Numeromiehen oppivuodet

• 1259 replies
    • 108500
      108500
      Bronze
      -
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Jos sinun kassa on 30$, älä pelaa suurempia kuin 1$ sittareita, vaikka pelaajien taso pysyykin pitkälle samana aina 5$ sittareihin asti. Aivan pelkästään sen takia, että sittareissa voi tulla useamman sittarin kuplaputki, ja aika äkkiä ollaan menossa katki. Itelläkin on useampi 10+ sittarin häviöputki takana, vaikka pelasin aivan yhtä hyvää peliä kuin ennenkin. Tuosta voit miettiä että onko n.10 binin kassa riittävä. Että aloittele projekti suosiolla niistä pienimmistä peleistä, ja nosta 2$ peleihin kun on kassaa 60-65$, ja niin edelleen, kuitenkin aina vähintään 30 biniä ennenkuin shottaat isompiin peleihin.
    • 108500
      108500
      Bronze
      -
    • Ryyti
      Ryyti
      Bronze
      Kyllä tuo 30 binin pitäisi riittää ihan hyvin tuolla tasolla, jos vähänkään osaa pelata. Ei sekään ole hyvä että liian pientä peliä pelaa, poislukien tietenkin tilttisessarit, ja ite tykkään kans pelaa liian pientä aina kunnon DS:n jälkeen, itseluottamus nousee vähän nopeemmin normaaliin kun pääsee kyykyttään kunnolla pienimpien pelien sankareita. :)
    • 108500
      108500
      Bronze
      Nonnii 1. päivän pelit takana ja loppujen lopuksi tuloksena hurjia ohivetoja ja kylmiä pakkoja, mutta kuitenkin jo ekana päivänä saatu aikaan tulosta nimittäin rolli näyttää nyt lukemaa 26,95$ = 15 senttiä yli aloitusrollin. Tästähän on hyvä jatkaa ja ei muuta kuin uutta matoa koukkuun
    • 108500
      108500
      Bronze
      Nojoo, pakka senkun kylmenee ja mikään ei oikein osu ja kun osuu niin joku viimeistään riverillä keulii ohi. No tää on tätä. Ollaan nyt tultu se 10 biniä alas eilisestä. Nyt rauhoitetaan peli ja katsellaan ensiviikolla uusiksi miten käy vai loppuuko leikki lyhyeen... Se on varma, et noita Double Uppeja tulen välttämään, nehän on ihan hirveetä roiskimista tuolla starsilla, oon tottunut muualla vähän rauhallisempaan peliin noissa. PL Omahassa sais olla enemmän sittaritarjontaa 1$ osastolla.
    • Jadhu
      Jadhu
      Bronze
      Starssilla tosiaan noi Don sittarit on aika räiskimistä. Jos tulee kylmiä putkia, niin ei mitään muuta kun taukoa vaan. Sitten taas kun tulee voittoputkia, niin pitää pysyä omalla tasolla.

Starssilla on kyllä sika hyvä toi sit & go ranking systeemi. Se pitää pysymään omalla tasollaan :)
    • 108500
      108500
      Bronze
      Kappas näköjään status noussut sitten perjantain...
      Projektissa ollut hiljaiseloa, kun on pitänyt paistaa fisuja Pacific Pokerilla. Varmaan vielä tässä lähipäivinä tulee projektiin satsattua, kunhan saa vähän aikaa järjestettyä...
