Nanobotti enters Lowstakes DoN/HU/ Micro MTT/MTTSNG

• xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alhaalla mun Alkuperäset tavotteet jotka on nyt hiukan muuttunu.

Kuten jo oon kauan spekuloinu..vois heittää sen vanhan Mä arvasin tän läpän..eli nyt on taas mun kilpaileva puoli potkassu vaihdetta silmän että lähetään uusile urille.

Eli tänään 14.3.2013 mä siirrän munkaikki muutmaa kymppiä isommat rollit Microgaming verkkoon 24h Pokerille. Miksi?
      Diversifying is BULLSHIT!-Gordon Gekko.

Halusin vaan kuulla ton jonkun suusta ja hän sen uskalsi sanoa ekan kerran. En myöskään osaa pelata ravoittuneillarolleilla niin että vaikka tiedän että on NL20 fullrolli kun kaikki massit laskee yhteen en van saa päätä sellaseen happeen että voin ihan vajukkirollilla pelata esim NL20 pelejä. Joten siks koko rolli yhteen paikkan.
      Nyt siis alkaa

NANOBOTIN TAISTELU ULOS MICROKOSMOKSESTA

Tavoitteet:
      SNG: Biittaa noi 5.5€ SH pelit tai reguuntua sinne viotokkaana.
      Käkky: NL20 ennen huhtikuun puoltäväliä, NL50 ennen juhannusta.
      Strategy: Platinataso ´viimeistään' kun pelataan NL20 tasolla.

Strategia:
      -Pääpaino 5.5€+ SNG peleissä
      -NLHE tasot nousee rollin mukaan mitä yhdessä tehdään SNG+Käkky peleissä.
      -Rakeback nostetaan pokeritiliä buustaamaan joka sunnuntai iltasession jälkeen. Mikäli mennään hyvin plussalla sijoitan tön rahan Betsipuolelle ja rupeen laittelemaan jotain helppoja betsejä menemään.

Toive: Mikäli ennen kesäkuuta ollaan NL50 tasolla niin massit starssille ja siellä kovaa grindausta. Jos ei niin nautitaan 24h pokerin rakeback diilistä vuoden loppuun asti. Pää toiveena NL100 ennen vuoden loppua.

Vaatimukset:
      -Strategia videoita min. 1/vk (ajatuksella)
      -Aikuisten oikeesti käkkymatikkaan tutustumista
      -ICM treeniä.
      -Kun platinalle päästään kaikkien benefittien maksimi hyödyntäminen
      -Reippaampaa notetusta ja jälkianalyysiä+käsianalyysipalvelujen käyttöä.

Plan B. 20BI/ level siirryään alaspäin. On sitten kyseessä sittarit tai käkky.

Plan C: In case of busto quit poker an be massive fish ever after...

