Ensi kesänä ranskaan

• akofspades
      akofspades
      Bronze
      Tavotteena olis grindata matkarahat ranskan reissuun ensi kesäksi. Kassa on tällä hetkellä olematon 27€ ja 66£ arvoinen lippu sateliittiin. Täytyy ottaa huomioon että kassan rakentaminen aloitettiin 12€:lla kolme viikkoa sitten ja jouduin nostamaan pelitililtä 80€ laskujen maksamista varten. Tarkoituksena olisi nostaa pelitilin saldo 1500€ ensi kesään mennessä... ei mikään helppo tehtävä... Pyrin saavuttamaan tavoitteen pelaamalla minulle sopivinta pelimuotoa eli NL turnauksia. Koska pohjakassa on noin heikko pelaan aluksi 1$ turnauksia joissa ei ole paljon pelaajia n.50-100 jolloin tavoite sijoitusten saavuttaminan (kolmen parhaan joukkoon) on helpompaa.
  • 9 replies
    • IPoker4k1I
      IPoker4k1I
      Silver
      Onnea Projektiin! :s_thumbsup: Kuullostaa kovalta, sillä aikaa on vain 6kk (?), mutta A-pelillä varmasti toteutettavissa.

Onko kyseessä hupimatka, vai koulun tms. kanssa matkustaminen? Itse lähden koulun kanssa sekä Strausburgiin että Pariisiin elokuun paikkeilla.
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      parin päivän jälkeen rolli on hiukan kasvanut, nyt alkuperäisellä pelitilillä on 75€ ja tein myös uuden talletuksen toiselle tilille (20€) kun oli hyvä talletus tarjous ja sillä olen saanut noustua 90$:iin käteispelejä pelaamalla. Aika paljon tullut pelattua ja nyt taitaa olla parempi pitää pari päivää taukoa pokerista.

Ollaan lähdössä kaveriporukalla sinne ranskaan, viikon reissu olisi tarkoituksena. Ensin 5 päivää eri kaupungeissa ja rannoilla ja sitten viikonloppu pariisissa.
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      muutama päivä tullut taas lätkittyä korttia ja pientä nousua tullut käteispeleistä mutta turnaus menestystä ei ole tullut. Alkaa olemaan kieltämättä aika poikki noitten pikku turnausten pelaamiseen josta syystä keskityn enemmän käteispeleihin lähitulevaisuudessa.
      Muutaman välipäivän pitäminen teki hyvää omalle pelille, tästä on hyvä jatkaa pikkuhiljaa mutta varmasti... :)
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      Käteispeleissä tullut aika huimaa nousua, keskiviikkona tuntui onnistuvan kaikki mitä tein (vedot osuivat, omat kädet pitivät ja tuli tehtyä oman mittakaavan mukaan loistavia kippejä). Tämän jälkeen ehdein jo henkisesti valmistautumaan varianssin kurjempaan puoleen jota ei kuitenkaan ainakaan vielä tullut, pari päivää meni lähes +-0 mutta eilen taas pelit sujuivat kohtuu hyvin (monsteri vetojen osumattomuus isoissa poteissa jäi kyllä harmittamaan). Talletus boonus tuli grindattua loppuun tänään ja nyt käteispelitilillä on 760$.

Olen itse enemmän kuin tyytyväinen tähänastiseen menestykseen mutta tiedostan että kohta tulee väkisinkin huonoja päiviä... tällainen voittoputki ei voi jatkua ikuisesti.

ps. mielenkiintoista nähdä miten RAY:n nettipokeri lähtee pyörimään, itse veikkaan että alkuaikoina on paistia tarjolla :f_cool:
    • oylioika
      oylioika
      Bronze
      On kyl todellaki melkoinen raketointi ylöspäin. Kivaa, että on sujunut ja pelaat vaan sitä A-peliäsi ja pidät pottikontrollin pelissäs mukana, nii ei tartte siitä varianssista pelkoa kantaa. Hienoa työtä... rispektit vaan tollasesta suorituksesta!!
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      Tavoite on lähes saavutettu ja nälkä on kasvanut syödessä.
      Pelit on sujunut hyvin, toki yksi megatilt päivä mahtui joukkoon mutta tällä kertaa tajusin lopettaa pelaamisen ajoissa (pelikassa kärsi hiukan yli 200$ ja rystyset pääsivät turpoamaan :) mitään vakavempaa ei sattunut).
      Olen pelannut pienessä verkossa joka ikävä kyllä ei kuulu pokerstrategyn yhteistyö kumppaneihin. Nostin pelitililtä 400$ tarkoituksena käyttää hyväksi reload bonusta, rahojen neteller tilille saapumisessa kesti 9 päivää ja välillä olin jo varma etten ikinä näkisi kyseisiä rahoja ja kova urakointi olisi ollut turhaa... pelit kyseisellä sivustolla ovat sen verran löysiä että jatkan pelaamista siellä mutta aion pitää rollin tosi alhaisena.
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      Pelitili oli jo hyvässä kuosissa vain muutamien kymppien päässä 2000$ kun alko tapahtuu, 2 päivän aikana 600$ downswing kaikki mitä teki meni failiks ja oma pelikään ei ollut parhaasta päästä. Suurin osa oli mahdoton väistää käsiä setti törmäs isompaan settiin, täyskäsi nelosiin, kurkoväri ässäväriin ja vihut sai 100% vedoistaan kiinni.
      Eilen oli onni jo alkanu kääntyä ja pääsin jopa muutamankympin plussan puolelle. Takaisin pienempiin peleihin siirtyminen oli yllättävän kova paikka mutta tulipahan tehtyä. Pääasia et periks ei anneta.
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      Pelitilin saldo kävi jo 1050$ mutta viikon tauko pokerista sai oman pelin kohdilleen ja nyt on taas alkanut tuottoa tulemaan. 14 päivää aikaa rakettaa 600$ että saan bonuksen tikkiin eli aika paljon tarvii pelata mutta jos se onnistuu eikä tule enää pahoja alamäkiä on tavoite saavutettu.
      Jos tosta downswingistä pitäis jotain oppia niin ainakin se ettei kannata pelata jos ei pysty pelaamaan omaa parasta mahdollista peliä.. tilttihän siitä vaan tulee...
    • akofspades
      akofspades
      Bronze
      projekti onnistui ja matkakassa on koossa. Nyt on pelit pelattu vähäksi aikaa, tarkoitus olis pitää 2viikkoa-1kk pituinen tauko ja alkaa sitten pelaamaan taas.
      Projekti onnistui sen verran hyvin että seuraavaksi olisi tarkoitus kokeilla itsensä elättämistä pokerilla.
      Pelaamisen säännöstely toimi hyvin ja ymmärsin pitää taukoa peleistä kun loppuunpalaminen oli lähellä ja varsinaisilta megatilteiltä vältyttiin täysin.