    • 108500
      108500
      Bronze
      Forumilla on viimeaikoina ollut yksi pelaajia yhdistävä tekijä : alamäki. Useampikin henkilö on kertonut tuskaisesta taipaleesta rollin huvetessa syystä tai toisesta. Samoin on minullakin käynyt aika-ajoin, mutta aina on noustu takaisin, joskus tunnissa ja joskus viikoissa. Minulla kassanhallintaan ja pelin sujuvuuteen vaikuttaa eniten mieliala. Samoja juttuja pyöriin varmaan monen muunkin mielessä: Tarttis saada tienattua vähän rahaa ja kun ei niin tartte tienata niin läiskii huvikseen välittämättä seurauksista. Kun menee hyvin niin sortuu ylimielisyyteen pöydissä, kun menee huonosti niin kokeillaan vielä kerran ja alimittaisella rollilla liian isossa pöydässä. Olenkin nyt viimeaikoina keskittänyt ajatukseni rahallisen menestyksen sijasta ensisijaisesti pelitaitoihin. Rahallisen menestyksen sijasta suurta iloa tuottaa, kun peli onnistuu taidokkaasti. Tietenkin siinä sivussa tulee bonuksena se raha. Olen tullut siihen tilanteeseen, että 100$ voitto ei tunnu miltään, jos en ole tehnyt työtä sen eteen. Jos joku vetää riverillä ohi tilanteessa, missä minä olen ollut johdossa turnille asti, niin antaa vetää sitten. Onneenkaan kun ei voi vaikuttaa. Toisaalta, jos häviän sen 100$ huonolla pelillä, niin eihän siitä voi kuin itseään syyttää ja ottaa opiksi. Kantapään kautta sitä oppii tälläinen aasikin. Oiva keino testata pelitaitoja ja mielenhallintaa on ollut kymmenet freerollit, joita olen tahkonnut tässä alkuvuonna. Jos esim. olen päässyt 6000 osallistujan freerollissa sijalle 89 on se sijoitus minulle tärkeämpi kuin se pari dollaria jonka siitä saa voittona. Siksipä tämä projektikin vedetään iisisti ilman mitään hötkyilyjä, kesti miten kauan sitten tahansa. Tärkeintä, että olen tyytyväinen peliini ja saan sitä kautta sen tuloksen aikaiseksi sekä ennenkaikkea että pokeri on hauskaa!!!
    • 108500
      108500
      Bronze
      Olisi aika pistää projekti jäähylle joksikin aikaa. Jouduin yllättäen leikkaukseen (umpisuoli) ja pokeri saa jäädä vähäksi aikaa hautumaan, kunnes haavat parantuneet ja fiilis palannut.....Toisaalta sairaslomaa tuli yli 2 viikkoa, joten eihän sitä ikinään tiedä...
    • PokkAA
      PokkAA
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja 108500
      Olisi aika pistää projekti jäähylle joksikin aikaa. Jouduin yllättäen leikkaukseen (umpisuoli) ja pokeri saa jäädä vähäksi aikaa hautumaan, kunnes haavat parantuneet ja fiilis palannut.....Toisaalta sairaslomaa tuli yli 2 viikkoa, joten eihän sitä ikinään tiedä...
      Vaikka siltä ei nyt ehkä tunnukaan, niin pokerinpelaajan näkökulmasta umpisuolenleikkaus lienee loppujen lopuksi "mukavampi" syy pitää taukoa kuin koko pelikassan häviäminen vihujen suuhun. Tsemppiä toipumiseen! :)
    • MixsuPoker
      MixsuPoker
      Bronze
      muitakin puukotettavia.. stemppiä parantumiseen.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Kiitokset tsemppauksesta Pokkaa ja Miksu :)
    • 108500
      108500
      Bronze
      Vähän offtopic, mutta anyway........

Eilen pystyin jo istahtamaan alas koneelle, vaikka tiukkaa teki. Pokerihan se mielessä oli heti. Ajattelin käydä kurkistamassa Pacificin omppumeininkiä käteispöydissä, kun kunto (ja hermot) ei vielä kestä tiukkaa sng kyräilyä. Tuollahan tuo ompputarjonta on aika laihaa ja samat jässit päivystää pöydissä kokoajan. Ei todellakaan mikään multitablettajan unelma. Sopii mulle mainiosti kun itse pidän aina auki max. 4 pöytää samanaikaisesti. Nyt avasin 2 pöytää plo100. Kumpaankin max. buy-inillä sisään ja parin tunnin session jälkeen toisen pöydän tilanne näytti plussaa 150$ ja toisen 450$. Kortti kävi ihan sairaan hyvin ja reedit vihuista oli täydellistä. Pelasin ihan helvetin löysää ja passiivista peliä ja porukka tuntu olevan ihan hukassa. Paras esimerkki oli kun agrokaveri korotti potilla