Kuuba-Silli fifty-fifties kisa

• Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Lyhyesti:

Pelataan 11.4.2013 alkaen 3,5$ fifty-fifties pelejä starssilla 300kpl ja kumpi on voittanut enemmän niin saa toiselta (pihvilounaan) tai jos huonosti meneen niin kumpi hävinnyt vähemmän :f_biggrin:
  • 56 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Ensimmäiset 12 fityä takana ja mun käyrä näyttää tältä:

Uploaded with ImageShack.us

Pelailen illalla lisää kun ei ole noita vakkareita noin paljon paikalla;

Näköjään pitää jo miettiä pöytävalintaaki :f_o:
    • ghaleon
      ghaleon
      Black
      Pöytävalinnallahan on luultavasti iso merkitys tällasessa haasteessa. Toki noilla tasoilla ei viel ehkä kovin regusia pöytiä keskimäärin ole?

Kyseessä ilmeisesti fulli pöydät vai onkos näitä edes shortteina?
    • qodbop
      qodbop
      Bronze
      Onnea molemmille haasteeseen ja yrittäkää nyt pysyy pois mun pöydistä vaikka oiskin valuee tarjolla :)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Fulli pöydät.. Onkohan shortteja edes starssilla?? ?(

Noita reguja jonkun verran löytyy niin yritän välttää ettei kovin montaa olisi samassa pöydässä. Pelasin yhen session ja tulos paranee kun 8/9 rahoille. :)

Yritän godbop vältellä suomalaisia pelaajia varsinkin kuubaa :s_biggrin:
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ghaleon
      Pöytävalinnallahan on luultavasti iso merkitys tällasessa haasteessa. Toki noilla tasoilla ei viel ehkä kovin regusia pöytiä keskimäärin ole?

Kyseessä ilmeisesti fulli pöydät vai onkos näitä edes shortteina?
      Mun mielestä näissä peleissä on erikoinen vaihtelu siinä mielessä, että Stars.EU tarjoaa vain 10 hengen versioina näitä, mutta Stars.FR tarjoaa vain 6 hengen versioina samaa peliä.

EU;lla kun jätkät pelaavat, niin tuo on oikein täyteen tupattu pöytä.

Kuutossillin haasteen kanssa joka pelattiin valmennusikkunassa seuraten, tuli aina välillä mielenkiintoisia tilanteita eteen kun pelattiin samoissa pöydissä ja jos tulee tilanteita joissa kärsii itse, mutta vihu kärsii vielä enemmän, niin sivupotin koosta riippuen voi tulla jänniä ICM-laskelmia.
    • playeriman
      playeriman
      Bronze
      Stars fr on nykyään myös 10maxina fiftareita. :)
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Kiitos tiedosta. Me pelataan 10max pelejä stars.eu saitilla ja kuten tuossa aarni kertoikin niin tosiaan mielenkiitoisia tilanteita oli kun samassa pöydässä.
      Tais jokunen ohivetoki tulla. :f_cry:
      Mutta tähän kisaan palatakseni Kysyisin että sopiiko kuballe myös tämä sääntö lisättynä?:

Kun toinen on saanut ensimmäiset 300 turneeta pelattua niin pitää pyrkiä olemaan tulematta samaan pöytään pelaamaan kun toisella vielä turneita siihen 300:aan jälellä.

Antaa muutoin liian paljon etua sille joka ensimmäisenä on ne 300 turneeta hakannu.
      Sopiiko tällainen lisäys?

Ja tulipahan nyt jo 10% täyteen tuosta 300:n turnauksesta joten käppyrää kehiin.
      Iloksi Kuuballe että seuraavakin sessio meni 8/9 rahoille. :s_biggrin:

• Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Jokohan tänään nähdään grafiikkaa miten kuuba aloittanut pelit?
    • Kuuba
      Kuuba
      Bronze
      Jo vain nähdään :f_biggrin: Sain myös pelatuksi 30 fiftaria, joka on about tuplat normaaliin arki-iltaan. Alku oli hieman nihkeä, mutta onneksi session lopussa sai käyrää nousuun. Hieman olen kuitenkin perässä, kuten kuvasta näkyy.

Sääntölisäys on ok. FAIR PLAY! RESPECT!
    • Kuuba
      Kuuba
      Bronze
      Statseja vielä: 30 fiftaria, ROI% 20,3 ja ITM% 66,7.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Siis WTF ?? ?(

Oletin että saan hyvän etumatkan mutta eipä siinä käynytkään niin vaan kuuba paineli viimeisen session järettömän hyvin.. :f_frown:
      Tästähän kisa syntyi ja varmasti molemmat pyrkii pelaan parasta peliä kun ei kumpikaan halua hävitä. (toivottavasti tämä auttaa molempia kehittään omaa peliäki).

Kisa jatkuu ja pelit vähenee.. :f_cool:

Grr.. seuraavassa sessiossa tulin jo pari binä alas :f_mad:
      Laitan käppyrää illalla kun saa tarpeeksi pelejä alle.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      omg... alamäkeä pukkaa mutta kuuba tykkää seuraavasta käyrästä kun 60 turneeta takana.

Arvio tulee olemaan että kun kuuballa on 60 peliä takana niin on johdossa.

