tavotteena voittaa iha v***** rahaa

• paaskee
      paaskee
      Bronze
      10.02.2009

Vois pistää jotain blogiakin pystyyn!
      Pokeria alotin vakavammin pelaamaan marraskuussa 2008. Koko innostus lähti bettson.com freerollin voitosta jonka 50$ onnistuin menemään katki alle kahdessa viikossa. Tuon jälkeen otin ilmaisrahaa FullTiltille, VC-Pokerille. Vaihtelevalla menestyksellä pelit jatkuivat, mutta molemmissa mentiin kuitenkin katki kaikkien sinnittelyjen jälkeen.

Tein kuitenkin paluun pöytiin ja otin selvää mikä pelissäni on vikana ja onnistuin parantamaan joitain osa alueita. Peli on taas paranemaan päin sekä sain avattua 25$ bonuksia joita on vielä 3 tulossa.
      Kuva tästä kuukaudesta.

Pyörin pienissa rahoissa, mutta tavoitteena olisi saada ihan tuottoakin jossain vaiheessa. Aion myös laittaa jotain käsiäni tänne jossain vaiheessa.Toivottavasti edes joku pikkurahojen peluri saa tästä jotain irti! :s_biggrin:
  • 293 replies
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Tervetuloa PokerStrategylle blogittamaan. Kärsivällisyys on pokerissakin kaiken a ja o. Hieman pidemmistäkään tappioputkista ei pidä hermostua, kunhan vaan sisäistää tekemisensä (virheet ja myös ne asiat, jotka on tehnyt oiken!). Toisaalta voittoputket eivät saa johtaa siihen, että ota lepsuilee. Tsemppiä pelipöytiin! :)
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Kiitosta vaan!

Kirjotetaan tännekki jotain. Hiihtoloma Pikkusen tullu kans pelailtuu kotiin paluun jälkeen ja sain 80$ rajan vihdoin rikki. :D
      Tavotteena 100$ rajan rikkominen lähiaikoina!
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Sama nousu hiljalleen jatkuu, tuntuu et oon saanu pelini vähä rauhallisemmaks ja siten paremmaks. En siis tarkota ettenkö olis aggressivinen. :D

• paaskee
      paaskee
      Bronze
      Kassa tällä hetkellä: 96,35$
      Elikkäs tuo sadan dollarin maaginen raja menee näillä näkymin aika pian rikki vaikken itse siihen vähän aikaa sitten olisi uskonutkaan!
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Terve pitkästä aikaa!

Nyt on aikaa pelailla pokeria ja rentoutua! Töitä pitäisi ehkä koittaa hommata jossain välissä.

Pokerista oli kirjotusten takia niin pitkä tauko et ote hävis kokonaan, onnistuin kuoppailemaan varmaa joku 60$ , ihan jäätävää. Kun kassa alko olee taas pohjalla niin pistin jäitä hattuun ja ote alkaa taas
      tuntua, eilen +20$ ! :P

En pääse enään pelaamaan beginners puolelle partyssa joka harmittaa koska siel liikkui helppo raha haha! Mut nyt aukee taas bonusrahaa koht partylt ku oon grindaillu nyt aika ahkerasti ja sen lisäksi siitä miljoonan dollarin käsi skabasta tulee vähintää 5$ ilmaseks!
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Ihan käsittämötäntä taas.. kaikki eiliset voitot sitte meni tos just.. saatana mitä ohivetoja. Kaks kertaa naulat putkeen kädessa , ekaks tuplaus ja sit meni kaikki.
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja paaskee
      Ihan käsittämötäntä taas.. kaikki eiliset voitot sitte meni tos just.. saatana mitä ohivetoja. Kaks kertaa naulat putkeen kädessa , ekaks tuplaus ja sit meni kaikki.
      niinhän se tuppaa nauloilla käymään, ainakin tuossa tilanteessa, pitää osata valita kummalla kerralla voittaa :)
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Joo ei tässä auta muu kuin myöntää et taidot ruosteessa ja menin koukuttaa itteni toho vedonlyöntiin vähä easy-moneyn toivossa joka ei tietenkään toimi. Alotin nyt pokerstrategyn videoist ja artikkeleist oikee kunnolla kertailemaan, pitää saada tää homma kasaan ja ton veikkaamisen rajotettuu! :D
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Paluu blogitteluun! Viimeisestä päivityksestä vain 8kk aikaa! Tulipa muuten naurettua omia merkintöjä tässä näin.