Tervehdys PS tyypit.Meikkis palaa sceneen...ja suomifoorumille. Nutz tuli jotain komentelemaan tonne englanninkieleiselle vöörymille..(joten kun se on suurvisiiri modekin niin pakkohan sitä oli tulla kun herra käske :s_biggrin: )..no täällä sitten kans. Dual blogia sitten. Katotaan vähän miten erilaista neuvoa irtoaa täältä :D Joo samantyyppinen alustus tänne kun Bostonin puolelle.Vedin itteni piippuun pokerilla viime kesän alussa. HUSNG hypereillä lähinnä...siihen päälle duunit matkoineen ja konferensseineen ja viimeinen niitti tuli kun meidän kolmas lapsemme (kauan toivottu poika :D ) syntyi Jussina...nostin massit kaikkialta missä sitä lojui ja rippeet tuhlasin jossain Huppiloissa yms ihme peleissä joitra ikinä en ollu pelannu....sitten dellasin mun pokerisaitit koneelta ja piilotin kaikki poksuvideot ja softat syvälle koneen syövereihin.Oli muuten aikas erilaista tuo elämä ilman korttia...sen enempää siihen menemättä..mutta uni maittoi taas..tasi olla jotain velkoja MAtille..NukkuMatille. No nyt ne on hoisittu..ja elämä hymyilee..Kunnes PP:ltä ilmestyi jouluna viesti että niillä on niin ikävä että on laittaneet tilille $5. Ajattelin että jaahas kissanvitut en mene..mutta uutena vuotena kun kaikki olivat jo menneet nukkumaan ja oli vielä pirtee olo..installoin PPn softan..kelasin että jos sitä vitsiks pelais joptain sellasta missä ei ainakaan pärjää. Peli jossa oon aina halunnu olla hyvä mutta ikinä ei oo onnistunut.Fullisittarit. Ei muuta kuin pari pöytää auki....no Eilen avasin tonne enkkupuolelle blogin kun siellä on ollu ainakin muistin mukaan enemmän sittarijengiä..tilanne on nyt tämä. Partyllä on $18+($10 bonus jonka ostin pisteillä) Eli ihan vaan noita taalan fulleja on tullu pelattua. Ja nyt tosiaan jo "turvallinen 28biniä) Sain myös pummattua ilmaisrollin Yhdelle OnGamen saitille. $25 tuli sinne eilen ja vähän testailin kun jostain luin että on löysiä mikrosittareita..ja no..nyt on sitten $35 sielä (Tosin $5 tuli NLHU mikropöydästä kun vähän tutustuin saitin tajontaan) Hävisin eka pari biniä mutta kiipesin takas 3 ja vihu meni tiltteihin ja räyhäs jotain ja hyppäs pois kesken kun olin katkomassa siltä raajoja..no ei se mitn..Nyt takas aiheeseen..eliIstu ja MeneTavoite on Istua ja mennä mahdollisimman pitkälle näillä ilmaisrolleilla ja oppia vihdoin pelaamaan mun salarakkaan kanssa...eli fullisittareita...trendi tuntuu olevan kovasti myös noissa shorteissa mutta jotenkin ne tuntuu tiukemmilta (muistikuvia jostain vuoden takaa).-Eli nyt jää käkky..(tiedän että lipsahdan välillä mutta vahinkoja sattuu aina sillon tällön)-Nostan itteni pois näistä nanositttareista.-Opin nää sittarit vihdoin viimein.-Lopetan mälväämisen alkupeleissa.-Tight is right!-Jokasta tasoa vähintään 500 peliä mielellään 1k ennen edes uuden tason shotittelua.-Vähintään 25BI mikroissa tason vaihtoon.-Alas 20Bi-Pitää hasukuus mukana-Ei veren maku suusa grindaamista-Profit?!?!?! or busto with a grin :D -Ei omaa rahaa enään Näillä mennään.Tammikuu[X] 200+ peliä 25/1/2013 9päivää kesti [X] Postaa käsiä tähän bloggin ja evaluaatioon[X] Hanki Moshmanin sittarikirja (vai onko joku muu opus biitannu tän klassikon?)[] Käytä enemmän aikaa jälkianalyyseihin[] Tee noteseja pelaajista, HEM ei aina kerro kaikkea.Katotaan kuis äijän käy. Oliskos 2013 suotuisa sittaripuolella. Partyn tulevat muutokset ainakin ajaa varmaan supergrindajia pois ja lisää kalalammikkoon asukkeja. OnGame tuntu ainakin uber löysältä myös..joten se on jo kai hyvä merkki :D . Rolli on kyllä perkeleen pieni kun viimeks pelasin tuolla puolenkilon hujakoilla olevalla rollilla :D Lisäk harmittaa että kummatkaan saitit johon tätä lompakon täytettä tuli ei oo strategyyn sidottuna joten oon jumissa tässä hiton pronssitasossa...ellei tietysti strategystä tuu taas sitä hyvän asiakkaan hei sat uuden $50 rollin tälle ja tälle saitille emailia ;) :f_love: Kommentoikaa jos tulee kommentoitavaa. En oo mikään Runeberg koska muutenkin duunissa saa näpytellä näppistä ja hiirtä niin että pokerinaksuttelut siihen päälle on aika sopiva setti :D Onnea kaikille pöytiin vuonna 2013!!Good to be back..I guess (hope) :s_biggrin:
  • 571 replies
    • MikkoMi
      MikkoMi
      Bronze
      Tervehdys,

Hienoa, kun availit blogin tännekkin ja tervetuloa takaisin.

Tavoitteet olivat kuin oman mieleni syövereistä. En ole vaan tullut niiden kanssa vielä kaapista ulos, kun tässä on nyt ollut, noh - kaikenlaista.

