Vielä virtaa, vaikka haaveet murtuu ja hurmat haihtuu

• OldDog
      OldDog
      Bronze
      Terve! :tongue:

Olen monta kertaa aikonut aloittaa oman blogin ja kas, nythän sen aloitin.

Eilen sain jättää hyvästit työelämälle, kestihän tuota rupeamaa yli 40 vuotta teollisuutta palvellen, suurin osa siitä keskeytymätöntä vuorotyötä.
      Mahtuu sinne matkan varrelle monenlaista kokeilua varsinaisen leipätyön rinnalla, kuutamokeikkaa, divarin, kioskien ja grillin pyörittämistä, ok-talon peruskorjaus, sitten uuden rakentaminen (eri paikkakunnilla) ja siinä ohessa pörssikin tullut tutuksi.

Nettipokeria olen harrastanut vuosia ja eniten harmittaa kun tuli avatuksi noita tilejä tiuhaan tahtiin ennenkuin löysin tämän PS:n ja sen vuoksi jää nyt PS-pisteitä saamatta usealta saitilta.
      Tällä hetkellä nimittäin on niin paha downswing lähes kaikilla pisteitä antavilla saiteilla, että hirvittää lähteä kokeileen, kun turpiin tulee heti eka kädessä. Tulen melko varmasti tippumaan tason alemmaksi, mutta strategioiden opiskelua se ei haittaa, kun kaikki on printattuna.
      Vielä pitää ratkaista, mikä pelilaji tulee tärkeimmäksi ja keskittyä siihen.
      Tiivis opiskelu alkaa, jahka hirvet on pakasteessa ja pöllit, tukit ja energiapuut lanssissa.
      Vierivä kivi ei sammaloidu ;)
      Oppia ikä kaikki ;(
      Edit Lienenköhän vanhin porukasta?

