Projekti: DoN, normiSNG, 6-max DoN

• jasser77
      jasser77
      Bronze
      Laitetaan nyt sitten vielä yks SNG-projektipäiväkirja pystyyn ku kerta muillakin on. Tarkotuksena on pelata Entractionin verkossa DoNeja niin fullina kuin 6-maxina. Sekaan otetaan myös tavalliset fullisittarit.

Pelaan kahdella eri skinillä, joista pääskinille talletin 200€. Pääskinillä pelaan ainoastaan fulli-Doneja 1-5€ tasoilla sekasin. Pakko näin, koska liikennettä on aika vähän.

Second skinillä talletan 40€, jolla pelaan 1€ tavallisia fullisittareita sekä 6-max-DoNeja. Tämä siksi, että noissa 6-maxeissa oon vielä aika hukassa ja toisekseen tavallisia sittareita oon pelannu viimeks varmaan vuosi sitten, joten pohjalta lähdetään.

En vielä oikeen selkeää tavoitetta osaa laittaa, mutta tavoite tulee olemaan jokin pelimäärä viikossa (toivottavasti myös voitollista pelataan). Ens viikon lopulla voi hieman hahmotella tavoitetta tarkemmin kun näkee, montako peliä sitä saa viikon aikana aikaseks ja siitä sitten lähdetään lisäämään pelejä.

Päivitän tätä vain kerran viikossa, koska mielestäni päivittäisellä tuloksen kyttäämisellä ei ole mitään merkitystä. Paskoja päiviä tulee ja menee ja mulle on parempi, että kattoo sen kassan vasta viikon lopulla ku pelit on saatu päätökseen.

Tuun myös laittamaan omalle kohdalle sattuneita kinkkisiä käsiä foorumille, joten katellaan, miten tää lähtee liikkeelle.

Lähtökohdat:

Pääskini: 200€
      Secondi: (vielä epävarma, mutta varmaan 40€)
  • 2 replies
    • jasser77
      jasser77
      Bronze
      Vedetäänpäs viikko pulkkaan ja viimiseks viikoks se jääkin tämän projektin osalta. Mun huumorintajulla ei Entractionilla pelata. Tästä linkistä jokainen voi käydä katteleen kolmen viimeisen päivän käsiä ja päätelköön siitä, mitä vitun järkeä tuossa on? Alan pikkuhiljaa itekkin uskomaan naapurisivustolla olleisiin ketjuihin, joissa puhutaan softariideistä ja siitä, kuinka paskoille pelaajille ohjelmoidaan suckoutteja tämän tästä:)

Standart suckouts - Sponsored by Entraction

Nyt kuitenkin itse viikkotilastoihin.

Pokerihuone: 200€ (219,16€)
      - 1,1€ fullidonit: 34kpl ROI: 17,6
      - 2,2€ fullidonit: 22kpl ROI: 32,2
      - 3,3€ fullidonit: 12kpl ROI -24,2
      - 5,5€ fullidonit: 6kpl ROI 21,2

aika vähän siis tuli fulleja pelattua, koska yritin enemmän jauhaa 6-maxeja

24hPoker: 40€ (45,80€)
      - 1,1€ 6-max donit: 94kpl ROI 8,3
      - 1,1€ fullisittarit : 8kpl ROI -31,8

Pelejä siis yhteensä 176kpl tuolla tuloksella ei kannusta jatkamaan

laitetaan vielä käyrät tähän:

fullit
      http://img697.imageshack.us/img697/1286/fullit.jpg

shortit
      http://img708.imageshack.us/img708/5765/shortit.jpg
    • kravdude
      kravdude
      Bronze
      Hyvältähän noi tilastot näyttää. Ei toi otantakaan(200peliä) ole mikään järjettömän suuri ni siihe voi mahtua vaikka mitä runia. Mulla pokerihuoneella joku pikkurolli, mut en oo koskaa doneja pelannu - luulis silti et sielläki sitä löysää rahaa.
      Mun vinkki on, että pelaisit vähä viel fullidoneja ja jos se ei oikeesti ala luonnistuu(lue: suckoutit jatkuu, muut lukijat kattokaa toi ketju) ni sit verkko vaihtoon.