Onnea peleihin. :)
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Se pikemminkin kehoitus ja toivomus. :f_biggrin:

e. Niin ja eikös HuhtalaJ ollut se suurvisiiri. :f_confused:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja MikkoMi
      Tervehdys,

Hienoa, kun availit blogin tännekkin ja tervetuloa takaisin.

Tavoitteet olivat kuin oman mieleni syövereistä. En ole vaan tullut niiden kanssa vielä kaapista ulos, kun tässä on nyt ollut, noh - kaikenlaista.

Onnea peleihin. :)
      Mullakin on ollu kaikenlaista ja Pokkarahat laitoin uuteen perheautoon kiinni, jotta noi kaikki 3 termiittiä mahtuu tonne takapenkille / ylpäätänsä kyytiin. (on muuten perkeleen vaikee löytää nykyään sellasia autoja jossa on niin tilava takapenkki että mahtuu 3 lasten istuinta ja maksaa alle 40k perusvarusteillakaan...on niin sporttista autoa että jostain aina otta kiinni tai ei mee millään penkit sinne ollenkaan...)

Joo mä päätin tulla kaapista kun nyt tää alko yllättäen tällein. Tietty ne painaa sitä doomswithiä nyt kun alotin tämmösen ja ono voittanu tarpeeks...its rigged as we all know it..

Lähinnä muutenkin on hyvä fiivis kun oon saanu sen perkeleen NukkuMatin pois mun niskasta hönkimästä jotain velkojaan ja korkojaan ja kelailin etten enää ota ainakaan niin rajuja velkoja kun pitäs toi työkin hoitua..(miettii hetken ja jatkaa kirjoittamista duunikoneeltaan...)..kunhan ei enää tarvi pitää pilkkikisoja työhuoneessa niin all is well.

Alkuperäinen kirjoittaja NutzAreOk
      Se pikemminkin kehoitus ja toivomus.

e. Niin ja eikös HuhtalaJ ollut se suurvisiiri.
      Eikös se Huhtala oo Kalifi ja soot nyt suurvisiiri :f_confused: :f_biggrin:
      Niin kai sitä noilla leveleillä sanotaan kehottamiseksi...muistelisin että joskus sillon 1900 luvun lopulla myös puolustusvoimissa oli aina paljon vapaaehtosia erilaisiin tehtäviin :s_evil: :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Varasin ittelleni kirjastosta ton Moshmanin raamatun. Luen sen läpi ja katson miten paljon siellä on aivan uutta ja ihmeellistä..veikkaan että paljon asiaa joka liitty foldaamiseen josta mulla on opittavaa HUSNGn ollessa viimeisin pelimuoto ennen lopetusta :D

Paras läppä oli kuitenkin se että en saanu perkuleen kirjaa varattua netissä vaan jouduin soittamaan ..olivatr inaktivoineet mun kirjastokortin..(en kai sitten ole käynyt tosiaan viiteen vuoteen kirjastossa :D ) Joten nyt korttia ja kirjaa hakemaan. Pitäs varmaan alkaa käyään töissä julkisilla niin olis aamulla ja iltapäivällä aikaa lueskella dösässä tota opusta.

Illalla sitten vähän käsiä tänne postailemaan ja kelailuja.

Ah ja pitää harjotella luomaan joku alias systeemi tonne HM2:n joka ilmeisesti pystyy yhdistää kahen eri saitin käyrät yhdeksi mikäli oikein ymmärsin. Voi sitten leikkiä ikäänkuin olis yks yhteinen rolli..(tosin en limittejä nosta sillä tavalla vaan saitti kerrallaan joten binikäyrää pitää pitää sitten jos ja kun on eri tasoilla noi jossain vaiheessa..unless busto :D )
    • NutzAreOk
      NutzAreOk
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      Tää pitää kyllä Huhtalalta varmistaa onko titteli siirtynyt mulle. :f_biggrin:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      eikös kalifi oo hallitsija joka hallitsee kalifaattia. Kalifilla on neuvonantajia eli visiirejä. Visiirien päälikkö on suurvisiiri...aka ylineuvonantaja..emmä tiiä mitä täällä on tapahtunu..kunhan tarrauduin Persialaiseen arvoasteikkoon :D
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Noniin nyt on sitten 35 matsia paketissa. ja vielä ollaan voitolla :D

Tässä tän illan saalista evaluaatiossa

PP $1 TT kupla

PP $1 SH KJo 9.8bb pusku napilta

$1 K4s 3.6bb pusku (PP)

Lol just näin..eli tota postausta tehdessä kuukahdin ja heräsin..kohtahan onkin jo aamu..jatketaan päivällä
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Aina hienoa nähdä uusia sittariblogeja Suomen osastolla. Eipä meitä sittaripelureita muuten kuvassa näy jos kaikki kirjoittelevat muualle siksi kun ei tunnu olevan samoista peleistä kirjoittajia täällä. Vähän sellainen muna-kana ongelma.

