Vedonlyöntiä ja Pokeria

• 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alotetaas blogittelemaan. Tuolta varmaan jostain foorumin syövereistä löytyy vanhakin blogi, mutta en jaksa etsiä ja sitäpaitsi se on sellasta paskaa, että sitä ei kannata lukea. Oikeastaan tää blogi idea lähti siitä, että alko omaan projekti -ketjuun tulla kaikkea ylimääräistä tavaraa. En lupaa päivitellä tätä kovinkaan usein, enkä todennäköisesti kerro tässä mitään kovin syvällistä, mutta on kiva olla paikka jossa voin avautua siitä, kuinka taas se pöydän huonoin pelaaja veti herosta ohi 1-outtisella.

Minä:

Oon tän lafkan laiskin mode ja enkä tajua oikeasti pokerista helvettiäkään. Tästä syystä en pahemmin ota osaa strategiakeskusteluun, enkä viitsi omia "viisauksia" postata tuonne käsianalyysialueelle, ettei vaan joku aloittelija luulis modestatuksen perusteella niitä mun antamia vinkkejä hyviksi. Ne, jotka täällä foorummilla ovat jo kauemmin pyörineet tietävät, että oon paisti/kala jne. Tää tiedoksi myös niille uusille jäsenille, jotka täällä pyörivät. Eli jos sanon, että ei tossa pidä korottaa, asia on luultavasti juuri päinvastoin.

On tässä jo muutama vuosi tullu paisteiltua pokeripöydissä ja joskus rolli on ollut jopa riittävä NL50. Visiitit NL50 ovat jääneet aika lyhyiksi. Yleensä syynä on ollut tilttaaminen, etenkin alkuvuosina. Nyt pelailen microja tai oikeastaan en pelaile, koska ei oo kiinnostanut viime aikoina. Nyt kuitenkin on kiinnostunut herännyt taas, joten eiköhän tähän pian saada itkupotkuraivaripostauksia.

Vedonlyöntikin on aina kiinnostunut, mutta en oo sitä niin kovin vakavasti ottanut. Tän vuoden helmikuussa kokeilin vähän enemmän tosissani ja menihän se ihan hyvin, mutta tällä hetkellä ei rolli oikeen kestä pokeria ja vedonlyöntiä samaan aikaan, kun rolli kasvaa niin otan mukaan taas vedonlyöntiä. Nyt ei vaan pysty.

Jos joku ihmettelee tätä mun foorumin nickiä niin ei tälle oo mitään loogista tai epäloogista selitystä. Satuin vaan painelemaan noita nappeja ku tänne rekistöröidyin.

Tavoitteet:

Tavoitteitakin pitäis varmaan olla, mutta en vaan pysty asettamaan ittelleni mitään kunnon tavoitteita. Tai oikeestaan pystyn, mutta ei mua oo ikinä pokerin suhteen kiinnostanu saavuttaa niitä tavoitteita mitä oon itselleni laittanut. Olishan se hieno kehittyä pokerinpelaajana, mutta en sitä tavoitteeksi aseta. Mulle on oikeestaan ihan sama millanen lahna oon pokeripöydissä. :D

Laitetaan nyt kuitenkin yks tavoite: 2014 huhtikuun alkuun mennessä voittoa pokerilla ja vedonlyönnillä 1300€ ja jos tossa onnistun niin ostan maantiefillarin. En vaan keksi oikeestaan mitään muuta tavoitetta mikä motivois mua, koska oon ehkä hieman jäänyt pyöräilyyn koukkuun.
  • 5 replies
    • Kuutossilli
      Kuutossilli
      Bronze
      Heh.. jos tiedät mitä on arbitrage vedonlyönti tai ees jtn siitä niin kilon saa tehtyä helposti kuukaudessa pienellä kassalla; jonka jälkeen on jo vaikeempaa kun ne saitit ei halua sua enää asiakkaaksi. tarkoittaa voittavaksi pelaajaksi.
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Jäi nyt tietenkin tosta avauspostauksesta sitten vielä sanomatta, että minkä takia oon ylipäätään jaksanut täällä pyöriä. Tää yhteisö on vaan niin hemmetin kiva paikka. Aina saa asiallisia vastauksia ja kaikki täällä tuntuvat aina haluavan auttaa toinen toisiaan. Itsekin olen parhaani mukaan koittanut muita auttaa ja jatkossakin pyrin samaan. Pidetään tää foorumi jatkossakin mukavana paikkana. :f_love:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutossilli
      Heh.. jos tiedät mitä on arbitrage vedonlyönti tai ees jtn siitä niin kilon saa tehtyä helposti kuukaudessa pienellä kassalla; jonka jälkeen on jo vaikeempaa kun ne saitit ei halua sua enää asiakkaaksi. tarkoittaa voittavaksi pelaajaksi.
      Tiedän, mutta koen tän jotenkin tylsänä. Mulle on kuitenkin kiva saada noista vedoista vähän jännitystäkin. Enemmänkin koitan ettiä ylikertoimia ja toivoa niiden osuvan.
    • CPallo
      CPallo
      Bronze
      Jee, jälleen uusi blogi :D Toivon kaikkea hyvää sinun peleihisi, toisaalta toivon myös paria ohivetoa, sillä tilttiraivoamisten lukeminen on sinänsä erittäin terapeuttista :D
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Postaile ihmeessä käsianalyyseihinkin, jos siltä tuntuu! Jos et halua, että joku ottaa neuvostasi vaarin, niin kirjota mukaan vaikka "luulisin" tai "en tiiä mutta veikkaan" tai muuta ympäripyöreetä :f_biggrin:

Millanen fillari sulla nyt on?

Hyvä juttu muuten, että avasit blogin - nyt on 2 ketjua, missä voin odottaa näkeväni upeita piirroksia ;)
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Vois tähänkin jotain välillä kirjotella. :D

Eipä oo pahemmin pokeria tullu pelailtua. Kuun viimisen päivän kunniaksi otin kuukauden ekan käteispeli session. 2 biniä voittoa, joten kuukauden tulokselliseen puoleen täytyy olla tyytyväinen, mutta ehkä vähän enemmän volyymia olis saanu olla. :D Ens kuussa varmaan pikkasen enemmän.

Aika on enemmänkin mennyt vedonlyönnin parissa, joka on mennyt ihan mukavasti, ainakin tähän viikonloppuun asti oli mennyt. Äskön tossa ihmettelin tän viikonlopun saldoa ja perjantai-sunnuntai akselilla olin laittanut yhdellä saitilla 31 vetoa, joista vaan 11 oli osunut. Eikä muutenkaan tuo viime viikko kovin hyvin mennyt, tuli laitettua tosi paljon oikeasti huonoja betsejä. Kokoanaisuudessaan kuukauden anti oli (onhan tässä vielä tää maanantai) kuitenkin ihan positiivinen; 270 vetoa, joista osui 134, huti meni 128 ja panokset takasin kahdeksasta. Palautusprosentti 110 tietämillä.

Nyt en oo kyl tehnyt mitään liikunnallista pitkään aikaan. :f_mad: Aina löytyy joku tekosyy. Mut tänään meen pitkästä aikaa tekee pyörälenkin, vaikka satais kaatamalla. Täytyy ryhdistäytyä tän asian suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Millanen fillari sulla nyt on?

Hyvä juttu muuten, että avasit blogin - nyt on 2 ketjua, missä voin odottaa näkeväni upeita piirroksia ;)
      Joku tollanen ruosteinen romu. :D

Ei oo ollu hyvää aihetta piirroksiin, pahoittelen. :D Ehkä Jouluna sitten.