Paaden SSS-Projekti

• Paade
      Paade
      Bronze
      Projekti käynnistyi 5.12 klo. 23:00

Päivitän taulukkoa ja kassaa tähän viestiin.

Kassa: 145$-->420$

• 8 replies
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      Onnea vaan prokkikselle NL25 vissiin vejät? Jeps pistähän postia, että millanen grindipöytä sulle laitetaan.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Taitaa mennä vasta ensvuoden puolelle toi pöydän tuunaaminen :)
    • Speester
      Speester
      Bronze
      SSS-Players :f_love: , kun on niitten oikeella puolella. Ilmasta rahaa blindeista :s_cool: Kokeile tehä vastaryöstöjä ainakin Ax, KQ, KJ, KT, QJ, ym... korkeet connectorit/suittarit

Edit; Niin ja ryöstele enemmän, vaikka minibettaat sb:stä ja jos maksaa ja tulee hyvä floppi, missä yks korkee kortti eikä oo paljoo vetoja, niin cbettiä kylkeen vaikka ite et osunukkaan floppiin

Edit2; Äläkä kuuntele näitä mun neuvoja ku sullahan on se "I beatet a pro"-paita :f_biggrin:
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Speester
      SSS-Players :f_love: , kun on niitten oikeella puolella. Ilmasta rahaa blindeista :s_cool: Kokeile tehä vastaryöstöjä ainakin Ax, KQ, KJ, KT, QJ, ym... korkeet connectorit/suittarit

Edit; Niin ja ryöstele enemmän, vaikka minibettaat sb:stä ja jos maksaa ja tulee hyvä floppi, missä yks korkee kortti eikä oo paljoo vetoja, niin cbettiä kylkeen vaikka ite et osunukkaan floppiin

Edit2; Äläkä kuuntele näitä mun neuvoja ku sullahan on se "I beatet a pro"-paita :f_biggrin:
      Joo oon ruvennu ryöstelee mukavasti, mutta ilman statistiikkaa en viitsi ihan noilla huonoimmilla käsillä lähtee :(

Joo tota oon harrastanu paljo. 3bb korotus sbstä, vihu maksaa, A tai K korkea floppi, jos vihu ei kippaa conttariin ni sitte luovun suosiolla. (pari kertaa turnilla puskenu, kun ollu riidit vihusta)

"I knocked out"... Ja tietenkin kaikki neuvot ovat tervetulleet :f_cool:
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Pelasin semmosen 8-tunnin session ja ekat 6 tuntia vetelin aika vuoristoradallista peliä. Viimeisen 2 tunnin aikana pääsin sitten syvälle peliin ja rolli hujahti mainiosti yli 200$ (bonustakin tuli vapautettua)

Oikeastaan voisi sanoa, että rolli alkoi kiitämään kun rupesin pelaamaan 8 pöytää kerralla. Siinä ei käy aika tylsäks ja tuntui jotenki paremmalta "pelata kuin kone" :D
      Olisin ollut valmis ottamaan 12pöytää, mutta p**kele pitää tiltiltä pyytä lupa siihen :f_frown:

Joo koulussa atm, mutta kunhan pääsen kämpille ni käppyrää tulee taas ja tarkka rolli. Laitan näin aluksi useammin käyrää tänne, että tulee tutuksi toi imageshackin käyttö.

cya soon :f_cool:
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Alkuperäinen kirjoittaja Speester "The Diamond"
      Edit2; Äläkä kuuntele näitä mun neuvoja...
      Nythän mun on pakko kuunnella sun neuvoja!! :f_biggrin:
      EDIT: Siis rupesin enemmän kiinniittää huomioo tohon ryöstöpeliin ja siitä tullut varmasti lisää hiluja :f_cool:
    • Paade
      Paade
      Bronze

Jumalauta oon ylpee itestäni. Oon todellaki oppinut tiltinhallinnan jalon taidon. Missään vaiheessa ei ollut lähelläkään repeäminen, vaikka kivasti tuli setuppeja ja muuta kakkaa niskaan :s_cool: <--- Tiltinhallintahai

Tulee päivitystä 1. viestiin sitten vasta, kun olen Gold Member.
    • Paade
      Paade
      Bronze
      Tähän loppui projekti. Lisää blogissa