Tilttaus kuriin ja kohti parempaa turnauselämää

• Itikanpistos
      Itikanpistos
      Bronze
      Moro ystävät! Olen 20-vuotias Vantaalta. Kohta tulee kolme vuotta täyteen pokerin pelaamisesta. Kaikenlaista tapahtunut näiden vuosien takana. Monesti lähtenyt pelaaminen käsistä. Tällä hetkellä yritän grindaa itselle supernovaa, kun puuttuu enään 18k pistettä. Oon sen huomannut, että kalliimaksi se tulee maksamaan mitä tulen siitä hyötymään kiitos hyberturbojen :D Pitäis vaan pystyy pysymään turnauksissa kun kerran niissä pärjään turnausvoitot yhteensä tällä vuodella liki 40-50k dollaria, mutta hyvinhä nekin saa tuhlattuu tilteissa käteiseen, hyberturboihin. "Haluan pelata muutakin kuin turnauksia" :> Jos puhutaan onnesta, niin omasta mielestä olen ollut todella onnekas hyberturbojen suhteen, koska moni ois jo vetänyt katki siinä verrattuna mun kassaan mitä on kun vetelen välillä tilteissä jotakin kilon hyberturboja, vaikka pahimpana yönä kusin kolmasosa rollista kilon hyberturboihin, mutta onneks eräs ystävä tuli sanomaan, että lopeta nyt jumalauta noi ja tili viikoks lukkoon.
      Turnauksissa Otin Mrvizalta yksityisvalmennusta 1k eurojen edestä ja se tuotti tulosta pienten ja isojen vikojen etsimisessä ja tienasin rahat takas moninkertaisesti. Onha noit isoja rahastuksia tullut vaikka kuinka monta sunday millin 9 sija, josta vedettiin törkeesti ohi QQ vs Jto. Silloin ei edes nakertanut yhtään. Tuli vaan jäätyminen jaahas sinne tiputtiin liki 200k voitosta bulibuli x)

Sit vaan turnauksia hakkaamaan täydellä teholla! toivottavasti monet seuraavat blogia. :)
  • 48 replies