Voin kertoa miten mulla on menny pokerit, partyn rollin kuoppasin puolet johonki vedonlyöntii ja sit loput liia isois pöydissä. Sitten pelailin cake pokerissa jotain ilmaisrahoja ja nousin parhaimmillaan 130d. Sen jälkeen kuoppasin rollin lukemiin 20d ja unohdin pokerin... Pitkäksi aikaa... :O

Loppukesästä siirsin tuon 20d moneybookersiin.
      Yli 50k käden jälkeen on alkanut jo oppimista tapahtua.
      Sittemmin olen oppinut biittaamaan pienimmät tasot ja kehittynyt mielestäni pokerin parissa melko paljon. Kassa ei ole enään vaakalaudalla joka hetki.
      Olen jopa saanut kotiutettua vähän rahaa. Viimesin tempaukseni on kun tuli sähköpostiin viesti että olen saanut partypokeriin 20d ilmaiseksi. Nyt tuo summa on nelinkertaistettu parissa päivässä. :f_cool:

• kravdude
      kravdude
      Bronze
      Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)
      Pelaatko SSS vai BSS ja millä tasolla? Kuinka monta pöytää menee kerrallaan ja millaisia sessioita päivässä? Tsemppiä peleihin!

edit. graafi näyttäis SSS peliltä..
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Moi kiitos mielenkiinnon osoituksesta paskaa blogiani kohtaan haha! :s_cool:
      Ihan täydellä binillä pelailen (5$), NL4 ja NL5 tasoja toistaiseksi. Odotan kovasti siirtyväni NL10 tasolle, kerran koitin jo kun rolli antoi luvan,
      mutta tulin alas 60d kahessa päivässä, sit paluu NL5 ja sieltä tuli taas samantien rahaa.
      Luulen et kyseessä on enemmänki henkimaailman juttuja koska ei sen tason pitäis niin paljon muuttua niitte kahen tason välillä?
      Turnauksia en pelaa pätkääkää, vaikka jossain pikkusittareissa pärjääkin.
    • XKoalaX
      XKoalaX
      Bronze
      Kiva että sait bloginkin tehtyä, lukulistalle heti!

Onnea peleihin ja graafia tarpeeksi usein! :f_thumbsup:
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Thanks man!
      Tänää jatkunu iha hyvä peli tuol partyl joku parikymppii plussaa, nyt tuli pari ohivetoakin nähtyä viimein.
      Kokonaisrolli lähentelee jotain 300d:tä! Runnannu aika hyvin ja laitan itelleni saada 500d raja rikki vuodenvaihteeseen mennessä!
      Ehkä vähän liian kova tavoite, niinkuin 2 months 2 million ohjelman jätkillä. Saas nähdä mitä tapahtuu. :f_cool:
      Tein itelleni kustomoidun teeman partypokeriin, tuli muute helkkarin makee!
      (Suttasin tietty mun nimimerkin koska oon niin pro etten haluu et muut tietää kuka olen)

Säädän just toista näyttöö tähä pöydälle mihi voi laittaa viihdettä pyörimään.
      Meinaa tulla aika pitkäksi ku pelaan vaa 4 pöytää nyt samaan aikaan, oon huomannu et tulee parempaa tulosta niin.
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Eilen oli aika villipäivä ku must alettii ekaa kertaa kunnol pinkomaa ohi!