Collin Moshmanin opus on mielestäni edelleen ainoa lukemisen arvoinen SNG-kirja, mutta se keskittyy aika perusteisiin. Hyvä kirja mielestäni lukea jos alkaa ottamaan sittareita enemmän vakavissaan. Olen kyllä muuallakin sanonut, että erinäiset videot ja valmennukset ovat mielestäni parempia nykyään kuin kirjat. Suurin osa kirjoista on mielestäni ollut sittareihin vain suoranaisesti huonoja.

25 biniä sittareissa on todella, todella, todella, todella vähän. Buyineinä swingit ovat paljon suuremmat kuin käteispeleissä. Toki ihan mikroissa yksi tärkeä asia on se, että rake pienenee ihan mikroista noustessa useimmiten noin puoleen, joka pienentää suhteessa vaadittavaa kassaa.
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Joo kirjottelen nyt sitten kahta blogia :D

Mutta niin kauan kun tässä lukijoita riittää ja apuja löytyy niin Suomipuolelle enemmän matskua tulossa.

Kassanhallinta...joo 25BI on tosi vähän, mutta kun nyt näillä on tarkoitus katsoa minne asti pääsee niin pakko kokeilla. Tosin partyllä nyut jo 33biniä ja RedKingssillä nyt 28biniä (eilen tuli 3 biniä takkiin sielä ja partyllä saman verran ylös :D ) Ja eipä oo nyt strategyltäkään tullut sitä Hei lojaali asiakas haluaisitko kokeilla tätä ja tät saittia saat $50 starttikassa jolla sais sen turvallisen 50 biniä ;) . Eikä se kyllä tosiaan ole massista kiinni ettei olisi varaa laittaa sivuun pelejä varten muutamaa satasta. Lähinnä vaan ns. projektiluontoisesti tää alku että josko näillä pikku rahalahjoilla ja pienillä 6m-10m sittaritaidoilla voi kurinalasesti opiskelemalla päästä ylös kun kokemusta pelistä on..ja en toisaalta halua pelaamaan heti isommista..ihan vaan siks ettei ala taas liian totisesti heti pelaamaan. Sen verran tästä pelistä lämpeän että haluan haastaa itteni eikä palata suoraan vanhoihin kaavoihin, koska juuri ne vanhat kaavat (NL25 6Max ja $20HUSNG:t vei fiiliksen kun päädyin vetämään itteni päätyyn ja piippuun niillä).

Oon jostain kumman syystä aina "ihaillu" sittareita, mutta kun en ole koskaan oikeesti paneutunut niihin (paitsi HUSNG) niin on menny aiona kaikki fiilistelyt penkin alle. Nyt on "srsbz" vaihde päällä tän opiskelu asian kanssa ja toivon että se heijastuu peliin..jos nyt menee noi rahat kuoppaan niin sitten menee ne tuli steikkinä kuitnekin..plus RedKings steikissä tulee $50 bonus jos reikkaa tarpeeks (ei aikarajaa) Eli mikäli vaan saa pidettyä siellä edes yhden taalan kunnes saa pisteet kasaan niin heilahtaa mukava bonari tilille.

Joo oon samaa mieltä että videot on todella se paras tapa, mutta joskus tuntuu että niissä tulee niin paljon niin lyhyessä ajassaa että joutuu kelaa eessuntaassun monta kertaa että saa edes yhen asian muistiin..kirjaa voi lukea rauhassa.

Moshman on perushuttua..no luulen, että jos saan implementoitua edes 70% sen kirjan sisällöstä peliin ei mikrojen biittaaminen pitäs olla hankalaa.

Käsianalyysiä taas pukkaa sitten tänään illemalla kun noi tän illan valmennukset on vaan tuonne hopeisille pelimerkeille...kun sais noi kassat kondikseen niin sais avattua jonkun hyvän PS affi saitin jossa hyvät sittaripelit tarjolla.