Tuli otettua vähä lämpöjäki ja tilttauski lähellä kun kisa menossa.. Ensin AA vs 5Ks sit QQ vs ak sit AK 4 way potti ja 66 vei Lopuksi kaveri joinka vpip oli 71 niin se koppas mun ak:n jollain roskalla ja out... (joo selityksiä keksin kun kuuba painuu eelle) :f_biggrin:

Tänään otan ainakin 60 turneeta vielä ja jos joku löytää hyvän valmennusvideon miten vedetään aina ohi niin kertokaa !!! :f_cry:
    • Kuuba
      Kuuba
      Bronze
      Mun selitys sille, että siirryin johtoon, on se, että tänään olen luckboxannu. Melkein hävettää, mutta on sitä epäonnea ollu niin paljo aiemmissa peleissä, että pakko sen on joskus tasaantua.

Statsit 60 fiftarin jälkeen ROI% 17,2 ja ITM% 63,3.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Jes Siirryit johtoon ja reilusti... Koska mun käppyrä tulee nyt ja näin menee reilusti alle ev:n

Yli 100 jo pelattu ja kauheen huono runi.

Nyt täytyy loput pelit sujua tosi hyvin että tästä vielä nousen..

jos lasken niin kun kuuba pääsee samaan yli 100 games niin se on jtn 20 bin edellä..

On vähä vaikee tilanne. :f_mad:
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Jätkät vetää kyllä hyvää tahtia pelejä ja hyvällä tuloksella. Aattelin että tämmönen haaste olis pidemmänkin aikaa kesken, mut eipä 300 peliin näköjään kauaa kummankaan osalta mee.
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      En sanoisi että hyvin (paitsi kuuba). oon jo päässy siihen kun yli 100 peliä takana ja runnaan alle ev:n :f_mad: Kuuba tas kertonu että hyvin on luckboxannu.
      Tänään tulee ainakin 100 turnausta lisää ja jos ei käyrä ala kääntymään jyrkkään nousuun joudun miettimään jo taktisia kuvioita; tarkoittaa että mietin pyrinkö samaan öytään missä kuuba pelaa. ?(

Toisaalta tämä on vielä enemmän -ev koska kyseessä niin pieni sivupotti (lounas) mutta kun se voitto on mielessä eikä tulos niin pitää harkita; tähän asti ollaan pelailtu siten että ei olla oltu samoissa pöydissä.

Suurin ongelma on se että kun kuuba pelaa niin hyvin ja kun heitän vihulle 3-bettiä silloin kun se avaa käden niin joudun liian usein ns. ongelmatilanteeseen kun tulee pusku takasi.
      nimimerkillä kokemusta on kun aikasemmin joskus oltu samoissa pöydissä ja niistä arvonnoista en tykkää yhtään kun aina on käsi eikä tietoo kuinka paljon oon edellä/jälessä.

Ja kuuban statsit taas niin kovat että vaikea saada valueta löysällä pelillä. :f_cry:

Hienosti lähti aamun eka sessio. Ensimmäin käsi ja mulla 88 flop 238 sökötän ja vihu korottaa.. korotan lisää ja se puskee merkit keskelle sillä 9T ja floppi 7 ja turn 6 :f_cry:
      Kunnes seuraava käsi mulla QQ ja löysä vihu korottaa mä pusken ja maksu sillä JQ ja floppiin j ja turn J ja näin pelataan hyvin alle ev:n
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Hienosti tulee taas tänään runnailtua.. ev käyrä nousee mutta silti muutama bini kuoppaa..
      Usko kohta menee kun edellinen sessio ja KK ja 3-way potti vastassa molemmilla AQ ja ei oikeestaan edes yllättäny jos A on flopissa.

Kun kuuba saa kans jtn 125 peliä kasaan niin olettaisin että olen jälessä jo 20 bin.
      Tarvii jo melkoisen runin että sen saa kiinni ja vielä pitäisi ohi mennä :(

Pistetään käppyrä miten ei pitäisi runnata.. Osaako muut runnata näin hyvin alle ev:n

• Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      181 turneeta takana ja johan se käyrä kääntyi nousuun (liian myöhään) :f_confused:

Miltähän kuuban käyrä näyttää illalla???
    • Kuuba
      Kuuba
      Bronze
      Heh, pessimisti ei pety :)

Eilen ei tullut pelattua kuin muuta pöytä, kun piti lähteä pelaamaan livepokeria. Siellä eka turnaus, joka oli aluksi freezeout, mutta vaihtui alle puolen tunnin pelin jälkeen 2nd chance turnaukseksi, kun ensimmäinen pelaaja tippui niin aikaisessa vaiheessa. Tuo oli totaalisen korttikuollut turnaus mulle, eikä siitä jäänyt kuin kokemusta. Tuossa oli 6 pelaajaa. Seuraavassa turnauksessa oli enää 5 pelaaja ja turnausmuoto rebuy ja tunnin jälkeen addon. Se meni paljon paremmin, kun tuli ihan pelattavia korttejakin. Siitä tuli bubbletus A9o < A3o PF allin. Vihu sai värin :f_frown:

Tänään on toistakymmentä turnausta takana ihan hyvällä menestyksellä. Laitan illalla käppyrän, mutta tässä tämän hetkiset statsit, ROI% 18, ITM% 66 ja netto $50.

Nyt on pakko lähteä ulos moikkaamaan aurinkoa :f_cool:

edit. fiftareita 79 takana