Hand Converter by Pokerhand.org

Dealt to HERO Q:club: J:spade:
      Pre-flop:
      Annet88 calls $.04, szaby08 calls $.04, FCRudolph calls $.04, (3 folds), HERO calls $.02, todojunto checks

Flop: ($.20) K:club: 9:heart: T:diamond: (6 Players)
      HERO checks, todojunto checks, Annet88 bets $.19, (1 folds), FCRudolph calls $.19, HERO raises to $.38, (1 folds), Annet88 calls $.19, FCRudolph calls $.19

Turn: ($1.34) 6:diamond: (4 Players)
      HERO checks, Annet88 bets $1.28, FCRudolph all-in $3.61, HERO all-in $4.99, Annet88 all-in $.24

River: ($11.46) K:diamond: (4 Players)

Results:
      Annet88 Showed 9:club: 6:club:
      FCRudolph Showed 8:diamond: 7:diamond:
      [color=red]HERO Showed [/color]Q:club: J:spade:
      HERO wins $1.38
      FCRudolph wins $3.97
      FCRudolph wins $5.61

Dealt to HERO 7:spade: A:spade:
      Pre-flop:
      (1 folds), aquario2008 raises to $.08, (1 folds), HERO calls $.06, sabsi1959 calls $.04

Flop: ($.24) Q:spade: 4:spade: 9:spade: (3 Players)
      HERO checks, sabsi1959 bets $.17, aquario2008 raises to $.34, HERO calls $.34, sabsi1959 all-in $3.11, aquario2008 all-in $4.22, HERO calls $4.22

Turn: ($12.64) 7:club: (3 Players)

River: ($12.64) 4:club: (3 Players)

Results:
      aquario2008 Showed 9:club: 9:heart:
      [color=red]HERO Showed [/color]7:spade: A:spade:
      sabsi1959 Showed T:spade: 8:spade:
      aquario2008 wins $2.43
      aquario2008 wins $9.58

Dealt to HERO 6:heart: 6:diamond:
      Pre-flop:
      HERO raises to $.08, (2 folds), icwww calls $.08, hramoy555 calls $.06, ketsch86 calls $.04

Flop: ($.32) T:heart: 6:club: 8:club: (4 Players)
      hramoy555 checks, ketsch86 bets $.23, HERO raises to $.46, (1 folds), hramoy555 calls $.46, ketsch86 raises to $1.38, HERO all-in $6.71, hramoy555 all-in $1.23, ketsch86 all-in $3.37

Turn: ($13.93) 9:spade: (3 Players)

River: ($13.93) J:heart: (3 Players)

Results:
      ketsch86 Showed 9:club: Q:club:
      [color=red]HERO Showed [/color]6:heart: 6:diamond:
      hramoy555 Showed T:club: K:spade:
      HERO wins $2.19
      ketsch86 wins $5.13
      ketsch86 wins $6.25
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Heti tänään ku jatkoin pelejä olin jo valmiiks pienis lämmöis ja kuoppasin ihan hyvin!
      No sit tapahtu jotai ja sain käännettyy kelkan toiseen suuntaan tyystin ja massi alko taas valuu oikeesee suuntaan.

• olio1978
      olio1978
      Bronze
      kiitos näitten oppien ja kännikooman oon jo vähintään 55$ voittanut 33$ turnaukses :D pakko kehua ku kerrankin ääliö voittaa
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Hahah, ole hyvä! ja voita rahaa paljon! Muistathan lähettää osuuteni :f_cool:
    • paaskee
      paaskee
      Bronze
      Noniin känniset pelaajat alkaa saapuu pöytii tai ainaki luulisin nii koska rahaa tulee paljo paremmi vrt joskus 20:00 aikoihi!
      Meni just 100d rikki partyl mikä tarkottaa sitä et oon viisinkertaistanu sen 20d ilmaisrahan minkä sain tänne. Siirrän pia loputki massit tänne ja meen koittaa NL10 et miten saan sieltä rahaa.
    • olio1978
      olio1978
      Bronze
      VOITIN VAAN 88$ KU PERKELEEN JAKAJA LÖI ENSIKS qq ja viel riveri avul ja hävisin suoralle ja sit tuli AA JA PUSKIN JA HÄVISIN SIA OLI SIT 13