Ja jos nyt Aarni satut kompuroimaan tänne mun blogiin ja löydät käsiä joita en ole analyysiin laittanut erikseen saa kommentoida :f_cool: ;)
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja xxInspectorxx
      Tää pitää kyllä Huhtalalta varmistaa onko titteli siirtynyt mulle. :f_biggrin:
      Ei sen niin väliä, meikä voi olla vaikka kylän šamaani :tongue:
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Kahta blogia itse kirjoittavana voisin antaa vinkin että keskity molemmissa eri sisältöihin. Muuten se homma kuihtuu vähintään jommassa kummassa kasaan. Jos postaat samat kädet, numerot ja jutut molempiin, siitä katoaa mielekkyys nopeasti.
    • Kyyberi
      Kyyberi
      Coach
      Coach
      Alkuperäinen kirjoittaja HuhtalaJ
      Ei sen niin väliä, meikä voi olla vaikka kylän fasaani :tongue:
      FYP
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Kiitti vinkeistä

Tän mä nyt postaan...tänään ei meny niin putkeen mutta ei lannistuta..vielä on kuitenkin yhteis tollia 60 Biniä joten no hätä..huomenna uuteen nousuun.

Kun uudelleen instasin on PP:n niin meni jotain matseja jonnekkin hukkaan enkä jaksa niiden perään huudella. Tää käyrä alkaa siitä kun tää blogikin joten hyvä niin.

Nyt on jo kello niin paljon että jää analyysit huomiselle. Aamulla pitäs lähtee vielä salillekkin ennen duunia..onneks on gymi suoraan firman kellarissa :D Pikku sidebettinä itelleni pidän et enne kesääpitää saada läskit vatsasta pois ja penkiltä oman painon verran rautaa ylös :D

Ei muuta kuin huomenna uuteen nousuun...BTW mistä tommosia kivoja avatareja saa..kaikilla muilla täällä ketjussa on yhtenäinen varustus..toi mun ruosteinen nappi on jotenkin lame :D

BTW onko tosiaan niin että kun on partyn tili ilman PS linkkiä niin en voi saada WPT PS linkkiä..mä jo tässä suunnittelen uuden sivuston avaamista että sais noi strategypojot napsumaan mahd pian. Pitäs olla senverran iso saitti että saan sittariliikennettä kohtuullisesti ja strategypojoja..pitääpäs mennä lurkkimaan mitä siellä on tarjolla nykyään.

Edit to add
      Jaahas..no onneks mitään ihmeellistä ei ehi tapahtua tässä vielä noiden saittien kannalta..Betukkaa ajattelin mutta hitto sekin menee tonne iPokerin verkkoon..Jos iPokassa joskus vielä pelaan niin WH on se mesta kun on vanha ja hyvä RB diili sinne..mutta noistapikkusittareista tulee niin pienet raket ettei sekään ehkä vielä tuu niin tärkeeks..Starssin ja Tiltin softat on parhaat ja sitten tulee PP iPokka ja Ongame..PKR..on PRKL ja..Microgaming tuntuu jotenkin sellaselta mummojen kännykältä se UI :D

No mietitään mietitään..jostain noita strategypojoja pitäs saadaet sais ton rusteisen napin kiiltämään vähän erilaila ja uusia videoita ja valmennuksia kattelemaan..

ja nyt goisaamaan
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Mummokännykkä ei ois ollenkaan hassumpi ratkasu.
      1. Älypuhelimet on rasittavia käyttää
      2. Verkko on koko ajan kasvamaan päin ja esim. 24hPokerille saa meidän kautta automaattisesti korkeimman VIP-tason, eli 30 % rakebackin.

