maakoboy
      maakoboy
      Bronze
      Mtt:t on kyllä varianssin suhteen aika raakoja pelejä.. 100 binin sukelluksia tulee useasti mut meidän tasoilla ne kuittaantuu yhdellä-kahdella top3 sijoituksella.. kyllä se siitä kääntyy.. Ite oon niin herkäks tullu noille tappiosessioille et jo parin-kolmen session kuoppauksen jälkeen pudotan abia ja koitan vaan painaa enemmän volaa sisään ni kyllä se sieltä kääntyy! Gl peleihin!