Jounin katkuinen MTT-blogi

• LaihaJouni
      LaihaJouni
      Bronze
      Moro.

Googletin "tuoli pokerinpelaamiseen" ja 5. linkki oli käyttäjän HTM10 blogi johon klikkasin mielenkiinnosta sisään. Näin päädyin äsken foorumille ja otin melko nopee riidit, et ei voi olla huono idea alottelevana MTT-pelaajana liittyä sekaan ja pistää blogi pystyyn.

Oon hakannu useemman vuoden päätä seinään käteispeleissä. Tasoja ei oo noustu yli nl50 koskaan. Tän hetkinen tilanne on se, et en pysty itsevarmasti sanoo biittavani ees nl25 rinkejä.

käteispelihistoria graafeina:

http://kuvaton.com/k/YbZX.jpg
      +
      http://kuvaton.com/k/YbZf.jpg

Kuluvan vuoden alussa pelailin satunnaisia turnauksia ja niistä napsu pari 3fig pyttyä. Siitä se sit lähti. Nyt oon viimesen kuukauden pelannu enemmän MTT ku käteispeliä.

En tietty kuvittele et osaisin turnauksia pelaa, vaikka muutama voitto onki tullu. Oon tosi monessa tilanteessa aivan pihalla. Ohan toi turnauspelaaminen mulle ihan uutta. Uskon kuitenki, et pitkällä tähtäimellä saan todennökösemmin pientä lisätienestiä turnauksista ku käteispeleistä. Aika näyttää.

Tuskin nää kuvat ees näkyy ku ei näy esikatselussakaan, mut tässä vielä turnauskirahvi.

http://kuvaton.com/k/YbZt.png

e. No wittu, jaksaisko joku valottaa, miten noi kuvat saa näkymään suoraan tähän?
  • 8 replies
    • TheMidas
      TheMidas
      Bronze
      Moro ja tervetuloo foorumille! :f_cool: Voin lisätä sut MTT-Grouppiin jos sul on skype? Siel on jonkun verran MTT pelaajii tält foorumilta.

Minkä kokosel ABIlla pelailet?
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja LaihaJouni

e. No wittu, jaksaisko joku valottaa, miten noi kuvat saa näkymään suoraan tähän?
      Moro LaihaJouni,

Tervetuloa foorumillemme.

Saadaksesi kuvat näkyviin tulee sinun olla vähintään pronssitason jäsen. Nouset pronssitasolle suorittamalla pokerivisamme ja hankkimalla itsellesi ilmaisen pokerirahan tai luomalla pelitilin kauttamme jollekkin kumppanisivustollemme ja ansaitsemalla 1 Strategy-pisteen.

Jos sinulle tulee kysymyksiä mieleen niin foorumilta löytyy apu moneen ongelmaan.

Terveisin,
      MikkoMi
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja LaihaJouni

käteispelihistoria graafeina:

+

Tuskin nää kuvat ees näkyy ku ei näy esikatselussakaan, mut tässä vielä turnauskirahvi.

Eli kuten MikkoMi sanoi..visa pois alta ja pronssi alle..ja vaikkailmanen massi jonnekkin sivulle vielä..mikäs sen hauskempaa. Tervetuloa strategylle. Täällä noita MTT harjoja on kylälä vaikka kuinka ja tää talvi ja syksy on ollu täynnä isoja rahastuksia kaikki omilla tasoillaan. Varmasti EV++ liittyä tänne.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Tervetuloa foorumille!

Löytyikö sopiva tuoli? :f_biggrin:

Otahan kaikki irti jäsenyydestäsi videoiden, valmennusten, strategia-artikkeleiden ja käsianalyysien muodossa!
    • HTM10
      HTM10
      Bronze
      Tervetuloa!
      Ja hieno homma että blogistani oli jotain hyötyä :D
    • LaihaJouni
      LaihaJouni
      Bronze
      Tattista vaan lämpimästä vastaanotosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja TheMidas
      Moro ja tervetuloo foorumille! :f_cool: Voin lisätä sut MTT-Grouppiin jos sul on skype? Siel on jonkun verran MTT pelaajii tält foorumilta.

Minkä kokosel ABIlla pelailet?
      En omista Skypee, mut aijon ehdottomasti hankkia. Mites tarviiko mikrofonin, et voi käyttää Skypee? Vai kirjotteletteko te siel vai mitää. MTT-abi mul on ~4-5€ luokka, eli ihan pienimpiä vetelen viel.

Kiitti inspector ku laitoit kuvat näkyviin. Eipä noista hirveesti tolkkua saa. Täytyy hoitaa noi VIP tasot kuntoon ja säätää jatkossa kuvat tarkemmiks.

Uutta tuolia en löytäny. Muutenki ajattelin venailla sen aikaa, et rollit on paksummassa kunnossa. Oon tullu sellaseen johtopäätökseen, et noit työtuoleja on halpoja, ja sit on hyviä.

Sitte asiaan.

Yhen suht vaatimattoman MTT illan oon vetäny blogin alottamisen jälkeen. Oon sen sijaan ettiny omaa turnausidentiteettiä sittareiden puolelta. Eka pelailin shortti turboja ja siitä aika nopeesti turbo huppien kimppuun.

Mul on aina ollu sellanen käsitys, et sittarit on laskettu jo aikaa sit auki, mut kyl tuol microtasolla luonnollisesti viel valuee löytyy. Ainaki uskon niin.

Suht varianssipitosta hommaa noi turbo hupit kieltämättä. Sopii vaan niin paljon paremmin ajan käytön puolesta mulle. Alustava suunnitelma on grindailla noita pääpelinä ja sit 1-2 MTT iltaa viikkossa. Näil suunnitelmilla on tapana muuttua, mut nyt toi tuntuu parhaalta vaihtoehdolta.

Voisin polkasta pienen projektin käyntiin:

1000kpl HU SNG jonka jälkeen pieni katsaus, et kuinka kannattavaa / ei kannattavaa puuhaa noi herolle on. Lasken noi mukaan mitä oon eilisen ja tän päivän aikana pelaillu. Tossa tuhannessaki voi kestää ku en osaa multittaa. 5$ peleistä liikkeelle ja 250 sittarin välein tuloskohinapäivitys. Mitään tulostavotetta en pistä, koska ei oo mitään hajuu mitä noista on mahollista tienaa.

Projekti 1. HU SNG

60 / 1000kpl
      Profit: +0,65$
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Eipä siellä mikkiä tarvita. Toimii samaan tapaan kuin esim. Messenger eli voi ihan kirjoitella.
    • LaihaJouni
      LaihaJouni
      Bronze
      Huppi sittari projekti kusahti johonki 250pelin paikkeille. En nähny hommaa itelleni kannattavana ja päätin lopettaa niiden pelaamisen.

Viime kuu meni käteistä pelatessa ja sen takia en oo tänne mitään päivitelly. Tarkotuksena oli multittaa hyvät palautukset promoista. Paska maku ja n. 1k$ plussaa jäi siitä.

Nyt olis sit taas aikaa keskittyä turnauksiin loppukesä.

Tarkotus olis koittaa pelata vähintään 500 MTT:tä kesäkuun 1. - elokuun 31. välillä. 1500€ kassalla lähetään liikenteeseen joten ABI tulee ainaki alussa olemaan varsin pieni. Alle 5e. Tavotteena kasvattaa kassa 4000€uroon. Luultavasti tulee olemaan kova ja kunnianhimonen tavote, mut katotaan miten äijän käy.

Tästä se lähtee:
      Rolli 1500/4000€
      Turnaukset 0/500kpl

Hyvää kesää kaikille !