Nyt varmaan on selvää, että porukan seniori oon, ainakin kropaltani :f_confused:
      Otsikon muutos .....ajankohtaisemmaksi :f_grin:
  • 697 replies
    • pnu321
      pnu321
      Bronze
      Onnittelut eläkkeelle pääsystä, hatun noston arvoinen suoritus tuollainen työura!
      Toivottavasti terveys on ok ja tuuria pokeriin!
    • NemoKala
      NemoKala
      Bronze
      Leppoisia eläkepäiviä... ja tietenkin pokerin parissa. :f_thumbsup:
    • JRII
      JRII
      Bronze
      Onnittelut eläkkeellepääsystä! Oot saavuttanut merkittävän virstanpylvään elämässäsi. Muutaman vuoden päästä toivottavasti itse seuraan perästä ( 6 v.). :)
    • Khiiniau
      Khiiniau
      Silver
      Juma, mä oon luullut olevani tosi seniori täällä, mutta enpä näköjään olekkaan, elekeiästä en voi vielä edes haaveilla X(
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Terveys on hyvä.
      Aloitin jo tämän vapaan toista kuukautta sitten pitämällä kertyneet lomat pois.
      Ohjelmaa on ehkä liikaakin, kun välillä tuntuu, ettei vuorokaudessa ole tarpeeksi tunteja kaikkien juttujen hoitamiseen :rolleyes: (klassinen tilanne lähes kaikilla aktiivisilla senioreilla)
      Pokeriin olin kuvitellut keskittyväni entistä enemmän, mutta kun ei mikään onnistu, häätyy näköjään ryhtyä rajoittamaan ja näin aluksi poistin neljä saittia koneeltani. Ei tule niin helposti aloitettua, kun pitäisi ladata ohjelma ensin hitaan mokkulan kautta.
      Kyllä tästä vielä noustaan vaikka tiukkaa tekee (vanhalle koiralle uusien temppujen oppiminen ;(
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      blogin aloituksesta.
      Juuri ja juuri oon saanut hopean ylläpidetyksi.
      Ei meinaa illalla jaksaa kun tuo savotta on tärkeimmällä sijalla ja jahtikin venyy. no, lähes 200 mottia on mönkijä jo vetänyt kasaan. On se vaan kumma, kun paino ei ala tippua, vaikka kuinka rehkii (kaikki puut olen käsin kuormannut ja kasaan sitten nakellut.
      Oli tuossa perjantaina viimeinkin meille reserviin siirtyneille läksiäiset, maukkaat ruuat, sauna, jossa ei happi loppunut, juomista laidasta laitaan jne. Onneksi ei tullut jatkoille lähdetyksi, mutta kotona tyhjeni taskumatti ja vajeni siinä pelikassakin hiukan :f_cool:
      Niin ja ennen varsinaista iltajuhlaa tutustuttiin keilailun maailmaan ja jo neljännellä kierroksella sain kaadon. Tuleekohan tuosta mulle uusi harrastus? Aika näyttää :f_love:
      Taltioinpa tuon turnuskädenkin tänne samalla, kun pieni rahastus pitkästä aikaa onnistui :s_love:
      b]Pokerihanska.com #604573156 [/b]
      PokerStars Game #35398579792: Tournament #212862730, $2.00+$0.20 USD Hold'em No Limit - Level XVIII (2500/5000) - 2009/11/15 15:03:13 ET
      Table '212862730 15' 9-max Seat #7 is the button
      Seat 1: nugget127 (25865 in chips)
      Seat 2: Havilaci (23744 in chips)
      Seat 4: edinlopi (118371 in chips)
      Seat 5: JefferI (13400 in chips)
      Seat 7: chinorrix (23964 in chips)
      Seat 8: sweetcandy81 (32406 in chips)
      Seat 9: Hero (32250 in chips)
      nugget127: posts the ante 500
      Havilaci: posts the ante 500
      edinlopi: posts the ante 500
      JefferI: posts the ante 500
      chinorrix: posts the ante 500
      sweetcandy81: posts the ante 500
      Hero: posts the ante 500
      sweetcandy81: posts small blind 2500
      Hero: posts big blind 5000
      [PF]
      Dealt to Hero [ ]
      nugget127: folds
      Havilaci: folds
      edinlopi: folds
      JefferI: folds
      chinorrix: folds
      sweetcandy81: raises 5000 to 10000
      Hero: raises 21750 to 31750 and is all-in
      sweetcandy81: calls 21750
      [FLOP] [ ]
      [TURN] [ ] []
      [RIVER] [ ] []
      [SHOWDOWN]
      sweetcandy81: shows [ ] (two pair, Jacks and Fours)
      Hero: shows [ ] (two pair, Eights and Fours)
      sweetcandy81 collected 67000 from pot
      [SHOWDOWN]
      Total pot 67000 | Rake 0
      Board [ ]
      Seat 1: nugget127 folded before [FLOP](didn't bet)
      Seat 2: Havilaci folded before [FLOP](didn't bet)
      Seat 4: edinlopi folded before [FLOP](didn't bet)
      Seat 5: JefferI folded before [FLOP](didn't bet)
      Seat 7: chinorrix (button) folded before [FLOP](didn't bet)
      Seat 8: sweetcandy81 (small blind) showed [ ] and won (67000) with two pair, Jacks and Fours
      Seat 9: Hero (big blind) showed [ ] and lost with two pair, Eights and Fours
      Sijoitus 7. ja $12.60
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Halitulijallaa, tämä poika rallaa Oliko tarkoitus jatkaa tähän ketjuun? :)
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Kyllä oli, voitko siirtää?
    • ripakiiski
      ripakiiski
      Bronze
      Keilailu on hauska harrastus ja siihen ku pääsee sisään niin auta armias siihen jää koukkuun. Siinä on aina niin paljon pikku hiomista, että mielenkiinto ja halu kehittyä pysyy kyllä yllä. Sitten kun vielä kokeilee uusia ratoja niin niissä on huimia eroja...niin ja kuntoa ja koordinaatiotakin se vaatii!
    • Sawkko
      Sawkko
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja ripakiiski
      Keilailu on hauska harrastus ja siihen ku pääsee sisään niin auta armias siihen jää koukkuun. Siinä on aina niin paljon pikku hiomista, että mielenkiinto ja halu kehittyä pysyy kyllä yllä. Sitten kun vielä kokeilee uusia ratoja niin niissä on huimia eroja..
      Keilailu on kyllä ihan hauskaa, mutta en oo kyllä ite koskaan jääny koukkuun. Johtunee siitä että en oo kovin hyvä :D Tuntuu olevan tuurilaji. En ois kyllä uskonu että radoissa on eroja? Kuulostaa hurjalle...
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Tuuriahan tuo kaato tietenkin oli.
      Senverran kuitenkin innostuin, että kunhan tuolta savotasta tulen rannikolle, yritän järjestää keilailun ja livepokerin samalle päivälle kokeilumielessä. On senverran pitkä matka tuonne, että turhia kuluja on karsittava.
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Eipä oikeen rallata :(
      Viime viikolla sain rajut sakot ylinopeudesta (320e). Oli kyllä uittumainen säkä. Oltiin tultu n. 100 kilsaa sallittua nopeutta, kun edellä kulkija alkoi puotella vauhtia 80:n alueella aina 60:neen. Sopivan tilaisuuden tullen hivautin ohi ja eiköhän kerpeles just tullut lentävät vastaanottavan tutkan kanssa. Oli siinä senverran positiivista, että ei kortti lähtenyt :evil:
      Aatelkaa, matka hiukan yli 120 kilsaa, josta ajettuna 90 km, ylinopeutta 500 m:n matka ja tuollainen mätky. X(
      Kanssaelämyksiä??
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Tääkin viesti ilmeisesti kuuluisi sun blogiin? :f_smile:
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      No miten sinne lisätään, kun olin kirjoittanut tekstin, niin vaati otsikkoa?
      Jumankauta, kaikki menee pieleen :tongue:
    • 0O00O0
      0O00O0
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja OldDog
      No miten sinne lisätään, kun olin kirjoittanut tekstin, niin vaati otsikkoa?
      Jumankauta, kaikki menee pieleen :tongue:
      Mie liitän tän nyt siihen. Eli etit aina ton oman blogis, jos haluat siihen kirjottaa. Ja sitten otat sen auki ja siitä sitten "vastaa", eikä "uusi ketju". :)
      Aika kovat sakot sait... :f_ugly:
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Joo, yhen viikon "tienesti" menee :D
      Toinen kerta "eläissäni", eka keralla olivat bussipysäkillä "ruottalaisalueella", silloinkin samanlainen vihun hiilostamistilanne X(
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Ai niin, mukavaa, kun kerrankin joku "hereillä"
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Ei tuu mittää :f_cry:
      Äskön tuolla uusimmalla sivustolla menin Allin värillä (mahd. värisuoraan), niin eiköhän vihu saa neloset?!?! ? ?(
      Miten minun oikein käy?
      Just kutsuin uuden kaverinkin, taidan laittaa peruutuksen ;(
      Ei ole mahiksia Vegasiin :f_cool:
    • OldDog
      OldDog
      Bronze
      Hilipatipippam, On täällä meinikiä?