napilta ja pari muuta sekä minä maksettiin. Floppasin nutsi täyskäden ja odottelin rauhassa mitä muut tekevät. No kaveri heittää puolikkaan potillisen ja muut luovuttaa ja ollaan huppi tilanteessa (flopissa tuli 2 herttaa ja tämä korotus jotenkin varmisti,että kaveri hamuaa väriä). Turnilla 3. hertta ja heppu ansassa, potillista isketään ja minä vaan maksan kiltisti, river hertta ja taas lyödään pottia, tässä vaiheessa korotan tollaisen maltillisen puoli pottia ja kaveri työntää loput merkit sisään ja huomaa surukseen että ei sen Aväri pidä tollasta täkäriä vastaan. No tämän jälkeen vielä muutamat jaot ja session kokonaistulos loppujen lopuksi +820$ = ihan kohtuullinen sairauspäiväraha :)
    • 108500
      108500
      Bronze
      ...niin, että tikit paukkuu. Muun perheen lähdettyä ostoksille, mitäpä toipilas tekisi sängyn pohjalla muuta kuin pelaisi? Nukkuisi, lukisi.... NOT! Ei muuta kuin p-starsille sittareiden ääreen. Sain kun sainkin katkaistua tappioputken ja rolli kasvoi pikkaisen. Ei tarvitse ainakaan vielä selitellä hattu kourassa, että mites tässä nyt näin kävi? Nyt tältä päivältä pelit tässä. Loppu.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Sisällä on tullut nyt jökötettyä muutaman päivän ja seinät kaatuu päälle. No, toisaalta onneksi on hiihtolomat ja lapset ja emäntä pitää seuraa, muuten kävisi touhu kyllä aikas tylsäksi. Pokeristakin meni suurin kiinnostus tossa viikonloppuna ja nyt on hyvää aikaa mietiskellä jatkoja. Jospa vaikka lukis jonkun kirjan tai jotain. Torstaina poistetaan tikit ja jos vaikka pikkuhiljaa pääsis liikkeelle. Tähän asti sen on ollut sitä, että just ja just uskaltanut viedä roskiksen ulos kun toi piha on ihan umpijäässä ettei uskalla hirveesti riskeerata. Muutenkin aika menee puolipöhnässä kiitos kovien kipulääkkeiden ja antibioottien. Palaillaan astioille taas kun ilmaantuu raportoitavaa.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Sittarit P-Starsilla alkaa maistuu puulta, rolli vaan junnaa paikoillaan. DON on helvetillistä arpapeliä, täyden pöydän dollarin sittarit on helvetillistä kyräilyä. 1$ dollarin turboja ei näy. Kaipaamaani actionia olisi vasta tuolla 3$ ja rapiat pöydissä eli 6-9 hengen turbot joko PLO tai HE NL. Onko kumpi nyt sitten parempi, vetää alimittaisella rollilla kalliimpia pelejä jotka kiinnostaa vai oikein mitoitettulla rollilla puurtaa mokkula otsassa pienen tason pelejä. Kassanhallinnan ja varmaan kaiken muunkin tiedon valossa pitäisi tyytymäni tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon vai pitäisikö? Siirränkö projektin toiseen verkkoon vaikkapa i-pokeriin, jossa sittaritarjonta olisi parempaa/laajempaa ?
    • Anssi
      Anssi
      Black
      Starsilla on paras sittarivalikoima. Voithan sä päättää sijoittaa ~100$ lisää ja pelata noita 3,25$ tai 3,40$ turboja. Jos rolli menee, depoat sitten ton satasen lisää.

Voithan sä myös aina pelata vaikka 12 normisittaria (1,20$) samaan aikaan, niin saa ajan kulumaan.
    • 108500
      108500
      Bronze
      Aikani pähkäiltyä miten etenisin tästä eteenpäin, tulin seuraavaan tulokseen: Mun paikka on tuolla 3,25$ 6-max turboissa, sitä mä haluan. Eikun tuumasta toimeen siis. Avasin neljä 3,25$ 6-max turbo pöytää ja eikun roiskimaan. Kyllähän tuo työstä käy hakata tommosen kokoisia turbosittareita samanaikaisesti kun tuntuu ,että vuoro on koko aika. Lisäksi jostain syystä ei asetuksista valittu "pöydän aktivointi yhdellä klikkauksella" toiminut vaan joutu aina hakkaamaan hiirtä (lue vanhan kannettavan ei enään niin hyvin toimivaa Touchpadia) useamman kerran saadakseen haluamansa pöydän aktiiviseksi, huh huh. No pieni kiire ja paine ei ole pahitteeksi ja lopulta tuloksena oli yksi 1.sija, kaksi 2.sijaa ja yksi 3.sija, eli neljästä kolmessa pääsi rahoille. Rollin kasvu siis yhteensä huimat 11,35$ :) tästä on taas hyvä jatkaa...