Sitten tietysti jos pistekaupasta laskeskelee hintoja kuukautta kohden, niin aika vähällä saa aika paljon :f_smile:
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      hehe
      mites tuolla micron verkossa pyörii sittareita? Täytyy myöntää että toi ei todellakaan kuulosta pahalta jos vaan trafiikkia riittää? Varmaan ainakin microtasoilla mutta entäs sitten siitä ylöspäin. Ja muuten mites sillon kun tekee talletuksen tuolla niin toi bonus vapautuu laskennallisena 20% rb:nä saako siihen päälle vielä sen 30% rb:n? Eli bonarin aikana 50% ja sen jälkeen 30%. Koska eihän tn bonuksen käyttämisessä oo muuten mitään järkeä kun normi PS jäsenille suotava rb on enemmän??
      Ymmärsinkö myös oikein että toi rb 30% on ns. Vip piste kertoimella tuotettu rb eli saa platinatason jäsenen kertoimella vip pisteitä jota voi vaihtaa sitten rahaksi/tavaroiksi silloin kun se itelle sopii eikä esim viikottain kuukausittain yms?
      Alkaa muuten tuo mummokännykkä tosiaan jo kiinnostaa kun saa ne ps pisteetkin taas rullaamaan...jos sitä rupeis depoa harkitsemaan sit kuitenkin..tosin menee sitten tavoitteetkin uusiks :D
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Bonarin aikana yhteensä tosiaan 50 % palautus.

En tiedä sittariliikenteestä mitään. Toivotaan, että joku asiasta tietävä kertoisi siitä täällä.

24hPoker on mukana myös Jalokivi- ja Top100-kampanjoissa, joten sitten isommilla tasoilla niistä saa vielä lisäpalautusta.

Muistaakseni 24hPokerilla vaihdetaan pisteet itse rahaksi kun siltä tuntuu ja Unibet Pokerilla automaattinen viikottainen maksu.
    • HuhtalaJ
      HuhtalaJ
      Bronze
      Semmonen huomio vielä, että noilla molemmilla edellä mainituilla mummokännykkäsaiteilla pyörii kampanja sittari pelaajille: === €50.000 Salainen Agentti STT -kampanja ===
    • xxInspectorxx
      xxInspectorxx
      Bronze
      Helkkarin HM2..on noi käyrät ihan anaalista siinä..Ongamen sittareissa -4BI ja Partyllä +4BI ja näyttää -14,,Toi eilen postattu käyräkin on ihan päin persettä..pitää huomenna tutkiskella sitä..

Mutta kun huoletpainaa Ongamen sittareissa...(en jotenkin saa siitä blindistruktuurista kiinni vielä) niin menin sitten taas rikkomaan ekan asetetun tavotteen...eli ei käkkyä...muttamutta..löysin pöydän jossa oli 50% VP NL4 joten eikunhiukan kattelemaan..

lopputulema

ja koklasinhan mä ennentän blogin alotustakin hiukan käkkyä tuolla tässä koko käkkygraafi ja EVn alla runnaaminen on aina jees...

Huomenna pakko kokeilla pelata vain shortti sittareita OnGamella kun tuntuu että noi fullit ei oikeen luonnistu sielä kun ne blindit menee jotenkin kummasti...tai ainakin siltä se tuntuu.
    • Aarnimetsa
      Aarnimetsa
      Bronze
      Blindirakenne on Ongamella hyvin vastaava kuin Starsilla, erona on vain se että Ongamella käsiä tulee puolet siitä mitä Starsilla yhdellä tasolla. Lisäksi Starsilta poistui 100/200 -> 200/400 hyppäys ja se on nykyään paljon järkevämpi 100/200 -> 150/300 -> 200/400. Ongamella tuo 100/200 -> 200/400 hyppäys yllättää kuin paskahätä krapula-aamuna - kun blindit ponnahtavat ylös, ei tarvitse kuin yskäistä ja peli alkaa tuntua menetetyltä. 100/200 tasolla on siis tärkeämpää katsoa milloin se seuraava taso on alkamassa ja ottaa sitä tilannetta huomioon.

Itse olen aina tykännyt Ongamella shorteista enemmän, ihan jo liikenteellisistä syistä. Isompia fulleja kun ei kauheasti pyörinyt. Uskon kuitenkin että hieman paremmat ROI:t ovat saavutettavissa fulleista ilman varianssin kasvua, joten pienellä rollilla fullit lienevät parempia pelejä. Ongamen shorteissa ongelma on vaadittavien voittojen määrä. Kun palkintostruktuuri on 70/30 , niin voitoilla on todella suuri merkitys. Esimerkiksi 22$ tasolla voittaja voittaa 48$, toiseksi tullut voittaa 8$. Eli jos voittoja ei tule, kuoppaa kaivetaan aika suurella todennäköisyydellä. Toki, hyvä huppipelaaja hyötyy tuosta struktuurista paljon, vaikka huppiin usein mennäänkin todella ohuilla pinoilla.